Een vriend van mij woont in R'dam die heeft een ssd gekocht via Ebay.nl, en die wordt vanuit mijn stad verkocht hij heeft het adres, als hij het ding niet ontvangt, wil ik best even daar op bezoek gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja oké da's wat andersmaar voor een niet werkende videorecorder haal ik mijn schouders op
start of scart?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef FANN het volgende:
Liefst met afstandbediening en startkabel
Heeft de Griek geen scartkabel meer liggen? DIe heb ik zelfs nog welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja scartstartkabel is voor auto's geloof ik
misschien wel hoor, maar als ie erbij zit hoeven we niet te zoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft de Griek geen scartkabel meer liggen? DIe heb ik zelfs nog wel
Die komt vast wel op de TT afquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Vraag Piet even, die heeft allerlei oude apparatuur in bezit...
Nee, maar 30 banden naspeuren wel, kan je af en toe doorspoelen enzo...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Om banden te kopiëren heb je in ieder geval geen afstandbediening nodig...
we moeten weten welke banden er nog op overgezet moeten worden op de zwarte schijf, snap je?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Om banden te kopiëren heb je in ieder geval geen afstandbediening nodig...
Gewoon even naast de recorder gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar 30 banden naspeuren wel, kan je af en toe doorspoelen enzo...
zou gewoon wel handig zijn
Dat zeg ik, geen afstandsbediening nodig daarvoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
we moeten weten welke banden er nog op overgezet moeten worden op de zwarte schijf, snap je?
er zitten ook vast banden tussen met opgenomen TV programma's enzo... die hoeven dan niet...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon even naast de recorder gaan zitten.
Ook handig als je half uitgedroogde band na zoveel jaar vast loopt.
Beter nog is om dat te voorkomen en helemaal niet snel te spoelen.
Succes!
Komt wel goed... die Griek weet wel wat ie moet doen échtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen afstandsbediening nodig daarvoor.
Een band laden en starten werkt niet met zo'n ding...
Ja, ik weet ook hoe zo'n apparaat werkt na zoveel jaar...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Komt wel goed... die Griek weet wel wat ie moet doen écht
Ja, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook hoe zo'n apparaat werkt na zoveel jaar...
Thanks, en ook bedankt voor de raad hoor, ik geef het tóch door, al al ie wel zeggen dat ie dat weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |