• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Etsu het volgende:
Welk soort kattenras vinden jullie het mooist/liefst?
Ik neig naar Heilige Birmaan, maar ik vind lapjes ook wel leuk.
Hij/zij moet langharig zijn.
lange haren geven alleen maar ellende. Neem gewoon een "kat".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Etsu het volgende:
I know, maar vind het wel erg mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lange haren geven alleen maar ellende. Neem gewoon een "kat".
Waarom zou je? Jouw kat is speciaal omdat het jouw kat is. Of wil je gaan opscheppen op fb?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, maar vind het wel erg mooi.![]()
Ik wil geen gewone kat. Ik wil gewoon een speciale kat met iets speciaals dat niet iedereen heeft.![]()
Nou, gewoon. Als ik op de websites van asielen kijk, dan lijken ze allemaal op elkaar. En dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je? Jouw kat is speciaal omdat het jouw kat is. Of wil je gaan opscheppen op fb?
Nou, ik heb liever idd geen roodharige kat aangezien ik niks roods in huis heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
Etsu wil een kat als fashion item, niet als huisdier dus
Dit. Gewoon een lekkere dikke rooie kater ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
Etsu wil een kat als fashion item, niet als huisdier dus
Dan neem je een cyperse korthaar... moeder aller huiskattenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever idd geen roodharige kat aangezien ik niks roods in huis heb.
Ook geen kater. Die zijn erg dominant (mn ouders hebben een kater (nu een poes eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een lekkere dikke rooie kater ofzo.
Om er na een week weer genoeg van te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, maar vind het wel erg mooi.![]()
Ik wil geen gewone kat. Ik wil gewoon een kat met iets speciaals dat niet iedereen heeft.![]()
Gewoon naar het asiel gaan. Daar zitten zoveel beestjes die een baasje zoeken dat je vanzelf wel 1 kat vindt waar je een klik mee hebt.quote:
ets als crazy cat ladyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gewoon naar het asiel gaan. Daar zitten zoveel beestjes die een baasje zoeken dat je vanzelf wel 1 kat vindt waar je een klik mee hebt.
Of als je pech hebt meerdere katten, waardoor je uiteindelijk met 4 poezels opgescheept zit
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Daarop heb ik besloten dat ik ook een tattoo wil als ik flink gespierd ben.
Lijkt me echt mooi.
Ja, dat wel idd, maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een tribal of een sleeve zeker, lekker uniek
ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Lijkt me echt mooi.
je bent niet uniek. Een tatoeage al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd, maar dat wil ik niet.
Ik wil iets leuks. Unieks. Zoals m'n kat dat moet zijn.
Laat me.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
je bent niet uniek. Een tatoeage al helemaal niet.
En terecht. Tattoosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Lijkt me echt mooi.
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
En terecht. Tattoos![]()
![]()
Zodra ik in Utrecht woon ga ik ook een afspraak maken voor nr. 4.
Klopt, maar zolang ik niet dergelijke tatoeages op mijn lichaam heb ben ik tevreden. Wat anderen met hun lichaam doen moeten ze zelf maar wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.
wowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loop je met zo'n babyface rond, ook niet echt wat
Pareltjequote:
Dit vat ik op als een complimentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loop je met zo'n babyface rond, ook niet echt wat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:36 schreef Etsu het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mn domme antwoorden trouwens.![]()
Oei bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels best een hottie hoor
Bloemetjes en vlindertjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.
Oh zoveel verschil zie ik niet eensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker vergeleken met je oude foto's op fb...
Die van Hyves is echt te erg, ik trouwens ook genoeg mensen die zo praten..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
Dit compilatiefilmpje is sowieso wel vermakelijk trouwens
Deze blijft ook wel leuk
Waarschijnlijk omdat ze uit Enschede komtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die van Hyves is echt te erg, ik trouwens ook genoeg mensen die zo praten..
Ja leukquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze uit Enschede komt
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef Yreal het volgende:
Toch mooi dat die glitterplaatjesaids niet naar fb is overgeslagen...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:23 schreef Yreal het volgende:
Toch mooi dat die glitterplaatjesaids niet naar fb is overgeslagen...
Benieuwd hoeveel van die figuren nu in de prostitutie werken...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ja maar op Hyves kun je écht respect geven
Dan loop je weg...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef Etsu het volgende:
20 minuten nu
Al 2x om t adres gevraagd
Manmanman zo run je toch geen een bedrijf
Dan geven ze je maar een factuur. Kom kom...quote:
Ze wilden nu pinnen of contant, maar ik wil factuur ivm btwquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Handige van een factuur is dat het meestal wordt opgestuurd
25 min nu. Die vent is nog bezigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan geven ze je maar een factuur. Kom kom...
Je gaat ze toch zeker niet smeken of je ze geld mag overmaken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze wilden nu pinnen of contant, maar ik wil factuur ivm btw
Man man manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat voor toko is het dan? Mijn ma heeft altijd dankbaar gebruik gemaakt van dit soort gefaal...quote:
Btw terug vragen is altijd handigquote:
Brandblusserszaak ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat voor toko is het dan? Mijn ma heeft altijd dankbaar gebruik gemaakt van dit soort gefaal...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:35 schreef Yreal het volgende:
Achja, zo kon je hier bij de bezorg la place op rekening bestellen. Mijn ma bestelde daar altijd zakelijk, nooit kwam de rekening. Twee keer gevraagd, daarna nog een half jaar voor niks kunnen eten.
Tot ze failliet gingen
Huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
lekker db pullover doen nuquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:38 schreef Yreal het volgende:
Net chest press gedaan, nu doet mijn litteken pijn...
Ja maar wel btw plichtigquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een (niet-ondernemende) stichting?
Daar staat dus geen btw bedrag op...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan krijg je toch gewoon het bonnetje...
Dan verzin je dat zelf. Zal bovendien geen schokkende hoeveelheid zijn als ze nog nooit een factuur hebben moeten maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar staat dus geen btw bedrag op...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan verzin je dat zelf. Zal bovendien geen schokkende hoeveelheid zijn als ze nog nooit een factuur hebben moeten maken.
Dreig ermee dat je hem aangeeft trouwens, bonnetjes moeten de BTW vermelden trouwens.
Iedere cent is mooi meegenomen. Met zo'n instelling bereikt een stichting niet veel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wow 5 euro...
Kom je uberhaupt al boven de 1300 uit?
Mannen die beweren XL condooms nodig te hebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:20 schreef Blistering het volgende:
http://www.telegraaf.nl/u(...)ndooms_stijgt__.html
Wat een nieuws.
Maar in de tijd die je hier mee kwijt bent had je met een bekertje voor de AH meer gehad...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedere cent is mooi meegenomen. Met zo'n instelling bereikt een stichting niet veel.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar in de tijd die je hier mee kwijt bent had je met een bekertje voor de AH meer gehad...
Hoe verklaar ik dan waar die ¤5,- vandaan komt als de inspecteur op bezoek komt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had gewoon 5 euro in je btw aangifte neergezet, was je er ook geweest...
Ook een jurist? Geinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
Uiteindelijk duurde het een halfuur omdat die vent moest uitrekenen hoeveel 25 delen door 6 was. Tja...
1: Die komt toch nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe verklaar ik dan waar die ¤5,- vandaan komt als de inspecteur op bezoek komt?
Misschien dat veel immigranten uit Afrika hierheen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mannen die beweren XL condooms nodig te hebben![]()
Ook die hebben geen XL nodig. Het punt is dat die dingen strak zitten, heeft het weinig zin om voor xl te gaan zodat het beter zitquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Misschien dat veel immigranten uit Afrika hierheen zijn gekomen.
1. Dat klopt. We zijn al 9 jaar bezig en nog nooit is iemand langsgekomen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
1: Die komt toch niet
2: Als ie al komt, gaat ie niet iedere euro natrekken
3: Dan doe je de pinbon in je boekhouding...
Je zou accountant moeten worden...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
1. Dat klopt. We zijn al 9 jaar bezig en nog nooit is iemand langsgekomen.
2. Dat weet je niet.
3. Dat kan.
Ik wil gewoon een factuur hebben, schei uit.
Ik zou op een lolo borrel graag een informeel gesprek willen met mensen van lolo...quote:Beste Porta Adrianii,
Morgen is het dan eindelijk zover: de jaarlijkse Loyens & Loeff wettenbundelborrel. Nu weten wij dat deze borrel bij velen van jullie in de agenda staat gegfrift, maar voor de mensen die het stiekem waren vergeten een reminder! Morgenavond is vanaf 20:00 een borrel in de Sluyswacht. Bij deze borrel krijg je een gratis wettenbundel van het jaar 2015 en kun je onder het genot van een borrel een informeel gesprek voeren met Porta Adriani voorzitter X.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zou op een lolo borrel graag een informeel gesprek willen met mensen van lolo...
Kon je maar met de meneer uit je avatar ''fitnessen''quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
Binnenkort met een FOK!ker samen fitnessen.
En nee, niet Tiesje godzijdank.
Dat ik helemaal naar Groningen ga daarvoor hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
Binnenkort met een FOK!ker samen fitnessen.
En nee, niet Tiesje godzijdank.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Kon je maar met de meneer uit je avatar ''fitnessen''
edit: Datzelfde geldt overigens niet voor mij
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik helemaal naar Groningen ga daarvoor he
Wanneer kom je naar de tintelierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat ik helemaal naar Groningen ga daarvoor he
bij mij welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer ben ik welkom
Kan ik blijven slapen
wtf manquote:
Pics van ex-huisgenote?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man
slaapt heerlijk
anders ga je maar op mn mooie paarse bank waarop mn ex-huisgenote seks heeft gehad
quote:
Sodeknetter, heeft er iemand seks gehad op een bank?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
wtf man
slaapt heerlijk
anders ga je maar op mn mooie paarse bank waarop mn ex-huisgenote seks heeft gehad
So?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet in welke barebackhivnaaldenscene hij verkeert?
Blij dat dit even wordt gezegd....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sodeknetter, heeft er iemand seks gehad op een bank?
Er gebeurt daar wat!
Heel toevallig vandaag bezig geweest met de HIV-arrestenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet in welke barebackhivnaaldenscene hij verkeert?
Mijn ouders hebben Noorse Boskatten, die zijn fantastischquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Etsu het volgende:
Wel gigantisch duur, toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Noorse Boskatten, die zijn fantastischSuper mooi, fantastisch lief karakter. Zo houden ze bijvoorbeeld van in de sneeuw spelen en apporteren ze vaak speeltjes.
Objectief? Ja. Enorm. Maar vergeleken met andere katten van zuiver ras is het volgens mij niet exorbitant veel.quote:
Ah, ok. Mijn kat heb ik gewoon voor 70 euro opgepikt in het dierenasielquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Objectief? Ja. Enorm. Maar vergeleken met andere katten van zuiver ras is het volgens mij niet exorbitant veel.
Katten bij het asiel ophalen is eigenlijk veel beter. Maar goed, als je een specifiek ras wil kan dat (vrijwel) niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ah, ok. Mijn kat heb ik gewoon voor 70 euro opgepikt in het dierenasielWas ooit een zwerfkitten die ze ergens onder een struik in Vaassen (of all places) hebben gevonden
![]()
Maar Noorse Boskatten zijn inderdaad geweldig mooi.
Mooie beesten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben Noorse Boskatten, die zijn fantastischSuper mooi, fantastisch lief karakter. Zo houden ze bijvoorbeeld van in de sneeuw spelen en apporteren ze vaak speeltjes.
Inderdaad. Onmachtig City.quote:
Loopt een beetje zn pa na te doen maar dat deed ie altijd alquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef Ties02 het volgende:
Die Youri kan ik niet meer serieus nemen
Ben je zo'n linkse schoft?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:53 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste Kamer testIk herken mijzelf niet terug in deze uitslag en eigenlijk schaam ik mijzelf er ook voor.
VVDNog in geen miljoen jaar.
edit: Om over de PVV nog maar te zwijgen.
http://eerstekamer.stemwijzer.nl/
Blijkbaar ben ik de enige linkse hippie die voor een tweede kerncentrale en Lelystad als 2e luchthaven van NL is.quote:
Ach, het geneest wel. Dan zal je zien dat de VVD de enige juiste optie is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik de enige linkse hippie die voor een tweede kerncentrale en Lelystad als 2e luchthaven van NL is.
Maar goed, ja, blijkbaar ben ik een linkse schoft die op de VVD of de PVV moet stemmen.
Hoho, ik schaam mij absoluut niet voor mijn stemvoorkeur.quote:
Voor lelystad zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik de enige linkse hippie die voor een tweede kerncentrale en Lelystad als 2e luchthaven van NL is.
Maar goed, ja, blijkbaar ben ik een linkse schoft die op de VVD of de PVV moet stemmen.
Ik hoef er niet te wonenquote:
Release your anger!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoho, ik schaam mij absoluut niet voor mijn stemvoorkeur.
Ik stem al jaren trouw Partij voor de Dieren, en daar schaam ik mij zeker niet voor.
Voor bovenstaande stemwijzer daarentegen...
Ja, het vliegveld he. Ga je vlakbij schiphol een tweede vliegveld bouwen..quote:
Dat zou inderdaad logischer zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, het vliegveld he. Ga je vlakbij schiphol een tweede vliegveld bouwen..
Bouw dan eindhoven uit...
Dat je een foto van mij op je tv had vond ik redelijk engquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zei je dan dat je de foto eng vond aangezien je erop staat?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat je een foto van mij op je tv had vond ik redelijk eng
Ok dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ik heb Apple TV en daarmee kan ik mn laptopbeelscherm op mn tv laten schijnen, toen gingen we pax' foto's uitvoerig bekijken en bespreken, en pax maakte een foto van mn tv en stuurde dat naar iemand, toen dacht ik: "he, tiesje moet dit ook weten", toen gingen we verder nadenken en zo kwam het.
heb de tv alweer uit hoor, don't worry
Dat laatste gebeurt toch al? Ben een keer vanaf Eindhoven naar Italië gevlogen, prima vliegveld.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, het vliegveld he. Ga je vlakbij schiphol een tweede vliegveld bouwen..
Bouw dan eindhoven uit...
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Ties02 het volgende:
Pax m'n kwark wordt koud schiet eens op
quote:
Begreep dat ze van de gemeente niet mogen groeien. Jammer, heeft wel potentie. Ryanairquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste gebeurt toch al? Ben een keer vanaf Eindhoven naar Italië gevlogen, prima vliegveld.
Eindhoven is een prima vliegveld als het op de budgetmaatschappijen aankomt. Maar het is logisch dat de grote spelers voor Schiphol kiezen, gezien de ligging en de veel grotere toestroom van met name overstappers.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Begreep dat ze van de gemeente niet mogen groeien. Jammer, heeft wel potentie. Ryanair
Is dit een metafoor?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:17 schreef Ties02 het volgende:
Pax m'n kwark wordt koud schiet eens op
Overstappen kan je overal wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Eindhoven is een prima vliegveld als het op de budgetmaatschappijen aankomt. Maar het is logisch dat de grote spelers voor Schiphol kiezen, gezien de ligging en de veel grotere toestroom van met name overstappers.
Daarom is Lelystad ook gunstiger dan Eindhoven, aangezien het dichterbij is en centraler ligt.
Nee, dus niet. De grote maatschappijen zullen altijd gaan voor internationale hubs bij het afsluiten van een contract aangezien dat lucratiever is. Een Emirates heeft er niets aan om op Eindhoven te gaan vliegen aangezien Emirates het vooral van intercontinentale vluchten moet hebben en Eindhoven Airport vooral gericht is op vluchten binnen Europa.quote:
waarom zou je wel van hong Kong naar Lelystad vliegen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dus niet. De grote maatschappijen zullen altijd gaan voor internationale hubs bij het afsluiten van een contract aangezien dat lucratiever is. Een Emirates heeft er niets aan om op Eindhoven te gaan vliegen aangezien Emirates het vooral van intercontinentale vluchten moet hebben en Eindhoven Airport vooral gericht is op vluchten binnen Europa.
Daarom kiezen ze voor Schiphol, Heathrow, Frankfurt Intl. & Charles de Gaulle, en niet voor Eindhoven, Dusseldorf of Stansted om maar wat te noemen.
Als jij vanuit Hong Kong naar Amsterdam vliegt, en je zou dan nog naar Eindhoven moeten reizen om je overstap te halen naar een andere stad, dan zou dat zeer omslachtig zijn.
Nouja, niet in eerste instantie, aangezien ik denk dat de grote maatschappijen Lelystad ook zullen skippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
waarom zou je wel van hong Kong naar Lelystad vliegen?![]()
Niet te vergeten dat daar nog geen vliegveld is, in Eindhoven wel.
Wie vind jij dat de schade moet betalen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Monnet het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)fontein-betalen.html
De verkiezingen komen eraan en de Eerste Kamer begint zich te roeren. Best bizar, zo'n oproep.
De Italiaanse staat, natuurlijk. Wie betaalt de schade door toeristen die tegen het Paleis op de Dam pissen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wie vind jij dat de schade moet betalen dan?
Die gasten zelf niet blijkbaar, aangezien je van kale kippen niet kunt plukken
pardon? Dat gaan ze maar lekker in Rotterdam verhalen. Ik heb dan liever dat we de grieken meer geven...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:44 schreef Monnet het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)fontein-betalen.html
De verkiezingen komen eraan en de Eerste Kamer begint zich te roeren. Best bizar, zo'n oproep.
Oh, inhoudelijk ben ik het er op zich wel mee eens. Ik bedoelde meer dat die ouwe senatoren het geroep over de waan van de dag en dit soort triviaal geneuzel lekker aan de overkant moet overlaten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wie vind jij dat de schade moet betalen dan?
Die gasten zelf niet blijkbaar, aangezien je van kale kippen niet kunt plukken
Ach, nu kunnen ze nog wat roepen. Binnenkort zijn ze of dood, of afgeschaft.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:53 schreef Monnet het volgende:
[..]
Oh, inhoudelijk ben ik het er op zich wel mee eens. Ik bedoelde meer dat die ouwe senatoren het geroep over de waan van de dag en dit soort triviaal geneuzel lekker aan de overkant moet overlaten.
Goed. Drukke dagen op kantoor, tussendoor goederenrecht bestuderen en sporten. Best OK. En jij?quote:
precies. Je gaat een tweede vliegveld bouwen Ten koste van Eindhoven en Maastricht. Groningen kan sowieso dicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nouja, niet in eerste instantie, aangezien ik denk dat de grote maatschappijen Lelystad ook zullen skippen.
Maar dat is sowieso koffiedik kijken, aangezien het allemaal wel niet door zal gaan, Nederland kennende
Ik zat meer te denken aan een vliegveld met goeie transfermogelijkheden van en naar Schiphol, maar ik weet niet of de infrastructuur dat toelaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
precies. Je gaat een tweede vliegveld bouwen Ten koste van Eindhoven en Maastricht. Groningen kan sowieso dicht.
Ik kreeg kippenvel van deze post.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef Ties02 het volgende:
Goederenrecht![]()
morgen weer bezig in de Pitlo is het plan
de ic's van Eindhoven zijn 20 minuten langer onderweg dan vanuit lelystad, wel frequenter.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een vliegveld met goeie transfermogelijkheden van en naar Schiphol, maar ik weet niet of de infrastructuur dat toelaat.
Yep, maar dan heb je ook nog een busrit van ~20 min van Eindhoven CS naar Eindhoven Airport in die verschrikkelijke shuttlebussenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
de ic's van Eindhoven zijn 20 minuten langer onderweg dan vanuit lelystad, wel frequenter.
Lelystad door met de bus zal niet veel sneller zijn. Lelystad zuid komt er niet..quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Yep, maar dan heb je ook nog een busrit van ~20 min van Eindhoven CS naar Eindhoven Airport in die verschrikkelijke shuttlebussen
Eerlijk gezegd ben ik de afgelopen 10 jaar niet meer in Lelystad geweest, en ik was niet van plan daar verandering in te brengenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lelystad door met de bus zal niet veel sneller zijn. Lelystad zuid komt er niet..
Waarom hebben we zo'n tweede vliegveld nodig?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een vliegveld met goeie transfermogelijkheden van en naar Schiphol, maar ik weet niet of de infrastructuur dat toelaat.
Wat zeggen ze toch altijd? Wie jong is en niet links heeft geen hart, wie oud is en niet rechts heeft geen verstand toch? Dus komt wel goed op het eindquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, het geneest wel. Dan zal je zien dat de VVD de enige juiste optie is.
Dat hebben we ook nog niet. Maar Schiphol blijft groeien, dus dan moet er toch naar alternatieven gekeken worden, niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom hebben we zo'n tweede vliegveld nodig?
Is dat zo? Kan Schiphol die groei niet aan? Zet die groei door?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:21 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat hebben we ook nog niet. Maar Schiphol blijft groeien, dus dan moeten er toch naar alternatieven gekeken worden, niet?
Ik ga er wel vanuit dat Schiphol blijft groeien ja. Die trend laat zich bij alle grote internationale luchthavens zien. Meer mensen gaan vliegen, zo simpel is het.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan Schiphol die groei niet aan? Zet die groei door?
Maar ook:quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
"Wie op zijn twintigste geen socialist is, heeft geen hart, wie het op zijn veertigste nog is, heeft geen verstand."
"Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde."
Aldus ChurchillBaas
quote:I do not understand the squeamishness about the use of gas. I am strongly in favour of using poisonous gas against uncivilised tribes.
quote:I do not admit... that a great wrong has been done to the Red Indians of America, or the black people of Australia... by the fact that a stronger race, a higher grade race... has come in and taken its place.
Lastig hé om die neiging te moeten onderdrukkenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:32 schreef Tchock het volgende:
Ik mag niet steeds komisch op je reageren Joosie maar je maakt het me wel lastig
Aldus wie?quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
"Broadly speaking, short words are best, and the old words, when short, are best of all."
Wat een mooi citaat.
Churchill natuurlijk. Ik zocht zo'n ander citaat van hem over democratie omdat heel veel mensen het laten lijken alsof hij een tegenstander van democratie is met dat citaat over de gemiddelde kiezer.quote:
quote:Many forms of Government have been tried and will be tried in this world of sin and woe. No one pretends that democracy is perfect or all-wise. Indeed, it has been said that democracy is the worst form of government except all those other forms that have been tried from time to time.
Vind ik ook hoor. Maar vliegvelden zijn, zoals op bovenstaande pagina te lezen valt, gebonden aan regels m.b.t. aantal vluchten en geluidsoverlast etc.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:31 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zie niet in waarom een klein kikkerlandje als Nederland een extra groot vliegveld nodig heeft naast Schiphol, als het qua vliegen geen klap uitmaakt, paar minuten meer en je landt bij Schiphol, paar minuten eerder landen en je plempt hem bij Lelystad neer. Vind het persoonlijk sowieso al achterlijk dat je voor de budgetlijnen bij Eindhoven alleen die bestemmingen hebt, bij The Hague Airport aka Rotterdam weer anderen en Maastrig heeft ook nog wat. Doe gewoon 1 A-locatie: schiphol en 1 budget-locatie. Of ik nu naar Eindhoven, Maastrig of Rotterdam toe moet reizen voor een cityhopper, reizen moet ik toch. En dan nog vind ik Schiphol chiller want korter reizen
Dat zal best zo zijn, geen zin om op dit tijdstip dat allemaal te gaan teruglezen. Pakte voor de verandering eens de laatste paar berichten mee ipv op alles te reagerenquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Maar vliegvelden zijn, zoals op bovenstaande pagina te lezen valt, gebonden aan regels m.b.t. aantal vluchten en geluidsoverlast etc.
Maar an sich is het toch best goed geregeld nu? Voor intercontinentale vluchten heb je Schiphol, en voor de Europese vluchten Eindhoven en in minder mate Groningen, Maastricht en Rotterdam.
HAHAHA LEKKER VOOR JE MET JE KUT PCquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:45 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-tot-14-april.html
PC-masterrace maar niet bij RockstarNog even en de pc gamers mogen een twee-jaar oude game voor de volle prijs op de kop tikken. Die grabbel ik wel bij de Steam sales uit de -75% salebak voor 5 euro. Zal ze leren na winst op 360/PS3 en XB1/PS4 nog zien wat ze kunnen pakken bij de pc-release.
Ach, GTA boeit me toch niet meer. Alles wat na VC kwam kan niet tippen aan het origineel waar, aan de ekte GTA-vibequote:Op woensdag 25 februari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
HAHAHA LEKKER VOOR JE MET JE KUT PC
Ik heb de datum ook maar weer aangepast in m'n agendaquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn, geen zin om op dit tijdstip dat allemaal te gaan teruglezen. Pakte voor de verandering eens de laatste paar berichten mee ipv op alles te reagerenDe indeling an siche is prima, maar je kunt het prima bij Eindhoven alleen houden. Beetje naar links en je zit in Rotterdam, beetje naar het zuiden Maastrig. Alleen Grunn is de vreemde eend in de bijt in 't Hoge Noorden. Idem voor vliegveld Twente mochten ze dat gaan heropenen. Dan ben je zo in Weezze en tig Duitse vliegvelden. Naast dat Eindhoven toch wel de spil in het web is voor technologie en toch de Nederlandse silicon valley wordt genoemd, kunnen ze een groter vliegveld ook wel gebruiken.
Mwoa ben ik het niet mee eens, te nostalgisch gedacht van je. Veel plezier beleefd met SA, favoriet naast VC, IV was op zijn manier bijzonder (erg serieus verhaal wel), en heb V maar kort gespeeld maar zeker leuk, kan me daar nog wel wat uurtjes mee vermaken denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, GTA boeit me toch niet meer. Alles wat na VC kwam kan niet tippen aan het origineel waar, aan de ekte GTA-vibe
Het is voor mij echt de setting, die moet aanspreken. VC was geniaal want die hele Miami Vice vibe was spot on, GTA London is pure nostalgie, GTA2 vanwege die clans waar je dan vriendjes mee was of juist nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mwoa ben ik het niet mee eens, te nostalgisch gedacht van je. Veel plezier beleefd met SA, favoriet naast VC, IV was op zijn manier bijzonder (erg serieus verhaal wel), en heb V maar kort gespeeld maar zeker leuk, kan me daar nog wel wat uurtjes mee vermaken denk ik.
Nou dat eindeloos rondrijden en niks doen is mij vooral bij V bevallen, daar kan je echt eindeloos rondrijden door het platteland/woestijn/highways, veel leuker dan zo'n opgekropte stad als bij IV. Heb V maar 1/3de uitgespeeld, voor de rest alleen maar lopen kloten, is ook genoeg naast te doen overigens. Besturing is ook veel fijner/sneller.quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is voor mij echt de setting, die moet aanspreken. VC was geniaal want die hele Miami Vice vibe was spot on, GTA London is pure nostalgie, GTA2 vanwege die clans waar je dan vriendjes mee was of juist nietPlus natuurlijk het ultieme: tankjoyriding en hop naar 5 sterren. GTA3 was uniek want voor het eerst in 3D, maar vond ik geiniger vanwege alle cheats dan dat de setting mij echt boeide. VC bracht daar verandering in, daar heb ik echt heel veel uren in zitten. SA trok me meer dan IV puur omdat je op een BMX rond kon racen, maar naar de gym toe moeten en bijhouden wat je wel of niet vrat
IV met Niko trok me totaal niet. Besturing was ook totaal anders dan anders en ik nam de moeite niet eens om die uit te spelen. V ga ik wel ooit erbij pakken, maar ik vind doelloos rondrijden, auto kapot rijden en de volgende jatten ala ekte GTA leuker dan met storymissions bezig houden. En ach, als ik dat wil heb ik ook wel genoeg aan IV.
alles en iedereen dood maken was nooit zo bevredigend....quote:Op woensdag 25 februari 2015 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou dat eindeloos rondrijden en niks doen is mij vooral bij V bevallen, daar kan je echt eindeloos rondrijden door het platteland/woestijn/highways, veel leuker dan zo'n opgekropte stad als bij IV. Heb V maar 1/3de uitgespeeld, voor de rest alleen maar lopen kloten, is ook genoeg naast te doen overigens. Besturing is ook veel fijner/sneller.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:22 schreef Joosie200 het volgende:
"Wie op zijn twintigste geen socialist is, heeft geen hart, wie het op zijn veertigste nog is, heeft geen verstand."
"Het beste argument tegen democratie is een conversatie van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde."
Aldus ChurchillBaas
Dat citaat is dus, onjuist, toegerekend aan Churchill. Hij heeft dat nooit gezegd. Desalniettemin blijft het een mooiequote:
quote:"Conservative by the time you're 35"
"If you're not a liberal when you're 25, you have no heart. If you're not a conservative by the time you're 35, you have no brain." There is no record of anyone hearing Churchill say this. Paul Addison of Edinburgh University makes this comment: "Surely Churchill can't have used the words attributed to him. He'd been a Conservative at 15 and a Liberal at 35! And would he have talked so disrespectfully of Clemmie, who is generally thought to have been a lifelong Liberal?"
http://www.winstonchurchi(...)s-falsely-attributed
Same here.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef Blistering het volgende:
[..]
Justem, maar dan nog blijft ie leuk. En jouw citaat over Churchill is ook genietenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:24 schreef Accursius het volgende:
[..]
[..]
Dat citaat is dus, onjuist, toegerekend aan Churchill. Hij heeft dat nooit gezegd. Desalniettemin blijft het een mooie
[..]
Dit dus. Mensen slappen en wegrennen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, GTA boeit me toch niet meer. Alles wat na VC kwam kan niet tippen aan het origineel waar, aan de ekte GTA-vibe
Wat ik het mooiste aan GTA 3 vond was op de stoep lopen met een baseball knuppel en willekeurige voorbijgangers neerknuppelen zodat ze zo mooi met witte krijt omlijnd werden alsof het een PD is bij de politiequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit dus. Mensen slappen en wegrennen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het nou aan mij of slaat deze overweging van het hof nergens op?
Wij vinden van niet, de hr vindt dat we nog eens moeten kijken, nu is het wel zo![]()
Poe, geen idee. Heb het weggestopt. Als je op basis van cijfers gaat kijken de eerste twee. Terwijl die wel boeiend waren met het uitzoeken over tweetrapsmakingen. De opdracht over vruchtgebruik vond ik lastiger maar ook minder interessant. Waar mijn voorgevoel bij cijfers voor tentamens wel goed klopt was dat met CS1 volkomen andersom. Lastige weken leverden de beste cijfers en ogenschijnlijk makkelijke weken de slechtste cijfers op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke opdracht van CS1 vond je het moeilijkst eigenlijk?
Hmm. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Poe, geen idee. Heb het weggestopt. Als je op basis van cijfers gaat kijken de eerste twee. Terwijl die wel boeiend waren met het uitzoeken over tweetrapsmakingen. De opdracht over vruchtgebruik vond ik lastiger maar ook minder interessant. Waar mijn voorgevoel bij cijfers voor tentamens wel goed klopt was dat met CS1 volkomen andersom. Lastige weken leverden de beste cijfers en ogenschijnlijk makkelijke weken de slechtste cijfers op.
Klopt, daarom haatte ik het als ze bij het moment van teruggeven zo lang erover deden om bekend te maken of de opdracht goed of slecht was gemaakt. Gewoon doodleuk de eerste helft gebruiken voor een inleidend college over de nieuwe opdracht en in de pauze een keertje "oh ja, de opdrachten hé, die willen jullie vast terug" Zou het?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kutte is dat ik erg onzeker ben over m'n antwoord en niet weet of het goed is.en dat geen herkansing ofzo mogelijk is
Doen ze dat serieus?quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, daarom haatte ik het als ze bij het moment van teruggeven zo lang erover deden om bekend te maken of de opdracht goed of slecht was gemaakt. Gewoon doodleuk de eerste helft gebruiken voor een inleidend college over de nieuwe opdracht en in de pauze een keertje "oh ja, de opdrachten hé, die willen jullie vast terug" Zou het?
Uitstekende keuze zou dat zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same here.
Ik kom traditiegetrouw weer eens uit op de D66.
Ik ben helemaal nergens voor ingeschrevenquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
RuG'gers: Zijn jullie ingeschreven voor alle (her)tentamens?
Ik sta wéér niet ingeschreven voor RPPV.In de 1ste kans ook al niet, toen hebben ze dat netjes opgelost en nu kan ik er weer achterna gaan.
Bij mij zijn alle tentamens netjes er bij gezetquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
Ik sta wéér niet ingeschreven voor RPPV.In de 1ste kans ook al niet, toen hebben ze dat netjes opgelost en nu kan ik er weer achterna gaan.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Wat is het probleem nou? Dit gebeurt volgens mij aan de lopende band als een zaak naar het hof wordt terugverwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het nou aan mij of slaat deze overweging van het hof nergens op?
Wij vinden van niet, de hr vindt dat we nog eens moeten kijken, nu is het wel zo
Het hof oordeelt eerst dat er sprake is van normaal vermogensbeheer (zonder dat te motiveren, dus je weet niet welke criteria zijn gebruikt). De Hoge Raad noemt een criterium dat het hof eerst niet noemde. Na aanleiding daarvan herziet het hof zijn standpunt. Ze merken alleen op dat de Hoge Raad niet uitlegt wat normaal vermogensbeheer is, maar dat is voor gebruik van het criterium uit r.ov. 7.2 niet funest.
Via de mailquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Dat heeft de Hoge Raad volgens mij niet gezegd, die heeft de zaak terugverwezen naar het Hof met een nieuw criterium. Wat is anders het nut van verwijzen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt het nou aan mij of slaat deze overweging van het hof nergens op?
Wij vinden van niet, de hr vindt dat we nog eens moeten kijken, nu is het wel zoOp donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Is pas vanaf maart ofzo open zie ik op progressquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:11 schreef Etsu het volgende:
"Ja, bedankt voor de terugverwijzing, maar eigenlijk hadden we hier al een mening over."quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heeft de Hoge Raad volgens mij niet gezegd, die heeft de zaak terugverwezen naar het Hof met een nieuw criterium. Wat is anders het nut van verwijzen?
echt invulling geven ze er niet in. Ze merken zelf op dat de hr ze niks heeft meegegeven, en motiveren zelf nou ook niet echt waar dan die arbeid voor meer rendement dan uit blijkt of moet voldoen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heeft de Hoge Raad volgens mij niet gezegd, die heeft de zaak terugverwezen naar het Hof met een nieuw criterium. Wat is anders het nut van verwijzen?
quote:Bungehuis-krakers moeten vertrekken, wegens 'voorwaardelijk sepot'.
Fietste erlangs om half acht. Hoop commotie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:24 schreef Valid het volgende:
Die protestmars van UvA-studenten is nu overgegaan in het bezetten van het Maagdenhuis.
Niet even afgestapt? Je had geschiedenis kunnen schrijven.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fietste erlangs om half acht. Hoop commotie.
Niet eens even mee gaan rellen? Teleurstellend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fietste erlangs om half acht. Hoop commotie.
Driftig mijn hoofd geschud en toen snel doorgefietst.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:44 schreef Valid het volgende:
[..]
Niet even afgestapt? Je had geschiedenis kunnen schrijven.
Ah, de klucht gaat doorquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:24 schreef Valid het volgende:
Die protestmars van UvA-studenten is nu overgegaan in het bezetten van het Maagdenhuis.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maagdenhuis is toch een term die veel Fok!ers aan moet spreken, me dunkt.
Sideshowquote:Op donderdag 26 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Rellende studenten
Goedemorgen
beetje reurimg, altijd leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2015 06:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Rellende studenten
Goedemorgen
denk niet dat het veel uitmaakt. Zal wel een vervanger klaarstaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:12 schreef Valid het volgende:
Volgens Al Arabiya zou al-Baghdadi zijn omgekomen bij luchtaanvallen. Is al wel de zoveelste doodverklaring in een paar maanden, maar zou toch mooi zijn als het nu waar is.
Dat is allemaal nog maar de vraag. Er is - volgens analisten - een reële kans dat er interne strijd ontstaat over de opvolger en bijv. afsplitsingen het gevolg zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
denk niet dat het veel uitmaakt. Zal wel een vervanger klaarstaan.
Bovendien zullen ze er goed link over zijn.
Nouwja, als ze daar intern weer gaan knocken zullen ze minder snel richting ons komen. Maarja, de regio zal alleen maar verder vervallen...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:24 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog maar de vraag. Er is - volgens analisten - een reële kans dat er interne strijd ontstaat over de opvolger en bijv. afsplitsingen het gevolg zijn.
Al denk ik voorlopig dat het überhaupt niet meer dan een gerucht is.
Heb college voor vandaag geskipt. Straks even fitnessen en even aan m'n paper werken. Hoop dat er iets van komt...quote:
Even wat damage controle doen. De socioloog van de HvA lijkt niet helemaal te begrijpen wat juridisch onderzoek is...quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb college voor vandaag geskipt. Straks even fitnessen en even aan m'n paper werken. Hoop dat er iets van komt...
Jij plannen, Ytje?
Nog steeds bedrijfskunde student?quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even wat damage controle doen. De socioloog van de HvA lijkt niet helemaal te begrijpen wat juridisch onderzoek is...
En ik denk dat jij ook de aangewezen persoon bent om hem dat even uit te leggen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Even wat damage controle doen. De socioloog van de HvA lijkt niet helemaal te begrijpen wat juridisch onderzoek is...
Ik twijfel na een uur nog steeds of je nou serieus bent of mij uitlacht...quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
En ik denk dat jij ook de aangewezen persoon bent om hem dat even uit te leggen.
Hoezo? Je hebt toch bewezen over een academisch denkniveau te beschikken en dat ook te gebruiken voor juridisch onderzoek?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik twijfel na een uur nog steeds of je nou serieus bent of mij uitlacht...
Nee dit helpt....quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt toch bewezen over een academisch denkniveau te beschikken en dat ook te gebruiken voor juridisch onderzoek?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd...quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer dat je het vraagt.
Verzin wel iets. Prutessay.
Er staan nog een aantal andere mogelijkheden tot voorrang in de wet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Accursius het volgende:
Dit is een beetje stomme vraag, maar wat bedoelt men met een voorrecht zoals art 3:278 lid 1 staat. Ik snap dat hypotheek en pand hieronder vallen maar er staat "en voorrecht". Is dat een vordering die direct opeisbaar is oid?
Nee, het is een vordering waaraan een voorrecht is toegekend in de wet. Zie bijvoorbeeld 3:285 lid 1.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:35 schreef Accursius het volgende:
Dit is een beetje stomme vraag, maar wat bedoelt men met een voorrecht zoals art 3:278 lid 1 staat. Ik snap dat hypotheek en pand hieronder vallen maar er staat "en voorrecht". Is dat een vordering die direct opeisbaar is oid?
Ja klopt, zoals de fiscus enzo. Maar dat staat toch al later in het artikel. Ik maak eruit op dat er 4 opties zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Er staan nog een aantal andere mogelijkheden tot voorrang in de wet.
Aahh ik snap hem. Dus een vordering die direct opeisbaar is valt er niet onder?quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, het is een vordering waaraan een voorrecht is toegekend in de wet. Zie bijvoorbeeld 3:285 lid 1.
Lees de wet. Als er een voorrecht wordt toegekend heeft die vordering voorrang. Zie bijvoorbeeld 8:827.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Accursius het volgende:
[..]
Ja klopt, zoals de fiscus enzo. Maar dat staat toch al later in het artikel. Ik maak eruit op dat er 4 opties zijn.
Voorrang vloeit voort uit pand, hypotheek en voorrecht en uit de andere in de wet aangegeven gronden.
- Pand
- Hypotheek
- Voorrecht
- Uit de wet => zoals de fiscus
Maar wat valt er precies onder die 3e
Als je vordering nog niet opeisbaar is, kan je er niet zoveel mee hier. Dit gaat om de rangorde waarin schuldeisers mogen verhalen. Als je een voorrecht hebt ga je dus voor op mensen die dat niet hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:40 schreef Accursius het volgende:
[..]
Aahh ik snap hem. Dus een vordering die direct opeisbaar is valt er niet onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |