Elke maand zijn we kansloos verslagen, terwijl we alle expert tips hadden opgevolgd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De laatste 2 er maar bijgezet zodat het nog een beetje wat lijkt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het moet er toch een keer van komen, dus dan deze avond maar.
Kijk Juup gaan dan.
Zoals eergisteren aan je beloofd. Hierbij de herinnering dat we nog 15k te gaan hebben en dat we hier op jacht gaan.quote:
Present.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zoals eergisteren aan je beloofd. Hierbij de herinnering dat we nog 15k te gaan hebben en dat we hier op jacht gaan.
Het gaat er natuurlijk om dat je op het juiste moment post. Als de teller precies op nul staat.quote:
Die zie ik er helemaal niet tussen staan bij de vorige 149 winnaars of was dat onder een ander account?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef Karina het volgende:
Als µ er voor gaat zitten dan wint hij gegarandeerd.
Ik weet dat hij superslim is met dat soort dingen. Een van de keren dat ik had 'gewonnen' was overigens puur toeval, de andere 2 keren was echt er voor gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die zie ik er helemaal niet tussen staan bij de vorige 149 winnaars of was dat onder een ander account?
Overigens zat Deisyy er bij 148 miljoen slechts 1 naast, dus "we" waren best close.
Ik zie trouwens een vrouwenicoontje bij zijn naam staan. Is dat een afleidingsmanoeuvre?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:47 schreef Karina het volgende:
Ik weet dat hij superslim is met dat soort dingen. Een van de keren dat ik had 'gewonnen' was overigens puur toeval, de andere 2 keren was echt er voor gaan
Yep hij is geen vrouw.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie trouwens een vrouwenicoontje bij zijn naam staan. Is dat een afleidingsmanoeuvre?![]()
Heb je nog wat pro-tips? Speciale technieken?
waar kan ik dat tellertje vinden #domdurftevragenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef chufi het volgende:
Nog 13K.. Eens kijken of mn 5 mijlpaal een mooie wordt
Hey Ygritte.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Ygritte het volgende:
Gewonnen gewonnen gewonnen!
Uuuuh wàt heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
![]()
je zit mij gewoon expres hierheen te lokken door mij in de OP te gooien![]()
![]()
Je hebt mijlpaal 139 miljoen gewonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef Ygritte het volgende:
Gewonnen gewonnen gewonnen!
Uuuuh wàt heb ik eigenlijk gewonnen?![]()
![]()
je zit mij gewoon expres hierheen te lokken door mij in de OP te gooien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |