Fixed.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:26 schreef seto het volgende:
#freeno1uknow
#denhaag
#rustigejongens
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:42 schreef Verbosity het volgende:
Nog tips wat betreft de gym chick?
Gym music en mascotte zijn al geupdate
die nieuwe markthal helemaal kort en klein slaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:46 schreef MsMessy het volgende:
Goh wat is eigenlijk oprecht het slopen waard in Rotterdam? Ik zou het zo niet eens weten.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 21:43:32 ]
De eerste bus is al aangekomen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Half Rotterdam in paniek als voorbereiding op de wedstrijd van morgen.
Hooligans.
wat vinde vrouwe dan wel mooi??quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een anabolen sjonnie
er is geen vrouw die dit mooi vind
jammer dan want dit is mij progressiequote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou helemaal niet zo van zichtbare spieren
immensquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:04 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn pecs?
zoals gosling of ronaldoquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat vinde vrouwe dan wel mooi??
links vind ik leukerquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jammer dan want dit is mij progressie
[ afbeelding ]
vin je dit geen vooruitgang?
chubbby chaser gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
ik ben eerder een sexy walrus hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dit zeggen alleen vrouwen die er zelf als een bultje blubber uitzien
Mag je beide houdenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zoals gosling of ronaldo
toned lange spieren
een pot B&Jquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
guys ik kan nog 1500kcal eten vandaag
geef me tips
lolquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
Olijfolie en boterrijst, dead srs.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
kaasplankje. Lekker wijntje. Genieten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
Jezus dat mag ik op een dagquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
Bovenkant borst teveel getraind.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:04 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met zijn pecs?
wat voor skinny bitch ben je dan? Dat kan al haast niet je BMR zijnquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus dat mag ik op een dag
ik haat je
Meer spiermassa kweken = meer mogen eten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat je
En 1500 is sowieso te weinig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat je
Dit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor skinny bitch ben je dan? Dat kan al haast niet je BMR zijn
ik ben niet echt het krachttraining typequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Meer spiermassa kweken = meer mogen eten.
G.R.S.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:42 schreef Verbosity het volgende:
Nog tips wat betreft de gym chick?
Gym music en mascotte zijn al geupdate
Hij ook hoor met z'n endo pens, maarja denial isn't just a river in egyptquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat je
maar dat kun je wel worden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet echt het krachttraining type
je bent binnenkort ook niet meer het levende type als je doorgaat met dit soort statements hierquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat hier meer over piemels leegzuigen dan over krachttrainingquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
maar dat kun je wel worden.
(BTW: ben je hier dan niet een beetje verdwaald?)
je bent zelf stomquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat hier meer over piemels leegzuigen dan over krachttraining
Ik doe het soms braaf maar na 3 weken haak ik weer af
Ik vind het gewoon stom
3 big macsquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
zo seto, gedurft hoor. Is weer eens wat anders dan kinderen bedreigen hequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:29 schreef seto het volgende:
[..]
je bent binnenkort ook niet meer het levende type als je doorgaat met dit soort statements hier
welke kk kinderen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo seto, gedurft hoor. Is weer eens wat anders dan kinderen bedreigen he
oke thanks i guessquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij ook hoor met z'n endo pens, maarja denial isn't just a river in egypt
die passief-agressievequote:Op woensdag 25 februari 2015 22:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
zo seto, gedurft hoor. Is weer eens wat anders dan kinderen bedreigen he
diss die homo gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef seto het volgende:
[..]
die passief-agressieveerachter doet het hem
Ik bal je bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat kom jij hier dan doen kk nutty
je moeder
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:26 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat voor skinny bitch ben je dan? Dat kan al haast niet je BMR zijn
quote:
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
ik zie er zo ongeveer uit maar dan niet zo die opgespoten look
Bae van welke site is dat?quote:
Thnx kusje op je wangetjquote:
nouja zeg, ik ga wel soppen op iets anders dan. dit duurt mij te langquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wacht ff
krijg mn telefoon niet aan
Beetje cleanbulk dit hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Zo zie ik er ongeveer uit
ben aan het bulken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij ook hoor met z'n endo pens, maarja denial isn't just a river in egypt
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
Sommige gezegdes moet je niet uittypen
Ben je daar wel het type voor dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gelieve een foto aanleveren bij requests.quote:
Beeld je anders in dat het een lekker roomijsje isquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom
geeft niet hoor wij raken ook wel eens verdwaald op dit forumquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
no1uknow.quote:Op donderdag 26 februari 2015 01:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gelieve een foto aanleveren bij requests.
Jij hebt liever een turk die openlijk roept graag andere kerels te pijpen. Ieder z'n meug zeg maar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mag je beide houdenNiet mijn types.
500 gr shoarma, wokgroente, feta en saus naar keuze.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef Ethanolic het volgende:
geef me tips
Als je nou eens minder op FOK! rondhangt en wat meer van je luie reet afkomt kun je ook meer eten zonder moddervet te worden. Maar in plaats daarvan kun je beter online klagen, dat verbetert namelijk de situatie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik haat je
Men doet liever incline dan decline BP heb ik het idee, terwijl je zoals zoveel gasten doen met 45' incline er een halve schouderoefening van maakt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Bovenkant borst teveel getraind.
(veel BB-ers hebben hangende tepels).
Zo bereik je nooit wat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom
Neusspray. Echt zo'n wijvending. Om het minste of geringste janken ze die sproeier in hun neus en na 2 weken huilend naar de dokter dat ze niet meer zonder kunnenquote:Op donderdag 26 februari 2015 07:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Otrivin duo is srs beter dan heroine. Verslavender ook, maar dat geeft nie.
Ik check af en toe z'n youtubekanaal om te kijken offie nog nieuwe footage heeft. Laatste filmpje was ook zonder "Heey FOK!-mutanten"introquote:Op donderdag 26 februari 2015 07:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien was het wel een cry for help. Zit hij achter zn pc te wachten tot iemand wél DMt/PMt. Hebben jullie dat al geprobeerd?
OMG you so know mequote:Op donderdag 26 februari 2015 09:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt liever een turk die openlijk roept graag andere kerels te pijpen. Ieder z'n meug zeg maar.
[..]
500 gr shoarma, wokgroente, feta en saus naar keuze.
[..]
Als je nou eens minder op FOK! rondhangt en wat meer van je luie reet afkomt kun je ook meer eten zonder moddervet te worden. Maar in plaats daarvan kun je beter online klagen, dat verbetert namelijk de situatie.
[..]
Men doet liever incline dan decline BP heb ik het idee, terwijl je zoals zoveel gasten doen met 45' incline er een halve schouderoefening van maakt.
[..]
Zo bereik je nooit wat.
[..]
Neusspray. Echt zo'n wijvending. Om het minste of geringste janken ze die sproeier in hun neus en na 2 weken huilend naar de dokter dat ze niet meer zonder kunnen.
[..]
Ik check af en toe z'n youtubekanaal om te kijken offie nog nieuwe footage heeft. Laatste filmpje was ook zonder "Heey FOK!-mutanten"intro
geniet ervan met je 1500 kcal per dagquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
OMG you so know me
Behalve dan dat ik al ruim 20 kilo kwijt ben dus ik ga gewoon nog even zo door
ik zei toch al dat dat wat overdreven wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:07 schreef fathank het volgende:
Godverdomme die studenten van tegenwoordig denken ook maar dat ze alles kunnen maken.
Als het onderwijs je niet bevalt ga je lekker naar een universiteit die wel fatsoenlijk aangeschreven staat. Maar nee, dan kunnen ze niet in Amsterdam blijven wonen.
[..]
geniet ervan met je 1500 kcal per dag
Van goed lezen ga je wel beter krachttrainen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zei toch al dat dat wat overdreven was
Van krachttraining ga je in ieder geval niet beter lezendat is me na 3 dagen hier wel duidelijk
Zorg voor een trainingsmaatje, ga naar een goede gym. Of ga crossfitten of bodypumpen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stom
nee ik hou niet van samen met iemand sportenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zorg voor een trainingsmaatje, ga naar een goede gym. Of ga crossfitten of bodypumpen.
Welke weg naar Rome heb je wel in gedachten? Ver onder onderhoud gaan zitten qua kCal verlaagd je onderhoudsniveau verder t.g.v. spiermassa-afbraak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik hou niet van samen met iemand sporten
Maar krachttraining is toch niet de enige weg naar Rome?
Als ik op een punt kom dat dat het wel is zal ik het vanzelf braaf gaan doen en mogen jullie mij allemaal advies geven
Ik kan m'n buddy waarmee ik 1x per week train ook regelmatig schieten (op dit moment niet omdat ie paar maanden weg isquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik hou niet van samen met iemand sporten
Maar krachttraining is toch niet de enige weg naar Rome?
Als ik op een punt kom dat dat het wel is zal ik het vanzelf braaf gaan doen en mogen jullie mij allemaal advies geven
ik zit niet ver onder mijn onderhoud. Ik tel niet eens calorieënquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Welke weg naar Rome heb je wel in gedachten? Ver onder onderhoud gaan zitten qua kCal verlaagd je onderhoudsniveau verder t.g.v. spiermassa-afbraak.
Ja lekker ongegeneerd met je pik lopen zwaaien terwijl de mocro's in de rij staan om met boxershort achter het moslimgordijntje te kruipenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:35 schreef Awesome_ het volgende:
En samen douchen erna is ook een leuke bijkomstigheid, toch Henk?![]()
laat je niet gek maken meidquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit niet ver onder mijn onderhoud. Ik tel niet eens calorieën
ik eet gezond en ga 4x per week naar de sportschool (om sporten te doen die ik wel leuk vind)
Ik lees dit wel vaker hier. Waar in hemelsnaam zit jullie gym, dan blijf ik daar ver vandaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja lekker ongegeneerd met je pik lopen zwaaien terwijl de mocro's in de rij staan om met boxershort achter het moslimgordijntje te kruipen
hoe weet je of je op of onder onderhoud zit als je geen kcals teltquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit niet ver onder mijn onderhoud. Ik tel niet eens calorieën
ik eet gezond en ga 4x per week naar de sportschool (om sporten te doen die ik wel leuk vind)
omdat ik het eerst wel deed en nu wel ongeveer weet hoe een 'goeie'/gezonde dag in elkaar steektquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoe weet je of je op of onder onderhoud zit als je geen kcals telt
lul nietquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik het eerst wel deed en nu wel ongeveer weet hoe een 'goeie'/gezonde dag in elkaar steekt
Ik doe het net zo, ben 18 kg kwijtquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik het eerst wel deed en nu wel ongeveer weet hoe een 'goeie'/gezonde dag in elkaar steekt
oké dan weet ik het niet. Als dat zo belangrijk voor je isquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Liever met je pik zwaaien dan zo'n moslim-boxershort-gordijn-kneus zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja lekker ongegeneerd met je pik lopen zwaaien terwijl de mocro's in de rij staan om met boxershort achter het moslimgordijntje te kruipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel spoiler waardig ja....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
hoezo kon je eta niet meer handlen toen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:20 schreef JackieBrown het volgende:
Toen ik Sonja Bakkerde at ik ong. 900 kcal op een dag denk ik, wel hard afgevallen toen, 10 kg in 10 weken ofzo
Grootste fout van m'n leven
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
lkkr hoor mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik dacht is wel tijdens werktijd nu dus beetje lullig als dat groot voorbij komtquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is wel spoiler waardig ja....
was pré etha tijdperk, die zou dat niet toelatenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hoezo kon je eta niet meer handlen toen?
bulken op 1500 kcal is wel lekker goedkoopquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Is die 1500 echt zo shockerend?
Ik zit ook ong op die waarde en doe dus wel aan krachttraining. Maar overdag zittend beroep en ik ben 1m62denk soms dat 1500 kcal nog te veel is eigenlijk
Voor onderhoud zit je rond de 2000 kcals wanneer je enigszins actief bent en rond de 60kg weegt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Ik zit ook ong op die waarde en doe dus wel aan krachttraining. Maar overdag zittend beroep en ik ben 1m62denk soms dat 1500 kcal nog te veel is eigenlijk
ze verzwijgen de rest het blijven vrouwen jwzquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor onderhoud zit je rond de 2000 kcals wanneer je enigszins actief bent en rond de 60kg weegt.
Als je dan wil afvallen kan je gerust op 1500 kcals uitkomen. Voor onderhoud is het wel behoorlijk laag.
Maar wat is enigszins actief? 9 uur per dag aan het werk, waar ik soms het idee heb dat mijn hartslag niet meer dan 60 slagen/min is ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:27 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Voor onderhoud zit je rond de 2000 kcals wanneer je enigszins actief bent en rond de 60kg weegt.
Als je dan wil afvallen kan je gerust op 1500 kcals uitkomen. Voor onderhoud is het wel behoorlijk laag.
Uur aan bewegen per dag, fietsen,hardlopen, krachttraining etc. valt daaronder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar wat is enigszins actief? 9 uur per dag aan het werk, waar ik soms het idee heb dat mijn hartslag niet meer dan 60 slagen/min is ofzo
hoe verklaar jij Ray dan?? Gomad en weightgainers tijdens de cut. 4000kcals.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Uur aan bewegen per dag, fietsen,hardlopen, krachttraining etc. valt daaronder.
Maar het thermisch effect van bewegen is de grootste variabele in je onderhoud. Kan 10-20% zijn van je basaal metabolisme zijn als je de hele dag zit. Tot wel 100% bij zware activiteiten de hele dag.
Gemiddeld moet je uitgaan van 30-50% voor een normale levensstijl i.c.m. training.
Hoe vaak trainde rayke per week? En wat woog hij? 120kg ofzo toch?quote:
5x per week. Laatste wat ik herinner 107 kilo, op weg naar 115 volgens mij. Hoewel hij nog steeds niet wist of hij door zou bulken of zou gaan cutten. Maar daar kon hij niet over prateb zonder boos te worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoe vaak trainde rayke per week? En wat woog hij? 120kg ofzo toch?
kinderachtig hoor, om een vraag met een vraag te beantwoorden. Dacht dat jij tenminste wel ff serieus kon doen hier. Kunt het ook zeggen als je het niet weet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
115quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor 4 personen lamsgehaktballetjes met munt en feta gemaakt als test (voor dit weekend) ... en ik heb ze allemaal in m'n eentje opgevretenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
1500 is nog wel meer dan sommige vrouwen eten
120 kg op 1.83. Dan heb je nogal een bonk spieren die een hoop energie vreten. 5x per week in de gym.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hoe verklaar jij Ray dan?? Gomad en weightgainers tijdens de cut. 4000kcals.
He ? He?
T was super lekkerquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wel geslaagde test dan, als je voor 4 personen hebt gegeten.
Dacht dat je rustige jongen was. Nemen even de 107kg = BMR van 2150 kcals. Dan nog eens activiteiten toevoegen, meende zelf dat hij 6x in de week trainde. Maar zijn trainingen duurde wel wat langer dan een uurtje+yoga er nog bij. Dus we nemen iets boven gemiddeld (65%).quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kinderachtig hoor, om een vraag met een vraag te beantwoorden. Dacht dat jij tenminste wel ff serieus kon doen hier. Kunt het ook zeggen als je het niet weet.
Als vrouw niet imho, maar toch wel een kleine 600kcal minder dan mijn cut als man (en dat is voor mij een "snelle" cut). Snap alleen niet wat je eet met 1500kcal. Dat is een maaltijd en dat is het, daarna hele dag honger lijdenquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ga ray allemaal dmmetjes sturen. Hij lees ze niet dus hij komt er toch niet achter.quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien was het wel een cry for help. Zit hij achter zn pc te wachten tot iemand wél DMt/PMt. Hebben jullie dat al geprobeerd?
Nee gewoon low kcal / hoog verzadigings dingetjes, appel zit ik altijd een goed uurtje vol vanquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als vrouw niet imho, maar toch wel een kleine 600kcal minder dan mijn cut als man (en dat is voor mij een "snelle" cut). Snap alleen niet wat je eet met 1500kcal. Dat is een maaltijd en dat is het, daarna hele dag honger lijden?
Gewoon water met citroensap drinken en augurken eten, krimpt je maag een beetje door al dat zuur. En als je dan echt honger hebt dingen als komkommer of een appel. Ijswater drinken, bouillon dat soort dingen. Als je beetje fanatiek bent kun je wel een dag rondkomen op 300-400kcal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als vrouw niet imho, maar toch wel een kleine 600kcal minder dan mijn cut als man (en dat is voor mij een "snelle" cut). Snap alleen niet wat je eet met 1500kcal. Dat is een maaltijd en dat is het, daarna hele dag honger lijden?
hehe toen ik op mezelf ging lukte het juist eindelijk om af te vallen, mijn ouders zijn sicke feedersquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef G.R.S. het volgende:
Dem feels, sinds ik op mezelf woon ben ik 2 kilo aangekomen
Dat redt ik nog geen eens in de bulk@2900-3000 kcals.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Doe nou niet alsof ik op een hongerdieetje zit, stelletje lullo's met jullie >3000 kcal cuts![]()
herkenbaar, ik ben denk ik ook wel 2/3kg aangekomen sinds ik op mezelf woonquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef G.R.S. het volgende:
Woon je in de randstad nu?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef G.R.S. het volgende:
Word. Toen pas soort van geleerd wat gezond eten/koken is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe toen ik op mezelf ging lukte het juist eindelijk om af te vallen, mijn ouders zijn sicke feeders
Hey ben je studente? Gisteren zeker teveel gezopen, loop je nu met je brakke hoofd en hese stem in de sweater van de roeivereniging door de uni.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Katje Schuurman hese stem crew checkin in
ja maar hese stem komt door de HPV die Jan-Willem diep in m'n strot heeft geramd met z'n halfstijve bierpiemel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ben je studente? Gisteren zeker teveel gezopen, loop je nu met je brakke hoofd en hese stem in de sweater van de roeivereniging door de uni.
Echt he, stiefmoeder deed gewoon een klont boter a 100 gram bij de broccoli als ze dat klaarmaakte.. very groente.. much healthquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Word. Toen pas soort van geleerd wat gezond eten/koken is.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe toen ik op mezelf ging lukte het juist eindelijk om af te vallen, mijn ouders zijn sicke feeders
Jup!quote:
Oh ja dat is wel anders dan pizza cutsquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee gewoon low kcal / hoog verzadigings dingetjes, appel zit ik altijd een goed uurtje vol van
Smiddags salade a 200g groente en wat feta en kipfilet erdoor, 's avonds vlees+100 gr carbs+200 g groente (lukt meestal niet), kwark met muesli.. that's it zo ongeveer.
Een vetpot is het niet nee maar ik lijd geen honger eigenlijk.
Maar tis ook niet dat het vet eraf vliegt ofzo. Dus ik twijfel wel over mn aanpak
Hey GRS ben je fatty?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef G.R.S. het volgende:
Mijn moeder vindt de meeste groente maar onzin, en aks je af wil vallen doe je dat door zo weinig mogelijk te eten. Totdat je zin krijgt in frietjes. Nu nog zit ze regelmatig, insulinepen in dr hand, commentaar te leveren als ik bijvoorbeeld wokquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, stiefmoeder deed gewoon een klont boter a 100 gram bij de broccoli als ze dat klaarmaakte.. very groente.. much health
Hey Drinky, nog niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel anders dan pizza cuts. Maar als je al zo laag zit en je valt niet af denk ik wtf (aangezien ik al een trage stofwisseling heb). Mischien toch meer gaan bewegen, lopen of fietsen ipv bus of auto pakken.
[..]
Hey GRS ben je fatty?
Meer kapsalons klappen komt vanzelf goed.quote:
Lijkt me srs wel nice, als je in de buurt bent komen wonenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]We moeten samen een keer gaan trainen
Ja dat heb ik dus ook, denk dat je wel gelijk hebt. Werk is dus grotendeels zittend en ik ga er met de auto naartoe, dus op dagen dat ik niet naar de gym ga haal ik niet eens een uurtje beweging.. en nog lager in kcals zie ik echt niet zittenquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel anders dan pizza cuts. Maar als je al zo laag zit en je valt niet af denk ik wtf (aangezien ik al een trage stofwisseling heb). Mischien toch meer gaan bewegen, lopen of fietsen ipv bus of auto pakken.
Ik wil ook wel met je trainen grsquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
[..]We moeten samen een keer gaan trainen
[..]
Jup!
hij wil denk ik niet dat andere users haar kunnen zien hij houd haar voor zichzelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf gast heeft een camgirl 500.000 tokens getiptdat is $25.000 dollar
![]()
Weet je hoeveel hoeren je kunt inhuren voor 25k, heb je meer aan dan op cam staren naar een of ander sletje.
Er is echt draadje los bij die vrijgevochten Turkinnen die uit een seksueel conservatief gezin komen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ja maar hese stem komt door de HPV die Jan-Willem diep in m'n strot heeft geramd met z'n halfstijve bierpiemel.
dimaquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf gast heeft een camgirl 500.000 tokens getiptdat is $25.000 dollar
![]()
Weet je hoeveel hoeren je kunt inhuren voor 25k, heb je meer aan dan op cam staren naar een of ander sletje.
laat die meisje ook eens van der leven genieten tochquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er is echt draadje los bij die vrijgevochten Turkinnen die uit een seksueel conservatief gezin komen.
Get over itquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag heeft de liefde van m'n leven z'n tweede date met de kleuter. Even een R&P-momentje jongens. Hou me vast.
Kwam er gister pas achter dat je doge niet uitspreekt als dog-eh....quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt he, stiefmoeder deed gewoon een klont boter a 100 gram bij de broccoli als ze dat klaarmaakte.. very groente.. much health
Jezelf anaal penetreren met een designvaas.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HOE?! MN HART LIGT IN SHAMBLES. EN IK BEN TE ZIEK VOOR CASUAL SEX.
Eet een milkaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HOE?! MN HART LIGT IN SHAMBLES. EN IK BEN TE ZIEK VOOR CASUAL SEX.
nulty pls. Je zou nog steeds je zakje in m'n gezicht legen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:06 schreef McNulty het volgende:
Vroeger vond ik cc wel een leuke poster. Maar dat is wel gestopt na al dat R&P gehuil.
Afgesproken, gaan we daarna ons volvreten met chocoladequote:Op donderdag 26 februari 2015 13:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lijkt me srs wel nice, als je in de buurt bent komen wonen
[..]
Ja dat heb ik dus ook, denk dat je wel gelijk hebt. Werk is dus grotendeels zittend en ik ga er met de auto naartoe, dus op dagen dat ik niet naar de gym ga haal ik niet eens een uurtje beweging.. en nog lager in kcals zie ik echt niet zitten
Is goedquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je trainen grs
Denk je maar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nulty pls. Je zou nog steeds je zakje in m'n gezicht legen.
Ik vind de designervaas wel een goed idee. Brb ff proberen.
Haha neeee selfies maken in de gymspiegel en daarna foto's van onze shakes op Insta zettenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Afgesproken, gaan we daarna ons volvreten met chocolade
Moet je er zelf maar niet zo lang omheen draaien. Mannen pikken hints niet op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Vandaag heeft de liefde van m'n leven z'n tweede date met de kleuter. Even een R&P-momentje jongens. Hou me vast.
Jammer valide laatste toevoeging Henk. Jammer. Voor de rest had ik je nog best gelijkwillen geven.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je er zelf maar niet zo lang omheen draaien. Mannen pikken hints niet op.
Praktisch alle ellende die je meemaakt en hier post is een (in)direct gevolg van je eigen falen. Het is geen random pech ofzo. Je doet gewoon structureel wat verkeerd.
Als mijn leven zo kut was geweest had ik me al van het Maasgebouw afgedonderd.
Dat doe ik zelf wel. Neem ik gerust een middagje vrij voor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Zouden jullie de kosten van het schoonmaken van alle blubber opde weg na mijn sprong naar vrijheid, als maatschappij, willen verhalen op Henk?
leuk nu al zin in kunnen we daarna onder de douche elkaars conditioner ff proberenquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Afgesproken, gaan we daarna ons volvreten met chocolade
[..]
Is goed
Daar ben ik het op zich wel mee eens, ging ff mee in Henk z'n scenario. Heb ook altijd intens medelijden met de treinmachinisten. Al raak je ook daar op een gegeven moment aan gewend denk ik. Ergens in de buurt van Arnhem zit een gesticht op spuugafstand van het spoor, daar was het volgens mij elke eek wel raak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind wel dat je het dan gewoon in privé moet doen, niet voor de trein of in het verkeer of van een gebouw af want dan belast je er onschuldige mensen mee, die gewoon naar hun werk moeten oid.
Heel vervelend en egoïstisch.
Van mijn conditioner blijf je af, vriend. Het heeft me 10 euro gekostquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk nu al zin in kunnen we daarna onder de douche elkaars conditioner ff proberen
ja een fokvriendje van me die zijn meisje was aan het mtb-en in het bos bij Zeist, toen stuitte ze op een treinspringer, allebei zijn benen lagen eraf en hij leefde nog. Toen heeft zei de stompjes afgebonden met haar kleding en 112 gebeld. Die jongen leeft nu nog. True story.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
Ik vind wel dat je het dan gewoon in privé moet doen, niet voor de trein of in het verkeer of van een gebouw af want dan belast je er onschuldige mensen mee, die gewoon naar hun werk moeten oid.
Heel vervelend en egoïstisch.
mijn conditioner is veel duurder dan 10 euro pffquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van mijn conditioner blijf je af, vriend. Het heeft me 10 euro gekost
Waarom heb jij zoveel gore verhalen? Brrrrrquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja een fokvriendje van me die zijn meisje was aan het mtb-en in het bos bij Zeist, toen stuitte ze op een treinspringer, allebei zijn benen lagen eraf en hij leefde nog. Toen heeft zei de stompjes afgebonden met haar kleding en 112 gebeld. Die jongen leeft nu nog. True story.
Edit:
Zij is het ipv zei sorry cc
deze laatste story heb ik zelf niet meegemaakt hoor is de vriendin van Gripperquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:43 schreef McNulty het volgende:
Kaasplank is inmiddels meer gehard dan de gemiddelde vietnam veteraan.
Amen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je er zelf maar niet zo lang omheen draaien. Mannen pikken hints niet op.
Praktisch alle ellende die je meemaakt en hier post is een (in)direct gevolg van je eigen falen. Het is geen random pech ofzo. Je doet gewoon structureel wat verkeerd.
Als mijn leven zo kut was geweest had ik me al van het Maasgebouw afgedonderd.
Jij verdient 5400 per maand? Aardig gek.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys, ik ben 27, huiseigenaar, verdien 2xmodaal met zicht op verdubbeling daarvan, heb awesome vrienden, regelmatige pussythumping en doe intens toffe dingen. Jullie zullen echt nog even moeten wachten op mijn afscheidsvideo.
Ok ik overdreef. 1,5x modaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:09 schreef Multiply het volgende:
[..]
Jij verdient 5400 per maand? Aardig gek.
heb je de rest ook 25% overdreven?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok ik overdreef. 1,5x modaal.
Misschien der gewicht ook wel? (ja ik lees afentoe mee)quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
heb je de rest ook 25% overdreven?
Nee het gaat niet alleen over die verkapte pedo die dr crush is. Het gaat over de constante stroom van "het universum is tegen mij alles gaat fout in m'n kutleven"-posts. Open lekker een topic in R&P als je aandacht en kusjekroel wil. En dat mevrouw een awesome leven heeft, nou dat is niet uit dr dagboek hier te halen. Het enige wat ze doet is klagen klagen klagen. Ik dacht dat ik daar een handje van had, maar dit is tot de macht 10.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:08 schreef JackieBrown het volgende:
En alleen omdat een of andere dude nu heeft besloten met een puber te daten zou je een kut leven hebben en als henk jou was zou hij zich van het maasgebouw afstorten....
Over prinsessencomplex gesproken henk
Ben je zo weer vergeten joh mannen zijn zo vervangbaar
Denk je echt dat ik hiér zou komen posten als ik aandacht en kusjekroel wil? Henk. Kom op.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee het gaat niet alleen over die verkapte pedo die dr crush is. Het gaat over de constante stroom van "het universum is tegen mij alles gaat fout in m'n kutleven"-posts. Open lekker een topic in R&P als je aandacht en kusjekroel wil. En dat mevrouw een awesome leven heeft, nou dat is niet uit dr dagboek hier te halen. Het enige wat ze doet is klagen klagen klagen. Ik dacht dat ik daar een handje van had, maar dit is tot de macht 10.
Waarom zou je anders zo'n niet aflatende modderstroom vanuit je toetsenbord dit topic in slingeren?quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hiér zou komen posten als ik aandacht en kusjekroel wil? Henk. Kom op.
Ik ben blij dat de mijne niet zo'n zeikwijf is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
welkom in de world of females henk
nee nooitquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
heb je wel eens zout op een naaktslak gelegd? Shit is nasty
Omdat het kan. En omdat het fucking fok is, en ik er niet wakker van kan liggen wat men denkt van wat ik daarop post.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou je anders zo'n niet aflatende modderstroom vanuit je toetsenbord dit topic in slingeren?
Genoeg vrouwen waar piemels niet komen.quote:
Zo psychopaat vind ik seto niet. En ik ken Ray als een hele rustige jongen. Sap is gewoon Jambers-materiaal.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat het kan. En omdat het fucking fok is, en ik er niet wakker van kan liggen wat men denkt van wat ik daarop post.
Of denk je dat seto irl ook een psychopaat is, Ray alles kort en klein slaat wat hij tegenkomt en sap z'n anus laat vingeren door oude mannen met een pruik op?
Ik zit aan de 1600-1700 en val een halve kilo per week af, dus die 1500 is niet zo shockerendquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
halve kilo per week das it manequote:Op donderdag 26 februari 2015 15:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik zit aan de 1600-1700 en val een halve kilo per week af, dus die 1500 is niet zo shockerendDie mannen weten de struggels niet
Das de leeftijd Corquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen waar piemels niet komen.
Ik zit te wachten op een post in de richting van "als ik die foto's van haar zie zou ik er ook wel een huisje voor kopen".quote:
hahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Guys, ik ben 27, huiseigenaar, verdien 2xmodaal met zicht op verdubbeling daarvan, heb awesome vrienden, regelmatige pussythumping en doe intens toffe dingen. Jullie zullen echt nog even moeten wachten op mijn afscheidsvideo.
Cc is gewoon ballin'quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:03 schreef seto het volgende:
[..]
haha
hoe triest moet je zijn om hierover te gaan liegen op de intarwebs
Ik ben te socially awkward voor clups. Veel te mooie meiden die veel te atletische dingen kunnen met hun lichaam, terwijl ze allerlei flirty verhalen vertellen. Ik struikel vrij snel en smijt m'n drinken over mezelf heen terwijl ik één of andere slechte poepgrap maak.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:09 schreef McNulty het volgende:
Zij laat het het ook regenen in de clup.
quote:
Ik vind Russell Brand maar een vervelend mannetje, maar hij heeft zeker een punt.quote:
Ik geloof dit meteen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij bent wel de personificatie van self-deprecating humor zeg. Tjonge jonge..quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben te socially awkward voor clups. Veel te mooie meiden die veel te atletische dingen kunnen met hun lichaam, terwijl ze allerlei flirty verhalen vertellen. Ik struikel vrij snel en smijt m'n drinken over mezelf heen terwijl ik één of andere slechte poepgrap maak.
lekker boeiend, als je maar lekker bentquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij ben ik ook niet zo leuk met uitgaanik vind vreemden vaak maar vervelend
Wat is de vrouwen variant van de 30 cm fokkers piemel?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:39 schreef Beach het volgende:
[..]
lekker boeiend, als je maar lekker bent
hmm dat klinkt toch niet echt fantastisch eigenlijk...quote:
Ben jij 30 plusser?quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat is de vrouwen variant van de 30 cm fokkers piemel?
nou dat dus
Koningquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
"Kijk eens hoe enthousiast dat hondje is"
[ afbeelding ]
serieus allemaal niet gezienquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Smithmachine
Geen gewicht
Dikke neus
Enige wat leuk is op die foto zijn haar spinal erectors.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Yo pik. Ben van het weekend in Rdam. Tips voor de zaterdagnacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |