O ja, ik had laatst nog gelezen dat je er ook een tatoeage kon laten zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, ivm grooots succes nog een jaar verlengt
gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Sinceria het volgende:
Zo, ondergetrouwd. Of hoe je dat ook noemt.
De meest lelijkequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, ik had laatst nog gelezen dat je er ook een tatoeage kon laten zetten.
De voorbeelden waren niet echt geweldig nee. Kolere. Maar die mensen waren er blij meequote:
Feli!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef Sinceria het volgende:
Zo, ondergetrouwd. Of hoe je dat ook noemt.
Tja.. het zijn ook rare mensen..quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De voorbeelden waren niet echt geweldig nee. Kolere. Maar die mensen waren er blij mee
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ugh ik moet ook echt dingen gaan doen voor de bruiloft. Nu of zo
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschoptquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gefeliciteerdHuuu je bent verder!
Dank!quote:
Ja maar die van jou is wel wat anders dan die van mij geloof ik?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.
[..]
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschopt
[..]
Dank!
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij zijn ongeveer 2,5 maand van tevoren nu begonnen met regelen. Tijd zat. En dank je.
[..]
Dank je! En dat was ik al, ben met kind geschopt
[..]
Dank!
waarom?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgen
Mwe, mijn hormonen willen nu wel een feest enzoquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar die van jou is wel wat anders dan die van mij geloof ik?
Ik ga nu even kijken naar de verhuur van dingen...
Eeeehmmm, neequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een ring om de vinger benauwender vinden dan een kind krijgen
De laatste keer dat ik in Amsterdam was zag ik anders heul handige ondergrondse vuilstortkokers.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee.
Die ring kan je zo weggooien, maar zo'n kind schijnt lastiger zijn om vanaf te komen.
true, maar iets met verboden etc, en schijnt dat mensen gehecht raken aan zo'n ding.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Amsterdam was zag ik anders heul handige ondergrondse vuilstortkokers.
Flauw. Je mag ook niks meer in Nederland.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar iets met verboden etc, en schijnt dat mensen gehecht raken aan zo'n ding.
Oh vertel! wat word het?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, mijn hormonen willen nu wel een feest enzo
Kutlandquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flauw. Je mag ook niks meer in Nederland.
Mocht ik ooit met jong geschopt worden dan is het als het goed is met opzet geweestquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nee.
Die ring kan je zo weggooien, maar zo'n kind schijnt lastiger zijn om vanaf te komen.
Volgens mij raak je eerder per ongeluk zwanger dan per ongeluk getrouwdquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mocht ik ooit met jong geschopt worden dan is het als het goed is met opzet geweestIk zie het niet gebeuren, maar stel.
Zeg datquote:
Tenzij Vegas en tequila.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij raak je eerder per ongeluk zwanger dan per ongeluk getrouwd
Ja maar daar zijn dus al meer dingen voor nodig dan een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |