Net als vorig seizoen dus treffen de Citizens en de Catalanen elkaar in de achtste finales van de Champions League. Toen won FC Barcelona zonder echt in de problemen te komen. Kan Manuel Pellegrini dit keer wel voor meer spanning zorgen met zijn elftal?quote:• The teams met for the first time in a competitive fixture last term. Barcelona won the first leg in Manchester 2-0, Lionel Messi (penalty) and Daniel Alves scoring. Messi and Alves struck again in a 2-1 second-leg victory, sandwiching Vincent Kompany's goal. City had a man sent off in both games: first Martín Demichelis, then Pablo Zabaleta.
• The lineups in Manchester on 18 February 2014 were:
Manchester City: Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Touré, Fernandinho, Navas (Nasri 58), Silva, Kolarov (Lescott 58), Negredo (D¸eko 74).
Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Xavi, Busquets, Fàbregas (Sergi Roberto 86), Alexis Sánchez (Neymar 74), Messi, Iniesta.
Sorryquote:
Snap ik, maar wel vies.quote:
Weinig dingen in mijn leven gezien die zo vies zijn.quote:
ah, kinderbedtijdquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn heeft ook een keer vakantie
De regels van een jeugdinrichtingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dan gaan de lichten uit en het internet eraf.
now i lay me down to sleepquote:
kid cudiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
now i lay me down to sleep
i pray the lord my soul to keep
if i should die before i wake
i pray the lord my soul to take
amen
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
now i lay me down to sleep
i pray the lord my soul to keep
if i should die before i wake
i pray the lord my soul to take
amen
Ik zat weer te kijken schat. Al was Dven wel weer ondeugend dat heb ik eventjes verwijderd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:02 schreef KingRoland het volgende:
corrie is opeens stil beetje jammer
Blijf je aan de gang man. De wedstrijd vind je zeker kut hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan iedereen aanraden om te googelen op bony naked trouwens.
Goede fotos
klote Bulgaar weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat weer te kijken schat. Al was Dven wel weer ondeugend dat heb ik eventjes verwijderd.
jinxquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Kopsterk het volgende:
Fernandinho. Nee dat gaat echt helpen
Bannen die hapquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijf je aan de gang man. De wedstrijd vind je zeker kut he
Jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het buiten trouwens echt lekker weer? ik had geen zin om het zelf even te checken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat weer te kijken schat. Al was Dven wel weer ondeugend dat heb ik eventjes verwijderd.
Nee het regende toenstraks. Ik ga weer effe kijken denk ik. Tot RR begint.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Was het buiten trouwens echt lekker weer? ik had geen zin om het zelf even te checken.
Dat is een Georgiër.quote:
Ik word niet betaald om aardig te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet aardig Sked.
Ik vond het Manchester City-gerelateerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las Nasi.quote:
Als MOD zijnde kan jij mij vast even snel meedelen wat de straf op het doen van een banaanvraag isquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet aardig Sked.
Mad?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijjk breekt suarez zn beide benen
sportief van jequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vermaning en die heb ik hem gegevenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Als MOD zijnde kan jij mij vast even snel meedelen wat de straf op het doen van een banaanvraag is
bony2012quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
wanneer komt josep bony erin
die gaat het maken letop mijn woord
/carequote:
Het zit idep.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die verdient het woord mens niet eens.
ik heb een ajax shirt met Suarez eropquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en een ac shirt met ibraquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb een ajax shirt met Suarez erop
Bedankt. Dit weerhoudt mij ervan in de toekomst een banaanvraag te plegenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vermaning en die heb ik hem gegeven
Dani Jarquequote:
scherp geheugen weerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en een ac shirt met ibra
en een volendam shirt
die 2 heb ik beide mogen aanschouwen
5-1quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dani Jarque
siempre con nosotros
nog altijd geen wereldkampioen gewordenquote:
mijn kameraad heeft een keer 50 euro gekregen toen ie bony een ipad verkocht in de mediamarkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
Bony had een enorm pauperhuis in Arnhem. Daar kon ik altijd wel om lachen.
okee, hoeveel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Bony + Sergio Kun Aguero
ALLEMAAL BET OP EEN GOAL
inb4wangjuichen.gifquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:08 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt wel of ze niet mogen scoren city
zitten er sjinezen op de tribune ofso?
joekelmuziek dit beter nordfront of english rose luisterenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:10 schreef Jahr00n het volgende:
ik hoop dat ie sschade aan messi en suarez kan veroorzaken
jij was naar bedquote:
huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Dven het volgende:
0-1 Suarez
0-2 Suarez
1-2 Bony
2-2 Bony
3-4 Bony
Ik mocht opblijven wegens goed gedragquote:
Trage streamquote:
TR valse tussenstandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:11 schreef Dven het volgende:
0-1 Suarez
0-2 Suarez
1-2 Bony
2-2 Bony
3-4 Bony
zit je PIJ mattie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:12 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik mocht opblijven wegens goed gedrag
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Attitude het volgende:
zal wel aan mij liggen, maar is het zo: wie nu verliest ligt eruit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Attitude het volgende:
jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Attitude het volgende:
als je 10k had gezet kon je op vakantiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef KingRoland het volgende:
10 euro bet is binnen trouwens boys
wat ben ik weer slim
ik weet maar struggles op dit momentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je 10k had gezet kon je op vakantie
Nee uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Attitude het volgende:
of een miljoen had ie nooit meer hoeven werken hahaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je 10k had gezet kon je op vakantie
never forget bij la decima zoveel spammen wijquote:
Ja, tenzij ze over 2 weken gelijk spelenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:13 schreef Attitude het volgende:
Wil jij even normaal doen mannetje :Squote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
gvd blinde kony
wat ben jij blind gvd stront in je ogen ofso
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemar speelt echt heel slecht.
Zelfs Depay uit vorm is beter.
Zabaleta is gewoon de enige die kan verdedigen bij Cityquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neemar speelt echt heel slecht.
Zelfs Depay uit vorm is beter.
Terecht, wat een domme overtredingquote:
twitter:SteveNash twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 21:33:33Messi bossed the first half and I believe bent his knees twice reageer retweet
beste dag ooitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
never forget bij la decima zoveel spammen wij
1 van de mooiste dag van mn leven
Dom maar geel was echt niet nodig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Terecht, wat een domme overtreding
tweede geel, harmquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Rode kaart voor Clichy
• Terecht, je kan hem geven
• Onterecht, op zo een moment geef je hem nie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb voor de optie, UEFALONA gekozen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Was niet eens een overtredingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
2 keer geel is rood, domme varken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat stom van die scheidsrechters zeg. Tuurlijk heel dom van Clichy maar dit is geen geel en daarmee rood waard.
Ja.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Brammess het volgende:
Er zijn dus echt mensen die dit geen 2e geel vinden
'op zo'n moment geef je hem niet'quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Clichy is geen italiaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
wat is dit voor spagettivreter ?
walgelijke minachting voor de kijker om hem op te stellen
domme varkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 keer geel is rood, domme varken.
ach hetzelfde, ik zei ook niet dat hij meteen rood heeft gekregen.quote:
Fransoosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Clichy is geen italiaan, is een spanjaard.
Scheenbeen tegen knie. Echt helemaal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was gewoon een gele kaart. Ik ben vaak anti-Barca qua scheidsrechterbeslissingen maar dit was terecht
domme varkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2 keer geel is rood, domme varken.
Alle barca haters.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef Brammess het volgende:
Er zijn dus echt mensen die dit geen 2e geel vinden
Moet je geen Juve kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk wat stom van die scheidsrechters zeg. Tuurlijk heel dom van Clichy maar dit is geen geel en daarmee rood waard.
Meestal een rare uitspraak ja, al vind ik dat ze daar soms over moeten nadenken. Maar dit is gewoon eigen schuld dikke bultquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:17 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
'op zo'n moment geef je hem niet'![]()
Mensen die niet van voetbal houden vinden barca een mooie clubquote:
Die snappen er dus niks van. Oftewel domme mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die niet van voetbal houden vinden barca een mooie club
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:19 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me af of Alba het zelf wel geloofwaardig vond
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Jordi Alba Spaanse nicht![]()
![]()
Ga lekker paella vreten ofzo
quote:
quote:
quote:
We hebben geleerd dat door 10 spelers ipv 11 spelers de teemgeest geaxiomatiseerd wordt. Hierdoor heeft man city een reele kans om te winnen.quote:
logische wissel. Anders wordt het 1-3.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Gras is groenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
geen idee man vond hem er chinees uit zien is toch allemaal hetzelfde volk wat daar loopt
quote:Silva was born in Arguineguín, Gran Canaria, Canary Islands, to Fernando Jiménez, a former municipal police officer who eventually was responsible for the safety of the Valencia CF stadium, and Eva Silva. His father, Fernando, is Spanish (Canarian) while his mother, Eva, is of Japanese descent, claimed by the Canarian media.
heeft zijn team en de kijker gedupeerdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
dankzij die kutclichy een flopshow op het eind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |