Oh dat moet ik ook nog doen!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef aeque het volgende:
En ik zit gewoon een beetje heel vrouwelijk mijn nagels te vijlen.
Ik snap Fax hierin ook wel, vrouwen zijn ook niet heilig.quote:
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat je aan de buitenkant of op een eerste date ziet dat zoiets gaat gebeuren...
Gelukkig doe ik het altijd heel mannelijk. Slecht dus.quote:
Mondwater gebruiken!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de nasmaak is zo vervelend.
Bikkelhard.quote:
Ik weet niet of het bepaalde types zijn. Er kan zoveel meer meespelen dan slechts iemand het bed in proberen te krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.
Denk je, of zijn dit de verhalen die ze voor zichzelf houden?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.
Nee zeker niet!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap Fax hierin ook wel, vrouwen zijn ook niet heilig.
Ja dat denk je dus. Ik ben gekoppeld door een gezamenlijke vriendin aan deze jongen, zij was ook echt verbijsterd (en goed nijdig) dat hij het zo aangepakt heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het altijd heel mannelijk. Slecht dus.
Ik ben wel vrij goed op de hoogte van het dateleven van mijn vrienden denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je Of zijn dit de verhalen die ze voor zichzelf houden?
Stom.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat denk je dus. Ik ben gekoppeld door een gezamenlijke vriendin aan deze jongen, zij was ook echt verbijsterd (en goed nijdig) dat hij het zo aangepakt heeft.
Hoeft niet perse. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 1x een beetje vergelijkbare situatie heb gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat juist het feit dat zij hem al langer kende maakte dat ik zo snel mijn gevoelens wat ruimte gaf. En dan gebeurt dit.quote:
Maar heb je het toen ook op zo'n schofterige manier afgehandeld?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 1x een beetje vergelijkbare situatie heb gehad.
Ik heb mij nog nooit zo schuldig en een klootzak gevoeld. Maar ik heb er wel van geleerd. Er zijn er genoeg die het gewoon opzettelijk doen.
Niet op die manier. Ik heb de volgende dag haar opgebeld(we woonden niet vlakbij elkaar) en dat wat er gebeurd was eigenlijk niet had mogen gebeuren omdat er voor mij verder geen gevoelens waren. Reactie was niet heel erg duidelijk of ze er nu erg mee zat of niet. Maar goed mijn eigen schuldgevoel zorgde al voor genoeg zelfhaat op dat moment.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar heb je het toen ook op zo'n schofterige manier afgehandeld?
Maar dat is zooooveel beter! Uit hoe het whatsapp gesprek de laatste paar dagen ging maak ik op dat hij probeerde het dood te laten bloeden, want hij kwam hier pas mee toen ik hem voor het blok zette. En dat vind ik zo lullig, dat hij al eerder wist er geen toekomst in te zien en me dat niet verteld heeft, terwijl ik echt wel duidelijk heb gemaakt dat ik nog een keer af wilde spreken. Vind het zo kinderachtig om het dan op deze manier aan te pakken!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet op die manier. Ik heb de volgende dag haar opgebeld(we woonden niet vlakbij elkaar) en dat wat er gebeurd was eigenlijk niet had mogen gebeuren omdat er voor mij verder geen gevoelens waren. Reactie was niet heel erg duidelijk of ze er nu erg mee zat of niet. Maar goed mijn eigen schuldgevoel zorgde al voor genoeg zelfhaat op dat moment.
Dat is gewoon triest ja. Dan moet hij de ballen hebben om het gewoon te zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat is zooooveel beter! Uit hoe het whatsapp gepsrek de laatste paar dagen ging maak ik op dat hij probeerde het dood te laten bloeden, want hij kwam hier pas mee toen ik hem voor het blok zette. En dat vind ik zo lullig, dat hij al eerder wist er geen toekomst in te zien en me dat niet verteld heeft, terwijl ik echt wel duidelijk heb gemaakt dat ik nog een keer af wilde spreken. Vind het zo kinderachtig om het dan op deze manier aan te pakken!
Exact. Dan had ik het ook een stuk minder stom gevonden. Dan was het balen maar volgende keer beter geweest, en nu is het echt een rotstreek.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is gewoon triest ja. Dan moet hij de ballen hebben om het gewoon te zeggen.
Volgende keer gewoon wat langzamer aanpakken. Als er dan echte interesse is komt dat vanzelf wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Exact. Dan had ik het ook een stuk minder stom gevonden. Dan was het balen maar volgende keer beter geweest, en nu is het echt een rotstreek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |