30 en 32quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De roze 52 en de zwarte 40quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
30 en 32
ooh whehe ik denk alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
30 en 32
Ik wilde dezelfde grap maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
okquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:01 schreef Stickertje het volgende:
zitplaatsen op zuid helemaal boven in
Inderdaad, ik dacht al dat ik haar eerder had gezienquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze waren pas geleden bij RTL Late Night (ja ik heb gekeken) en daar stond ze ook bij. Heeft ze ze toch van dichterbij gezien.
Met of zonder bh?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:02 schreef Cee het volgende:
Ze waren pas geleden bij RTL Late Night (ja ik heb gekeken) en daar stond ze ook bij. Heeft ze ze toch van dichterbij gezien.
Ja, gelukkig is er weinig aan veranderd.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef Max23 het volgende:
Dit programma was toch ook weleens bij sbs
Onzin want deze zijn wel echt fan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:05 schreef MissLuna het volgende:
Op Twitter zijn andere 1D fans nu boos, want dit geeft een 'slecht beeld van de echte fans'..
echt he. Man man manquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is dus die bh,heeft twee functies
HAHHAHAquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is dus die bh,heeft twee functies
Ik kom ook uit Rotterdam. Ik schaam me dood.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zal dit even tweeten, dan slaat ze je gewoon boven op je bek, het spijt me zeer.
oh jaaaaa! woehoeeee iieeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 maart 2015 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij heeft ze AANGERAAKT!!
Jij begrijpt er ook niks van.
Ja, op SBS geloof ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Was dr vroeger ook niet zo'n programma?
Ja, op de Belgische zender. Fans.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Ja, zelfde maker (Ewout Genemans), andere zender en naam (Fans). Met de Thomas Berge fan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:16 schreef summer2bird het volgende:
Met dat k3 meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |