quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik heb ontslag genomen. Dus ik hoef nog maar een maandje
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kutbaan? Andere reden? Heb je al een nieuwe?
Jammerquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.
Maar dit kan ik niet combineren met de kinderen.
Dus val ik mijn baas daar niet mee lastig en neem ik ontslag.
Druk is natuurlijk wel een kenmerk van kinderen. Die moet je dan ook niet meezeulen naar een verjaardag, tenzij ze oud genoeg zijn om lekker buiten te kunnen spelen daar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ken ook wel leuke gezinnen hoor, maar die zie ik niet zo vaak
Misschien zijn ze ook een stuk minder leuk als ik ze vaker zie, en zie ik ze nu alleen op de leuke momenten, maar ik heb een vaag vermoeden van niet
En zelfs de hysterische kinderen hebben hun momenten, maar op verjaardagen enzo is er gewoon geen land mee te bezeilen en ook op andere momenten zijn ze vaak zooo druk
Stoere beslissingquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niets nieuws. Ik weet ook echt niet wat ik zou moeten doen.
Maar dit kan ik niet combineren met de kinderen.
Dus val ik mijn baas daar niet mee lastig en neem ik ontslag.
Ja heel erg jammer. Ik vind het hier erg leuk. Mijn vakgebied. Leuke mensen enzo.quote:
Daar heb ik ook over na zitten denken. Of mn studie afmaken en daar iets mee doen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stoere beslissing
Ga iets met kinderen doen
Het verschilt echt per kind. Achternichtjes en -neefjes van de andere kant van de familie zie ik ook alleen op verjaardagen en die kun je gewoon alleen laten op de slaapkamer. Daar staat een tv en een stapel knuffels en poppen en dan hoor je ze lachen en spelen en soms komen ze de woonkamer in met boekjes en gaan ze zitten kleuren, of even voorlezen. En als dat klaar is gaan ze kroelen bij papa en mama of buiten in de tuin spelen. Die zijn een stuk rustiger en kunnen zich ook zelf vermaken. Je hebt er geen kind aan. Zelfs IK zit daar mee te spelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Druk is natuurlijk wel een kenmerk van kinderen. Die moet je dan ook niet meezeulen naar een verjaardag, tenzij ze oud genoeg zijn om lekker buiten te kunnen spelen daar.
Zulke heb ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het verschilt echt per kind. Achternichtjes en -neefjes van de andere kant van de familie zie ik ook alleen op verjaardagen en die kun je gewoon alleen laten op de slaapkamer. Daar staat een tv en een stapel knuffels en poppen en dan hoor je ze lachen en spelen en soms komen ze de woonkamer in met boekjes en gaan ze zitten kleuren, of even voorlezen. En als dat klaar is gaan ze kroelen bij papa en mama of buiten in de tuin spelen. Die zijn een stuk rustiger en kunnen zich ook zelf vermaken. Je hebt er geen kind aan. Zelfs IK zit daar mee te spelen
Ja, handig is datquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zulke heb ik ook
Of ik neem een iPad mee als ik weet dat er geen of heel weinig kinderen zijn. Zodat ze lekker rustig naast me een spelletje spelen of een filmpje kijken.
De iPad neem ik ook altijd mee als we uiteten zijn. Als zij klaar zijn kunnen zij dan een spelletje doen of filmpje kijken ipv zeiken en zeuren
Daar ligt het inderdaad vaak aan. Nou ja bij die van mij. Ze zijn dan moe. Als we ergens heen gaan zorg ik er voor dat ze of geslapen hebben of dat ik (en de kinderen) niet gaan. Ook geen gezeurquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik heb ook midden in een huiskamer met Lego zitten spelen bij sommige kinderen, maar er komt altijd een moment dat ze moe worden, zich pijn doen etc, dan ben ik weg.
iPad/tablet is wel echt een briljante uitvindingquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zulke heb ik ook
Of ik neem een iPad mee als ik weet dat er geen of heel weinig kinderen zijn. Zodat ze lekker rustig naast me een spelletje spelen of een filmpje kijken.
De iPad neem ik ook altijd mee als we uiteten zijn. Als zij klaar zijn kunnen zij dan een spelletje doen of filmpje kijken ipv zeiken en zeuren
De oudste ging altijd en overal mee naar toe. Ook toen ze een baby was. Die sliep ook overal. Kon je gewoon in een hoekje zetten en klaar.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, handig is datAls deze kinderen moe worden, slapen ze gewoon op het bed of toen ze nog heel klein waren gewoon op een kleedje op de grond
Zullen we ruilen van baan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heel erg jammer. Ik vind het hier erg leuk. Mijn vakgebied. Leuke mensen enzo.
Nu heb ik wel de luxe dat ik kan nadenken over wat ik wil gaan doen. Maar in mijn vakgebied zal het niet meer gaan. Dus............. wat nu
Vorige week was ik ziek en bleven de kindjes thuisquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
iPad/tablet is wel echt een briljante uitvinding
Prima!quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zullen we ruilen van baan?
Of nou ja, jij mijn werkloosheid, ik jouw baan?
Van de week op Groupon stonden die iPhone 4'squote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Iemand vraagt op Facebook 180 euro (bieden vanaf!) voor een iPhone 4
Ik vond dat juist superhandig, was jammer dat ik niet kon blijven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Prima!
Heb je IT kennis?
Dan kan je hier zelfs 40 uur werken!
Ik werk er nu 20. Maar verdeelt over 5 dagen. Das niet zo handig
Ja, dat snap ik allemaal wel, het is dus ook niet dat ik oprecht een hekel heb aan "kinderen" per se, ik kan gewoon echt niet tegen drammende, drukke, vervelende, krijsende koters. En das dus meestal eigenlijk de schuld van de oudersquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ligt het inderdaad vaak aan. Nou ja bij die van mij. Ze zijn dan moe. Als we ergens heen gaan zorg ik er voor dat ze of geslapen hebben of dat ik (en de kinderen) niet gaan. Ook geen gezeur
Maar lego is altijd goed bij die van mij
Ja als ik geen kinderen had gehad was het ook prima.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat juist superhandig, was jammer dat ik niet kon blijven.
Ik wil een Raspberry Pi.quote:
Ik heb geen IT kennisquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Prima!
Heb je IT kennis?
Dan kan je hier zelfs 40 uur werken!
Ik werk er nu 20. Maar verdeelt over 5 dagen. Das niet zo handig
O. Dan gaat het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb geen IT kennis
IK HEB HELEMAAL GEEN RELEVANTE KENNIS![]()
De schoonmaker?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:27 schreef Tally het volgende:
[..]
O. Dan gaat het niet.
Ik had de schoonmaakster gevraagd om te ruilen. Maar die had ook al geen IT kennis.
En hij wilde wel weer een slimme meid![]()
Nevermind. Lezenquote:
Nou, die dingen kosten 25 euro, das geen bedrag om moeilijk over te doen lijkt mequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een Raspberry Pi.
Maar ik kan maar niet kiezen.
Ik doe er ook niet moeilijk overquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, die dingen kosten 25 euro, das geen bedrag om moeilijk over te doen lijkt me.
Okquote:
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok. Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken, maar het kan van alles, niet echt veel echt goed
.
Wel leuk speelgoed opzich.
Ik heb een complete Windows 8.1 PC op zakformaat :quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.
Ik ben gewoon een vrouw en wil het onmogelijke
Ik snap niet wat voor toegevoegde waarde het heeftquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom dus. Het kan alles. Met net niet wat ik zoek. Of het heeft ALLES maar niet dat wat ik ook wil.
Ik ben gewoon een vrouw en wil het onmogelijke
Moet je er een monitor en een toetsenbord en alles aanhangen of mis ik iets?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een complete Windows 8.1 PC op zakformaat :
[ afbeelding ]
Ingebouwde accu, bedienbaar via (uiteraard) USB of remote via Android. Kan eigenlijk alles, alleen uiteraard niet altijd wereldprestaties, maar het is een volwaardige PC.
Ik wil een Mediaplayer. Maar eentje die alles kan zodat ik mijn Sitecom, AppleTV en nog een mega groot ding waarvan de naam me ontschoten is, uit het kast je kan halen en met één kastje gewoon alles kan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet wat voor toegevoegde waarde het heeft
Kan, maar hij is ook zo te bedienen zoals je op het plaatje ziet. je kan er ook gewoon een monitor etc aanhangen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je er een monitor en een toetsenbord en alles aanhangen of mis ik iets?
maar hoe kun je hem zo bedienen? wat kun je ermee?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar hij is ook zo te bedienen zoals je op het plaatje ziet. je kan er ook gewoon een monitor etc aanhangen.
Foo Fighters...quote:
Ik ken het, heb een mooie reis op het oog (twee zelfs...) maar dan moet ik wel weer een bijbaan regelen. Maar dan krijg ik niet genoeg vrij voor die reizenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef Tally het volgende:
Maar ik wil ook weer bezuinigen want ik wil heel graag verhuizen maar ik heb zo geen baan meer dus als ik blijf uitgeven word dat een moeilijke klus
PCquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil een Mediaplayer. Maar eentje die alles kan zodat ik mijn Sitecom, AppleTV en nog een mega groot ding waarvan de naam me ontschoten is, uit het kast je kan halen en met één kastje gewoon alles kan.
Gewoon, wat je met een normale PC ook kanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar hoe kun je hem zo bedienen? wat kun je ermee?
Het idee was al om zijn loon te gebruiken voor een nieuw huis. Maar we geven beiden nogal uit. En ik blijf kopen voor de kinderenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken het, heb een mooie reis op het oog (twee zelfs...) maar dan moet ik wel weer een bijbaan regelen. Maar dan krijg ik niet genoeg vrij voor die reizen
Ik ga me er maar niet in verdiepen want ik heb het toch niet nodigquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon, wat je met een normale PC ook kan. Alleen is dit ding heel klein en heeft een accu
.
Mja dan moet ik dus een nieuwe pc kopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PC.
Ik heb gewoon mijn desktop met HDMI op de TV aangesloten (en de surroudset) beter, handiger en diverser kan niet. Ik kan alles afspelen, altijd, overal.
Neuh, het is ook maar de zoveelste gimmickquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga me er maar niet in verdiepen want ik heb het toch niet nodig
Ik ben de afgelopen drie maanden ook weer uit de bocht gevlogen, moet me ook weer leren inhouden.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn uitgavenpatroon is ook nog niet helemaal gewend aan mijn inkomen
Garage lijkt me juist fijn. Hoef je 's winters niet te krabbenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef Tally het volgende:
Alleen............... moeten we het ook eens worden over wat we willen kopen.
Hij selecteert nu alleen op huizen met garageEn dat hoeft van mij dan weer niet.
Ik selecteer steeds op open haard maar dan kom je gewoon niet zo verquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef Tally het volgende:
Alleen............... moeten we het ook eens worden over wat we willen kopen.
Hij selecteert nu alleen op huizen met garageEn dat hoeft van mij dan weer niet.
De verjaardag van de meisjes is in zicht. En dan ga ik me altijd te buiten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen drie maanden ook weer uit de bocht gevlogen, moet me ook weer leren inhouden.
Ik selecteerde destijds op balkon en liggingquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik selecteer steeds op open haard maar dan kom je gewoon niet zo ver
Ja maar hij wil een garage maar de auto hoeft er niet in!quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Garage lijkt me juist fijn. Hoef je 's winters niet te krabbenen je hebt ruimte voor je tuinzooi.
Ik ken datquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik selecteer steeds op open haard maar dan kom je gewoon niet zo ver
Gaan jullie verhuizenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:50 schreef Pheno het volgende:
Net gebeld dat een bezichtiging van ons huis niet doorgaat. Jammer, heb je net de boel een beetje opgeruimd.
Gelukkig is het mooi weer, dus ik hobbel maar naar buiten toe
Neem je paraplu meequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:50 schreef Pheno het volgende:
Net gebeld dat een bezichtiging van ons huis niet doorgaat. Jammer, heb je net de boel een beetje opgeruimd.
Gelukkig is het mooi weer, dus ik hobbel maar naar buiten toe
Goed dat je het zegt, ik heb de balkondeur open staanquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem je paraplu mee.
[ afbeelding ]
Nee, want we hebben nog niets verkocht, dus verhuizen zit er nog even niet in.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan jullie verhuizen
Ik heb een keer andersom gehad, dat ze langskwamen terwijl ik van niks wist. En het was zo'n ontzettend teringbende in huis
Ik had de gordijnen dicht, de cavia's net schoongemaakt dus er stond nog een vuilniszak en een krat met hooi bij de voordeur en ik had niet gezogen, er lag nog een verfrommeld kleed op de bank en schoenen her en der, broodkruimels en een bord met bestek op aanrecht (vaatwasser stond aan), bed was niet opgemaakt, handdoeken op de grond in de badkamer, caviakleden op een stapel getyft voor de wasmachine, volle wasmanden, leeg schaalde cruesli op het bureau, overal stapeltjes post en folders. Net zoals nu eigenlijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, want we hebben nog niets verkocht, dus verhuizen zit er nog even niet in.
We houden het al vrij netjes, dus dat valt bij ons mee. Er staan een stuk of acht grote dozen op de zolder van mijn ouders, omdat ze zo ongeveer het hele huis leeg wilden hebben voor de foto's
Het erge is dat ik niets van die zooi mis, dus ik denk dat ik eens linea recta naar de milieustraat ga met die dozen
Aah nee ik wilde net kijken of ik naar buiten gaan een beetje zou overleven vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem je paraplu mee.
[ afbeelding ]
Ah, dan ben ik wel weer terug. Ik doe een workshop fotografie, heb al een idee, dus ben geen uren buiten vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem je paraplu mee.
[ afbeelding ]
Wat mist die spatie dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje jammer van de missende spatie
We kunnen niet alles hebben he?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje jammer van de missende spatie
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We kunnen niet alles hebben he?
Dit kan ook anders opgevat wordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
Zal ik er een leuk streepje in zetten?
Streepjes zijn niet leukquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:27 schreef Tally het volgende:
Zal ik er een leuk streepje in zetten?
Is dat iets slechts, om niet uitgekozen te worden voor de grootste bagger ooit bedacht op TV?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Degene die ik onlangs sprak in de kroeg dat ie kans maakte om naar Utopia te gaan is het niet geworden.
Ik vind het wel jammer, had het wel geinig gevondenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Is dat iets slechts, om niet uitgekozen te worden voor de grootste bagger ooit bedacht op TV?.
Is het nog op tvquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is dat iets slechts, om niet uitgekozen te worden voor de grootste bagger ooit bedacht op TV?.
Wat is dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Degene die ik onlangs sprak in de kroeg dat ie kans maakte om naar Utopia te gaan is het niet geworden.
Dat snap ik dan wel weer hoor, als je iemand kent, maar damn wat is dat toch intrieste TV, die gluurshows... hoe leeg moet je leven zijn als je op TV naar andere mensen gaat kijken die niets doen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, had het wel geinig gevonden
Zo leeg als mijn levenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Dat snap ik dan wel weer hoor, als je iemand kent, maar damn wat is dat toch intrieste TV, die gluurshows... hoe leeg moet je leven zijn als je op TV naar andere mensen gaat kijken die niets doen?.
ugh ik moet ook echt dingen gaan doen voor de bruiloft. Nu of zoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Sinceria het volgende:
Zo, ondergetrouwd. Of hoe je dat ook noemt.
O ja, ik had laatst nog gelezen dat je er ook een tatoeage kon laten zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ivm grooots succes nog een jaar verlengt
gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Sinceria het volgende:
De meest lelijkequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik had laatst nog gelezen dat je er ook een tatoeage kon laten zetten.
De voorbeelden waren niet echt geweldig nee. Kolere. Maar die mensen waren er blij meequote:
Feli!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Sinceria het volgende:
Tja.. het zijn ook rare mensen..quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De voorbeelden waren niet echt geweldig nee. Kolere. Maar die mensen waren er blij mee
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ugh ik moet ook echt dingen gaan doen voor de bruiloft. Nu of zo
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschoptquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gefeliciteerdHuuu je bent verder!
Dank!quote:
Ja maar die van jou is wel wat anders dan die van mij geloof ik?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.
[..]
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschopt
[..]
Dank!
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.
[..]
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschopt
[..]
Dank!
waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgen
Mwe, mijn hormonen willen nu wel een feest enzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar die van jou is wel wat anders dan die van mij geloof ik?
Ik ga nu even kijken naar de verhuur van dingen...
Eeeehmmm, neequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgen
De laatste keer dat ik in Amsterdam was zag ik anders heul handige ondergrondse vuilstortkokers.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee.
Die ring kan je zo weggooien, maar zo'n kind schijnt lastiger zijn om vanaf te komen.
true, maar iets met verboden etc, en schijnt dat mensen gehecht raken aan zo'n ding.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Amsterdam was zag ik anders heul handige ondergrondse vuilstortkokers.
Flauw. Je mag ook niks meer in Nederland.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar iets met verboden etc, en schijnt dat mensen gehecht raken aan zo'n ding.
Oh vertel! wat word het?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, mijn hormonen willen nu wel een feest enzo
Kutlandquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flauw. Je mag ook niks meer in Nederland.
Mocht ik ooit met jong geschopt worden dan is het als het goed is met opzet geweestquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee.
Die ring kan je zo weggooien, maar zo'n kind schijnt lastiger zijn om vanaf te komen.
Volgens mij raak je eerder per ongeluk zwanger dan per ongeluk getrouwdquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht ik ooit met jong geschopt worden dan is het als het goed is met opzet geweestIk zie het niet gebeuren, maar stel.
Zeg datquote:
Tenzij Vegas en tequila.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij raak je eerder per ongeluk zwanger dan per ongeluk getrouwd
Ja maar daar zijn dus al meer dingen voor nodig dan een kindquote:
Ik zou emigreren als ik jou wasquote:
Goed plan!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou emigreren als ik jou was
Hebben nog niet echt een duidelijk omlijnd plan ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh vertel! wat word het?
Ik kom met mijn verhuur al niet tot een lijst van wat nodig is
Mensen in mijn omgeving blijven steeds pushen dat ik dingen moet regelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:02 schreef Tally het volgende:
Mijn bruiloft was ook zo gepland. De week er voor hadden we echter heel wat aanpassingen
gemiddeld (wat is gemiddeld eigenlijk? Niet meer echt klein geloof ik), deels op eigen locatie deels nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:06 schreef Tally het volgende:
Jullie doen het klein en op eigen locatie?
Hoe dat zo dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een hekel aan mijn jurk, dat is wel een beetje jammer
Ik heb nu al geen zin in het geregel en gezeikquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Man, echt, dat trouwen, waarom moet dat altijd op "zo'n" manier. Met zo'n teef erbij die rondloopt alsof ze het leven heeft uitgevonden, allerlei "regels" en protocollen etc, stijf dit, verplicht dat.
Wie bepaalt dat? Waarom niet gewoon wat aankloten, wat maakt het nou uit als er ff iets misgaat, het gaat om het jawoord lijkt me? Ga jezelf nog ff meer opfokken met stress.
Ik zou het echt enorm lekker uit de hand laten lopen allemaal.
Och als ik m'n verjaardag vier wil ik ook gewoon dat alles goed gaat, dat er genoeg eten/drinken is enzo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Man, echt, dat trouwen, waarom moet dat altijd op "zo'n" manier. Met zo'n teef erbij die rondloopt alsof ze het leven heeft uitgevonden, allerlei "regels" en protocollen etc, stijf dit, verplicht dat.
Wie bepaalt dat? Waarom niet gewoon wat aankloten, wat maakt het nou uit als er ff iets misgaat, het gaat om het jawoord lijkt me? Ga jezelf nog ff meer opfokken met stress.
Ja, tuurlijk, er moet wel iets geregeld worden natuurlijk. Maar mijn verjaardag was gewoon in de kroeg, mensen konden gewoon bestellen en aan het einde van de avond heb ik de rekening betaald, klaar. 0 stress.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Och als ik m'n verjaardag vier wil ik ook gewoon dat alles goed gaat, dat er genoeg eten/drinken is enzo.
Snap wel dat je met trouwen iets meer rekening moet houden met andere mensen/trouwbeamte en dat je graag goede fotograaf wil hebben. \
Jurk evt kost ook wat meer tijd om te regelen.
Nou ja dat doen wij dus ook. Hoewel dingen als 'iets te eten' wel fijn is dus nu hebben we iemand geregeld die dat fixtquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:07 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ik hem niet meer mooi vindquote:
Ja maar die nemen normale mensen dan ook nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, er moet wel iets geregeld worden natuurlijk. Maar mijn verjaardag was gewoon in de kroeg, mensen konden gewoon bestellen en aan het einde van de avond heb ik de rekening betaald, klaar. 0 stress.
Ik heb het over zo'n weddingplanner, die er bij de laatste waar ik bij was, ook rondliep, de toon van dat wijf echt, als het ergens anders was geweest had ik dr in dr bek gespuugd en gezegd dat ze de kanjer kon krijgen met dr bruiloft en was weggelopen.
Hoelang heb je nog?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik hem niet meer mooi vind
Ik heb hem gekocht toen mijn lijf nog helemaal anders was, en mijn brein dus ook
Voor een helemaal nieuwe jurk is het waarschijnlijk te laat
5 maandenquote:
Gelukkig is een wp niet verplicht. Wij hebben alles in 3 maand geregeld, makkelijk. Daarnaast is een ceremoniemeester wel makkelijk voor de dag zelf. Alles wat mis gaat hoef je je dan zelf nul zorgen om te maken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, er moet wel iets geregeld worden natuurlijk. Maar mijn verjaardag was gewoon in de kroeg, mensen konden gewoon bestellen en aan het einde van de avond heb ik de rekening betaald, klaar. 0 stress.
Ik heb het over zo'n weddingplanner, die er bij de laatste waar ik bij was, ook rondliep, de toon van dat wijf echt, als het ergens anders was geweest had ik dr in dr bek gespuugd en gezegd dat ze de kanjer kon krijgen met dr bruiloft en was weggelopen.
Ik dus welquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar die nemen normale mensen dan ook niet
Ik ben er echt nog nooit een tegen gekomen
Tuurlijk, laat een zooi vrienden het lekker regelen als ze het willen, daar is niets mis meequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig is een wp niet verplicht. Wij hebben alles in 3 maand geregeld, makkelijk. Daarnaast is een ceremoniemeester wel makkelijk voor de dag zelf. Alles wat mis gaat hoef je je dan zelf nul zorgen om te maken.
Een verjaardag is haast niet te vergelijken met een bruiloft natuurlijk. Voor de verjaardag heb je enkel locatie nodig evt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is voor mij perfect als de mensen die mij het meest dierbaar zijn (dus lang niet alle gasten want dat is niet te doen) naar huis gaan en denken 'he wat een lekker feest! goed gegeten, mijn glas was nooit leeg en ik heb blaren op mijn voeten gedanst! En wat leuk om tante corrie weer eens te zien'quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus wel.
Ik zie niet in waarom het ook allemaal zo "perfect" zou moeten, het is een feest, als iedereen het naar de zin heeft is het best.
Het hoefft echt niet tot op het laatste detail te kloppen.
Omdat ik een lastige maat heb en niet off the rack kan kopenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom is dat te laat voor een jurk? 8 weken maximaal.
Mwah, ik vind dat mensen er iets teveel van maken eigenlijk, het is niet zoveel meer dan een verjaardag als je er klinisch over denkt, er komen mensen, die willen eten en drinken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een verjaardag is haast niet te vergelijken met een bruiloft natuurlijk. Voor de verjaardag heb je enkel locatie nodig evt.
En voor zo'n wijf is het der werk.. gebeurd het niet goed, krijgt zij niet (alles) betaald.
Bij ons was er bijv geen apart eten voor de moslims klaar gemaakt (wel aangevraagd), dat moet dan geregeld worden, maar niet door ons. Dat de cola op was 's avonds en dat er toen maar light geschonken werd, was een probleem waar niemand zich druk om maakte. Om maar even wat te noemen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat een zooi vrienden het lekker regelen als ze het willen, daar is niets mis mee.
Niemand heeft off the rack, daarom die acht weken verstelwerk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik een lastige maat heb en niet off the rack kan kopen
Nou er komen wel een boel meer mensen. En het duurt een paar uur langer. En er komen een boel verschillende type mensen (oma, kinderen, je beste vriend waarmee je nog elk weekend kei zat wordt, etc)quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat mensen er iets teveel van maken eigenlijk, het is niet zoveel meer dan een verjaardag als je er klinisch over denkt, er komen mensen, die willen eten en drinken.
Maar nee, je gaat maanden nadenken over debiele dingen als tafelindelingen, kleur servertjes etc, dan spoor je niet.
Ja dat snap ik, maar mijn lijf is zo schuin en dik dat het met verstelwerk niet echt wat wordquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand heeft off the rack, daarom die acht weken verstelwerk.
Iedereen is daar anders in. Jouw boeit het sowieso weinig. Anderen worden al gestresst als ze bv niet weten welke trein ze precies moeten hebben en bereiden standaard alles al goed voor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat mensen er iets teveel van maken eigenlijk, het is niet zoveel meer dan een verjaardag als je er klinisch over denkt, er komen mensen, die willen eten en drinken.
Maar nee, je gaat maanden nadenken over debiele dingen als tafelindelingen, kleur servertjes etc, dan spoor je niet.
Ik ontken ook niet dat er iets aan voorbereiding nodig is hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons was er bijv geen apart eten voor de moslims klaar gemaakt (wel aangevraagd), dat moet dan geregeld worden, maar niet door ons. Dat de cola op was 's avonds en dat er toen maar light geschonken werd, was een probleem waar niemand zich druk om maakte. Om maar even wat te noemen.
Oh ja voor alles wel (hoewel we midden in het bruiloftseizoen zitten, dus dat gedoe met de gemeente word misschien wat lastig maar ik hoop het niet) maar dus niet voor de jurkquote:
Nee maar gezien het bedrag dat ik hier tegen aan mik en de tijd die het me kost is het een kleine moeite om wel even de juiste kleur servetten te fixenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat er iets aan voorbereiding nodig is hoor.
Maar de mate van drukmaken is buitensporig heb ik gemerkt bij bruiloften, en dan vooral om dingen die echt niemand boeit die te gast is.
Echt niemand gaat je bruiloft affikken als je servertjes niet roze zijn ipv rood.
Samenvatting, bruiloften worden overdreven en kunstmatig lastig gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou er komen wel een boel meer mensen. En het duurt een paar uur langer. En er komen een boel verschillende type mensen (oma, kinderen, je beste vriend waarmee je nog elk weekend kei zat wordt, etc)
Mensen komen vanaf verschillende plekken in het land, mensen moeten een soort van instructies krijgen (waar is het? Voor welk deel ben je uitgenodigd? Wat word er dan precies verwacht? Moet je tussen door verplaatsen? Is het buiten/binnen ivm kleding etc)
Daarnaast wil de overheid nog wat dingen van je, heb je soms meerdere locaties, meerdere 'onderdelen' etc
Ik geef ook wel eens een flink verjaardagsfeest waarbij ik dan iedereen te eten wil geven (en dan vergis ik me altijd al in hoe lastig dat kan zijn) maar dit is wel een keer of 6 zo groot
Tja als je er een euro of 20.000 tegen aan wil gooien regelt het zichzelf wel ja. Maar dat vind ik wat ver gaan
Kan de jurk niet zo aangepast worden dat je er wel blij mee bent?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ja voor alles wel (hoewel we midden in het bruiloftseizoen zitten, dus dat gedoe met de gemeente word misschien wat lastig maar ik hoop het niet) maar dus niet voor de jurk
Ik ga of voor een Las Vegas-bruiloft of voor een hippiebruiloft ergens in de natuur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga gewoon voor een rock and roll wedding, enige garantie is dat er muziek is en genoeg drank voor half Nederland.
Ja dat hoop ik. Daarom heb ik een extra afspraak ingepland om hem nog eens aan te doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan de jurk niet zo aangepast worden dat je er wel blij mee bent?
Da soort dingen bedoel ik, hoezo doe je ff moeilijk tegen je klanten?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik. Daarom heb ik een extra afspraak ingepland om hem nog eens aan te doen
Maar over dramatisch doen gesproken zeg! Dat mocht eigenlijk nietJa hallo, dan wil ik hem gewoon nu mee naar huis. Maar dat kan ook niet
Tja dat ben ik dan gewoon niet met je eens. Wij gaan echt voor een simpele en laid back variant. Maar dat neemt niet weg dat ik voor Tante Mary uit Tweloo wel gewoon even het een en ander duidelijk moet communicerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Samenvatting, bruiloften worden overdreven en kunstmatig lastig gemaakt.
Ik plan het in een dag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja dat ben ik dan gewoon niet met je eens. Wij gaan echt voor een simpele en laid back variant. Maar dat neemt niet weg dat ik voor Tante Mary uit Tweloo wel gewoon even het een en ander duidelijk moet communiceren
Het zelfde richting al mijn leveranciers en dan moet ik ook nog perse bepaalde dingen van de overheid
Tja dan ben je zo eens per maand toch wel een middagje kwijt aan plannen
Maar het is vooral gewoon veel brainstormen hoor. Zo hadden wij iemand nodig om iets te doen, dat aan een vriend gevraagd maar die voelt zich er niet fijn bij. Dus nu moeten we opnieuw de gastenlijst door met wie daar dan wel voor geschikt is en zo
Nee ik pik het niet, en daarom heb ik volgende week toch een afspraakquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Da soort dingen bedoel ik, hoezo doe je ff moeilijk tegen je klanten?.
Maar ja, daar is iedereen wel een beetje aan gewend met trouwen blijkbaar, je pikt het toch wel, want stress, straks heb je geen jurk.
Ik zou hem echt anaal inbrengen als ze zouden zeggen dat ik ff iets niet "mag" van een bedrijf zeg...
Ik geef het je serieus te doenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik plan het in een dag.
Hell, ik zet halve datacenters op in een week, dan lukt een bruiloft ook nog wel.
wehequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
We horen het wel hoe het HW afgaat als ie zelf gaat trouwen
Hoezo is het niet legaal?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik pik het niet, en daarom heb ik volgende week toch een afspraak
Maar ik kan er toch ook niks aan doen dat bedrijven zo doen? Hoe laid back ik het ook probeer te plannen, dit kan ik moeilijk veranderen
Dus zelfs als jij gaat trouwen en denkt 'fuck it, paar kratten bier en gaan' dan kom je toch ook voor dit soort zooi te staan
Behalve als het letterlijk een paar kratten bier en gaan is, maar dan is het ook niet bepaald een legaal huwelijk
Natuurlijk overdrijf ik, maar er wordt te moeilijk overgedaan, vooral door mensen die ervan leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef het je serieus te doen
Ik weet niets van het opzetten van datacenters dus daar ga ik me niet over uitlaten. Jij weet zo te lezen niet zo veel over het plannen van een bruiloft dus ik neem die uitspraak verder ook niet zo serieus
Uiteraard gewoon prima, ik dok gewoon, maar laat me niet gek maken door een regelteef.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
We horen het wel hoe het HW afgaat als ie zelf gaat trouwen
Ja maar alleen dat is dus al niet binnen een dag geregeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo is het niet legaal?.
Ja zeggen, tekenen en klaar, de rest is allemaal overbodig hoor, leuk etc,maar hoeft totaal niet.
Hey, jij daar!? Wees ff getuige ok?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar alleen dat is dus al niet binnen een dag geregeld
Je moet getuigen vragen, dan komt 1 van mijn getuigen dus nog uit het buitenland dus moet ik weer een of ander formulier overleggen (maar oke, dat is mijn eigen schuld) in ondertrouw, een datum boeken bij de gemeente en dan mag je pas ja komen zeggen en tekenen
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, maar dat maakt nog niet dat alles waar je toch echt wat tijd aan moet besteden meteen onzin is of alleen in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik, maar er wordt te moeilijk overgedaan, vooral door mensen die ervan leven.
Tuurlijk, nogmaals, ik overdrijf uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, maar dat maakt nog niet dat alles waar je toch echt wat tijd aan moet besteden meteen onzin is of alleen in mijn hoofd zit
Ja omdat je dan meer geld uitgeeftquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, nogmaals, ik overdrijf uiteraard.
Maar de meeste stress lijkt je te worden aangepraat door mensen die er "verstand" van hebben. Opeens zijn dingen die niemand erg vindt een ramp MOCHT het gebeuren, en stel dit en dat!?!
Hehe, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja omdat je dan meer geld uitgeeft
Ik heb alleen al meer daggastenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben het heel bewust klein gehouden. Max. 25 man. Maar daar dan wel twee dagen lol mee gehad
Geen feest / receptie dus ook
Prima toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb alleen al meer daggasten
Vooral jijzelf?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt niet uit! Ik heb nu een mooie to do lijst met kleurtjes dus nu is iedereen weer gelukkig inclusief ik zelf
Ja want nu verwijs ik iedereen gewoon naar de lijstquote:
Het zouden er van mij wel net iets minder mogen, maar ik heb er een aantal moetjes op vrees ikquote:
Niets moet, dat praat je jezelf weer aan, het is JOUW feest, jij mag bepalen wie er wel en niet komt, en nee, ook die ene tante hoeft echt niet als je het niet wilquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het zouden er van mij wel net iets minder mogen, maar ik heb er een aantal moetjes op vrees ik
Jawel, deze mensen moeten wel. Of ik breek meteen met mijn ouders en dat is het me ook niet waardquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets moet, dat praat je jezelf weer aan, het is JOUW feest, jij mag bepalen wie er wel en niet komt, en nee, ook die ene tante hoeft echt niet als je het niet wil.
Ik pest je maar een beetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, deze mensen moeten wel. Of ik breek meteen met mijn ouders en dat is het me ook niet waard
En nee het zijn niet mensen uit de categorie tante Jannie, want dat zijn natuurlijk geen daggasten
Nou dan weet je in welke hoek je het ongeveer moet zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pest je maar een beetje.
Maar op je ouders zelf na is de rest opzich optioneel toch?.
Jouw ouders, zijn ouders, de rest mag op audientie komen waarom ze denken een uitnodiging te verdienenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan weet je in welke hoek je het ongeveer moet zoeken
Klinkt een beetje als de mijnequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben het heel bewust klein gehouden. Max. 25 man. Maar daar dan wel twee dagen lol mee gehad
Geen feest / receptie dus ook
quote:
Niet meer nee, godzijdankquote:
Oooh met die relatie die laatst uit ging? Ik dacht dat dat 'gewoon' verkering wasquote:
Als ik ooit zou trouwen zou ik "mijn helft" van de stoelen reserveren en dan dat de helft van de zaal leeg is.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook makkelijk lullen hoor, ik heb wel familie, maar (buiten directe) heb ik ze echt al jaren niet meer gezien of gesproken, dus die nodig ik niet uit ook.
Nee joh, jaren geleden toen ik nog in NL woondequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh met die relatie die laatst uit ging? Ik dacht dat dat 'gewoon' verkering was
Oh nee, ik zou wel mensen uitnodigen etc, maar het zou een grote teringzooi wordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik ooit zou trouwen zou ik "mijn helft" van de stoelen reserveren en dan dat de helft van de zaal leeg is.
Owja ik was vergeten hoe oud je al bentquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, jaren geleden toen ik nog in NL woondeTrouwen met een Malteser meid, dan had ik nu reeds 5 kinderen gehad
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Owja ik was vergeten hoe oud je al bent
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.quote:
Gelukkig ben ik mentaal nog net 21quote:
Nah, was ook maar een grapje. Boeit me niet dat ik ouder word.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.
Mij boeien dat soort opmerkingen totaal niet.
Barb is ouder toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maak je niet druk, zolang je je nog boos kan maken om dat soort opmerkingen ben je nog lang niet oud.
Mij boeien dat soort opmerkingen totaal niet.
Mij welquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, was ook maar een grapje. Boeit me niet dat ik ouder word.
Dacht niet, maar weet het ook weer niet zekerquote:
Geen idee hoe oud HW isquote:
quote:
Nou jongens roep allebei evenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dacht niet, maar weet het ook weer niet zeker.
Ik was ziekquote:
nee, het was toen net deze leeftijd gewordenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja maar sindsdien is het weer veranderd
39quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Nou jongens roep allebei even
Het is jouw bruiloft. Fuck die moetjesquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het zouden er van mij wel net iets minder mogen, maar ik heb er een aantal moetjes op vrees ik
AirwiN?quote:
Hou oud/jong dan?quote:
Nee, de bruiloftquote:
Ik dacht even met jou getrouwd te zijnquote:
41. Dacht eigenlijk dat iedereen het van mij wel wistquote:
Going 50quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
41. Dacht eigenlijk dat iedereen het van mij wel wist.
Staat voorlopig niet in de planning nogquote:
You would have noticed thatquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht even met jou getrouwd te zijn
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
41. Dacht eigenlijk dat iedereen het van mij wel wist.
Tsja, no turning back. Going he, going...quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat voorlopig niet in de planning nog.
Nee ang3l, ook onder deze kloon nietquote:
Ik bedoel dat ik niet van plan ben dat te halenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, no turning back. Going he, going...
Onder sommige mensen kun je echt niet uitquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is jouw bruiloft. Fuck die moetjes
Wat denk je wel niet van mij?!?quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ang3l, ook onder deze kloon niet.
Voornamelijk dat ik je niet ga blowenquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij?!?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk dat ik je niet ga blowen.
Alsof er geen gekkere dingen gebeurd zijn op FOK!quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dacht je dat ik een konijntje was dan?
Goed punt wel ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof er geen gekkere dingen gebeurd zijn op FOK!.
Liever een biertje.quote:
quote:
Geen idee, ook maar ff snel gegoogledquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Smaakt dat een beetje? Nog nooit gehad
Ik ga denk ik voor iets anders, het lijkt me niet echt watquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ook maar ff snel gegoogled.
nee, mij ook niet, ik doe wel een Guinnessquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor iets anders, het lijkt me niet echt wat
Murphy's Irish Redquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, mij ook niet, ik doe wel een Guinness.
Misschien heb ik gewoon niet zo'n ingewikkelde familiequote:Op woensdag 25 februari 2015 17:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Onder sommige mensen kun je echt niet uit
Dat is echt heel waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien heb ik gewoon niet zo'n ingewikkelde familie
Jaaaaaaquote:
Remake van UFO: Enemy Unknown. Turn based strategy game waar je de aarde moet beschermen tegen aliens. Totaal onvergevend, dus regelmatig soldaten waar je een band mee opbouwt, hartstikke dood. Heerlijkquote:
Iemand op de lokale verkoophoek had per ongeluk (??) twee keer een bepaald bedrag overgemaakt aan iemand waar ze wat van had gekocht. Dat was vier maanden geleden maar ze kwam er laatst pas achter en ze had het geld heel hard nodig. Maar de persoon in kwestie reageerde niet en had haar geblokkeerd of haar FB-account verwijderd en reageerde niet meer. Had ze screenshots geplaatst van sms'jes in geweldig Nederlands, geen touw aan vast te knopen, maar de vrouw in kwestie zei dat ze de hele dag in het ziekenhuis was en geen tijd had om het op te zoeken en terug te storten.quote:
Oh dat is totaal niet boeiend ende interessant. Rellen met onbekenden is easy.quote:
Hoe moeilijk is het als je het origineel nooit gespeeld hebt? En als casual gamer? Het ziet er leuk uit, maar ik ben bang dat ik na een uur mijn laptop tegen de muur gooi uit frustratiequote:Op donderdag 26 februari 2015 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Remake van UFO: Enemy Unknown. Turn based strategy game waar je de aarde moet beschermen tegen aliens. Totaal onvergevend, dus regelmatig soldaten waar je een band mee opbouwt, hartstikke dood. Heerlijk
[ afbeelding ]
Ik heb een paar veganisten en supergezondevoedselfreaks op FB. Nou ja, het zijn er nu wel minderquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh dat is totaal niet boeiend ende interessant. Rellen met onbekenden is easy.
Het achterbakse, ondergrondse gerel in onze vriendenapp is pas leuk. Sommige willen geen naakt/porno plaatjes. Maar vinden borstvoedingplaatjes prima. Dus een borst mag wel, mits baby. En dan die steken onder water. Zalig
Het is goed te doen zolang je je aan een aantal dingen houdt:quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het als je het origineel nooit gespeeld hebt? En als casual gamer? Het ziet er leuk uit, maar ik ben bang dat ik na een uur mijn laptop tegen de muur gooi uit frustratie.
Thanks. Ik ga het denk ik proberenquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is goed te doen zolang je je aan een aantal dingen houdt:
-Kleine stapjes (letterlijk)
-Altijd tu's overhouden voor schieten in de alien's beurt
-Heel veel saven
-Niet beginnen op ironman mode (dan kun je niet saven)
Hou ook goed in de gaten wat er gezegd wordt over research, geeft goede tips over wat je moet doen tijdens missie's (levende aliens vangen op een gegeven moment bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Thanks. Ik ga het denk ik proberen. Weer eens wat anders dan Mario.
Hoe durft ie!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:03 schreef Tally het volgende:
Dat ik vandaag dacht: hej ik zit de hele ochtend alleen laat ik mn schoolboeken meenemen voor de uren dat ik niets te doen heb, krijg je een sms van de baas dat hij onderweg naar de tandarts is en daarna toch naar de zaak komt
Ja hij mot gewoon lekker thuis blijven op zijn vrije ochtendquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe durft ie!![]()
Ik ga naar een nieuwe huisarts vandaag. Doodnerveus.
Ik wil het zo graag leuk vinden, maar ik mis een inzichtsgen voor dit soort games, of ik ben enorm zwak in het begin en leg het bij gevecht 2 af, of ik begin met redelijk sterke units en daarna ben ik door mijn geld en resources heenquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou ook goed in de gaten wat er gezegd wordt over research, geeft goede tips over wat je moet doen tijdens missie's (levende aliens vangen op een gegeven moment bijvoorbeeld).
Vinnik ook!quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hij mot gewoon lekker thuis blijven op zijn vrije ochtend
Succes! Vind ik ook altijd een beetje bleh. Ondanks dat het zijn werk is
Ik heb ondertussen ladingen versie's van X-Com gespeeld en geleerd dat je het heel langzaam aan moet doen. Eigenlijk in tegenstelling tot alle andere games. De missie's hebben geen tijdslimiet, gebruik dat ten volste. Heck in de UFO: After* series ging ik op een gegeven moment gewoon in een ambush wachten tot de aliens naar mij toe kwamen. Dat kan (gelukkig) niet in Xenonauts, was toch net iets te makkelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil het zo graag leuk vinden, maar ik mis een inzichtsgen voor dit soort games, of ik ben enorm zwak in het begin en leg het bij gevecht 2 af, of ik begin met redelijk sterke units en daarna ben ik door mijn geld en resources heen.
Ja, ik denk ook dat ik er te head on mee begin altijdquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ladingen versie's van X-Com gespeeld en geleerd dat je het heel langzaam aan moet doen. Eigenlijk in tegenstelling tot alle andere games. De missie's hebben geen tijdslimiet, gebruik dat ten volste. Heck in de UFO: After* series ging ik op een gegeven moment gewoon in een ambush wachten tot de aliens naar mij toe kwamen. Dat kan (gelukkig) niet in Xenonauts, was toch net iets te makkelijk.
Sproetjesquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn huisarts al jaren niet meer gesproken. Meestal de vervangend arts (mijn huisarts is vrouw, dus werkt parttime). De enige keer dat ik haar weer eens had, had ze een sproetje en mocht ik naar haar collega in hetzelfde pand. En het boeit me eigenlijk vrij weinig.
Daar moet je je nu overheen zetten want zwangerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vinnik ook!
Ik moet helaas wel, mijn oude huisarts gaat met pensioen en zat ook eigenlijk te ver weg. Heb vanmiddag een kennismakingsgesprek, maar ik en artsen.
Ja, ik weet het, daarom heb ik deze stap nu ook gezet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je je nu overheen zetten want zwanger
Zal je dr genoeg zien
Die ene keer dat ik er kom heb ik ook altijd een invallerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb mijn huisarts al jaren niet meer gesproken. Meestal de vervangend arts (mijn huisarts is vrouw, dus werkt parttime). De enige keer dat ik haar weer eens had, had ze een sproetje en mocht ik naar haar collega in hetzelfde pand. En het boeit me eigenlijk vrij weinig.
Ze zullen vooral jou zien geloof ikquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je je nu overheen zetten want zwanger
Zal je dr genoeg zien
Er is absoluut een issue (en nee, die heeft niks te maken met de afschaffing van de studentenleningquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Die studenten in Amsterdam zijn wel lekker bezig trouwens. Ik weet niet of ze echt een isssue hebben maar een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid was het wel weer eens tijd voor.
Bij X-Com achtige games naar voren rennen is DE manier naar een snelle doodquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat ik er te head on mee begin altijd.
Merk ook dat mijn wil om te leren minder is, ik moet een game (net als vroegah) meteen "snappen" ipv dat ik een leercurve accepteer, al doe ik wel mijn best bij echte toppers.
Ga binnenkort Divinity Original Sin echt eens een kans geven.
Nou, ik loop bij de gyn dus die ziet meer van mij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zullen vooral jou zien geloof ik
Ja, daar was ik nog wel achter na 3 keerquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij X-Com achtige games naar voren rennen is DE manier naar een snelle dood
Je bent nooit te oud om te lerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nog wel achter na 3 keer.
Maar dan speel ik voorzichtig, win ik wel een battle, maar dan moet je dus terug naar de basis, missies zoeken, resources, dingen bouwen en dan ben ik alweer door mijn funds heen.
Ik ben gewoon "opgegroeid" met of shooters of point and click, RPG heb ik nog wel op tijd opgepakt, maar RTS en dit soort games ken ik gewoon niet, moet het me helemaal vanaf 0 aanleren, zelfde met iets als SimCity ofzo.
En eigenlijk ben ik daar te oud voor, maar fuck it, heb gisteren ook weer een Xbox One gekocht.
Nee, maar het gaat wel minder vanzelfquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren
Ik wens je wel veel plezier met Devinity OS. Ik ben daar mee begonnen en vind het echt een tof spel, maar heb teveel games op het moment, dus die wacht in Act 2 op mij
Ach je groeiende buikje laten zien is toch geen probleem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zullen vooral jou zien geloof ik
Ik heb altijd het idee dat je met kleine kinderen elke week bij de huisarts zit, dus wat dat betreft is het ook handig om te weten wie je moet hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je groeiende buikje laten zien is toch geen probleem.
Kijk aan het einde van de zwangerschap gaan ze lekker wroeten met hun vingers in je doos.
Das ergerTenminste vond ik erg
Nee, dat doet de gyn dus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach je groeiende buikje laten zien is toch geen probleem.
Kijk aan het einde van de zwangerschap gaan ze lekker wroeten met hun vingers in je doos.
Das ergerTenminste vond ik erg
O nee dat valt op zich mee. De keren dat ik met mijn kinderen geweest ben was het naar de huisartsenpost want er gebeurd altijd wel iets in de avond of weekendquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat je met kleine kinderen elke week bij de huisarts zit, dus wat dat betreft is het ook handig om te weten wie je moet hebben.
Dokters hebben veel taken van de gyn overgenomen waar mogelijk. Dusja.. verschilt per dokterquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, dat doet de gyn dus.
Mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |