Er ligt nog een lijst met tegenargumenten op je te wachten. Waar je zo dol op bent. Sparring.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
Zoals iedereen inmiddels heeft kunnen vaststellen is het stuk over de eventuele sponsoring uit de OP verdwenen en het komt er ook niet meer in.
Maar wat voor idee heb jij dan van een "missie"?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Sinaproc al in augustus dagenlang naar de fotolocaties aan het zoeken is geweest, met ook nog eens meer info, meer en betere foto's dan begin ik serieus te twijfelen aan het nut van een missie.
En dat wetende verwacht ik ook dat alle huisjes in het gebied minitieus onderzocht zijn.
Joh, nu ben ik een halve avond bezig om uit te zoeken hoe ik je moet blokkeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wat voor idee heb jij dan van een "missie"?
Ik maak me echt geen illusies dat wij wel iets vinden hoor.
En ik verwacht dat SINAPROC heul weinig "minutieus onderzocht heeft". Bar weinig, prutsers.
Jij kan mij niet blokkeren, jammer voor je.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Joh, nu ben ik een halve avond bezig om uit te zoeken hoe ik je moet blokkeren.
En dat was dus gelukt, nu kom je zelfs door mijn blokkade heen.....![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan mij niet blokkeren, jammer voor je.
Je had de kans in te gaan op argumenten, maar je verkiest getroll.
Ik verwachtte al niets. Alleen nu weet ik het zeker.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar wat voor idee heb jij dan van een "missie"?
Ik maak me echt geen illusies dat wij wel iets vinden hoor.
En ik verwacht dat SINAPROC heul weinig "minutieus onderzocht heeft". Bar weinig, prutsers.
Vanwege dat SINAPROC gezocht heeft naar de nachtfotolocatie?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik verwachtte al niets. Alleen nu weet ik het zeker.
Sparring?quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er ligt nog een lijst met tegenargumenten op je te wachten. Waar je zo dol op bent. Sparring.
Er is geen "switch". Ik heb altijd een open mind gehouden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:47 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Sparring?
Is het je daar om te doen?
Ik vind afgezien van je dag eerder hypothese de meeste posts van je de afgelopen 8 maanden niet erg goed.
Wel bevlogen en enthousiast maar niet, zoals je het zelf mooi noemt, "constructief"
Ik heb geen aardse wetenschappen gestudeerd maar had al vrij vroeg in de gaten dat er meer aan de hand moest zijn dan enkel verdwalen.
Vol ongeloof heb ik dan ook naar jou en andere users gekeken die, ondanks alle aanwijzingen voor een misdrijf, de meest fantastische scenario's bedachten over wat er gebeurd kon zijn na het laatste levensteken op de 1e quebrada en "categorisch"(ook zo'n woord van jou) de misdrijfdenkers in de "uitlach-hoek" zette.
Hoeveel goede users zijn daarom niet afgehaakt?!
Nee liever onzinnige discussies over elkaar kwijt raken, takjes met zakjes, beestenbeten, Pata fxxxng Macho en paden die niet bestaan mede geregisseerd door een vulkaan die opeens tot leven kwam.
En nu na 10 maanden en 170 topics maak je mogelijk eindelijk een switch dat de kans wel erg aannemelijk is dat er derden in het spel zijn?
Ook je kritiek op mijn gedachte dat Kris en Lisanne mogelijk al niet alleen waren vanaf hun hostel vind ik weer erg zwak.
Heb daarom gelijk? Nee hoor, maar dat ze niet alleen waren vanaf het begin is veel logischer dan dat Lisanne met de rugzak en inhoud Kris kwijtraakte en Lisanne dan als eerste met de telefoon van Kris gaat bellen...
Nou ik blok hier een aantal users, en met tijd en wijlen verschijnen die weer als gewone posters...quote:
Lees dit even http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.htmlquote:Op donderdag 26 februari 2015 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ik blok hier een aantal users, en met tijd en wijlen verschijnen die weer als gewone posters...
Nu kreeg ik al te horen dat ik moet F5-en.
Maar blij dat je er bent, klik
Waarom? Ik heb geen zin in bepaalde personen dus die blok ik, ik heb geen zin in jequote:Op donderdag 26 februari 2015 01:34 schreef vronie het volgende:
[..]
Lees dit even http://frontpage.fok.nl/p(...)date-21-02-2013.html
K en L zijn helemaal niet zover afgedwaald zoals velen hier denken.quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is geen "switch". Ik heb altijd een open mind gehouden.
Derden kunnen verklaren hoe het kan dat Kris en Lisanne zo ver afgedwaald zijn in zo'n lange tijd.
Maar die derden komen hoogstwaarschijnlijk pas na de laatste foto's. Er is namelijk geen enkele aanwijzing dat ze wel in het gezelschap van derden waren en wel aanwijzingen dat ze dat juist niet waren. Die negeer je consequent.
Mensen zijn niet afgehaakt door mij, de zaak krijgt gewoon minder interesse, dat is logisch na zo'n lange tijd.
Jij roept 8 maanden lang hetzelfde en stopt je vingers in je oren als je tegenargumenten krijgt.
Ik gebruik nieuwe data, feiten en inzichten juist om mijn ideeen bij te schaven en eerdere hypotheses te verwerpen.
In de AFK video komen ze de koeien "een kwartier onder de top" tegen. Dat betekent dat de koeien vanaf dé paddock door de tunnel en over "onze" Mirador, naar beneden lopen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar lopen die koeien door die tunnel dan? Dat is toch heel ergens anders?
Ja, modder, logisch. Het regent heel veel en verwering zorgt voor modder/zand/klei, samen met de vegetatie wordt dat bodem.
Dat zou via de provider moeten gaan, wat ik erover vond was dat alle gegevens na een jaar gewist worden en niet zomaar opgevraagd kunnen worden. Maar dit is natuurlijk niet zomaar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:25 schreef bladwijzer het volgende:
Ik heb nog een vraag over eventueel niet verzonden berichten op de telefoons.
Als je een sms bericht o.i.d. wil versturen maar je hebt geen netwerk bereik, slaat je telefoon dat bericht op.
Zodra je dan weer bereik hebt wordt het automatisch alsnog verzonden.
Bij het onderzoeken van de telefoons neem ik aan dat ze weer opgeladen zijn en binnen bereik van een netwerk waren.
In principe zouden te telefoons dan automatisch de opgeslagen en niet verzonden berichten moeten gaan verzenden.
Nou kan ik me voorstellen dat de Panamese autoriteiten dat geen goed plan vonden, als bv familieleden ineens berichten ontvangen van de overleden vrouwen.
Ik denk dat ze eerst zelf onderzoek zouden willen doen naar wat er gebeurd kan zijn.
Hoe zouden ze dat aangepakt kunnen hebben zonder dat er berichten verloren zijn gegaan, als die er waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |