abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 25 februari 2015 @ 16:34:26 #101
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_150033971
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef jodelahity het volgende:
Ik geef op. Vanavond toch tot laat naar vrienden en weet nu wel weer van mezelf wel dat ik sowieso over 2 week ofzo toch wel weer begin omdat ik het dan wel goed genoeg vind :')
tssss zwak hoor
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_150034219
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:34 schreef Paul het volgende:

[..]

tssss zwak hoor
MAAR WAAROM WIL JIJ NOU NIET OP TV?
pi_150034374
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2015 16:22 schreef HPLC het volgende:

[..]

Waar is je ruggengraat?
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_150034405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 15:56 schreef jodelahity het volgende:
Ik geef op. Vanavond toch tot laat naar vrienden en weet nu wel weer van mezelf wel dat ik sowieso over 2 week ofzo toch wel weer begin omdat ik het dan wel goed genoeg vind :')
-O-
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_150037247
Alcoholistische beren kicken af in Roemenië

Twee aan alcohol verslaafde beren die leven in een Russisch restaurant, gaan afkicken in Roemenië. Dat berichtte de BBC woensdag. De dieren zouden verslaafd zijn geraakt doordat ze vaak drankjes kregen toegestopt door klanten.

De Russische rechter besloot eerder deze maand dat de beren in maart weggehaald moeten worden bij hun baasje. Hij hield de dieren twintig jaar lang in smerige kooien in zijn restaurant in Sotsji. Dronken klanten gooiden er drankjes naar de beren, zei een activiste eerder tegen The Independent. Die gaan zich dan 'grappig' gedragen.

Een berenopvang in Roemenië heeft inmiddels aangeboden de dieren te helpen met afkicken, maar het vervoer moet nog geregeld worden. De twee beren wonen ondertussen nog steeds bij hun voormalige eigenaar. „Er ligt een bevel van de rechtbank om ze weg te halen, maar ze kunnen in Sotsji nergens worden opgevangen”, zei het hoofd van een dierenrechtenorganisatie tegen de BBC.

Bron;

http://www.telegraaf.nl/b(...)an_de_alcohol__.html
pi_150037733
pi_150037989
Vanavond wel chips maar geen bier bij het voetbal op tv.
Moet Ziggo wel ff meewerken, want we zijn al de hele dag bezig met het instellen van nieuwe zenders, maar dat werkt voor geen meter.
pi_150037995
Ik doe nog mee maar moet een neveneffect vermelden...

KLB / Neveneffect stoppen met alcohol :( :% :(
pi_150038163
Wat een struggles man ;(
OT: behalve mijn biertje van zaterdag (of wat het zondag) gaat het prima *O*
pi_150038491
In dat krantenartikel verstaan ze onder een 'zware drinker' al iemand die 1 maal per week meer dan 6 glazen op een avond drinkt.. Maar dat is toch best normaal als je bijvoorbeeld op zaterdag uit gaat? Dan zit ik nog wel een keer op 6 glazen.
pi_150038861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:00 schreef Breekfast het volgende:
In dat krantenartikel verstaan ze onder een 'zware drinker' al iemand die 1 maal per week meer dan 6 glazen op een avond drinkt.. Maar dat is toch best normaal als je bijvoorbeeld op zaterdag uit gaat? Dan zit ik nog wel een keer op 6 glazen.
Iemand die 1 avond per week 6 glazen drinkt kan ook al een alcoholist zijn. Ligt eraan waarom je drinkt.

De GGD richtlijnen moet je nogal ruim zien, naar beide kanten toe.
pi_150040095
Hoe moet je uitgaan als je hebt besloten even niet te drinken?
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 20:05:15 #113
18653 crew  D.
pi_150041237
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 12:36 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Nee bedankt! Wel leuk als een FOK!er op tv komt :D
Ligt aan de Fokker :Y

Stormchaser was :'), Fles was wel leuk :Y
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 20:09:04 #114
18653 crew  D.
pi_150041426
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:10 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Iemand die 1 avond per week 6 glazen drinkt kan ook al een alcoholist zijn. Ligt eraan waarom je drinkt.

Dat zeggen ze er niet bij :N

Volgens 'de norm' zou ik een alcoholist zijn, en net als een echte alcoholist ontken ik dat :P
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 20:11:57 #115
18653 crew  D.
pi_150041555
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 18:44 schreef sneakydesert het volgende:
Vanavond wel chips maar geen bier bij het voetbal op tv.
Moet Ziggo wel ff meewerken, want we zijn al de hele dag bezig met het instellen van nieuwe zenders, maar dat werkt voor geen meter.
Even de handleiding erbij zoeken :Y

Wij kregen van Ziggo een brief waarin stond hoe dat moest. Het kostte me 1 minuut de tijd :Y
pi_150043213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:09 schreef D. het volgende:

[..]

Dat zeggen ze er niet bij :N

Volgens 'de norm' zou ik een alcoholist zijn, en net als een echte alcoholist ontken ik dat :P
Daarom zeg ik ook, die norm moet je naar beide kanten heel ruim zien. Het is niet automatisch zo dat je een alcoholist bent wanneer je, bijvoorbeeld, 5 avonden per week 5 halve liters weg tikt.

Net zo goed als dat je wél een alcoholist kan zijn met 5, 6 glazen op 1 avond, 1 keer per week.

Waar het om gaat is de behoefte en het waarom. Je bent een alcoholist wanneer je drinkt en je dat eigenlijk niet wilt of weet dat je het beter even niet kan doen, wanneer je afhankelijk wordt. Mensen denken vaak dat alcoholisten ze niet meer op een rijtje hebben, het tegendeel is waar. Ik denk juist dat een groot deel van de alcoholisten dat in het geniep zijn en verder alles op orde lijken te hebben.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 20:54:54 #117
18653 crew  D.
pi_150043401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook, die norm moet je naar beide kanten heel ruim zien. Het is niet automatisch zo dat je een alcoholist bent wanneer je, bijvoorbeeld, 5 avonden per week 5 halve liters weg tikt.

Net zo goed als dat je wél een alcoholist kan zijn met 5, 6 glazen op 1 avond, 1 keer per week.

Waar het om gaat is de behoefte en het waarom. Je bent een alcoholist wanneer je drinkt en je dat eigenlijk niet wilt of weet dat je het beter even niet kan doen, wanneer je afhankelijk wordt. Mensen denken vaak dat alcoholisten ze niet meer op een rijtje hebben, het tegendeel is waar. Ik denk juist dat een groot deel van de alcoholisten dat in het geniep zijn en verder alles op orde lijken te hebben.
Volgens die redenering is iedereen die iedere dag drinkt maar daar zelf geen probleem mee heeft of van ondervindt geen alcoholist. Dat lijkt me wat te makkelijk :Y
pi_150043448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:11 schreef D. het volgende:

[..]

Even de handleiding erbij zoeken :Y

Wij kregen van Ziggo een brief waarin stond hoe dat moest. Het kostte me 1 minuut de tijd :Y
Gelukt _O_
pi_150043525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:54 schreef D. het volgende:

[..]

Volgens die redenering is iedereen die iedere dag drinkt maar daar zelf geen probleem mee heeft of van ondervindt geen alcoholist. Dat lijkt me wat te makkelijk :Y
Dan begrijp je me verkeerd, integendeel zelfs. Het gaat om de oorzaak van het drankgebruik. Dat moet je onder de loep houden, en daarna de hoeveelheid.

Of je het een probleem vind of er problemen van ondervindt is juist geen criteria voor het begrip 'alcoholist'.
  Moderator woensdag 25 februari 2015 @ 21:02:12 #120
18653 crew  D.
pi_150043760
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:

Het gaat om de oorzaak van het drankgebruik.
Lijkt me ook te makkelijk :Y
pi_150044062
pi_150045340
quote:
Moet ik ook regelmatig aan denken :T

Blijft een leuke

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 21:38:32 ]
pi_150045493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 19:37 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe moet je uitgaan als je hebt besloten even niet te drinken?
http://www.vice.com/nl/re(...)?utm_source=vicefbnl
:D

Deze tip _O-

quote:
Tijdens het niet drinken begin je te vermoeden dat iedereen in uitgaansgelegenheden alcohol drinkt omdat er geen fatsoenlijke alternatieven worden geboden. Cola, tonic, appelsap, Spa rood en dat soort dingen blijven hoogstens één glaasje leuk. Probeer daarom alles een keer gedronken te hebben. Als je bij de Fristi aankomt weet je dat het tijd is om naar huis te gaan. Het houdt de dingen overzichtelijk.
pi_150046952
Het is wel saai zo hoor :{
pi_150057967
We zijn de 200 uur gepasseerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')