SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ajax
Ajaxjeugd![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijn
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijnWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Barca matigste jeugd in jaaaaaaaaaaren. Enige dat ze hebben zijn de nr 10 en de keeper. Die nu bij Ajax zit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tja handbalverdediging en dan regent het geen kansenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heb de wedstrijd niet gezien maar van een as roma moet je toch wel kunnen winnen. Vooral als je barcelona e.d. al helemaal ziek hebt getikt.
wel genoeg kansen om te winnen maar die pakken ze dan niet![]()
Brandhout. Gaat het nooit redden in het moderne voetbal.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
kan mij toch niet voorstellen dat nouri eerste penantie nemer is, zonde..
Gaat als hij aan zijn techniek gaat werken misschien wel het Nederlands Zaalvoetbalelftal halen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ok, denk het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Brandhout. Gaat het nooit redden in het moderne voetbal.
Gaat als hij aan zijn techniek gaat werken misschien wel het Nederlands Zaalvoetbalelftal halen.![]()
Ik ook niet.quote:
Te hoog gegrepen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vrij triest inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijn![]()
In het nabij gelegen Vaticaanstad zijn ze daar iets meer op gefixeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:24 schreef Dven het volgende:
Er uitvliegen tegen de mannen die alles behalve op jeugd gefixeerd zijnVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
schuld van frank
die zou nu moeten zeggen dat de a1 er niks van kan maar dat doet hij natuurlijk weer niet![]()
Was geen slechte wedstrijd. Jammer dat Lartey nu bij Jong zit, die hadden we ook prima kunnen gebruiken. En dan te bedenken dat je Bazoer en Zivko bijv ook nog op had kunnen stellen.. Anyway, mooie Ajax-avond met ruim 4000 man op de Toekomst.Gourmetten of steengrillen?![]()
Jong Ajax heeft prioriteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:22 schreef Silenus het volgende:
Was geen slechte wedstrijd. Jammer dat Lartey nu bij Jong zit, die hadden we ook prima kunnen gebruiken. En dan te bedenken dat je Bazoer en Zivko bijv ook nog op had kunnen stellen.. Anyway, mooie Ajax-avond met ruim 4000 man op de Toekomst.![]()
Gelukkig kan A1 niet al te lang treuren. psv en feyenoord wachten komende weken. Win je ze allebei dan zet je een hele goede stap naar de titel![]()
Vor de jeugd is internationale ontwikkeling belangrijker dan nationale.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig kan A1 niet al te lang treuren. psv en feyenoord wachten komende weken. Win je ze allebei dan zet je een hele goede stap naar de titel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat hangt een beetje van het niveau van de tegenstander af, ik neem aan dat de A1 van Feyenoord en PSV niet onderdoen voor die van Romaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vor de jeugd is internationale ontwikkeling belangrijker dan nationale.![]()
Cruijff is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van het niveau van de tegenstander af, ik neem aan dat de A1 van Feyenoord en PSV niet onderdoen voor die van Roma"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
okquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet goed begrepen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hoop het niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:54 schreef Heeinz het volgende:
Zivkovic niet mee naar Polen, Milik op de bank..?![]()
stoere boysquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:52 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
PSV-fans slopen nooit iets.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Beter dan slopen of iets in brand steken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Okequote:Op woensdag 25 februari 2015 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV-fans slopen nooit iets.
http://www.omroepbrabant.(...)+de+gaten+houdt.aspx"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
oe, een schop en baldadigheidquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke
http://www.omroepbrabant.(...)+de+gaten+houdt.aspx[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
in ieder geval twee sterren in bagatelliserenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oe, een schop en baldadigheid"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
er staat niets over.. hoe noem je dat?quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
in ieder geval twee sterren in bagatelliseren
ohja, vernielingen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als jij denkt dat bestormingen en met stenen gooien geen vernieling oplevert.. Dat is jouw fout danquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er staat niets over.. hoe noem je dat?
ohja, vernielingen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
oh, da's mijn fout inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Als jij denkt dat bestormingen en met stenen gooien geen vernieling oplevert.. Dat is jouw fout dan
Maar dat was ons eigen stadion.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En de spelersbus van twente.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, da's mijn fout inderdaad.
Maar dat was ons eigen stadion."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://www.omroepbrabant.(...)ng%20in%20trein.aspxquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh, da's mijn fout inderdaad.
Maar dat was ons eigen stadion.
Incidentje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSV'ers gaan normaal alleen op schoolreisje.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ng%20in%20trein.aspx
Incidentje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zelfs de spelers hebben er een handje van. Binnen 1 minuut een enkel en raam vernielen. en ook nog een poging tot het vernielen van een hekquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers gaan normaal alleen op schoolreisje.
Erik Pieters slaat ruit kapot na het krijgen van een rode kaart (PSV - F...:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Dven op 25-02-2015 11:19:44 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Phoolies!quote:
Jongens even ontopic dankjewel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: