Ja hoor. Ik lijk dus op die kale, maar dan vanzelfsprekend met een enórme hoeveelheid spieren en de hersencellen spatten nog net niet uit mijn waterhoofd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:56 schreef Voxs het volgende:
L2B ik zou zweren dat ik je had gemaakt
Kunnen we net doen of dit een Generale was?
o jah... hieroverquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Maand na maand falen we als beginnelingen in het behalen van de zo gewilde FOK!-mijlpaal, ondanks dat we een echte expert in ons midden hebben die er al 4 heeft behaald en iedereen al tig keer heeft uitgelegd hoe het allemaal moet.
Om de andere topics te vrijwaren in de race naar de ultieme FOK!-glorie een apart topic waarin er alles betreffende de mijlpaal besproken kan worden en waar we elke maand ongegeneerd kunnen spammen als het (bijna) zover is.
Op het plaatje in de OP kun je zien hoeveel postings er nog te gaan zijn en door de pagina te verversen kun je de actuele stand van zaken zien. Kom op 40+. Versla de rest van FOK! te beginnen met een wel heel byzondere bazige mijlpaal namelijk nummer 150 miljoen. Let's get those millions!![]()
Hall of Fame:
chufi: 4 stuks
Karina: 3 stuks
D.: 1 keer
Ygritte: 1 keer
De laatste 2 er maar bijgezet zodat het nog een beetje wat lijkt, ondanks dat het geen frequente 40+ bezoekers zijn.![]()
Voor de oudjes moet je héeeeeeeeeeel duidelijk ijn, dus ik gooi hier even het plaatje bijquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:00 schreef Voxs het volgende:
Oke. Juup staat niet in de Line up. Maar hij is de hondsmoeie thuiskomer.
En Lucky is dus de maffe doorposter. Ik heb de namen in de line-up aangepast en zal morgen Juup er ook bij zetten.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Voxs het volgende:
Beste 40+ ers. Zo'n mooie jacht verdient een stripje vond Kingstown. En ik ook. Bij deze dus:
![]()
en de cast:
op rij 1 links naar rechts:
Deissy, Fann, Katarina, L2B, Sascha, Justme, Treehut, Mad M.
Op rij 2:
DKUp, Chufi, Freshfruit, Isax, Kingstown, Mo muffin, Voxs, Ygritte.
Eska en Drakin; Jullie rol was klein en fijn maar helaas te groot om in dit stripje te plaatsen. Misschien een andere keer?
Joh, dat hele ding is briljant.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
Kingstown met die zweetdruppels is ook geniaal gevonden trouwens
quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Joh, dat hele ding is briljant.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:41 schreef Voxs het volgende:
Beste 40+ ers. Zo'n mooie jacht verdient een stripje vond Kingstown. En ik ook. Bij deze dus:
[ afbeelding ]
en de cast:
[ afbeelding ]
op rij 1 links naar rechts:
Deissy, Fann, Karina, L2B, Sascha, Justme, Treehut, Mad M.
Op rij 2:
DKUp, Chufi, Freshfruit, Isax, Kingstown, Mo muffin, Voxs, Ygritte.
Eska en Drakin; Jullie rol was klein en fijn maar helaas te groot om in dit stripje te plaatsen. Misschien een andere keer?
Alsof ik haar hebquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
Super tekening weer VoxsMijn haar is wat donkerder en ik zou echt nooit in een korte broek lopen
Maar echt heel leuk gedaan
Het lengteverschil tussen ons klopt ook welquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:14 schreef Karina het volgende:
Super tekening weer VoxsMijn haar is wat donkerder en ik zou echt nooit in een korte broek lopen
Maar echt heel leuk gedaan
Haha ja inderdaadquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lengteverschil tussen ons klopt ook wel
We doen gewoon alsofquote:
zo is dat want ik ben ook veel kleiner dan Fannquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad
[..]
We doen gewoon alsof
doen we toch allemaal op internetquote:
Precies, ik ben ook gewoon net zo jong en knap als op het plaatjequote:Op woensdag 25 februari 2015 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
doen we toch allemaal op internet
en ik blijf ook maar 38, elk jaar weerquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik ben ook gewoon net zo jong en knap als op het plaatje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |