Kan ik mobiel niet zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil de echte winnaar nu opstaan!!
gOD WAT FLAUWquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem niet zien,hij staat in ABO.
http://forum.fok.nl/topic/2200047/1/51#150000000
En ABO is?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik kan hem niet zien,hij staat in ABO.
http://forum.fok.nl/topic/2200047/1/51#150000000
2 te vroeg had ik wel vakerquote:
Triestquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum voor ABO-houders. Dus als je geen ABO hebt kun je de post niet zien
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef isax het volgende:
dit is alsof je een oudjaarslot hebt en de site crashed van staatsloterij.
..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:02 schreef Ygritte het volgende:
Voxs kijk eens ff in abo wie hem heeft!
Iedereen is nu gaan pissen van de spanning.quote:
Ja...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:04 schreef isax het volgende:
dit is alsof je een oudjaarslot hebt en de site crashed van staatsloterij.
Dweilen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen is nu gaan pissen van de spanning.
zie je staatsloterij effect.quote:
excuus, niet aan gedacht in spanning! weg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh je mag niet lekken uit privé forums. IEdereen gezien? Wil je hem dan weghalen.
Karina, hoe kan je zien hoe dicht je er bij zat?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh je mag niet lekken uit privé forums. IEdereen gezien? Wil je hem dan weghalen.
No problemo. Ik zat gewoon tv te kijken,iets met een zwaan, heb niks gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
excuus, niet aan gedacht in spanning! weg.
Mouse over de timestamp van je post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Karina, hoe kan je zien hoe dicht je er bij zat?
Nee hoor we waren al in dit deel aan het postenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Dat openen van een deel 2 heeft ons genekt.![]()
Had vooraf alavst een deel 2 moeten openen toen het zo snel ging.
Ja, dat was wel de kink in de kabelquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Had vooraf alvast een deel 2 moeten openen toen het zo snel ging.
Nou, het was toch aardig teamwork, dat dan weer wel. Win some, lose some.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Had vooraf alvast een deel 2 moeten openen toen het zo snel ging.
True, maar moest op zoek naar het nieuwe topic, want nog niet gereekst, dus veel te laat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
Nee hoor we waren al in dit deel aan het posten
Moet je aan MM vragen. Die gaat je dan iets vertellen over hoe je Post-ID's kan zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Karina, hoe kan je zien hoe dicht je er bij zat?
Hij was wel al gereeksd hoor. Kijk maar in het vorige topic daar zeg ik het nog na de vraag van chufi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar moest op zoek naar het nieuwe topic, want nog niet gereekst, dus veel te laat.
[..]
Moet je aan MM vragen. Die gaat je dan iets vertellen over hoe je Post-ID's kan zien.
Had ik toch allemaal niet door joh. Opende zelf een nieuw deel. Lukte niet. Daarna in 40+ kijken naar nieuwe topic was er ook nog niet met nog 37 postings te gaan. Toen was ik van slag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:09 schreef Karina het volgende:
Hij was wel al gereeksd hoor. Kijk maar in het vorige topic daar zeg ik het nog na de vraag van chufi.
Je kunt ook van te voren geen nieuw deel openen als het topic nog niet vol is. Vandaar dat ik op een gegeven moment zei snel volposten dit topicquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had ik toch allemaal niet door joh. Opende zelf een nieuw deel. Lukte niet. Daarna in 40+ kijken naar nieuwe topic was er ook nog niet met nog 37 postings te gaan. Toen was ik van slag.
Aha. Dan moet je dus terug gaan zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mouse over de timestamp van je post.
dit deel dus: dinsdag 24 februari 2015 @ 19:07:14
en dan onderin je browser kun je het zien
[..]
Nee hoor we waren al in dit deel aan het posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |