Er is niet zoveel te accepteren eigenlijk. Ongeacht mijn meningquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dan accepteer je het toch niet volkomen?
Ja, gaat over de mensen die dat wel doen.
Nee, is voor iedereen die niet uitgesproken accepterend is.
Dat wil niet zeggen dat je dan meteen een potenrammer bent of er echt tegen bent.
------------
De groep die 'Nee' stemt zou als dit een beeld geeft van Nederland, vele malen groter moeten zijn. Of mensen geven geen antwoord naar eer en geweten.
De groep die zich hard maakt voor de acceptatie van transgenders is erg klein, maar toevallig zitten ze wel hier in.
Ik denk dat het belangrijkste voor die mensen is dat ze geaccepteerd kunnen worden en gewoon normaal kunnen leven ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen die dat doen vaak een voorkeurs behandeling willen.
iedereen die normaal doet kan normaal levenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijkste voor die mensen is dat ze geaccepteerd kunnen worden en gewoon normaal kunnen leven ofzo.
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iedereen die normaal doet kan normaal leven
Goede post.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
Natuurlijk accepteer ik transgenders en transseksuelen. Ze hebben het al moeilijk genoeg om hun identiteit te vinden dat kenbaar te maken aan de buitenwereld. Ik vind niet dat je mensen kunt veroordelen om hoe ze zich voelen, hoe ze geboren zijn en met welke identiteit ze door het leven willen.
En dan te bedenken dat de veroordeling vooral afkomstig is van bekrompen figuren die zijn gehersenspoeld door religie of andere conservatieve opvattingen. Bah. Laat mensen gewoon in hun waarde.
Hey Fylax, bevalt het webloggen nog een beetje?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah, bijna alles.
Maar het is niet alleen op FOK!.
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hey Fylax, bevalt het webloggen nog een beetje?
Dat weet ik niet, maar ik gok van wel.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Had je in de Middeleeuwen al transgenders/transseksuelen
Ik snap wat je bedoelt, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is niet zoveel te accepteren eigenlijk. Ongeacht mijn mening
En over asperges?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Komt er ook een poll over autisten?
Gr
De poll is alleen een extraatje, gewoon reageren wat je er van vindt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, dat ben ik met je eens.
Maar dan ben je dus niet uitgesproken pro of contra transseksualiteit.
Aangezien 'ja' over pro-transseksualiteit gaat en 'nee' over alles wat daar buiten ligt.
Kom je daardoor uit bij de 'nee'.
-----
Beter waren er gradaties geweest bij de antwoordmogelijkheden van de vraag. Dan werd er een duidelijker beeld geschept.
-Ja, ik ben een (groot) voorstander voor transseksualiteit.
-Heb er geen problemen mee, van mij mogen ze doen wat ze willen.
-Ik vind het bizar, maar wie ben ik om mij met hun leven te bemoeien.
-Ik vind transseksualiteit bizar. Ik ga deze mensen liever uit de weg.
-Dit zou verboden moeten worden! Wil niks met deze mensen te maken hebben.
Zoiets bijv.
Oke. Maar ja dus, want het boeit me echt niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben hoe mensen er over denken.
Ook pedo's?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:19 schreef Wheels het volgende:
Waarom niet? iedereen mag zijn hoe hij/zij wil zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |