Constantquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit de indruk gegeven dat je geen keuze had?
Doen kan toch tussen de races door.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik dan eens eerlijk en serieus antwoorden....
Ik vond het echt geweldig, een dag op het circuit... Nu boeit het me niet zoveel meer zulke dagen.
De auto's zie je stilstaan of op enkele punten voorbij schieten, op tv heb je veel beter zicht op de race...
Ik wil ook doen, niet alleen kijken een hele dag...
Hook, line, sinkerquote:
Die aan mijn zijde staat als ze moet kiezenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, I'm not afraid of you!
Ik heb dqodje bij.
Ja wat? Voel je je nu achtergesteld?quote:
En zij staat aan jouw kant?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, I'm not afraid of you!
Ik heb dqodje bij.
Altijd maar weer die haat.quote:
lol nee, was gewoon even geschrokkenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja wat? Voel je je nu achtergesteld?
niet veel dingen kan je doen hoor op zo'n dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doen kan toch tussen de races door.
Vast niet, ik heb mijn troef nog niet uitgespeeld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aan mijn zijde staat als ze moet kiezen
Genoeg imhoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
niet veel dingen kan je doen hoor op zo'n dag
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast niet, ik heb mijn troef nog niet uitgespeeld.
Ik was vandaag trouwens bijna langs geweest. Helaas had ik zo'n pesthumeur dat ik je dat niet heb aangedaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol nee, was gewoon even geschrokken
Ik zal eens door jou...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon omkoperij. Daar prikt ze doorheen.
Roy heeft een epische wingman.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die aan mijn zijde staat als ze moet kiezen
Ja nouquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Dat is gewoon omkoperij. Daar prikt ze doorheen.
Gelukkig maar, hier ook een pesthumeur.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was vandaag trouwens bijna langs geweest. Helaas had ik zo'n pesthumeur dat ik je dat niet heb aangedaan.
Als zij je niet afwijzen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou
Ik ga wel met je katten knuffelen de hele tijd.
Niet echt een goede comeback dit aangezien zij dan elkaar hebben..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou
Ik ga wel met je katten knuffelen de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |