Ik heb het zelf ook vaker meegemaakt, jaquote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En vaak genoeg hoort dat vriendinnen/huisgenoten het meemaken. Het is helaas niet bepaald een uitzondering.
Wordt wel steeds moeilijker om nog een beetje vertrouwen in het mannelijk ras te hebben zo.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar als je dat maar vaak genoeg meemaakt ga je het wel denken.
Zo lekker.quote:
Ja maar echt. Elke keer als ik net weer begin te geloven dat ze zo slecht nog niet zijn, komt er weer zo één langs.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook vaker meegemaakt, ja. Ben niet voor niets zo gefrustreerd af en toe.
Samen een zakje delen na een flinke portie seks, zonder verdere bijbedoelingen en wederzijdse verplichtingen?quote:
Nee, dat zei ik meteen nadat hij zei dat hij het niet zag gebeuren. En toen zei hij dus dat hij er ook niet meer van kon maken of zeggen. Waarop ik heb gezegd dat ik het niet snap en dat ik vind dat hij het niet zo netjes aangepakt heeft. Daar gaf hij me gelijk in.quote:
Dat denk ik ook elke keer weer.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Tja. Ik denk niet dat ik snel met dat soort mannen op een date zou belanden eigenlijk.
Rotte appels heb je overal. Die moet je plattrappen en dan doorlopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar echt. Elke keer als ik net weer begin te geloven dat ze zo slecht nog niet zijn, komt er weer zo één langs.
Ik sla mijn portie wel over deze keer, dank jequote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen een zakje delen na een flinke portie seks, zonder verdere bijbedoelingen en wederzijdse verplichtingen?
Jup, zo gaat datquote:Op maandag 23 februari 2015 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar echt. Elke keer als ik net weer begin te geloven dat ze zo slecht nog niet zijn, komt er weer zo één langs.
Sjezus zegquote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik meteen nadat hij zei dat hij het niet zag gebeuren. En toen zei hij dus dat hij er ook niet meer van kon maken of zeggen. Waarop ik heb gezegd dat ik het niet snap en dat ik vind dat hij het niet zo netjes aangepakt heeft. Daar gaf hij me gelijk in.
Portie seks of portie autodrop?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik sla mijn portie wel over deze keer, dank je
Het is niet dat je aan de buitenkant of op een eerste date ziet dat zoiets gaat gebeuren...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Tja. Ik denk niet dat ik snel met dat soort mannen op een date zou belanden eigenlijk.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, zo gaat dat.
En op gegeven moment ga je denken dat je enkel leuk bent voor seks.
Wat meer diepgang is ook niet verkeerd (no pun intended).quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, zo gaat dat.
Maar de nasmaak is zo vervelend.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rotte appels heb je overal. Die moet je plattrappen en dan doorlopen.
Oh dat moet ik ook nog doen!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef aeque het volgende:
En ik zit gewoon een beetje heel vrouwelijk mijn nagels te vijlen.
Ik snap Fax hierin ook wel, vrouwen zijn ook niet heilig.quote:
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat je aan de buitenkant of op een eerste date ziet dat zoiets gaat gebeuren...
Gelukkig doe ik het altijd heel mannelijk. Slecht dus.quote:
Mondwater gebruiken!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de nasmaak is zo vervelend.
Bikkelhard.quote:
Ik weet niet of het bepaalde types zijn. Er kan zoveel meer meespelen dan slechts iemand het bed in proberen te krijgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.
Denk je, of zijn dit de verhalen die ze voor zichzelf houden?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijken me wel bepaalde types mannen. In mijn vriendenkring gaan ze niet zo om met mensen die ze daten, in elk geval.
Nee zeker niet!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap Fax hierin ook wel, vrouwen zijn ook niet heilig.
Ja dat denk je dus. Ik ben gekoppeld door een gezamenlijke vriendin aan deze jongen, zij was ook echt verbijsterd (en goed nijdig) dat hij het zo aangepakt heeft.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik het altijd heel mannelijk. Slecht dus.
Ik ben wel vrij goed op de hoogte van het dateleven van mijn vrienden denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je Of zijn dit de verhalen die ze voor zichzelf houden?
Stom.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat denk je dus. Ik ben gekoppeld door een gezamenlijke vriendin aan deze jongen, zij was ook echt verbijsterd (en goed nijdig) dat hij het zo aangepakt heeft.
Hoeft niet perse. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 1x een beetje vergelijkbare situatie heb gehad.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat juist het feit dat zij hem al langer kende maakte dat ik zo snel mijn gevoelens wat ruimte gaf. En dan gebeurt dit.quote:
Maar heb je het toen ook op zo'n schofterige manier afgehandeld?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoeft niet perse. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik 1x een beetje vergelijkbare situatie heb gehad.
Ik heb mij nog nooit zo schuldig en een klootzak gevoeld. Maar ik heb er wel van geleerd. Er zijn er genoeg die het gewoon opzettelijk doen.
Niet op die manier. Ik heb de volgende dag haar opgebeld(we woonden niet vlakbij elkaar) en dat wat er gebeurd was eigenlijk niet had mogen gebeuren omdat er voor mij verder geen gevoelens waren. Reactie was niet heel erg duidelijk of ze er nu erg mee zat of niet. Maar goed mijn eigen schuldgevoel zorgde al voor genoeg zelfhaat op dat moment.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar heb je het toen ook op zo'n schofterige manier afgehandeld?
Maar dat is zooooveel beter! Uit hoe het whatsapp gesprek de laatste paar dagen ging maak ik op dat hij probeerde het dood te laten bloeden, want hij kwam hier pas mee toen ik hem voor het blok zette. En dat vind ik zo lullig, dat hij al eerder wist er geen toekomst in te zien en me dat niet verteld heeft, terwijl ik echt wel duidelijk heb gemaakt dat ik nog een keer af wilde spreken. Vind het zo kinderachtig om het dan op deze manier aan te pakken!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet op die manier. Ik heb de volgende dag haar opgebeld(we woonden niet vlakbij elkaar) en dat wat er gebeurd was eigenlijk niet had mogen gebeuren omdat er voor mij verder geen gevoelens waren. Reactie was niet heel erg duidelijk of ze er nu erg mee zat of niet. Maar goed mijn eigen schuldgevoel zorgde al voor genoeg zelfhaat op dat moment.
Dat is gewoon triest ja. Dan moet hij de ballen hebben om het gewoon te zeggen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat is zooooveel beter! Uit hoe het whatsapp gepsrek de laatste paar dagen ging maak ik op dat hij probeerde het dood te laten bloeden, want hij kwam hier pas mee toen ik hem voor het blok zette. En dat vind ik zo lullig, dat hij al eerder wist er geen toekomst in te zien en me dat niet verteld heeft, terwijl ik echt wel duidelijk heb gemaakt dat ik nog een keer af wilde spreken. Vind het zo kinderachtig om het dan op deze manier aan te pakken!
Exact. Dan had ik het ook een stuk minder stom gevonden. Dan was het balen maar volgende keer beter geweest, en nu is het echt een rotstreek.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is gewoon triest ja. Dan moet hij de ballen hebben om het gewoon te zeggen.
Volgende keer gewoon wat langzamer aanpakken. Als er dan echte interesse is komt dat vanzelf wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Exact. Dan had ik het ook een stuk minder stom gevonden. Dan was het balen maar volgende keer beter geweest, en nu is het echt een rotstreek.
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon wat langzamer aanpakken. Als er dan echte interesse is komt dat vanzelf wel.
Kerels die interesse hebben zijn niet spannend genoeg en belanden onherroepelijk in de friendzone duhquote:Op maandag 23 februari 2015 23:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon wat langzamer aanpakken. Als er dan echte interesse is komt dat vanzelf wel.
Trusten nogmaals Sammiequote:
Kutwijven die zo denken.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels die interesse hebben zijn niet spannend genoeg en belanden onherroepelijk in de friendzone duh
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kerels die interesse hebben zijn niet spannend genoeg en belanden onherroepelijk in de friendzone duh
Goed zo.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat is wel de bedoeling idd.
Dat is jouw perceptie Fax.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trying too hard Fax.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kost jaren van trainingquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Je bent ook wel heel goed in de slachtofferrol Fax.
Niet alleen de mijne hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 23:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Dat is jouw perceptie Fax.
Trusten broquote:Op maandag 23 februari 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
But anyway, I'm off to bed.
Sleep tight.![]()
En komt wel weer goed Bambi.
I knooow.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:47 schreef aeque het volgende:
But anyway, I'm off to bed.
Sleep tight.![]()
En komt wel weer goed Bambi.
Ik weet niet wat beter is.Denken dat je alleen leuk bent voor de seks of denken dat je alleen goed bent voor alles behalve de liefde/seks.Dat laatste is ook geen aanrader...quote:Op maandag 23 februari 2015 23:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, zo gaat dat.
Welterusten Yvquote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh naar bed met sokken om 10uur klinkt goed
Nu helaas alweer bijna 2 uur te laat, dus bij deze dan ook maar sweet dreams!
Dat is het.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Truste!quote:Op maandag 23 februari 2015 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Je wil ze niet de kost geven loka,serieus...quote:
Er is een verschil in interesse tonen en te hard van stapel lopen, natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niet te graag willen neequote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een verschil in interesse tonen en te hard van stapel lopen, natuurlijk.
Die krijg je nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De tijd nemen om elkaar te leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |