Bindingsangst? Gaan voor het onbereikbare? Voor mij niet herkenbaar. Ik krijg eerder uit zelfbescherming vaak pas interesse als iemand heeft laten zien dat ook in mij te hebben.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:42 schreef ScheurGleuf het volgende:
Grote ergernis over mezelf: ik val alleen maar meer op iemand als diegene helemaal niet geïnteresseerd is op dezelfde manier.Meestal zijn degenen die mij interessant vinden helemaal niet interessant voor mij.
Herkenbaar iemand?
Oquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel het ook niet romantisch per se.
Misschien krijg ik er een soort drive door om m'n best te doen, wat ik dan weer fijn vind.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bindingsangst? Gaan voor het onbereikbare? Voor mij niet herkenbaar. Ik krijg eerder uit zelfbescherming vaak pas interesse als iemand heeft laten zien dat ook in mij te hebben.
En als de 'niet makkelijke vrouw' dan interesse in je krijgt, hou je zelf dan ook interesse?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:49 schreef ScheurGleuf het volgende:
[..]
Misschien krijg ik er een soort drive door om m'n best te doen, wat ik dan weer fijn vind.Die makkelijke die zijn meestal onaantrekkelijker lijkt me.
Dat wel, maar het is nooit heel ver gekomen. Ieder geval wel dat ik nog geïnteresseerd was toen zij ook geïnteresseerd bleek. Het komt alleen niet zo vaak voor dat je iemand moet winnen. Vaker gewoon ongeïnteresseerde chicks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En als de 'niet makkelijke vrouw' dan interesse in je krijgt, hou je zelf dan ook interesse?
.....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is bij mij de standaard.
Helaas welquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:42 schreef ScheurGleuf het volgende:
Grote ergernis over mezelf: ik val alleen maar meer op iemand als diegene helemaal niet geïnteresseerd is op dezelfde manier.Meestal zijn degenen die mij interessant vinden helemaal niet interessant voor mij.
Herkenbaar iemand?
Vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:17 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Verliefd op mijn ex
Wat een kutwijf.
Laten we het eens over een andere boeg gooien..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon even niks beters te doen hadden
Fax ben jij wel echt helemaal jezelf als je iemand tegenkomt of op date bent? In je ondertitel staat "In het echt ben ik heel anders", maar is dat wel de echte fax? Ik ken je verder niet dus ik kan er niet over oordelen maar als je niet jezelf bent dan stoot je ze eigenlijk vanzelf wel een beetje af, vrouwen hebben dat door.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat begin ik echt serieus te denken als ik zo eens terugkijk...
Matador.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat wispelturig-topic.
Waarom laat ik me steeds zo boos maken door mensen op FOK!
Ik vind het gewoon een beetje sneu voor zijn vriendin, kan me daarover opwinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matador.
Je moet slechts om die mongool lachen, niet boos worden.
Lekker zijn moonhoax posts lezen en lachen om zijn domheid.
Is ook sneu voor haar, maar aan de andere kant moet ze dan maar geen doorgesnoven mafklapper daten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje sneu voor zijn vriendin, kan me daarover opwinden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook sneu voor haar, maar aan de andere kant moet ze dan maar geen doorgesnoven mafklapper daten.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
En nu op weg naar Utrecht
Yv opzoekenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Wat ga je doen in Utrecht?
Goedemorgen en groetjes uit Zeistquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Zin om deze dag over te slaan en de gehele dag te slapen. Helaas :$quote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen
Succes!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yv opzoeken
Nee flauwekul, ik heb een sollicitatie/kennismaking
Thanks babequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Off to work dan maar
Succes, buur
+3quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we het eens over een andere boeg gooien..
Misschien zoen je wel echt rampzalig?
Stink je misschien heel erg?
Heb je vreemde tics?
Dat gaat over Matador?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Matador.
Je moet slechts om die mongool lachen, niet boos worden.
Lekker zijn moonhoax posts lezen en lachen om zijn domheid.
Ja dat merkte ik gisteren, dat ze dat doorhebbenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax ben jij wel echt helemaal jezelf als je iemand tegenkomt of op date bent? In je ondertitel staat "In het echt ben ik heel anders", maar is dat wel de echte fax? Ik ken je verder niet dus ik kan er niet over oordelen maar als je niet jezelf bent dan stoot je ze eigenlijk vanzelf wel een beetje af, vrouwen hebben dat door.
Weet je, dat van die zoen zou het wel allemaal verklaren.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
Laten we het eens over een andere boeg gooien..
Misschien zoen je wel echt rampzalig?
Stink je misschien heel erg?
Heb je vreemde tics?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je, dat van die zoen zou het wel allemaal verklaren.
Ik vraag me serieus weleens af waarom vrouwen dat überhaupt doen. En toch zijn juist die mafklappers vaak het meest succesvol qua versieren. Als iemand mij die logica uit kan leggen, graag.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook sneu voor haar, maar aan de andere kant moet ze dan maar geen doorgesnoven mafklapper daten.
Nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe heb je dat nu weer geinterpreteerd dat het betrekking heeft op jou?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus weleens af waarom vrouwen dat überhaupt doen. En toch zijn juist die mafklappers vaak het meest succesvol qua versieren. Als iemand mij die logica uit kan leggen, graag.
Nouja heb geen klachten gehoord ofzoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe veel vertrouwen heb je in je zoenkunsten?
Omdat dat soort mannen wel durven. Zelfvertrouwen hebben. Hij lijkt me wel iemand vol passie en lef. Dat maakt vrouwen nieuwsgierig. Hij stelt zich niet wanhopig op en weet als een vrouw hem niet wil, hij wel een andere kan krijgen. Daardoor voelen ze zich misschien overbodig en willen ze bewijzen dat ze dat niet zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus weleens af waarom vrouwen dat überhaupt doen. En toch zijn juist die mafklappers vaak het meest succesvol qua versieren. Als iemand mij die logica uit kan leggen, graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |