abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150011787
Antwoorden voor Kris
quote:
Voor het maken van kaarten hebben we 5 mogelijkheden tot onze beschikking
elk met hun voor- en nadelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws

In de herhaling - Sendero El Pianista - Telemetro - 25 juni 2014
Overzicht met screencaps van de Mirador door ToniB
Tips Gorraay voor het gebruik van Photobucket

Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 16-02-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
SPOILER
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Nieuwslinks & Informatie op video
SPOILER
Afstanden en hoogteverschillen Quebrada 2 -> mogelijke "Paddock Edwin"-locaties
(vogelvlucht, Google Earth):
• Mata - 0,410 km ; +31 m
• ToniB - 1,280 km ; -353 m
• Matteo - 2,300 km ; -356 m

SPOILER
FOK!peditie 2015
[spoiler]In 2015 zal een aantal deelnemers van dit topic met eigen ogen het gebied betreden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 25-02-2015 21:54:05 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150011892
Niet topickapen en lapohunten. :X

Staat toch niet voor janlul in de topicpointer, of wel?
pi_150011935
quote:
I heeft geen persoonlijke binding met Boquete, ze woont er niet. Heeft er een dependance staan.
Ingrid Ll aat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.”

[ Bericht 14% gewijzigd door Lutalo op 24-02-2015 22:49:44 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150012001
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef Lutalo het volgende:
I heeft geen persoonlijke binding met Boquete, ze woont er niet. Heeft er een dependance staan.
Ingrid Llaat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.”
Ze is minimaal 1 week per maand in Boquete als ze de travelling classroom doet.
Make my day!
pi_150012118
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef agter het volgende:

[..]

Ja die

is van iemand anders; ;'k zal ff terug lezen en duidelijker posten
pi_150012134
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef agter het volgende:

[..]

Tuurlijk dan is ze inderdaad op de hoogte geweest van alle zaken rondom Alex.
Dan nog zou ik als ondernemer in de toeristen industrie niet zeggen dat daar veel misdaad is.
pi_150012182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:46 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja die

is van iemand anders; ;'k zal ff terug lezen en duidelijker posten
Das de mijne.
pi_150012203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan nog zou ik als ondernemer in de toeristen industrie niet zeggen dat daar veel misdaad is.
2009 toch?
Geen idee waar ze toen was.
Make my day!
pi_150012261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef Lutalo het volgende:

rep quote 432335 ootjekatootje

Ingrid L laat weten dat zij de Pianista Trail zelf veelvuldig loopt. ,,Er zijn niet veel afslagen, maar je moet wel oppassen.”
pi_150012262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wellicht wist ze niet van Alex? Dat was 5,5 jaar geleden, weet niet hoe lang die school daar bestaat?

Haar uitspraak klopte in ieder geval niet, maar dat kan ook het gebrek aan kennis over Alex zijn, die kwam ook pas later in beeld als vergelijkingsmateriaal voor deze zaak en het bericht aan de ouders.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150012318
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:43 schreef 11en30 het volgende:
Niet topickapen en lapohunten. :X

Staat toch niet voor janlul in de topicpointer, of wel?
Blijkbaar wel.
pi_150013737
Even naar de apotheek: ik zou de verpakking van de muggenolie willen zien en weten hoe ze die mee kregen, in wat voor zakje. En hoevéel ze nu gekocht hadden.
Ook zo'n flesje kan tijdens de expeditie gevonden worden en de route die afgelegd is aangeven.
Bij de trail van de watervallen wordt extra muggenolie aanbevolen las ik een keer.
pi_150013810
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:21 schreef doorgaan het volgende:
Even naar de apotheek: ik zou de verpakking van de muggenolie willen zien en weten hoe ze die mee kregen, in wat voor zakje. En hoevéel ze nu gekocht hadden.
Ook zo'n flesje kan tijdens de expeditie gevonden worden en de route die afgelegd is aangeven.
Bij de trail van de watervallen wordt extra muggenolie aanbevolen las ik een keer.
Ik heb ook nergens gelezen dat het op hun kamer gevonden is.
But then again, hoe hard is de bron dat ze dit (in al dan niet grote hoeveelheden) aangeschaft hebben?
Make my day!
pi_150013937
Het gedrag van de topic-kaper El Matador is bijna net zo beschamend als het gedrag van Ingrid L.

"Als ze had geweten dat het om die meiden ging dan had ze direct actie ondernomen"

Mon dieu, als taalschooleigenaresse en je bakken met geld verdiend aan je gasten heb je ook een hele grote verantwoordelijkheid ten opzichte van je klanten.

Dat er zo vaak vrijwilligerswerk niet door gaat is geen toeval maar een commercieel hele slimme truc.
Zou ik ook doen, lekker mn zakken vullen als ze bij mijn bevriende gidsen hun excursies boeken via mijn taalschool.
Heerlijk!

En nu is het mis gegaan. En stoof Ingrid op 2 april direct naar Boquete?
Nee, maar als ze had geweten dat het om die meiden ging.....
Schandalig!!

En dan lekker op je FB half april al weer lekker leuke fotootjes op je FB zetten alsof er niks is gebeurd.

Als het vrijwilligerswerk door was gegaan, zoals beloofd in de mail op vrijdag 28 maart, dan hadden Kris en Lisanne nog geleefd.
pi_150014089
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:23 schreef agter het volgende:
k heb ook nergens gelezen dat het op hun kamer gevonden is.
But then again, hoe hard is de bron dat ze dit (in al dan niet grote hoeveelheden) aangeschaft hebben?
Precies!: heb ik ook niet gelezen.
De bron is niet hard, (moet link zoeken - waarin stond dat meerdere dit hadden gezien)
Video bewijs is er niet meer.
pi_150014319
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:26 schreef jackie12 het volgende:
Het gedrag van de topic-kaper El Matador is bijna net zo beschamend als het gedrag van Ingrid L.

"Als ze had geweten dat het om die meiden ging dan had ze direct actie ondernomen"

Mon dieu, als taalschooleigenaresse en je bakken met geld verdiend aan je gasten heb je ook een hele grote verantwoordelijkheid ten opzichte van je klanten.

Dat er zo vaak vrijwilligerswerk niet door gaat is geen toeval maar een commercieel hele slimme truc.
Zou ik ook doen, lekker mn zakken vullen als ze bij mijn bevriende gidsen hun excursies boeken via mijn taalschool.
Heerlijk!

Schandalig!!

En dan lekker op je FB half april al weer lekker leuke fotootjes op je FB zetten alsof er niks is gebeurd.

Als het vrijwilligerswerk door was gegaan, zoals beloofd in de mail op vrijdag 28 maart, dan hadden Kris en Lisanne nog geleefd.
Ik kaapte het topic niet. Bovendien wordt de OP constant geupdate, o.a. met de bevindingen van Gorraay.

Wederom je beschuldigingen. Aan weer iemand anders. Nu in 3 dagen al P (die helemaal niet direct voor SINAPROC lijkt te werken en een bron waar ik om vroeg gaf je niet), F (die weet er meer van, via zijn familieleden of vriendjes aan wie ie Kris en Lisanne meegegeven zou hebben) en nu I.

Als Kris en Lisanne op zondag hun voet verstuikt hadden, hadden ze nog geleefd
Als Kris en Lisanne niet naar Panama waren gegaan, hadden ze nog geleefd
Als Kris en Lisanne een gids hadden gehad, hadden ze nog geleefd
etc. etc.

Wat moet je met dat soort parallele universum-argumenten?

2 hoofdoorzaken waardoor Kris en Lisanne niet meer leven:
- hun eigen fout om niet te melden welke trail ze precies gingen doen
- SINAPROC die als taak heeft om mensen te redden maar dat volledig heeft lopen verprutsen

pi_150014389
quote:

Heerlijk!

Schandalig!!

"Zou ik ook doen, lekker m'n zakken vullen".. :?
Wat is het dan precies wat je een ander verwijt, en waarvan je schrijft dat je het zelf ook zou doen?
Make my day!
pi_150014764
quote:
18s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kaapte het topic niet. Bovendien wordt de OP constant geupdate, o.a. met de bevindingen van Gorraay.
Dat doe je wel en al heel lang. Verder wijzig je alleen wat jou en een paar lijkenpikkers in je kielzog uitkomt, niet namens de meerderheid hier. Je overlegt niet, doet alsof je de topicdirecteur bent en je gedraagt je als een hork. Ik ben je onderhand spuugzat. :r
pi_150014803
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:37 schreef agter het volgende:

[..]

"Zou ik ook doen, lekker m'n zakken vullen".. :?
Wat is het dan precies wat je een ander verwijt, en waarvan je schrijft dat je het zelf ook zou doen?
Je hebt duidelijk niet meegelezen gisteren of je snapt de discussie niet.
pi_150014816
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat doe je wel en al heel lang. Verder wijzig je alleen wat jou en een paar lijkenpikkers in je kielzog uitkomt, niet namens de meerderheid hier. Je overlegt niet, doet alsof je de topicdirecteur bent en je gedraagt je als een hork. Ik ben je onderhand spuugzat. :r
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer es inhoudelijk en niet op de man meeposten, 11en30?

Neem anders ff die break die je beloofd had. :*

pi_150014876
Ze had als eerste geroepen dat.....

Ze had het moeten schreeuwen! Ja sorry, dat "dommige" geneuzel werkt echt als een rode lap.
Jezelf voordoen als geweldig, prima. Nogmaals schop onder haar kont kan ze krijgen,
pi_150014947
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk niet meegelezen gisteren of je snapt de discussie niet.
Dat jackie weer eens lekker zijn zakken zou willen vullen (want daar vraag ik naar)?
Nee, dat heb ik niet gelezen gisteren.
Make my day!
pi_150015045
quote:

Heerlijk!

Schandalig!!

Sinaproc was nooit in actie gekomen als de betrokken partijen, gewoon hun afspraken waren nagekomen.

Dat geneuzel over cultuurverschillen. Lisanne had geen begrip voor de cultuurverschillen???

Ze deed zaken met een Nederlandse.
pi_150015147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat geneuzel over cultuurverschillen. Lisanne had geen begrip voor de cultuurverschillen???
"ze was furieus" zeiden haar ouders. Duidelijk niet dus nee.

quote:
Ze deed zaken met een Nederlandse.
Nee, met een Panamees kinderdagverblijf. Die Nederlandse zat op honderden kilometers afstand, als dat kdv die week niet kan, om welke reden dan ook, kan die Nederlandse daar ook weinig aan doen.

Tips geven voor excursies die met bevriende gids F. werden geboekt lijkt me het meeste wat het hostel kan doen.

Weet jij waarom het werk een weekje werd uitgesteld en Kris en Lisanne lekker een weekje langer vakantie hadden?

pi_150015160
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze had als eerste geroepen dat.....

Ze had het moeten schreeuwen! Ja sorry, dat "dommige" geneuzel werkt echt als een rode lap.
Jezelf voordoen als geweldig, prima. Nogmaals schop onder haar kont kan ze krijgen,
Dom geneuzel? Heb je het over de andere users hier, die een andere mening hebben dan jij?

Heb je eigenlijk wel in de gaten hoe dom je zelf lult? Als iemand een stevige discussie aangaat, waar dit topic toch voor bedoeld is, ga je users beschuldigen van klonen, trollen of wat dan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')