abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149973791
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik heb sinds kort een probleem.

3 weken geleden hebben mijn ex en ik besloten om uit elkaar te gaan na 15 manden ivm teveel ruzies en frustraties, en het ging gewoon niet meer.
Prima, ik had er vrede mee omdat we het samen hadden besloten, en we bleven vrienden.
Sterker nog, we vertellen elkaar alles en kunnen altijd bij elkaar terecht, we zijn gewoon beste vrienden geworden.
Nu is het zo dat ik afgelopen zaterdag een feest had van een klasgenoot van me, en mijn ex wilde ook mee. Leuk, gezellig, goeie avond gehad, niks aan de hand.
Voor mij dan..
Mijn ex werd blijkbaar super jaloers omdat ik plezier had met een ander meisje. Er is niks gebeurt met dat meisje, want mijn ex en ik hadden beloofd elkaar niet expres te kwetsen, en daar hou ik me aan.

Die volgende dag was ze nog steeds boos omdat ik haar pijn had gedaan zonder dat ik het wist, en ik had er heel erg spijt van. Ik heb me zo ongeveer 30x verontschuldigd omdat het mijn beste vriendin is.
Uiteindelijk hadden we het uitgepraat en begon ze te huilen, omdat ze me toch wel een beetje miste en het echt niet leuk vond wat ik had gedaan.

2 weken nadat het uit was met haar was ik er een klein beetje overheen. Ik kon lachen om wat ze deed, we hadden een hele gezellige tijd, en ik huilde nieteer omdat ze met andere jongens in contact was.

En toen ging het fout..
We keken elkaar diep in de ogen aan en ik voelde weer vlinders in mijn buik. Ze begon me te zoenen en het voelde zo fijn en vertrouwd dat ik nooit meer wilde stoppen. Kortom: ze heeft me opnieuw verliefd gemaakt.
Maar ik wist dat ze een beetje met een andere jongen bezig was en dat er een kans bestond dat ze een nieuwe relatie kreeg.
En ja hoor, diezelfde middag nog heeft die jongen haar gevraagd en ze zei ja.
We hadden het allebei totaal niet zien aankomen, maar mijn hart ligt nu in een miljoen stukken.

Ze maakte me opnieuw verliefd en zei dat ze me miste, en dezelfde dag heeft ze een nieuwe vriend.

Ik gun het haar wel en haar geluk is voor mij het belangrijkste wat er bestaat. Maar ik voel me nu zo slecht dat ik er echt misselijk van ben.
Ik slaap slecht, en als ik slaap droom ik over mijn ex. Geen leuke dromen helaas, maar dromen dat zij met een ander zoent.
Ik word ook nog steeds elke ochtend wakker met haar in mijn hoofd..

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Het liefst wil ik geen contact meer zodat ik er overheen kan komen, maar ze is mijn beste vriendin en ik dat verliezen vind ik nog erger dan dat het uit is tussen ons.
Zolang ze in mijn leven blijft ben ik blij, maar het doet ondertussen ook zoveel pijn.

En als ik heel eerlijk ben geloof ik niet dat die andere jongen goed voor haar is. Ook al zijn we uit elkaar, ik heb nog steeds alles voor haar over en ik geloof niet dat iemand zoveel van haar kan houden als wat ik doe/deed.

Ik ben echt de wanhoop nabij, ik wil weer verder met mijn leven en haar loslaten.
Maar dat kan ik echt niet.
Ze is super belangrijk voor me, en ik wil echt in de buurt zijn als het slecht met haar gaat. Ik wil haar kunnen helpen en troosten als er iets is, ik wil voor haar klaar kunnen staan als ze het nodig heeft, gewoon echt een goede vriend zijn.
Maar als ik dat doe verteld ze me ook alles en word ik alleen maar jaloers..

Help, wat moet ik doen???

[ Bericht 3% gewijzigd door Tim_Duister op 23-02-2015 23:06:41 (typefouten en iets toevoegen) ]
Waarom zou je makkelijk doen als het moeilijk kan?
pi_149974092
Contact verbreken. Je bent gelukkig met haar, maar niet zonder. Hoe lang wil je dit volhouden? Ik ben zo vaak geweest waar jij bent, en de beste oplossing was altijd contact verbreken en toch liet ik dat na...echt dom.

Jouw ex faalt trouwens, dezelfde middag nog met een andere jongen gaan. Fuck haar, wees verdrietig en ga door met je leven. Zit soortgelijke situatie.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:05:54 #3
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149974179
Dus als jij plezier hebt met een meisje is zij jaloers, maar als zij een relatie heeft met een andere jongen is dat prima?

Wat een kutwijf.
Contact verbreken en nooit meer naar omkijken.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149974293
Ja dat is dus het probleem.
We voelen allebei nog wat voor elkaar, maar het zat er aan te komen dat zij verder ging.
Ik kan mij ook geen leven voorstellen zonder haar, ook al is het vriendschappelijk.

En ik heb liever niet dat jullie haar verwijzen als "kutwijf" of iets anders, want ze is nog steeds mijn beste vriendin en ik kan dat niet tolereren.
  maandag 23 februari 2015 @ 23:11:28 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_149974382
Gast. Grow a pair man. :')

Zij loopt je letterlijk te naaien en alsnog ben je het alleen maar voor haar aan het opnemen.

Ze is gewoon hypocriet bezig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_149974427
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
We voelen allebei nog wat voor elkaar, maar het zat er aan te komen dat zij verder ging.
Ik kan mij ook geen leven voorstellen zonder haar, ook al is het vriendschappelijk.

En ik heb liever niet dat jullie haar verwijzen als "kutwijf" of iets anders, want ze is nog steeds mijn beste vriendin en ik kan dat niet tolereren.
Je kan het je niet voorstellen idd. Dat is verliefdheid, na tijdje lach je hard om deze situatie. Ze voelt weinig voor je anders waren jullie bij elkaar en was ze niet met zo'n douchebag. If it is meant to be, it will be.
pi_149974469
Dat je het niet wil zien betekent niet dat ze geen kutwijf is. Op zelfde dag met een ander vandoor gaan :r ze verdient je niet
pi_149974510
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gast. Grow a pair man. :')

Zij loopt je letterlijk te naaien en alsnog ben je het alleen maar voor haar aan het opnemen.

Ze is gewoon hypocriet bezig.
Ik denk dat het belangrijker voor TS is, gezien diens onzekerheid, dat hij moet weten dat hij irrationeel denkt. 'Geen leven zonder haar'. Jij hebt al geleefd zonder haar, namelijk voordat ze in jouw leven kwam. Het kan dus wel degelijk zonder, hoe erg jij ook denkt van niet.

Oh ja. Je bent een puber volgens mij. Speel hard to get op z'n minst. Laat zien dat het je geen fuck uitmaakt. Klaar. Als ze komt dan beslis je wat je ermee doet (nooit terugnemen), komt ze niet terug dan weet je voldoende.

[ Bericht 10% gewijzigd door Gregor1994 op 23-02-2015 23:22:14 ]
  maandag 23 februari 2015 @ 23:15:25 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_149974534
quote:

Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam.
Wat een laffe en hypocriete streek van haar :r

Nogmaals, ga verder, zonder haar.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_149974828
quote:

Het is juist van groot belang dat iedereen in jouw omgeving consequent naar haar verwijst als "kutwijf". Dat is ze namelijk ook. Jou schuldig laten voelen en je hoofd op hol brengen, terwijl ze zelf wel gewoon serieus met een andere jongen bezig is. Wat een kutwijf! Probeer het zelf eens te zeggen, het gaat steeds beter voelen.
pi_149974918
Ze praat er ook over met een oud klasgenoot van me, en die verteld me dat ze nog wel echt van me houdt based on hoe ze over me praat enzo.

Het klinkt zo makkelijk allemaal, en ik heb het ook wel iets makkelijker verwoord dan het eigenlijk is geef ik toe.
Ik blijf stiekem hoop houden op een toekomst samen, ook puur omdat ze nu niet vrolijk overkomt als ze over dr nieuwe vriend praat. Dat vind ik ook jammer, want ik gun het haar heel erg.

Dus eigenlijk is probleem niet echt of ik wel of geen contact moet hebben, maar ik weet zelf niet wat ik voel.

Ik ben altijd al iemand geweest die meer om het geluk van anderen geeft dan om mezelf, en dat is heel slecht.

PS: ik merk zelf inderdaad ook dat ik het alleen maar voor haar op neem, en dat is niet de bedoeling. Ik probeer gewoon de situatie en mn gevoelens uit te leggen, maar dat is toch lastiger dan gedacht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tim_Duister op 23-02-2015 23:38:00 ]
pi_149975100
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef Tim_Duister het volgende:
Ze praat er ook over met een oud klasgenoot van me, en die verteld me dat ze nog wel echt van me houdt based on hoe ze over me praat enzo.

Het klinkt zo makkelijk allemaal, en ik heb het ook wel iets makkelijker verwoord dan het eigenlijk is geef ik toe.
Ik blijf stiekem hoop houden op een toekomst samen, ook puur omdat ze nu niet vrolijk overkomt als ze over dr nieuwe vriend praat. Dat vind ik ook jammer, want ik gun het haar heel erg.

Dus eigenlijk probleem niet echt of ik wel of geen contact moet hebben, maar ik weet zelf niet wat ik voel.

Ik ben altijd al iemand geweest die meer om het geluk van anderen geeft dan om mezelf, en dat is heel slecht.
Hoe oud ben jij?
pi_149975128
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:32 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij?
Ik word binnenkort 21, maar is dat niet een beetje irrelevant? :p
pi_149975163
quote:
7s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef Tim_Duister het volgende:

[..]

Ik word binnenkort 21, maar is dat niet een beetje irrelevant? :p
Doe je hbo? Of wo?
pi_149975208
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Doe je hbo? Of wo?
Nee, ik doe Middelbaar Laboratorium Onderwijs (MBO/MLO).
pi_149975276
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef Tim_Duister het volgende:

[..]

Nee, ik doe Middelbaar Laboratorium Onderwijs (MBO/MLO).
Je moet het gewoon van je afzetten dat meisje. Ze is super vaag en jouw tijd niet waard, ga sporten en alles. Ze is niet speciaal, genoeg andere meisjes die niet zo zijn..trust me. Je bent zoveel beter af als zij niet in jouw leven is.
pi_149975337
Ahhhhh het wekelijkse vage-bitch/borderliner-die-vreemd-gaat topic waarbij TS haar gedrag goed praat en alles wilt vergeven omdat hij niet weet wat waarden, normen en zijn eigen gevoelens respecteren zijn.
pi_149975360
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Je moet het gewoon van je afzetten dat meisje. Ze is super vaag en jouw tijd niet waard, ga sporten en alles. Ze is niet speciaal, genoeg andere meisjes die niet zo zijn..trust me. Je bent zoveel beter af als zij niet in jouw leven is.
Ik wil je graag geloven en ik waardeer je hulp, maar op dit moment kan ik het nog niet.
Ik weet wel dat het zo niet door kan blijven gaan, maar ik ben er blind voor. Ik wil het niet zien eigenlijk.
Oh shit wat slecht van me..
pi_149975387
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef L.J.E het volgende:
Ahhhhh het wekelijkse vage-bitch/borderliner-die-vreemd-gaat topic waarbij TS haar gedrag goed praat en alles wilt vergeven omdat hij niet weet wat waarden, normen en zijn eigen gevoelens respecteren zijn.
Het is niet zozeer TS, maar meer zon psychose waar hij in zit. Heb het vaak meegemaakt, je denkt gewoon niet helder, op dit moment heb ik dat ook zelfs. Maar kan het niet van me afschudden, gaat gewoon lastig..
pi_149975413
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Het is niet zozeer TS, maar meer zon psychose waar hij in zit. Heb het vaak meegemaakt, je denkt gewoon niet helder, op dit moment heb ik dat ook zelfs. Maar kan het niet van me afschudden, gaat gewoon lastig..
Oh heeft weinig met psychose te maken. We zien dit vaker.
pi_149975428
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:41 schreef Tim_Duister het volgende:

[..]

Ik wil je graag geloven en ik waardeer je hulp, maar op dit moment kan ik het nog niet.
Ik weet wel dat het zo niet door kan blijven gaan, maar ik ben er blind voor. Ik wil het niet zien eigenlijk.
Oh shit wat slecht van me..
Kan ook niet direct, het heeft tijd nodig. Na een maandje of twee zonder contact ben je van dit gevoel af. Hoe zou je dat vinden? Lekker slapen, geen zorgen meer maken, er niets om geven, lekker je leven normaal leiden en je focussen op dingen die je altijd wilde doen? Dat is pas fijn :)
pi_149975433
Welkom op de basisschool
Ik ben terug.
pi_149975465
quote:
6s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef L.J.E het volgende:
Wow wacht even.
1. Ze is niet vreemd gegaan want het was al uit;
2. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, ik probeer mijn gevoelens te uiten. Het lijkt misschien wel zo, maar het is niet mijn bedoeling;
3. Ik snap wel wat de waarden en normen zijn, en ik respecteer mijn gevoel. Ik luister er alleen niet naar omdat ik zogenaamd "verblind" ben door de liefde.
pi_149975494
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Tim_Duister het volgende:

[..]

Wow wacht even.
2. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, ik probeer mijn gevoelens te uiten. Het lijkt misschien wel zo, maar het is niet mijn bedoeling;
3. Ik snap wel wat de waarden en normen zijn, en ik respecteer mijn gevoel. Ik luister er alleen niet naar omdat ik zogenaamd "verblind" ben door de liefde.
Oke, dan moet je doen wat je gevoel/hart ingeeft en je verstand niet negeren.
pi_149975532
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Tim_Duister het volgende:

[..]

Wow wacht even.
Maar ze is raar, zelfde dag zoende ze een ander. Ze deed dit gewoon met zin allemaal. Mijn advies? Fuck haar, ze is raar en een debiel. Zo moet je denken, later lach je dit domme wijf uit. Heeft tijd nodig:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')