wehequote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
We horen het wel hoe het HW afgaat als ie zelf gaat trouwen
Hoezo is het niet legaal?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik pik het niet, en daarom heb ik volgende week toch een afspraak
Maar ik kan er toch ook niks aan doen dat bedrijven zo doen? Hoe laid back ik het ook probeer te plannen, dit kan ik moeilijk veranderen
Dus zelfs als jij gaat trouwen en denkt 'fuck it, paar kratten bier en gaan' dan kom je toch ook voor dit soort zooi te staan
Behalve als het letterlijk een paar kratten bier en gaan is, maar dan is het ook niet bepaald een legaal huwelijk
Natuurlijk overdrijf ik, maar er wordt te moeilijk overgedaan, vooral door mensen die ervan leven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik geef het je serieus te doen
Ik weet niets van het opzetten van datacenters dus daar ga ik me niet over uitlaten. Jij weet zo te lezen niet zo veel over het plannen van een bruiloft dus ik neem die uitspraak verder ook niet zo serieus
Uiteraard gewoon prima, ik dok gewoon, maar laat me niet gek maken door een regelteef.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:30 schreef Cue_ het volgende:
We horen het wel hoe het HW afgaat als ie zelf gaat trouwen
Ja maar alleen dat is dus al niet binnen een dag geregeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo is het niet legaal?.
Ja zeggen, tekenen en klaar, de rest is allemaal overbodig hoor, leuk etc,maar hoeft totaal niet.
Hey, jij daar!? Wees ff getuige ok?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar alleen dat is dus al niet binnen een dag geregeld
Je moet getuigen vragen, dan komt 1 van mijn getuigen dus nog uit het buitenland dus moet ik weer een of ander formulier overleggen (maar oke, dat is mijn eigen schuld) in ondertrouw, een datum boeken bij de gemeente en dan mag je pas ja komen zeggen en tekenen
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, maar dat maakt nog niet dat alles waar je toch echt wat tijd aan moet besteden meteen onzin is of alleen in mijn hoofd zitquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk overdrijf ik, maar er wordt te moeilijk overgedaan, vooral door mensen die ervan leven.
Tuurlijk, nogmaals, ik overdrijf uiteraard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, maar dat maakt nog niet dat alles waar je toch echt wat tijd aan moet besteden meteen onzin is of alleen in mijn hoofd zit
Ja omdat je dan meer geld uitgeeftquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, nogmaals, ik overdrijf uiteraard.
Maar de meeste stress lijkt je te worden aangepraat door mensen die er "verstand" van hebben. Opeens zijn dingen die niemand erg vindt een ramp MOCHT het gebeuren, en stel dit en dat!?!
Hehe, dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja omdat je dan meer geld uitgeeft
Ik heb alleen al meer daggastenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben het heel bewust klein gehouden. Max. 25 man. Maar daar dan wel twee dagen lol mee gehad
Geen feest / receptie dus ook
Prima toch?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb alleen al meer daggasten
Vooral jijzelf?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
Maakt niet uit! Ik heb nu een mooie to do lijst met kleurtjes dus nu is iedereen weer gelukkig inclusief ik zelf
Ja want nu verwijs ik iedereen gewoon naar de lijstquote:
Het zouden er van mij wel net iets minder mogen, maar ik heb er een aantal moetjes op vrees ikquote:
Niets moet, dat praat je jezelf weer aan, het is JOUW feest, jij mag bepalen wie er wel en niet komt, en nee, ook die ene tante hoeft echt niet als je het niet wilquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het zouden er van mij wel net iets minder mogen, maar ik heb er een aantal moetjes op vrees ik
Jawel, deze mensen moeten wel. Of ik breek meteen met mijn ouders en dat is het me ook niet waardquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets moet, dat praat je jezelf weer aan, het is JOUW feest, jij mag bepalen wie er wel en niet komt, en nee, ook die ene tante hoeft echt niet als je het niet wil.
Ik pest je maar een beetjequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jawel, deze mensen moeten wel. Of ik breek meteen met mijn ouders en dat is het me ook niet waard
En nee het zijn niet mensen uit de categorie tante Jannie, want dat zijn natuurlijk geen daggasten
Nou dan weet je in welke hoek je het ongeveer moet zoekenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pest je maar een beetje.
Maar op je ouders zelf na is de rest opzich optioneel toch?.
Jouw ouders, zijn ouders, de rest mag op audientie komen waarom ze denken een uitnodiging te verdienenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dan weet je in welke hoek je het ongeveer moet zoeken
Klinkt een beetje als de mijnequote:Op woensdag 25 februari 2015 16:09 schreef MissMSX het volgende:
Wij hebben het heel bewust klein gehouden. Max. 25 man. Maar daar dan wel twee dagen lol mee gehad
Geen feest / receptie dus ook
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |