Dat leidt ik niet uit deze afquote:Op donderdag 26 februari 2015 13:36 schreef richolio het volgende:
https://instagram.com/p/zi4eN_HXY9/
Drones wordt goed.
Debuutalbum heb ik veel gedraaid. Lekker puntig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Vatta het volgende:
Heb dit altijd wel een onderschat bandje gevonden. Die kerel heeft best een mooie en bijzondere stem.
Heel groot ja. Zouden een soort nieuwe indiegrootmacht moeten worden, maar dat hebben ze nooit echt waargemaakt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:45 schreef Z het volgende:
Was toch een vrij grote band?! Zeker in Engeland. Werd een beetje teveel van hetzelfde.
quote:He also said Radiohead have "done a couple of months of recording" on the follow up to 2011's King of Limbs that "have gone really well." "We've certainly changed our method again," he said of the Radiohead recording. "It's too involved [to explain how]. We're kind of limiting ourselves; working in limits. So we'll see what happens. It's like we're trying to use very old and very new technology together to see what happens."
Buiten zijn album heeft hij wel vaker drukkere tracks gemaakt, bijvoorbeeld Mi Mujer:quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:34 schreef Tchock het volgende:
Jezus Max niet om je te pesten maar
Wauw. Het is heel anders dan Jaars normale werk. Veel agressiever en drukker. Doe mij maar een heel album hiervan.
Ik ken alles van hem.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Buiten zijn album heeft hij wel vaker drukkere tracks gemaakt, bijvoorbeeld Mi Mujer:
https://soundcloud.com/nicolas-jaar/mi-mujer
Ja, dat viel me ineens ook opquote:Op vrijdag 27 februari 2015 00:01 schreef ranja het volgende:
Norrage. Heb je een nieuw stopwoord?
Waarom begin je zo vaak met 'Mensen'?
Ik weet het ook nog niet helemaal, klinkt schitterend, maar een beetje weinig eigen geluid en beetje eentonig in sfeer. Maar ik was al niet zo positief als jij was hoorquote:Op donderdag 26 februari 2015 19:12 schreef Maxerazzi het volgende:
Die plaat van Tobias Jesso Jr. beklijft niet helemaal na een eerste luisterbeurt. Staan een tal prachtsongs op, maar de plaat mist soms een beetje tempo en duurt ook iets te lang voor mijn gevoel. Misschien had ik wel te hoge verwachtingen. Hopelijk blijkt het een groeiertje te zijn.
Dat wel maar zo word ik eigenlijk alleen op m'n werk aangesproken als een projectleider iets van me wilquote:
Van 'ik wordt' word ik dan weer minder enthousiast.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:26 schreef Xrenity het volgende:
Niet zo cynisch, ik wordt enthousiast van zulke verhalen.
Nee mens, ik vind 'm ook cool, maar ben te lui om te reageren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 23:43 schreef Norrage het volgende:
Mensen. Hebben jullie Romare van Ninjatune al geluisted???? Beste electronica album van het jaar tot nu toe. Volgens mij wordt mijn plugje steeds overgeslagen
Doet me zelfs denken aan held Nicolaas.
eeeh auto correct..?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Van 'ik wordt' word ik dan weer minder enthousiast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |