Je kan het je niet voorstellen idd. Dat is verliefdheid, na tijdje lach je hard om deze situatie. Ze voelt weinig voor je anders waren jullie bij elkaar en was ze niet met zo'n douchebag. If it is meant to be, it will be.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
Ja dat is dus het probleem.
We voelen allebei nog wat voor elkaar, maar het zat er aan te komen dat zij verder ging.
Ik kan mij ook geen leven voorstellen zonder haar, ook al is het vriendschappelijk.
En ik heb liever niet dat jullie haar verwijzen als "kutwijf" of iets anders, want ze is nog steeds mijn beste vriendin en ik kan dat niet tolereren.
Ik denk dat het belangrijker voor TS is, gezien diens onzekerheid, dat hij moet weten dat hij irrationeel denkt. 'Geen leven zonder haar'. Jij hebt al geleefd zonder haar, namelijk voordat ze in jouw leven kwam. Het kan dus wel degelijk zonder, hoe erg jij ook denkt van niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gast. Grow a pair man.
Zij loopt je letterlijk te naaien en alsnog ben je het alleen maar voor haar aan het opnemen.
Ze is gewoon hypocriet bezig.
Ik noem het beestje gewoon bij zijn naam.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
We voelen allebei nog wat voor elkaar, maar het zat er aan te komen dat zij verder ging.
Ik kan mij ook geen leven voorstellen zonder haar, ook al is het vriendschappelijk.
En ik heb liever niet dat jullie haar verwijzen als "kutwijf" of iets anders, want ze is nog steeds mijn beste vriendin en ik kan dat niet tolereren.
Het is juist van groot belang dat iedereen in jouw omgeving consequent naar haar verwijst als "kutwijf". Dat is ze namelijk ook. Jou schuldig laten voelen en je hoofd op hol brengen, terwijl ze zelf wel gewoon serieus met een andere jongen bezig is. Wat een kutwijf! Probeer het zelf eens te zeggen, het gaat steeds beter voelen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef Tim_Duister het volgende:
Ze praat er ook over met een oud klasgenoot van me, en die verteld me dat ze nog wel echt van me houdt based on hoe ze over me praat enzo.
Het klinkt zo makkelijk allemaal, en ik heb het ook wel iets makkelijker verwoord dan het eigenlijk is geef ik toe.
Ik blijf stiekem hoop houden op een toekomst samen, ook puur omdat ze nu niet vrolijk overkomt als ze over dr nieuwe vriend praat. Dat vind ik ook jammer, want ik gun het haar heel erg.
Dus eigenlijk probleem niet echt of ik wel of geen contact moet hebben, maar ik weet zelf niet wat ik voel.
Ik ben altijd al iemand geweest die meer om het geluk van anderen geeft dan om mezelf, en dat is heel slecht.
Ik word binnenkort 21, maar is dat niet een beetje irrelevant? :pquote:
Doe je hbo? Of wo?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Ik word binnenkort 21, maar is dat niet een beetje irrelevant? :p
Nee, ik doe Middelbaar Laboratorium Onderwijs (MBO/MLO).quote:
Je moet het gewoon van je afzetten dat meisje. Ze is super vaag en jouw tijd niet waard, ga sporten en alles. Ze is niet speciaal, genoeg andere meisjes die niet zo zijn..trust me. Je bent zoveel beter af als zij niet in jouw leven is.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:36 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Nee, ik doe Middelbaar Laboratorium Onderwijs (MBO/MLO).
Ik wil je graag geloven en ik waardeer je hulp, maar op dit moment kan ik het nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:38 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon van je afzetten dat meisje. Ze is super vaag en jouw tijd niet waard, ga sporten en alles. Ze is niet speciaal, genoeg andere meisjes die niet zo zijn..trust me. Je bent zoveel beter af als zij niet in jouw leven is.
Het is niet zozeer TS, maar meer zon psychose waar hij in zit. Heb het vaak meegemaakt, je denkt gewoon niet helder, op dit moment heb ik dat ook zelfs. Maar kan het niet van me afschudden, gaat gewoon lastig..quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef L.J.E het volgende:
Ahhhhh het wekelijkse vage-bitch/borderliner-die-vreemd-gaat topic waarbij TS haar gedrag goed praat en alles wilt vergeven omdat hij niet weet wat waarden, normen en zijn eigen gevoelens respecteren zijn.
Oh heeft weinig met psychose te maken. We zien dit vaker.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Het is niet zozeer TS, maar meer zon psychose waar hij in zit. Heb het vaak meegemaakt, je denkt gewoon niet helder, op dit moment heb ik dat ook zelfs. Maar kan het niet van me afschudden, gaat gewoon lastig..
Kan ook niet direct, het heeft tijd nodig. Na een maandje of twee zonder contact ben je van dit gevoel af. Hoe zou je dat vinden? Lekker slapen, geen zorgen meer maken, er niets om geven, lekker je leven normaal leiden en je focussen op dingen die je altijd wilde doen? Dat is pas fijnquote:Op maandag 23 februari 2015 23:41 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Ik wil je graag geloven en ik waardeer je hulp, maar op dit moment kan ik het nog niet.
Ik weet wel dat het zo niet door kan blijven gaan, maar ik ben er blind voor. Ik wil het niet zien eigenlijk.
Oh shit wat slecht van me..
Wow wacht even.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef L.J.E het volgende:
Ahhhhh het wekelijkse vage-bitch/borderliner-die-vreemd-gaat topic waarbij TS haar gedrag goed praat en alles wilt vergeven omdat hij niet weet wat waarden, normen en zijn eigen gevoelens respecteren zijn.
Oke, dan moet je doen wat je gevoel/hart ingeeft en je verstand niet negeren.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Wow wacht even.
1. Ze is niet vreemd gegaan want het was al uit;
2. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, ik probeer mijn gevoelens te uiten. Het lijkt misschien wel zo, maar het is niet mijn bedoeling;
3. Ik snap wel wat de waarden en normen zijn, en ik respecteer mijn gevoel. Ik luister er alleen niet naar omdat ik zogenaamd "verblind" ben door de liefde.
Maar ze is raar, zelfde dag zoende ze een ander. Ze deed dit gewoon met zin allemaal. Mijn advies? Fuck haar, ze is raar en een debiel. Zo moet je denken, later lach je dit domme wijf uit. Heeft tijd nodig:)quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Wow wacht even.
1. Ze is niet vreemd gegaan want het was al uit;
2. Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, ik probeer mijn gevoelens te uiten. Het lijkt misschien wel zo, maar het is niet mijn bedoeling;
3. Ik snap wel wat de waarden en normen zijn, en ik respecteer mijn gevoel. Ik luister er alleen niet naar omdat ik zogenaamd "verblind" ben door de liefde.
Dat is het m juist haha, mijn hart/gevoel wilt dat ik verder ga met haar, maar mn verstand zegt van niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Oke, dan moet je doen wat je gevoel/hart ingeeft en je verstand niet negeren.
Dan volg je, je verstand tenzij je gevoel overwint dan probeer je zo slim mogelijk te zijn en accepteren dat je kan verliezen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Dat is het m juist haha, mijn hart/gevoel wilt dat ik verder ga met haar, maar mn verstand zegt van niet.
Ze is zeker raar, dat ga ik niet ontkennen. Dat weet ik al vanaf de dag dat ik haar ontmoette.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:47 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Maar ze is raar, zelfde dag zoende ze een ander. Ze deed dit gewoon met zin allemaal. Mijn advies? Fuck haar, ze is raar en een debiel. Zo moet je denken, later lach je dit domme wijf uit. Heeft tijd nodig:)
No offense naar jou of iets, gewoon even een vraag.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:52 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Dan volg je, je verstand tenzij je gevoel overwint dan probeer je zo slim mogelijk te zijn en accepteren dat je kan verliezen.
Ik zou alles kunnen doen. Of het nodig is en of ik het leuk vind is een andere vraag. Vaak is het onnodig.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:56 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
No offense naar jou of iets, gewoon even een vraag.
Zou jij het contact met je beste vriend/vriendin ineens kunnen verbreken?
Waarom skip je haar niet totdat je geen gevoelens meer hebt? Is zoveel beter soms en met name in dit soort gevallen. Als ze je wil dan komt ze naar je toe:)quote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Ze is zeker raar, dat ga ik niet ontkennen. Dat weet ik al vanaf de dag dat ik haar ontmoette.
Maar nu dan even over haar:
Zij zoende mij omdat het goed voelde voor haar. Die andere jongen was eigenlijk nog niet echt serieus, maar gewoon een scharrel. Ze wilde ook doorgaan met het zoenen en elkaar blijven zien, totdat het serieus zou worden met een ander.
Dan gaat zij nu dus gewoon de fout in lijkt mij? Ik bedoel, pas als het serieus is weet je of je het wilt of niet.
Van twee walletjes willen eten totdat er een derde is waar ze wel serieus voor wil gaan, maar nee ze is echter supertjes oprecht naar jou. Neem afstand, tenzij je graag doormoddert als verkapt back up plan en jezelf niets beters wil gunnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:54 schreef Tim_Duister het volgende:
Die andere jongen was eigenlijk nog niet echt serieus, maar gewoon een scharrel. Ze wilde ook doorgaan met het zoenen en elkaar blijven zien, totdat het serieus zou worden met een ander.
Dan gaat zij nu dus gewoon de fout in lijkt mij? Ik bedoel, pas als het serieus is weet je of je het wilt of niet.
Je hebt iig geen vijanden meer nodig zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
Dat laatste denk jij. En voel je misschien ook zo, snap ik wel, maar je klampt je vast aan een illusie die er niet meer Is.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:08 schreef Tim_Duister het volgende:
Mwa lang geleden ging er een relatie van me na 5 jaar ook stuk. Koek was gewoon op. Geen vreemd gaan ofzo... Maar je hoopt altijd in het begin dat het weer goed komt. Mensen houden gewoon absoluut niet van grote veranderingen dus vaak is dat al eng zat, want je leven verandert natuurlijk wel heel ergquote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef L.J.E het volgende:
Wijf. Contact verbreken, nummer wissen, alle appjes enz. ook enquote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Tim_Duister het volgende:
[..]
Dat is het m juist haha, mijn hart/gevoel wilt dat ik verder ga met haar, maar mn verstand zegt van niet.
Oke chef luister, ze is NIET je beste vriendin. Ze is je ex waar je nog steeds verliefd op bent, daar kan je geen vriendschap uit halen. Ik weet hoe kut het idee is dat je haar kwijt zal zijn, ik heb het zelf ook meegemaakt en ik denk een groot deel van de FOK!ers hier. Het enigste wat uiteindelijk echt helpt is contact verbreken en verder gaan met je leven. liefdesverdriet is zwaar kut, maar ook daar kom je wel weer overheen, tenzij je met haar om blijft gaan en jezelf continu herinnert aan wat je vroeger had.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:58 schreef Tim_Duister het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Het liefst wil ik geen contact meer zodat ik er overheen kan komen, maar ze is mijn beste vriendin en ik dat verliezen vind ik nog erger dan dat het uit is tussen ons.
Zolang ze in mijn leven blijft ben ik blij, maar het doet ondertussen ook zoveel pijn.
Heeft meer te maken met missen en gevoelensquote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:41 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Mwa lang geleden ging er een relatie van me na 5 jaar ook stuk. Koek was gewoon op. Geen vreemd gaan ofzo... Maar je hoopt altijd in het begin dat het weer goed komt. Mensen houden gewoon absoluut niet van grote veranderingen dus vaak is dat al eng zat, want je leven verandert natuurlijk wel heel erg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |