SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax
Ajaxjeugd![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijnWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Barca matigste jeugd in jaaaaaaaaaaren. Enige dat ze hebben zijn de nr 10 en de keeper. Die nu bij Ajax zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tja handbalverdediging en dan regent het geen kansenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt.
wel genoeg kansen om te winnen maar die pakken ze dan niet![]()
Brandhout. Gaat het nooit redden in het moderne voetbal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
kan mij toch niet voorstellen dat nouri eerste penantie nemer is, zonde..
Gaat als hij aan zijn techniek gaat werken misschien wel het Nederlands Zaalvoetbalelftal halen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ok, denk het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Brandhout. Gaat het nooit redden in het moderne voetbal.
Gaat als hij aan zijn techniek gaat werken misschien wel het Nederlands Zaalvoetbalelftal halen.![]()
Ik ook niet.quote:
Te hoog gegrepen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vrij triest inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijn![]()
In het nabij gelegen Vaticaanstad zijn ze daar iets meer op gefixeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijnVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
schuld van frank
die zou nu moeten zeggen dat de a1 er niks van kan maar dat doet hij natuurlijk weer niet![]()
Was geen slechte wedstrijd. Jammer dat Lartey nu bij Jong zit, die hadden we ook prima kunnen gebruiken. En dan te bedenken dat je Bazoer en Zivko bijv ook nog op had kunnen stellen.. Anyway, mooie Ajax-avond met ruim 4000 man op de Toekomst.Gourmetten of steengrillen?![]()
Jong Ajax heeft prioriteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Silenus het volgende:
Was geen slechte wedstrijd. Jammer dat Lartey nu bij Jong zit, die hadden we ook prima kunnen gebruiken. En dan te bedenken dat je Bazoer en Zivko bijv ook nog op had kunnen stellen.. Anyway, mooie Ajax-avond met ruim 4000 man op de Toekomst.![]()
Gelukkig kan A1 niet al te lang treuren. psv en feyenoord wachten komende weken. Win je ze allebei dan zet je een hele goede stap naar de titel![]()
Vor de jeugd is internationale ontwikkeling belangrijker dan nationale.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig kan A1 niet al te lang treuren. psv en feyenoord wachten komende weken. Win je ze allebei dan zet je een hele goede stap naar de titel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hangt een beetje van het niveau van de tegenstander af, ik neem aan dat de A1 van Feyenoord en PSV niet onderdoen voor die van Romaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vor de jeugd is internationale ontwikkeling belangrijker dan nationale.![]()
Cruijff is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van het niveau van de tegenstander af, ik neem aan dat de A1 van Feyenoord en PSV niet onderdoen voor die van Roma"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet goed begrepen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hoop het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Heeinz het volgende:
Zivkovic niet mee naar Polen, Milik op de bank..?![]()
stoere boysquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
PSV-fans slopen nooit iets.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Beter dan slopen of iets in brand steken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV-fans slopen nooit iets.
http://www.omroepbrabant.(...)+de+gaten+houdt.aspx"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
oe, een schop en baldadigheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
http://www.omroepbrabant.(...)+de+gaten+houdt.aspx[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
in ieder geval twee sterren in bagatelliserenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oe, een schop en baldadigheid"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
er staat niets over.. hoe noem je dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
in ieder geval twee sterren in bagatelliseren
ohja, vernielingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als jij denkt dat bestormingen en met stenen gooien geen vernieling oplevert.. Dat is jouw fout danquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er staat niets over.. hoe noem je dat?
ohja, vernielingen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
oh, da's mijn fout inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij denkt dat bestormingen en met stenen gooien geen vernieling oplevert.. Dat is jouw fout dan
Maar dat was ons eigen stadion.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En de spelersbus van twente.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, da's mijn fout inderdaad.
Maar dat was ons eigen stadion."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ng%20in%20trein.aspxquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, da's mijn fout inderdaad.
Maar dat was ons eigen stadion.
Incidentje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV'ers gaan normaal alleen op schoolreisje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ng%20in%20trein.aspx
Incidentje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs de spelers hebben er een handje van. Binnen 1 minuut een enkel en raam vernielen. en ook nog een poging tot het vernielen van een hekquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers gaan normaal alleen op schoolreisje.
Erik Pieters slaat ruit kapot na het krijgen van een rode kaart (PSV - F...:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Dven op 25-02-2015 11:19:44 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Phoolies!quote:
Jongens even ontopic dankjewel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die pot rechtsonderquote:
Beter 0-20quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Legia komt in de eerste helft 2-0 voor. Ajax maakt laat de 2-1, maar krijgt tegen het einde een klunzige 3-1 tegen (kans groot dat dit een penalty is).Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik verwacht een vroege 0-1 voor Ajax waarnaar ze rustig aan doen en denken dat hij in de pocket zit. Vervolgens slap beginnen in 2e helft en vroeg 2 goals om de oren krijgen, vervolgens een rode kaart voor Moisander of Hoorn oid, waar de 3-1 uit komt. Vlak voor tijd maakt Legia de 4-1.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:46 schreef Bugno het volgende:
Legia komt in de eerste helft 2-0 voor. Ajax maakt laat de 2-1, maar krijgt tegen het einde een klunzige 3-1 tegen (kans groot dat dit een penalty is).![]()
Ik verwacht een 'sterke' eerste helft waarbij we onszelf niet belonen en met 0-0 de rust ingaan. In de tweede helft de klassieke dip. We krijgen met geluk slechts de 1-0 om de oren. In het laatste kwartier komt de stormwals van Legia. Ajax lijkt stand te houden maar in de blessuretijd gaat het alsnog mis.
#Nostradamus![]()
Mooi gephotoshopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik ben inmiddels overleden.![]()
quote:twitter:FRJacco twitterde op woensdag 25-02-2015 om 13:05:27@FR_mike @aaaa70caro @Simbaaaaa08 fotoshop. Deze foto is van nu http://t.co/vp3uore3D0 reageer retweet
![]()
Morgen 1-5[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zag net dat je gratis een clubcard kan bestellen. Hoe duur is het normaal?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
bijna niksquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zag net dat je gratis een clubcard kan bestellen. Hoe duur is het normaal?![]()
Ach, deze actie is geldig tot halverwege april. Ga hem maar bestellen. Wil volgend seizoen vaker naar thuis wedstrijden.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Opstelling #Ajax op afsluitende training. Cillessen; Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; ??? , Milik en Kishna.
??? = Schöne/El Ghazi![]()
tientje per jaarquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
Zag net dat je gratis een clubcard kan bestellen. Hoe duur is het normaal?![]()
Neem aan dat dat El Ghazi zal zijn aangezien Zivkovic niet mee isquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling #Ajax op afsluitende training. Cillessen; Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; ??? , Milik en Kishna.
Laatste minuut eigen goal van der hoorn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht een 'sterke' eerste helft waarbij we onszelf niet belonen en met 0-0 de rust ingaan. In de tweede helft de klassieke dip. We krijgen met geluk slechts de 1-0 om de oren. In het laatste kwartier komt de stormwals van Legia. Ajax lijkt stand te houden maar in de blessuretijd gaat het alsnog mis.
#Nostradamus![]()
Helemaal prima. Hoop op El Ghaziquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'Als je geen prijs pakt, is het seizoen mislukt'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=237580
De Boer: ‘Bij uitschakeling is het seizoen nog niet voorbij’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=238218![]()
“'Een seizoen zonder prijs is een verloren seizoen en we willen er in de Europa League alles aan doen om in ieder geval in de buurt van een prijs te komen. Maar ook als we uitgeschakeld zijn, is het seizoen niet voorbij."quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Boer: 'Als je geen prijs pakt, is het seizoen mislukt'
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=237580
De Boer: ‘Bij uitschakeling is het seizoen nog niet voorbij’
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=238218
Ik snap wat hij bedoelt.![]()
![]()
yup mike was echt de zwakke schakel de afgelopen tijd, kleine dekkings fouten klopt, maar mooiISanders is veel slechter bezig. van rhijn - hoorn - veltman - riedewald is een verdediging die goed zou kunnen staan als ze allemaal in vorm zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Laatste minuut eigen goal van der hoorn.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Als Boilesen zich een beetje gedraagt denk ik dat een verdediging met Rhijn Veltman en Viergever ook niet verkeerd isquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
yup mike was echt de zwakke schakel de afgelopen tijd, kleine dekkings fouten klopt, maar mooiISanders is veel slechter bezig. van rhijn - hoorn - veltman - riedewald is een verdediging die goed zou kunnen staan als ze allemaal in vorm zijn.![]()
iedereen mag meedoen tochquote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
![]()
![]()
![]()
godverquote:![]()
![]()
____! Voor de organisatie
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/quote:PERSONA NON GRATA: mr. Christian Visser
Hij is inmiddels een bekende naam in het supporterswereldje, advocaat Christian Visser, beter bekend als de Voetbaladvocaat. Menig Ajax-supporter is door hem bijgestaan. Met name na de invoering van de voetbalwet hadden supporters die met justitie in aanraking kwamen een advocaat nodig die ze konden vertrouwen en die kennis van zaken had. Christian was de juiste persoon, zelf is hij namelijk naast advocaat ook supporter en seizoenskaarthouder en sinds kort zelfs lid van Ajax. Dat hij weleens een supporter van een andere club (Az? Fortuna?) verdedigt, hoort blijkbaar bij zijn werk. Wij vinden het echter onacceptabel dat hij supporters/medewerkers van de aartsrivaal bijstaat.
Iemand die het nodig vindt om kakkerlakken te helpen, is wat ons betreft niet meer welkom bij Ajax.
Christian Visser, je bent persona non grata.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/![]()
![]()
Wat een intens trieste figuren zijn dat toch.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit zijn de ekte ekte hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/.
Droeftoeters....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zouden dergelijke gasten zelf doorhebben hoe triest ze zijn? Zelfde als die (voor zover geen broodje aap) chirurg bij ons...quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/
BFF met GGMM![]()
[..]
Wat een balletjes![]()
![]()
Hahaha dit is nog triester dan die verloting bij Feyenoord (of moet ik 010 zeggen)quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
020 zeggen om niet amsterdam of ajax te mogen zeggen, my god wat ben je dan zwakzinnig zeg.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hahaha dit is nog triester dan die verloting bij Feyenoord (of moet ik 010 zeggen)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
[..]
Feyenoord Rotterdam![]()
fc neuzenvreugdquote:Op donderdag 26 februari 2015 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
020 zeggen om niet amsterdam of ajax te mogen zeggen, my god wat ben je dan zwakzinnig zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:15 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
020 zeggen om niet amsterdam of ajax te mogen zeggen, my god wat ben je dan zwakzinnig zeg.![]()
Personen die het over '020' of '010' hebben in plaats van Ajax en Feyenoord mogen wat mij betreft meteen een stadionverbod voor het leven krijgen. Zwakzinnige idioten moet je er daar gewoon niet bij hebben.![]()
Dat het mensen zijn die in hun hoedanigheid als 'voetbalsupporter' moeten worden bijgestaan door een advocaat zegt voldoende, lijkt me.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zouden dergelijke gasten zelf doorhebben hoe triest ze zijn? Zelfde als die (voor zover geen broodje aap) chirurg bij ons...
[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 26-02-2015 13:05:11 ]Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/x miljoenmiljard
Fitter. Happier. More productive
[..]
![]()
![]()
![]()
Hahahahahahaquote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat een kneuzenactie
- geroyeerd -quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://f-side.nl/persona-non-grata-mr-christian-visser/Ik ben inmiddels overleden.![]()
Meteen ophangen dat soort volk, heb je toch niks aan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:49 schreef Saekerhett het volgende:
Personen die het over '020' of '010' hebben in plaats van Ajax en Feyenoord mogen wat mij betreft meteen een stadionverbod voor het leven krijgen. Zwakzinnige idioten moet je er daar gewoon niet bij hebben.![]()
Ben er bang voor. Als 't zoals 2de helft vorige week ging zie ik het somber in.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:54 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk hebben we vanavond ook zo'n lol![]()
Milik prikt er sowieso eentje in als hij de kans krijgtquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:56 schreef zealot het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Als 't zoals 2de helft vorige week ging zie ik het somber in.![]()
![]()
[..]
mensen die dit soort onzin uitkramen horen gewoon 24/7 persoonlijke begeleiding te hebben![]()
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]Als de lente komt dan gooien wij:[ afbeelding ]![]()
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:07 schreef Kopsterk het volgende:
JONGONS ZIJN JULLIE OOK ZO ZENUWACHTIG VOOR VANAVOND![]()
XI Ajax - Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Serero, Klaassen; El Ghazi, Milik, Kishna. #legaja #uel
JAAAAAA![]()
Geen Sinkgraven
Schone zaakquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
F-sider eerste uur en tevens bestuurslid van Ajax (vandaar dat hij wel naar binnen mag).quote:
Ook eigenaar van meest legendarische Ajax YouTube kanaal.AFCA!![]()
Weet ik, wist niet dat ie bestuurslid isquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
F-sider eerste uur en tevens bestuurslid van Ajax (vandaar dat hij wel naar binnen mag).
Ook eigenaar van meest legendarische Ajax YouTube kanaal.![]()
Gekozen tijdens de Cruijff revolutie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet ik, wist niet dat ie bestuurslid isAFCA!![]()
Wij kijken ookquote:Fitter. Happier. More productive
Hopen dat iedereen nog een beetje heel blijft.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Na de 0-1 speelt Ajax prima. Nu kunnen ze zelfs de traditionele dip in de 2e helft krijgen zonder uitgeschakeld te worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die Kishna blijft wel een aparte gozer, het is bijna verplicht juichen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
who caresquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:44 schreef TheVulture het volgende:
Die Kishna blijft wel een aparte gozer, het is bijna verplicht juichen![]()
![]()
Viergever/Veltman voor de rest van het seizoen
Het is ook wel zeiken om het zeiken hier af en toe.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Op zich mij ook niet, maar hij straalt zo'n soort chronisch chagrijn uitquote:
Maar verder heerlijke wedstrijdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
De Boer: "Natuurlijk maakt Milik twee goals. Maar er zijn zat onderdelen die veel en veel beter moeten. Als Kolbeinn straks weer fit is zal ik een keuze maken. Ze ontlopen elkaar niet veel op het moment."Fitter. Happier. More productive
Mag het hopen ja.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:47 schreef Marsenal het volgende:
Einde van een tijdperk
[ afbeelding ]
Goeie pot, goeie goals
Milik
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volgens mij is het tijdperk Sigthorson ook voor Frank eindelijk voorbij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:48 schreef Bugno het volgende:
De Boer: "Natuurlijk maakt Milik twee goals. Maar er zijn zat onderdelen die veel en veel beter moeten. Als Kolbeinn straks weer fit is zal ik een keuze maken. Ze ontlopen elkaar niet veel op het moment."Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Veltman speelt sterkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het ook zeker geen slechte verdediger, al heeft hij af en toe nog zijn zwakke momentjes.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarschijnlijk had het ook met de zomer en het WK te maken dat hij teleurstellend speelde, amper rust gehadquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeker geen slechte verdediger, al heeft hij af en toe nog zijn zwakke momentjes.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bazoer en Milik
Bazoer kon wel eens een ziek goede box to box speler wordenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Heerlijk talent jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef Catch22- het volgende:
Bazoer kon wel eens een ziek goede box to box speler worden
Zo zie je maar dat de jeugdopleiding prima werk levert.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:18 schreef Catch22- het volgende:
Bazoer kon wel eens een ziek goede box to box speler wordenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij lacht hem uit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Ja he D:quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Zie cillessen lachen. Wat een held.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ik vond het tot de 0-3 niet matigquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:53 schreef Gruisman het volgende:
Erg matig weer, maar we zijn iig weer eens door.![]()
In een leeg stadion in Warschau zou ik ook inzakken na rust, prima uitslagen voor avondje Europa League dit.-nee-![]()
Waarom is Milik nog niet gekocht? Volgens mij wordt er nu al meer dan een half jaar gesproken over het vastleggen van hem en Overmars heeft nog geen flikker gedaan, waarom zou je zolang wachten met zoiets?![]()
Gewoon op t laatste moment doenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom is Milik nog niet gekocht? Volgens mij wordt er nu al meer dan een half jaar gesproken over het vastleggen van hem en Overmars heeft nog geen flikker gedaan, waarom zou je zolang wachten met zoiets?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Leverkusen trollenquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom is Milik nog niet gekocht? Volgens mij wordt er nu al meer dan een half jaar gesproken over het vastleggen van hem en Overmars heeft nog geen flikker gedaan, waarom zou je zolang wachten met zoiets?![]()
Het beleid is wel erg voorzichtig geweest ja, maar na deze goals heb ik wel genoeg gezien om zeker te weten dat hij die centen waard is. We hebben al genoeg one-trick ponies gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waarom is Milik nog niet gekocht? Volgens mij wordt er nu al meer dan een half jaar gesproken over het vastleggen van hem en Overmars heeft nog geen flikker gedaan, waarom zou je zolang wachten met zoiets?
-nee-![]()
Geen flikker gedaan? Milik is al sinds november mondeling en schriftelijk akkoord tot 2018, officiële mededeling volgt vanzelf. Milik praat niet voor zijn beurt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ja godverdomme overmars moet gewoon OPROTTENquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen flikker gedaan? Milik is al sinds november mondeling en schriftelijk akkoord tot 2018, officiële mededeling volgt vanzelf. Milik praat niet voor zijn beurt.![]()
Hopelijk tegen Inter nu (of tegen Roma mochten ze doorgaan). Inter heeft nog wel de naam maar is niet best dit jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doe maar gewoon Feyenoord. Of kan dat nog niet?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk tegen Inter nu (of tegen Roma mochten ze doorgaan). Inter heeft nog wel de naam maar is niet best dit jaar.![]()
Kan wel volgens mij vanaf de volgende ronde.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Feyenoord. Of kan dat nog niet?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Leuk zonder publiek!quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Doe maar gewoon Feyenoord. Of kan dat nog niet?Narf!![]()
Geen Italië en Feyenoord, in Italië vandaag weer steekpartijen (Napoli), uit wedstrijd Milan (Ajax) steekpartijen en vorige week dat gedoe met Feyenoord.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Torino of Brugge lijkt me ook wel fijnquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:16 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk tegen Inter nu (of tegen Roma mochten ze doorgaan). Inter heeft nog wel de naam maar is niet best dit jaar.![]()
Wanneer is de loting?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Morgen 13:00, zal wel op Eurosport zijn
Hopelijk een gunstige loting.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Floeps, rode kaart voor Feyenoord, roma gaat wel door. Toch jammer dat er maar een Nederlandse club door gaat.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Inter zoals genoemd werd misschien, Everton? Brugge? Dnipro Dnenfkjdnfdkl?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ah ok.
Hopelijk een gunstige loting.![]()
Fiorentina of Sevilla vind ik wel een mooie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inter zoals genoemd werd misschien, Everton? Brugge? Dnipro Dnenfkjdnfdkl?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
ben niet zo zeker van Lukaku tegenover Veltman en Viergever. Wel een leuk affichequote:Op donderdag 26 februari 2015 22:34 schreef PicoMMP het volgende:
Everton-Ajax lijkt me echt een prachtaffiche![]()
Staan beide 5e in hun competitie, weet niet of we dat aankunnen maar Feyenoord kon het ook bij Sevillaquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Fiorentina of Sevilla vind ik wel een mooie.![]()
![]()
Feyenoord-tokkies werden gek na rode kaart. Bier en bananen op het veld. Fontein kapot.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is er in de Kuip aan de gang? Ligt de wedstrijd stil? En waarom?![]()
Wat een proleten daar in Rotterdamquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord-tokkies werden gek na rode kaart. Bier en bananen op het veld. Fontein kapot.man man man...
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
De meeste van de overgebleven clubs hebben wat klasbakken in de spits lopen. Maar daar moeten Veltman en co maar beter van worden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ben niet zo zeker van Lukaku tegenover Veltman en Viergever. Wel een leuk affiche
10000x liever Everton dan een Zenit, Moskou of Dnipro ofzo.![]()
Denk wel dat we ze kunnen hebben. Zijn ook niet meer wat ze waren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Staan beide 5e in hun competitie, weet niet of we dat aankunnen maar Feyenoord kon het ook bij Sevilla
Shit he, Feyenoord scoort ook nog. En mulder met rood weg.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Wat ben ik blij met Cillessen zeg.
Feyenoorders die Vermeer beter vondenen zichzelf waarschijnlijk nog geloofden ook
Oh.![]()
Cillessen is een beestquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik blij met Cillessen zeg.
Feyenoorders die Vermeer beter vondenen zichzelf waarschijnlijk nog geloofden ook
brengt veel meer rust achterin. Hoewel ie vooral in de tweede helft vandaag wel wat gekke dingen deed.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Alleen die pass naar die aanvaller van Legia was wel slecht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Cillessen is een beestbrengt veel meer rust achterin. Hoewel ie vooral in de tweede helft vandaag wel wat gekke dingen deed.
Voor de rest weer fantastische reddingen.Oh.![]()
Voor Ajax wel.quote:
Hopelijk loten we een haalbare kaart morgen. Hoelang is het alweer geleden dat Ajax een kwartfinale haalde van een Europees bekertoernooi?Oh.![]()
Met Koeman toen toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax wel.
Hopelijk loten we een haalbare kaart morgen. Hoelang is het alweer geleden dat Ajax een kwartfinale haalde van een Europees bekertoernooi?![]()
Het resultaat van Feyenoord zal ook niet gunstig zijn maar ik vermaak me kostelijkquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor Ajax wel.
Hopelijk loten we een haalbare kaart morgen. Hoelang is het alweer geleden dat Ajax een kwartfinale haalde van een Europees bekertoernooi?![]()
![]()
Had liever dat ze doorgingen hoor. Net als PSVquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het resultaat van Feyenoord zal ook niet gunstig zijn maar ik vermaak me kostelijkOh.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had liever dat ze doorgingen hoor. Net als PSV![]()
![]()
Dat Roma kan er geen reet van maar je wint er ontzettend lastig van. Doe mij dan maar Torino/Bilbao of Brugge en zo niet Evertonquote:![]()
Ook een toffe trip.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop op een Engelse tegenstander. Daar is Ajax meestal wel goed tegenGroot fan van User Wotte![]()
Knappe overwinning. Ik zal heel eerlijk zijn dat ik deze niet had verwacht op basis van de eerste wedstrijd. Die Milik zou ik toch trachten vast te leggen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Mag je niet heen uit. Ik heb behoefte aan een uittripje.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat Roma kan er geen reet van maar je wint er ontzettend lastig van. Doe mij dan maar Torino/Bilbao of Brugge en zo niet EvertonGroot fan van User Wotte![]()
Ik hoop niet Zenit of Dinamo. Ook Besiktas zou kut zijn. De rest is allemaal wel aardig.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoop op een Engelse tegenstander. Daar is Ajax meestal wel goed tegenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Rus: Dynamo Moskou, Zenith St. Petersburg
Tur: Besiktas
Spa: Sevilla, Villarreal
Oek: Dynamo Kiev, Dnjpr Dnjrptrovsk
Ita: AS Roma, Fiorentina, Torino, Inter, Napoli
Eng: Everton
Bel: Club Brugge
Dui: Wolfsburg
1/3 kans op Italianen dus.![]()
Ik heb behoefte aan een zo makkelijk mogelijke tegenstanderquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag je niet heen uit. Ik heb behoefte aan een uittripje.![]()
Anderlecht.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Belgische club kan ook wel ja.
Dat winnen we namelijk![]()
Toen wij tegen roma speelden in cl (pffff... Al lang geleden, met goal vd meijde) werden er ook wat geprikt van ons, ik gelooof in de metro. Schijnt traditie te zijn daar. De fontijn hebben we toen trouwens wel met rust gelaten...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:50 schreef PeeJie_ het volgende:
Geen Italië en Feyenoord, in Italië vandaag weer steekpartijen (Napoli), uit wedstrijd Milan (Ajax) steekpartijen en vorige week dat gedoe met Feyenoord.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Sowieso geen Oostblok. Geen sfeer en ze zijn vaak heel leep in de counterquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop niet Zenit of Dinamo. Ook Besiktas zou kut zijn. De rest is allemaal wel aardig.Oh.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan een zo makkelijk mogelijke tegenstander
Groot fan van User Wotte![]()
En clubs uit Rusland en Oekraine kunnen elkaar niet loten.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rus: Dynamo Moskou, Zenith St. Petersburg
Tur: Besiktas
Spa: Sevilla, Villarreal
Oek: Dynamo Kiev, Dnjpr Dnjrptrovsk
Ita: AS Roma, Fiorentina, Torino, Inter, Napoli
Eng: Everton
Bel: Club Brugge
Dui: Wolfsburg
1/3 kans op Italianen dus.![]()
gewoon mooie tegenstander in de halve finale dan.quote:
Al zullen we wel eruit vliegen in de volgende ronde met deze verdediging
Oh.![]()
We hebben al maanden geen tegentreffer gehad in Europa. Voor het laatst tegen Barcelona eind november.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon mooie tegenstander in de halve finale dan.
Al zullen we wel eruit vliegen in de volgende ronde met deze verdediging![]()
![]()
PSG*quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We hebben al maanden geen tegentreffer gehad in Europa. Voor het laatst tegen Barcelona eind november.Oh.![]()
Ik heb toen midden in die 'aanval' van die prikkers gezeten tegen Milan, onderweg nog een paar zien liggen die net gestoken waren. Meeste waren gewoon onschuldige supporters en ik hoop zoiets nooit meer mee te maken, die gasten vallen gewoon georganiseerd aan, vuurwerk, bivakmutsen, chaos en gaan. Stonden we daar met onze hamburgers en biertje bij de Mac.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:02 schreef manny het volgende:
[..]
Toen wij tegen roma speelden in cl (pffff... Al lang geleden, met goal vd meijde) werden er ook wat geprikt van ons, ik gelooof in de metro. Schijnt traditie te zijn daar. De fontijn hebben we toen trouwens wel met rust gelaten...Dus doe mij maar Brugge of Everton ofzo
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Makkelijkste tegenstander ook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon club Brugge, lekker vlakbij
Al zullen zij dat ook van ons denkenOh.![]()
Die bedoel ik, maar wel eind november dus. Tegen de tijd dat we de volgende Europese wedstrijd spelen is dat dus al bijna een half jaarquote:![]()
![]()
Vorige week hadden we er al 3 tegen moeten krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die bedoel ik, maar wel eind november dus. Tegen de tijd dat we de volgende Europese wedstrijd spelen is dat dus al bijna een half jaar
Vandaag had ook nog makkelijk gekundOh.![]()
Kak, zit dan in meeting van 3uquote:Noujah, afwachten dan maar.
Vanaf wanneer kunnen ploegen uit hetzelfde land elkaar loten?
(Even rusland en oekraine buiten beschouwing)Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
ik wil ons nog wel eens tegen Roma en Zenit zien. Weinig kans om door te gaan dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Volgens mij vanaf nu vrije loting.
Wij kunnen dus ook psv en feyenoord lo.... oh wacht![]()
Roma nog wel, Zenit niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Platina het volgende:
[..]
ik wil ons nog wel eens tegen Roma en Zenit zien. Weinig kans om door te gaan dan.![]()
Neem aan dat je Wolfsburg bedoelde?quote:
Overigens hoop ik ook op die 2 ja, leuke uitdaging, dan heb je tenminste een excuus om uitgeschakeld te worden![]()
![]()
Zenit en Sevilla zijn zwaarste denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neem aan dat je Wolfsburg bedoelde?
Overigens hoop ik ook op die 2 ja, leuke uitdaging, dan heb je tenminste een excuus om uitgeschakeld te worden![]()
Idd . Haal die clubs altijd op een of andere manier doorelkaar. Wat ik echt niet hoop is Besiktas ( vechtvoetbal, heksenketel) of de Oostblokclubs. Club Brugge lijkt me het makkelijkst.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Neem aan dat je Wolfsburg bedoelde?
Overigens hoop ik ook op die 2 ja, leuke uitdaging, dan heb je tenminste een excuus om uitgeschakeld te worden
Napoli zou ook nog wel tof zijn![]()
![]()
Napoli ga je er sowieso uit.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:37 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Idd . Haal die clubs altijd op een of andere manier doorelkaar. Wat ik echt niet hoop is Besiktas ( vechtvoetbal, heksenketel) of de Oostblokclubs. Club Brugge lijkt me het makkelijkst.
Napoli zou ook nog wel tof zijn![]()
niet kunnen kijken vanavond helaas
speelden we sterk of was legia erg slecht? wie staken er bovenuit? hoe was bazoer?![]()
Legia begon iets beter en toen scoorden Ajax bij hun eerste kans en twee minuten later gelijk de 0-2. Toen was het eigenlijk al gespeeld en dat was ook wel te zien aan de wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:52 schreef OllieWilliams het volgende:
niet kunnen kijken vanavond helaas
speelden we sterk of was legia erg slecht? wie staken er bovenuit? hoe was bazoer?
Bazoer en Veltman waren wel goed.![]()
ok thanks. hoopte ergens op internet een uitgebreide samenvatting te vinden maar kan vooralsnog alleen van die korte lage kwaliteit vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Legia begon iets beter en toen scoorden Ajax bij hun eerste kans en twee minuten later gelijk de 0-2. Toen was het eigenlijk al gespeeld en dat was ook wel te zien aan de wedstrijd.
Bazoer en Veltman waren wel goed.![]()
![]()
http://foxsports.nl/video(...)a-warschau-ajax.html ?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ok thanks. hoopte ergens op internet een uitgebreide samenvatting te vinden maar kan vooralsnog alleen van die korte lage kwaliteit vinden.![]()
![]()
quote:Zover zou het bij uitschakeling bij De Boer natuurlijk nooit zijn gekomen. Hoewel de trainer van Ajax de moeilijkste fase van zijn prille loopbaan beleefde, zit hij stevig in het zadel. De aankondiging dat hij nog minimaal anderhalf jaar in Amsterdam blijft en – behoudens FC Barcelona – niemand zich hoeft te melden, is zelfs waarschijnlijker dan een vertrek in de zomer. In Polen bleek waarom. Omdat er wel degelijk muziek in deze selectie zit.![]()
heb geen foxsportsquote:Op vrijdag 27 februari 2015 01:09 schreef BobW het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)a-warschau-ajax.html ?![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Niet mee eens. Het was meer pech en knulligheid dat PSV en vooral Feyenoord niet doorgingen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:56 schreef Platina het volgende:
[..]
ik wil ons nog wel eens tegen Roma en Zenit zien. Weinig kans om door te gaan dan.
Feyenoord was vorige week dicht bij de 2-1 en was vandaag een groot deel van de tweede helft zelfs met 10 man nog beter en PSV had vorige week met 2-0 of 3-0 gewonnen (vandaag heb ik niet gezien dus dat kan ik niet beoordelen) als ze een beetje fatsoenlijker om waren gegaan met hun kansen.
Als Ajax het niet al teveel tegen heeft zitten, hadden ze een goede kans gemaakt tegen dit Roma en Zenit denk ik.![]()
Bedankt, pas 5 keer langs zien komen hier.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 02:21 schreef Iwanius het volgende:
AS Roma aanhang in De Kuip.
[ afbeelding ]![]()
JAahaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:01 schreef NikeyAjax het volgende:
Heeft Marc Netto de portomonee al getrokken om Milik te kopen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is toch heerlijk dat de fey aanhang zo in hun hemd is gezet, en verloren en als enige zo zwakzinnig gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: