Geen trekhaakquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
aanhanger huren? Heb ik ik maar gedaan, lag sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan huur je meteen een Goldwing erbij.quote:
heb jij toch geen last van!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoor.
"Since 1985, all motorcyclists in France have been buggered by a 100bhp limit – and all while having to carry a breathalyser in your pocket, adding more unwanted mass. That means your ¤20,000 BMW is the same power as a ¤1,000 600cc shitter. Of course, not all residents follow the strict laws and the limit is due to be lifted. Shrug shoulders, ‘Je ne sais pas’…"
ademanalyse is sinds 2 jaar geloof ik. Heb er een stel in de auto liggen, 2 per bestuurder is verplicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:18 schreef Nero22 het volgende:
Eerste keer dat ik dit hoor.
"Since 1985, all motorcyclists in France have been buggered by a 100bhp limit – and all while having to carry a breathalyser in your pocket, adding more unwanted mass. That means your ¤20,000 BMW is the same power as a ¤1,000 600cc shitter. Of course, not all residents follow the strict laws and the limit is due to be lifted. Shrug shoulders, ‘Je ne sais pas’…"
Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk, moet je als Nederlander dan aan al die regels voldoen?
Aangezien ik hier geen richtingaanwijzers heb omdat het niet hoeft kan ik dus niet naar Frankrijk bijvoorbeeld? waar wordt die lijn getrokken?
Edit: Tuna wij gaan helaas niet meer met een auto.... hoernkots![]()
maar met de trein
![]()
![]()
![]()
Dat zou dus betekenen dat je in Duitsland ook niet mag rijden met elke willekeurige band onder je brommer? omdat de TUV die misschien niet goedgekeurd heeft voor dat specifieke model motor.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.
Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Gummiebeer het volgende:
Enneuh vraagje.. iemand in de buurt waar ik effe m'n accu achter de lading kan gooien eerdaags?
Demiwater kan je bij iedere supermarkt of drogist wel krijgen. Staat vaak bij de terpentine e.d.quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?
Supermarkt of bouwmarkt. Gewoon gedemineraliseerd waterquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan opzich wel keer hier, enig idee waar ik dat water hier in de buurt kan krijgen om mijne bij te vullen?
Moet het binnen korte periode? want ik zou hem misschien Zaterdag erachter kunnen gooien.quote:
Ik ben van het uitslapen dus kom ik zaterdag met de accuquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet het binnen korte periode? want ik zou hem misschien Zaterdag erachter kunnen gooien.
Of morgen laat als je hem langs kan brengen.
Ben morgen eerst naar de beurs en Vrijdag werken van 9:00 tot 9:00 de volgende ochtend. En zondag ook tot in de avond werken. Dus zaterdag zou misschien kunnen mits niet te vroeg.
De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
ademanalyse is sinds 2 jaar geloof ik. Heb er een stel in de auto liggen, 2 per bestuurder is verplicht.
Bph limiet wist ik ook niet.
Otoh, die 20k bmw heeft ook oas sinds een paar jaar meer dan 100pk
Leuke handel voor de ANWB winkels ook.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.
De echte marge werd elders gemaaktquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Leuke handel voor de ANWB winkels ook.
Bron? Want die tweede zin klinkt behoorlijk als kroegpraat.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De wetgeving is alweer bevroren/opgeheven. Men kwam er achter dat het minister die het ingevoerd had een zwager had die die apparaten leverde.
Die heb ik ook inderdaad, werkt dikke prima!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
De Lidl heeft trouwens vaak een prima lader in de aanbieding voor ¤15:
[ afbeelding ]
http://www.drive-france.com/faqs/france-breathalyzer-law/quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bron? Want die tweede zin klinkt behoorlijk als kroegpraat.
Bagger. Ik pak die van 8:46, broer heeft mijn kaartje en komt met de bus uit Groningenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
Hoe zit dat nu eigenlijk, moet je als Nederlander dan aan al die regels voldoen?
Aangezien ik hier geen richtingaanwijzers heb omdat het niet hoeft kan ik dus niet naar Frankrijk bijvoorbeeld? waar wordt die lijn getrokken?
Edit: Tuna wij gaan helaas niet meer met een auto.... hoernkots![]()
maar met de trein
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n ding van de Blokker, maar een paar weken geleden met m'n domme kop per ongeluk de polen verkeerd aangesloten. *plof* en een walmpje rook uit dat kastje leken me geen goede signalenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik idd ook, bevalt prima.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt want te veel moeite om die knijpers er op aan te sluitenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
De Fransen lachen je collectief uit als je met reflectie aan komt zetten.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat moet. In Frankrijk gelden de Franse wetten dus die zal je moeten volgen.
Ik heb 2 van die laders, enkel de vorige versie zonder hippe display. Van 1 de klemmen vervangen voor een voor een universele veiligheidssteker. Hoef ik niet ieder keer het zadel eraf te halen. Liever lui dan moe.quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt want te veel moeite om die knijpers er op aan te sluiten![]()
lang leve optimate/ctek
mijn motor staat niet lang genoeg stil om een acculader nodig te hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:32 schreef mstx het volgende:
[..]
Die heb ik ook, alleen nog nooit gebruikt
Die van mij heeft een lege maag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn motor staat niet lang genoeg stil om een acculader nodig te hebben
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
nog geen 30min in de trein en ik ben er alweer klaar mee. Mensen die deo gaan gebruiken in de coupe, vrouwen die mooie verhalen vertellen over hoe ze voor het eerst een watertje besteld hadden op het terras. Een stoel waar je instant een hernia van krijgt en minder comfortabel dan een de lederen lap op een GP fiets gedurende 1,5 uur. En een WiFi die steeds vraagt of ik met hem wil verbinden om zo mijn gegevens te verkrijgen elke keer als ik me telefoon pak. Het is slechts wachten op een blaadje op het spoor of een wisselstoring om het volle NS gevoel weer te ervaren.
41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.quote:
Ja die van mij is verlopenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:51 schreef Nero22 het volgende:
Was ik met mijn studenten OV toch bijna vergeten hoe duur dat allemaal ook alweer is.
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/ad/product/2eklasquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.
En helaas konden we dat niet omdat de auto weg is en van de roverheid mag mijn oude yamahaha pas zondag weer de weg op. FML
Hebben we ook gebruiktquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/ad/product/2eklas
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hebben we ook gebruikt![]()
Laat me gewoon ff bitchen :p
ga dan ook 1ste klas, kan je comfortabel onderuit zitten...quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
Die van de Lidl is een moderne lader met programma's en ompoolbeveiliging.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:20 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Bagger. Ik pak die van 8:46, broer heeft mijn kaartje en komt met de bus uit GroningenKerel gaat met allemaal andere busschauffeurs, dus als je ergens een kudde snorren en dikke buiken zonder leren jasjes ziet rondlopen zouden wij dat wel eens kunnen zijn
[..]
Ik heb zo'n ding van de Blokker, maar een paar weken geleden met m'n domme kop per ongeluk de polen verkeerd aangesloten. *plof* en een walmpje rook uit dat kastje leken me geen goede signalen
ik moest een keer met 2 personen uit zeeland terugkomen naar Vlaardingen. Kostte bijna 1,5 tank aan benzine. Voor de auto. En met 1,5 tank kan ik een week op en neer tuffenquote:Op donderdag 26 februari 2015 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
41 euro voor 2e klas 1 persoon naar Utrecht en weer terug. Met 2 personen is dat 82euro!!! daarvoor had ik met de auto via de afsluitdijk kunnen rijden in de 1e versnelling 8.000 toeren.
En helaas konden we dat niet omdat de auto weg is en van de roverheid mag mijn oude yamahaha pas zondag weer de weg op. FML
Had je al een kaartje dan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Gezakt voor AVD, dus toch maar niet gegaan. Had er opeens geen zin meer in.
Hoe was de beurs? Heb ik nog wat gemist?
de suzuki dames mochten er toch weer best wezen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
beurs viel tegen, altijd weer hetzelfde wat er te koop is.
Scrambler van Ducati viel ook tegen, beetje teveel gericht op segment mini, fiat 500 en dergelijke vrouwen auto's.
En eigenlijk sprong er geen een fabrieks model uit voor mijja diezelfde die de afgelopen 3 jaar ook leuk waren.
Wij gaan ook vandaagquote:Op donderdag 26 februari 2015 21:28 schreef Erasmo het volgende:
Want ik ga er morgen heen, kijken of er nog wat koopjes te scoren zijn
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
de suzuki dames mochten er toch weer best wezen...
En voor degene die zich het herinneren.. Ik ben niet met ze op de foto geweest..
gelukkig...quote:Op vrijdag 27 februari 2015 09:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb me een ongeluk gezocht maar ik kan die foto met geen mogelijkheid meer terugvinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staan die er nu?quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Dekatria het volgende:
Ah yes, brings back memoriesWaar ik dan weer als eerste naar kijk, is die buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Dekatria het volgende:
Ah yes, brings back memoriesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat maakt de zithouding dan wel erg dubieusquote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een chick, aan de spillebeentjes te zien, toch?
Understatement van het jaar.quote:
Rare skischans.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
Mon-geaul gespot:
http://www.thisrandomworl(...)-takes-on-a-ski-jump
Jup, ik heb winterhandschoenen kunnen scoren en mijn vriendin een waterdichte roltasquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef Erasmo het volgende:
En, heeft iedereen nog leuke dingetje gescoord?
een ktm rally-replica..quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.
En, heeft iedereen nog leuke dingetje gescoord?
[..]
Rare skischans.
Toch meer respect voor de mensen op ski's zonder vering en zadelquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef Sounddragon het volgende:
Mon-geaul gespot:
http://www.thisrandomworl(...)-takes-on-a-ski-jump
Tof he, dat elektrisch rijden.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Ook weer thuis
Nieuwe otoplastieken aan laten meten, even op de Zero gereden (WTF) en verder vooral veel rondgelopen. Kawasaki H2 even gehoord (
), Suzuki Recursion bekeken (
) en aan de bar gehangen. Prima beurs
Mwoah, je kunt beter op je bek gaan met 2 latjes en een hoop sneeuw als met een motor en zonder sneeuwquote:Op zaterdag 28 februari 2015 05:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch meer respect voor de mensen op ski's zonder vering en zadel
Wat een faalhazen zijn het ookquote:
Confirmed, het was een wijffiequote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een chick, aan de spillebeentjes te zien, toch?
Er reden ook wel een aantal kneuzen daar als "professioneel" stuntrijder (zoals ook in de comment op youtube staat)quote:
Hahaha, wij zagen die kneus nog langs komen. Reed door hal 7 naar buiten met zijn vercrackte kutfiets en zijn verlengde achterbrugquote:
Daarin zie je het verschil tussen een pro en een aap.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat je als ''stuntrijder'' zonder beschermende kleding gaat rijden.
Aan de andere kant, als stuntrijder weet je dat je elk moment kunt vallen en ben je daarop voorbereid. In het verkeer rijd je nog veel harder en heb je ook nog eens andere weggebruikers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:14 schreef Erasmo het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat je als ''stuntrijder'' zonder beschermende kleding gaat rijden.
Gewond afgevoerd viel uiteindelijk wel mee, die gast is uiteindelijk zelf op zjin motor weggereden. Ik zag hem nog voorbij komen door half 7, bij de deulers. Hele kuipwerk verneuktquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:58 schreef Dekatria het volgende:
Stelletje sjappies vonden klaarblijkelijk de fiets belangrijker dan degene die gewond moest worden afgevoerd. Stel apen.
Het heeft zeker wat, maar ik ben nog niet overtuigd. Bij de stand van BMW probeerde zo'n doos me nog op een elektrische scooter te krijgenquote:
Toch zonde dat je niet zelf bent gegaan, had je flink wat kunnen schelen voor je eerste spullen.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zie je bericht nu pas.
Ik heb het kaartje gratis weggegeven.
Mja... De teleurstelling was zó enorm (gezakt omdat ik te hard reedquote:Op maandag 2 maart 2015 12:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toch zonde dat je niet zelf bent gegaan, had je flink wat kunnen schelen voor je eerste spullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |