Hangt er vanaf hoe ze ermee omgaan. Als ze een aantrekkingskracht tot kinderen hebben is dat ontzettend triest en gevaarlijk natuurlijk, maar op het moment dat ze daar aan toe geven wordt het in feite pas verkeerd.quote:
Even het water testen. Volkomen begrijpelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik hier een topic over maak?![]()
Oh please.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Jawel, maar niet in mijn huis!
En ook niet in mijn omgeving.
Natuurlijk maar toen had men niet de luxe/mogelijkheden om er iets mee te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Had je in de Middeleeuwen al transgenders/transseksuelen of is het gewoon een modeverschijnsel?
Ook al kunnen ze daar niks aan doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ze ermee omgaan. Als ze een aantrekkingskracht tot kinderen hebben is dat ontzettend triest en gevaarlijk natuurlijk, maar op het moment dat ze daar aan toe geven wordt het in feite pas verkeerd.
Al gaat er natuurlijk al iets mis op het moment dat je die aantrekking voelt.
Geeft niet hoor Fylaxia!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik hier een topic over maak?![]()
Oh please.
Het verschil zit hem in de wederzijdse toestemming.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ook al kunnen ze daar niks aan doen?
Is dat niet dezelfde gedachten die velen nu maar vooral vroeger hadden, namelijk dat er met homoseksuelen ook iets mis gaat als ze die aantrekkingskracht voelen?
Hoe bepaal jij dit verschil?
En waardoor komt het verschil in de wijze waarop je daarover denkt?
Ik denk dat homoseksuelen en pedoseksuelen even weinig controle hebben over hun aantrekkingskracht of voorkeur. Waar het misgaat is dat kinderen niet 'seksueel rijp' zijn of enige vorm van seksualiteit uitstralen, iets wat bij een mens biologisch pas op een later moment toeneemt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ook al kunnen ze daar niks aan doen?
Is dat niet dezelfde gedachten die velen nu maar vooral vroeger hadden, namelijk dat er met homoseksuelen ook iets mis gaat als ze die aantrekkingskracht voelen?
Hoe bepaal jij dit verschil?
En waardoor komt het verschil in de wijze waarop je daarover denkt.
Mensen niet accepteren op basis van hun mening over sexualiteit of genderdingesquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Voor mensen die "nee" zeggen: Mensen niet accepteren op basis van sexualiteit of genderïdentiteit
In de aantrekking die je voelt?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in de wederzijdse toestemming.
Duidelijk antwoord.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat homoseksuelen en pedoseksuelen even weinig controle hebben over hun aantrekkingskracht of voorkeur. Waar het misgaat is dat kinderen niet 'seksueel rijp' zijn of enige vorm van seksualiteit uitstralen, iets wat bij een mens biologisch pas op een later moment toeneemt.
Maar wellicht nog steeds een veroordelende uitspraak hoor. Nogmaals, het zijn de mensen die er aan toegeven die de klootzakken zijn. Wellicht zijn die gene die er niets mee doen en de rest van hun leven ongelukkig blijven nog best triest ook, ik heb geen idee.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:42 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Mensen niet accepteren op basis van hun mening over sexualiteit of genderdinges
Tevens niet gestemd
Idd, echt prachtig.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:07 schreef 10minuteman het volgende:
Sommige transgenders zijn heel erg goed gelukt. Zelfs mooi te noemen.
Mensen accepterenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Voor mensen die "nee" zeggen: Mensen niet accepteren op basis van sexualiteit of genderïdentiteit
POIDNH!!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:07 schreef 10minuteman het volgende:
Sommige transgenders zijn heel erg goed gelukt. Zelfs mooi te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |