oke, dus als ik de laptop aansluit op de tv heb ik nog wel goede kwaliteit.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:50 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
720 P hier streamend naar de apple tv.
Doe je meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:51 schreef WEST het volgende:
[..]
oke, dus als ik de laptop aansluit op de tv heb ik nog wel goede kwaliteit.
Je kan geloof ik uit 6 F1 feeds kiezen straks.., dat is wel makkelijk.
Ja oke, maar per apparaat kun je kiezen uit meedere feedsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:52 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Doe je mee![]()
maximaal 4 personen kan
![]()
Wel 1 apparaat per persoon. Hier iPad
Nieuwe wachtwoord werkt ook prima. Geld overgemaaktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
je hebt dm met rekening gegevens. Top dat het werkt, had wachtwoord aangepast
Als je elkaar op deze manier helpt is het toch prima.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Dat word goedkoop F1 volgen dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx fokkers
Yepquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:00 schreef WEST het volgende:
[..]
Als je elkaar op deze manier helpt is het toch prima.
Jij bedankt voor dit initiatief!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:59 schreef alwaysonhold het volgende:
Dat word goedkoop F1 volgen dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
Thanx fokkers
uhm tot 24 maart.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:04 schreef IkWilbert het volgende:
Alwaysonhold, tot welke datum loopt het nu? Je laat het ons weten wanneer er weer betaald moet worden?
Werkt goed idd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef RavioliPunch het volgende:
Champions League wedstrijd die nu gespeeld wordt werkt goed
Doe je rekeningnr even.quote:
Wacht, ik log uit. Probeer nu eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:21 schreef WEST het volgende:
ik krijg de melding : U probeert een stream op te vragen maar volgens onze gegevens wordt er via dit account a naar de streams gekeken vanaf een andere computer.
is iedereen ingelogd? En de stream aan staan?
Blijf die melding houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:23 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wacht, ik log uit. Probeer nu eens.
Screenshot? Zonder inlog gegevens graag. Anders is het toch net 1 persoon teveel. Maak ik geld weer terug over dan mocht het niet blijven helpen.quote:
Want dit staat in het profiel.quote:
Dat heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Want dit staat in het profiel.
Er zijn 3 apparaten bekend onder je account.
Hieronder vindt je een overzicht van de apparaten die onder jouw account zijn gebruikt om gebruik te maken van Sport1 Go.
Maximaal 5 apparaten zijn toegestaan. In het geval je deze limiet bereikt kun je apparaten die je een tijdje niet gebruikt hebt verwijderen.
Apparaat Laatst gebruikt op Beheer
iPad app 24-02-2015 21:23 actief *
Android tablet app 24-02-2015 21:22 actief *
Android tablet app 24-02-2015 20:56
Dus nog 2 over lijkt me dan, maar je kunt met 4 apparaten tegelijk streamen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |