quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja niet zo he
Ik maak voor jou wel een eenmalige uitzondering
Owquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ookMaar als ik niets hoor vraag ik het wel eens. Net als andere dingen
Dan komen we uiteindelijk weer op hetzelfde uit....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope. Ik ben altijd heel leuk uiteraard.
Dat is niet aantrekkelijk hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso veel, als ik het zelf niet aanvoel...
Jij hebt lef, ballen en doet wat je wilt...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat puntje 2 en 3 geeft nou juist de lange termijn problemen, maar puntje 1 weet het nog meestal te repareren voor een bepaalde tijd'Eigenlijk is hij toch wel lief
'
O ik had het niet over mezelfquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:52 schreef rival het volgende:
[..]
Jij hebt lef, ballen en doet wat je wilt...
Totdat je een vrouw ziet
Juist wel.quote:
Ik kan slecht tegen kritiekquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist wel.
'Vind je dat ik lekker kan zoenen'
Jaaaaaaa en nog meer zoenen![]()
Of nee en horen wat je fout doet en het dan proberen te verbeteren.
Niets mis mee
Dat is de hele bedoeling ervan!quote:
Owja natuurlijkquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
Het hangt er echt vanaf hoe je iets brengt faxie....
Misschien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is de hele bedoeling ervan!![]()
Dan kun je er toch juist goed mee overweg?
En anders zeg ik vleiend dat ik er van genoten heb, dan komt er ook een reactie...quote:
En je de krassen op je rug hebt staan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
En anders zeg ik vleiend dat ik er van genoten heb, dan komt er ook een reactie...
Maarja wat ik al zei... Meestal voel je dat wel.... Als ze niet meer normaal op der benen staat weet je ook voldoende
Dan was ze niet goed vastgebonden Royquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je de krassen op je rug hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |