Zonder snor.quote:
Stand AKQ # 3135:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zal dan wel Van Morrison zijn.
Kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:47 schreef pipster het volgende:
Kat Assepoester is Lucifer, tevens bier en NL band dus.....
quote:is een Britse sciencefiction-komedie, bedacht en geschreven door Rob Grant en Doug Naylor. De serie telt 8 seizoenen met in totaal 52 afleveringen, die werden uitgezonden over een periode van 11 jaar. Wereldwijd heeft de serie in de loop der jaren een cultstatus gekregen.
De serie draait om Dave Lister, die werkt aan boord van het mijnschip "". Hij neemt tegen de reglementen van het schip een kat mee aan boord. Voor straf moet hij in de stasekamer opgesloten worden. De kat wordt opgesloten in het vrachtruim.
Wie zijnquote:In 1987 behoordetot de personen die de opvoering van Het vuil, de stad en de dood van Rainer Werner Fassbinder (de afstudeervoorstelling van de jonge regisseur Johan Doesburg) in Rotterdam trachtten te verhinderen. Hij ging hierbij zover dat hij dreigbrieven schreef, en zijn eigen ontvoering in scène zette. Al spoedig ontmaskerde de Belgische politie de daad. Over de gebeurtenissen schreef hij het boekje Met stomheid geslagen (1989).
schreef over dezelfde affaire het boekenweekgeschenk Het theater, de brief en de waarheid (2000), dat
inspireerde tot zijn voorstelling De conferencier, het boekenweekgeschenk en de leugen.
yep. en ik was nog bang dat jullie met johan cruyff zouden komenquote:
Ha, normaal denk ik bij JC inderdaad eerder aan Cruijff of Jezus Christus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:36 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
yep. en ik was nog bang dat jullie met johan cruyff zouden komen
Welke JC is dit dan?quote:(The Bronx, New York City, 26 maart 1940) is een Amerikaans acteur, onder andere bekend door zijn rol als Sonny Corleone in The Godfather, waarvoor hij een Oscarnominatie kreeg.
Stand AKQ # 3135:quote:
quote:, pseudoniem van Jan Gerrit Bob Arend (Bob) Leverman (Utrecht, 22 oktober 1943 – Antwerpen, 13 december 2006) was een Nederlands zanger, schrijver, componist, cabaretier en televisiepresentator.
Wat?quote:Deis een koffiezetapparaat dat ontwikkeld is door het Nederlandse kantoor van Meccano Asia en door de Ahold Coffee Company op de markt werd gezet als een concurrent van de Senseo van Philips en Douwe Egberts. Het apparaat kan gewone koffie maken, maar door toevoeging van Cups ook diverse andere smaken. De pads voor de
, Senseo en de Amerikaanse Home Cafe systemen en andere die de 62 millimeter pad gebruiken zijn uitwisselbaar. Het apparaat werd in oktober 2007 geïntroduceerd en was binnen 1 week bij de meeste verkooppunten al uitverkocht. Vervolgsucces is echter uitgebleven. De verkoop na drie maanden is slechts 'enkele tienduizenden exemplaren'. In 2009 werd aangekondigd de productie te staken.
Yep. Moet eigenlijk nog mallotig puC geschreven worden, maar dat is stom.quote:
Stand AKQ # 3135:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wenen, Linz en Graz.
Edit
In 2010 met de dobbelsteen een rondje Oostenrijk gedaan. Niemand denkt dan aan Linz.
Ik denk dat je Bergen-Belsen bedoelt, maar die ligt in Duitsland tussen Hamburg en Hanover.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef plagvreugd het volgende:
Ik roep er maar eentje: Bergen-Bergen
Ligt net ten noorden van München in Duitsland inderdaad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef BeamofLight het volgende:
Dachau? Alhoewel dat ook zo Duits is als een concentratiekamp zelf
Correct. Die hebben we toen ook bezocht. Mede ook naar aanleiding van de uitstekende documentaire 'KZ' over de gidsen die daar werkzaam zijn en wat het hun in hun persoonlijke leven doet om daar elke dag rond te lopen.quote:
quote:Deze wet hield in dat jongeren van 15 tot en met 20 jaar op eenbij de bank geld konden sparen tot een maximumbedrag per kalenderjaar, waarna ze aan het eind van die periode van de staat een premie kregen van 10% van het spaartegoed (inleg + rente).
Checkquote:
Ye(p)quote:
Easyquote:
Wat?quote:Bij eenwordt voor onderzoek wat van het hersenvocht, het vocht dat om de hersenen en het ruggenmerg zit (de liquor cerebrospinalis), uit het lichaam gehaald. Dit wordt gedaan door met een dunne holle naald van ongeveer 10-15 cm lang tussen de lendenwervels door in de liquorruimte te prikken en vervolgens daar wat hersenvocht af te tappen.
Ja, maar dat is niet specifiek genoeg. Het is bijv geen vruchtwaterpunctiequote:
Lumbaalpunctie, ik ben mild.quote:
Dat zijn ze allemaalquote:
Gnocchiquote:
Zoals ik al zei, geen puree pers...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:03 schreef plagvreugd het volgende:
aangezien je ermee lijkt te persen zeg ik om aardappeltjespuree te maken.
Met of zonder trema, ik zoek een andere Germaanse noedel-/pastasoort.quote:
Dit is het eindresultaat na persen en koken...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef Etcetera het volgende:
ik heb alleen spaghetti gegeten als pasta
en nu heb ik zin in Tiroler Grostl![]()
quote:
Hopquote:
quote:hetzelfst.naamw.
- zich hetwerken (heel hard werken)
- zich hetlachen (heel hard lachen)
Wat?
yeppesquote:
Doe maar een sportvraag idd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:29 schreef Szura het volgende:
Rijdende rechter terugkijken.
Geef me maar een sportvraag nu.
Die welquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:36 schreef Szura het volgende:
Zaalhockey en strandhandbal was het dan. Squash? Korfbal?
Er staat OS achter en dan is het meestal niet meer van toepassing op de Wereldspelenquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:39 schreef Szura het volgende:
Parachutespringen![]()
Maruh boogschieten toch wel of is dat weer een speciale vorm van boogschieten?
Dat is z'n naamquote:
Klopt, dat is de Oosterscheldebrugquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:48 schreef Mark het volgende:
Bestaat de Zeelandbrug dan wel? Zal ik het daar mee verward hebben, denk ik
Serieus? Staat in geen een lijstje dat ik raadpleegdequote:Op woensdag 25 februari 2015 01:51 schreef plagvreugd het volgende:
Feitelijk is de Groene Hart tunnel (voor de HSL) langer en ook een verkeerstunnel, dus eigenlijk is mijn antwoord fout.
Ja omdat men meestal onder verkeertunnels tunnels voor autoverkeer verstaatquote:Op woensdag 25 februari 2015 01:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Serieus? Staat in geen een lijstje dat ik raadpleegde.
Welke show isquote:Monique Smit werd bekend op televisie met het programma Gewoon Jan Smit, een realitysoap van haar broer Jan Smit. In het voorjaar van 2007 deed ze mee aan het Tien-programma, waarin ze onder professionele begeleiding een muzikale carrière begon. Haar partner in dat programma was Xander de Buisonjé. Smit en haar partner verloren de finale van Edwin Evers en zijn partner Berget Lewis. Voordat ze deelnam aan de show
, was Smit kapster.
Antwoord:quote:I see the crystal raindrops fall, and the beauty of it all
Is when the sun comes shining through
To make those rainbows in my mind
When I think of you some time
And I want to spend some time with you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Game on!quote:
San Siro / Giuseppe Meazzaquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:06 schreef BeamofLight het volgende:
Welke 2 namen heeft het voetbalstadion in Milaan?
Just the two of usquote:Op woensdag 25 februari 2015 02:13 schreef plagvreugd het volgende:
Naam van het programma is een liedje van Bill Withers.
Nope, ook daar niet. Dichter onze kant op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:20 schreef plagvreugd het volgende:
Leek mij ook de beste gok.
Dan roep ik.... Boekarest.
Jep!quote:
Dat zijn er al 2 van de 3quote:
Yep, wordt vanaf de grond afgeschotenquote:
Correct, en ik lees niet terug, ben gewoon binnen komen wandelenquote:
Andre van Duynquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:14 schreef plagvreugd het volgende:
Wie heet eigenlijk Kyvon en is geboren met de achternaam Kloot?
Yep!quote:
He shoots, he scores!quote:
Waar staat de afkorting DAF voor?quote:Voor de miljoenste keer is in Eindhoven een DAF-vrachtwagen van de lopende band gerold. Die is in de fabriek onthuld door premier Rutte.
Geen idee. Monterrey?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:06 schreef BeamofLight het volgende:
Waar in Mexico tennissen ze nu een ATP?
Pareidoliaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:53 schreef bierjoost het volgende:
is een psychisch verschijnsel, een vorm van illusie waarbij iemand een zodanige interpretatie van onduidelijke of willekeurige waarnemingen heeft, dat hij hierin herkenbare dingen meent waar te nemen.
Deze is nog goed. Gewoon (extra) punt toekennen?quote:
Stand AKQ # 3135:quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:50 schreef pipster het volgende:
Ja en ze dachten laten we uren van tv gaan vullen met golf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |