• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Etsu het volgende:
Welk soort kattenras vinden jullie het mooist/liefst?
Ik neig naar Heilige Birmaan, maar ik vind lapjes ook wel leuk.
Hij/zij moet langharig zijn.
lange haren geven alleen maar ellende. Neem gewoon een "kat".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:16 schreef Etsu het volgende:
Welk soort kattenras vinden jullie het mooist/liefst?
Ik neig naar Heilige Birmaan, maar ik vind lapjes ook wel leuk.
Hij/zij moet langharig zijn.
I know, maar vind het wel erg mooi.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
lange haren geven alleen maar ellende. Neem gewoon een "kat".
Waarom zou je? Jouw kat is speciaal omdat het jouw kat is. Of wil je gaan opscheppen op fb?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, maar vind het wel erg mooi.![]()
Ik wil geen gewone kat. Ik wil gewoon een speciale kat met iets speciaals dat niet iedereen heeft.![]()
Nou, gewoon. Als ik op de websites van asielen kijk, dan lijken ze allemaal op elkaar. En dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom zou je? Jouw kat is speciaal omdat het jouw kat is. Of wil je gaan opscheppen op fb?
Nou, ik heb liever idd geen roodharige kat aangezien ik niks roods in huis heb.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
Etsu wil een kat als fashion item, niet als huisdier dus
Dit. Gewoon een lekkere dikke rooie kater ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef Ties02 het volgende:
Etsu wil een kat als fashion item, niet als huisdier dus
Dan neem je een cyperse korthaar... moeder aller huiskattenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever idd geen roodharige kat aangezien ik niks roods in huis heb.
Ook geen kater. Die zijn erg dominant (mn ouders hebben een kater (nu een poes eigenlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Gewoon een lekkere dikke rooie kater ofzo.
Om er na een week weer genoeg van te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know, maar vind het wel erg mooi.![]()
Ik wil geen gewone kat. Ik wil gewoon een kat met iets speciaals dat niet iedereen heeft.![]()
Gewoon naar het asiel gaan. Daar zitten zoveel beestjes die een baasje zoeken dat je vanzelf wel 1 kat vindt waar je een klik mee hebt.quote:
ets als crazy cat ladyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gewoon naar het asiel gaan. Daar zitten zoveel beestjes die een baasje zoeken dat je vanzelf wel 1 kat vindt waar je een klik mee hebt.
Of als je pech hebt meerdere katten, waardoor je uiteindelijk met 4 poezels opgescheept zit
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Daarop heb ik besloten dat ik ook een tattoo wil als ik flink gespierd ben.
Lijkt me echt mooi.
Ja, dat wel idd, maar dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een tribal of een sleeve zeker, lekker uniek
ik ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Lijkt me echt mooi.
je bent niet uniek. Een tatoeage al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wel idd, maar dat wil ik niet.
Ik wil iets leuks. Unieks. Zoals m'n kat dat moet zijn.
Laat me.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
je bent niet uniek. Een tatoeage al helemaal niet.
En terecht. Tattoosquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
Ik heb net gefitnesst.
Lijkt me echt mooi.
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
En terecht. Tattoos![]()
![]()
Zodra ik in Utrecht woon ga ik ook een afspraak maken voor nr. 4.
Klopt, maar zolang ik niet dergelijke tatoeages op mijn lichaam heb ben ik tevreden. Wat anderen met hun lichaam doen moeten ze zelf maar wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.
wowquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loop je met zo'n babyface rond, ook niet echt wat
Pareltjequote:
Dit vat ik op als een complimentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Loop je met zo'n babyface rond, ook niet echt wat
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:36 schreef Etsu het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mn domme antwoorden trouwens.![]()
Oei bedanktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij bent inmiddels best een hottie hoor
Bloemetjes en vlindertjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
jammer dat 99% van de tatoeages van het kaliber "hoop" in het Chinees is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |