heb het op de android tablet geprobeerd en daar krijg ik de zelfde melding.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
probeer eens op ipad of ander apparaat...
Of de andere heren hebben 2 apparaten in gebruik, kan ook. Anyways ik kijk morgen eens in profiel beheer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:38 schreef WEST het volgende:
[..]
heb het op de android tablet geprobeerd en daar krijg ik de zelfde melding.
Stel die vraag eens aan de klantenservice. Dat je in het beheer maar 3 apparaten ziet en dat er niet meer kunnen.
ja met zijn 4'en zelfs, of eens ietd anders dan voetbal proberen west?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef RavioliPunch het volgende:
Kan je wel met twee anderen apparaten naar dezelfde stream kijken?
Nope, hier echt 1 apparaatquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Of de andere heren hebben 2 apparaten in gebruik, kan ook. Anyways ik kijk morgen eens in profiel beheer.
Prima hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar 3 euro de man is toch een mooie deal he wilbert en ravioli? Eerst eens deze maand uitproberen....top dat het al werkt met 3 man.
Ja hoor dat is primaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:50 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar 3 euro de man is toch een mooie deal he wilbert en ravioli? Eerst eens deze maand uitproberen....top dat het al werkt met 3 man.
Zoals ik het gezien heb kun je maar max 3 ip adressen gebruiken. Je zult het met z'n 3en moeten doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil ook wel meedoen mochten er weer nieuwe kandidaten zijn voor een tweede. Kun jr vanaf een Android smartphone of tablet chromecasten op je tv?
Op mijn moto g ook niet te installeren. Tablet dus welquote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Kunnen jullie trouwens de Sport1 go app op jullie telefoon downloaden? Is hier niet beschikbaar voor mijn S3, maar wel voor mijn tablet.
Nee, heeft geen chromecast ondersteuning. Wel voor een Apple tv...quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:02 schreef WEST het volgende:
[..]
Zoals ik het gezien heb kun je maar max 3 ip adressen gebruiken. Je zult het met z'n 3en moeten doen.
En hoe dat zit om met je telefoon of tablet te chromecasten weet ik niet.
Edit: Even een linkje gevonden https://www.google.nl/chrome/devices/chromecast/learn.html
maar dan moet je TV ook een wifi aansluiting hebben anders wil het niet. Valt mijn TV dus al af.
Gebruik het alleen op tablet, en werkt uitstekend ☺️quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:38 schreef RavioliPunch het volgende:
Kunnen jullie trouwens de Sport1 go app op jullie telefoon downloaden? Is hier niet beschikbaar voor mijn S3, maar wel voor mijn tablet.
Maak een nieuwe groep aan is het advies!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik wil ook wel meedoen mochten er weer nieuwe kandidaten zijn voor een tweede. Kun jr vanaf een Android smartphone of tablet chromecasten op je tv?
Ja dat kan. je kan je laptop ook via een HDMI kabel aansluiten op de TV en dan via de tv kijken. Als je zo'n aansluiting heb op je TVquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:57 schreef Rembrand21 het volgende:
eem aan dat je dit ook gewoon op je laptop in een browser kan bekijken?
Laten we wel proberen om het clubje nu alvast compleet te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:19 schreef WEST het volgende:
Er kan een nieuw groepje van 3 gevormd worden. En het lijkt mij het beste omdat een paar dagen voor de eerste GP te doen. Dan pak je in die maand Australie, maleisie en china mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |