heb het op de android tablet geprobeerd en daar krijg ik de zelfde melding.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
probeer eens op ipad of ander apparaat...
Of de andere heren hebben 2 apparaten in gebruik, kan ook. Anyways ik kijk morgen eens in profiel beheer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef WEST het volgende:
[..]
heb het op de android tablet geprobeerd en daar krijg ik de zelfde melding.
Stel die vraag eens aan de klantenservice. Dat je in het beheer maar 3 apparaten ziet en dat er niet meer kunnen.
ja met zijn 4'en zelfs, of eens ietd anders dan voetbal proberen west?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan je wel met twee anderen apparaten naar dezelfde stream kijken?
Nope, hier echt 1 apparaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of de andere heren hebben 2 apparaten in gebruik, kan ook. Anyways ik kijk morgen eens in profiel beheer.
Prima hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar 3 euro de man is toch een mooie deal he wilbert en ravioli? Eerst eens deze maand uitproberen....top dat het al werkt met 3 man.
Ja hoor dat is primaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar 3 euro de man is toch een mooie deal he wilbert en ravioli? Eerst eens deze maand uitproberen....top dat het al werkt met 3 man.
Zoals ik het gezien heb kun je maar max 3 ip adressen gebruiken. Je zult het met z'n 3en moeten doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil ook wel meedoen mochten er weer nieuwe kandidaten zijn voor een tweede. Kun jr vanaf een Android smartphone of tablet chromecasten op je tv?
Op mijn moto g ook niet te installeren. Tablet dus welquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Kunnen jullie trouwens de Sport1 go app op jullie telefoon downloaden? Is hier niet beschikbaar voor mijn S3, maar wel voor mijn tablet.
Nee, heeft geen chromecast ondersteuning. Wel voor een Apple tv...quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Zoals ik het gezien heb kun je maar max 3 ip adressen gebruiken. Je zult het met z'n 3en moeten doen.
En hoe dat zit om met je telefoon of tablet te chromecasten weet ik niet.
Edit: Even een linkje gevonden https://www.google.nl/chrome/devices/chromecast/learn.html
maar dan moet je TV ook een wifi aansluiting hebben anders wil het niet. Valt mijn TV dus al af.
Gebruik het alleen op tablet, en werkt uitstekend ☺️quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Kunnen jullie trouwens de Sport1 go app op jullie telefoon downloaden? Is hier niet beschikbaar voor mijn S3, maar wel voor mijn tablet.
Maak een nieuwe groep aan is het advies!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil ook wel meedoen mochten er weer nieuwe kandidaten zijn voor een tweede. Kun jr vanaf een Android smartphone of tablet chromecasten op je tv?
Ja dat kan. je kan je laptop ook via een HDMI kabel aansluiten op de TV en dan via de tv kijken. Als je zo'n aansluiting heb op je TVquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:57 schreef Rembrand21 het volgende:
eem aan dat je dit ook gewoon op je laptop in een browser kan bekijken?
Laten we wel proberen om het clubje nu alvast compleet te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:19 schreef WEST het volgende:
Er kan een nieuw groepje van 3 gevormd worden. En het lijkt mij het beste omdat een paar dagen voor de eerste GP te doen. Dan pak je in die maand Australie, maleisie en china mee.
Hugo__Boss, jij en ik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:22 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Laten we wel proberen om het clubje nu alvast compleet te krijgen
Ja prima... 3,5 is beter dan 15.50!quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Hugo__Boss, jij en ik.
Max is wel 3 man dat is gebleken uit de test gisteravond. Je zit dan op 3,5 euro PP
Sport 1 go is 9.99 per maandquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:02 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Ja prima... 3,5 is beter dan 15.50!
Mee eensquote:
Ach soquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:11 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Mee eensIk keek naar sport1 via telfort
Nou het is een goede oplossing. Maar hoe lang zal het zo blijven bij sport 1quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Top dat er nu alweer een 2de groepje is gevormd. Sport 1 zal niet blij met ons zijn haha 😜
ze verdienen genoeg daar lijkt me. Zoiezo zal met Max Verstappen als die echt vanaf de komende jaren resultaten gaat boeken de abonnee groei hoog zijn, dus die gaan cashen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:38 schreef Rembrand21 het volgende:
[..]
Nou het is een goede oplossing. Maar hoe lang zal het zo blijven bij sport 1
je kan toch gewoon je scherm casten naar de tv, je hoeft niet perse de chromecast knop in te drukken via de sport1 appquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, heeft geen chromecast ondersteuning. Wel voor een Apple tv...
nou ja, ze hadden natuurlijk zelf ook wel kunnen bedenken dat mensen het zo zouden gaan doen en daarbij nu hebben ze iig weer een abonnee erbij die ze anders mss niet gehad zouden hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Top dat er nu alweer een 2de groepje is gevormd. Sport 1 zal niet blij met ons zijn haha 😜
Met foxsports doen we dat ook. Met 5 man 1 abonnement. Dat is 5 euro per maand. En heb je alle zenders van foxsports.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:34 schreef alwaysonhold het volgende:
Ik heb ook wel interesse in het delen van een account.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:16 schreef robr0 het volgende:
Is er nog iemand die een account wilt delen? Opzich vind ik het ok om met 1 iemand maar te delen.
Je kunt idd dan Sport 1 kijken op je tv en dan 3 mensen mee liften op je sport 1 go. Of is dat gelimiteerd aan je thuis netwerk? Nope. Dan is dat een goude deal ja! Goede tip!quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef aldwych het volgende:
Als iemand die "gewoon" op zijn TV naar sport1 kijkt, zijn 3 Sport1 go IP plekken verhuurt a 3 Euro... betaal je nog maar 6 Euro voor je abo. Maar daar zal sport1 vast een stokje voor steken als dit te veel gebeurd.
Helaas werkt silverlight niet in mijn Chrome om door te casten naar de chromecast. Och, dan maar mijn iPad blijven gebruikenquote:Op woensdag 25 februari 2015 19:34 schreef IkWilbert het volgende:
Mooi even kunnen testen, the inside line nu op sport1. Voorbeschouwing op het F1 seizoen 2015
Screencast werk ook super op mijn Samsung tv.
Bedoel je de pasjes delen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef aldwych het volgende:
Euro voor je abo. Maar daar zal sport1 vast een stokje voor steken als dit te veel gebeurd.
Nou je kunt ook gewoon 15 euro abo afsluiten, je kijkt zelf Sport 1 op je tv en je gaat weer een account delen op onze manier met Sport 1 go en je laat 3 mensen 3 euro betalen. Heb je voor 6 euro per maand Sport 1 i.p.v. 15 euroquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:44 schreef WEST het volgende:
[..]
Bedoel je de pasjes delen?
Persoon A sluit abbo van 15 euro af
Persoon B betaal A een x bedrag en neemt een pasje met zijn abonnement
Zo gaat dat ook voor C en D.
Je mag 4 pasjes op je naam hebben staan.
Ow op die fiets. Maar sport1go zit toch niet bij het abbo van Tv in?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nou je kunt ook gewoon 15 euro abo afsluiten, je kijkt zelf Sport 1 op je tv en je gaat weer een account delen op onze manier met Sport 1 go en je laat 3 mensen 3 euro betalen. Heb je voor 6 euro per maand Sport 1 i.p.v. 15 euro![]()
![]()
Ideaal
Jawel, check https://www.ziggo.nl/extra-zenders/sport1quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:06 schreef WEST het volgende:
[..]
Ow op die fiets. Maar sport1go zit toch niet bij het abbo van Tv in?
Dat zeker, maar nog niet voor mij.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:10 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jawel, check https://www.ziggo.nl/extra-zenders/sport1
Alhoewel de inlog gegevens misschien maar voor 1 iemand zijn, maar volgens mij zijn die voorwaarden hetzelfde. Iets om te overwegen dit![]()
![]()
![]()
![]()
ja lijkt me wel zo handig. Nu heb je toch niks dan voetbal.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:20 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Jouw groepje werkt hopelijk ook al. Fijn als dat wel zou werkenOw nee, pas met f1 start he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |