SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar niet de moeite voor een nieuwe TT genomen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Nee, ik pakte hem per ongeluk en had geen idee voor een nieuwe TT.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:41 schreef trolley het volgende:
Maar niet de moeite voor een nieuwe TT genomen![]()
Och als je het kan en het niet erg vindt om wat verder te lopen, waarom niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:10 schreef Artoo het volgende:
[..]
Zo veel tegenstrijdige adviezenBij de vereniging waar ik liep destijds raadde wel aan om lekker ver te gaan, en dat werd me drie weken geleden in de zaak waar ik mijn nieuwe schoenen heb gekocht ook verteld. Het is zo lastig allemaal!
De week voor de HM rust houden had ik al wel bedacht, dat heb ik de vorige keer ook gedaan en dat beviel goed.
Maar, bedankt!
Je kan een HM zoals eerder gezegd ook wel uitlopen als je langste duurloop een km of 18 is.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
'44rdbei daarbij' was geen optie?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:42 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nee, ik pakte hem per ongeluk en had geen idee voor een nieuwe TT.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En ik probeerde juist uit te leggen dat het voor een topprestatie beter is om juist niet die extra kilometers te pakken. 17 of 18 maximaal lopen ipv 25, scheelt je 7km herstel die je totaal niet nodig hebt voor een HM.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef Guard het volgende:
[..]
Och als je het kan en het niet erg vindt om wat verder te lopen, waarom niet?
Je kan een HM zoals eerder gezegd ook wel uitlopen als je langste duurloop een km of 18 is.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
'44rdbei daarbij' was geen optie?
Nee, voel me hier nog een beetje te gast dus niet gelijk een TT over mezelf maken.![]()
Oh sorry coach, ik zal niets meer zeggenquote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En ik probeerde juist uit te leggen dat het voor een topprestatie beter is om juist niet die extra kilometers te pakken. 17 of 18 maximaal lopen ipv 25, scheelt je 7km herstel die je totaal niet nodig hebt voor een HM.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Goed argument!quote:Op maandag 23 februari 2015 21:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh sorry coach, ik zal niets meer zeggenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor het eerst de 8 km aangetikt tijdens een baantraining. Sowieso voor het eerst in wéken de 8 km aangetikt, ik ben niet zo in vorm geloof ik. Wél lekker gelopen!![]()
![]()
Als je voor een marathon maar 14km hoeft te trainen is vior de hm 7 genoeg toch?
Ik zou voor de gulden middenweg gaan.. Een keer >21 km aantikken voor het vertrouwen kan prima, maar meerdere keren is overdrevem. En op tijd terugschroeven.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zijn er Fokkers die ook de BreakoutRun op 16 mei gaan lopen?
Of zit ik nu helemaal verkeerd in dit topic?![]()
![]()
@44rdbei:
Welkom!![]()
Ach, het enige dat je van t begin beter wel gelijk kunt hebben is fatsoenlijke schoenen. Is gelijk motivatie om niet meteen weer te stoppen, want ' dure schoenen ' gekocht!![]()
Post vooral lekker je voortgang!![]()
You go, girl!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Gogo83 het volgende:
Voor het eerst de 8 km aangetikt tijdens een baantraining. Sowieso voor het eerst in wéken de 8 km aangetikt, ik ben niet zo in vorm geloof ik. Wél lekker gelopen!![]()
![]()
Dat gebruik ik dus wel eens als motivatiedat ik wel moet gaan lopen omdat t anders zonde is van m'n schoenen en andere meuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
•Dankjequote:Op maandag 23 februari 2015 22:07 schreef Liesje68 het volgende:
@44rdbei:
Welkom!![]()
Ach, het enige dat je van t begin beter wel gelijk kunt hebben is fatsoenlijke schoenen. Is gelijk motivatie om niet meteen weer te stoppen, want ' dure schoenen ' gekocht!![]()
Post vooral lekker je voortgang!![]()
Ik heb niet zo'n heel ruim budget maar goede schoenen moet wel lukken![]()
![]()
Bedankt voor de adviezenDie wekelijkse überlange runs laat ik dan maar een beetje varen, denk ik ... In ieder geval deze week dan even een tandje terug.
Fear is the path to the Dark Side.![]()
komt een beetje vroeg voor mijquote:Op maandag 23 februari 2015 22:04 schreef Mubassie het volgende:
Zijn er Fokkers die ook de BreakoutRun op 16 mei gaan lopen?
Of zit ik nu helemaal verkeerd in dit topic?![]()
![]()
Volgens mij loopt er niemand van het topic. Wel wat mensen van onze atletiekvereniging, dus genoeg hardlopers die daar blij van worden Mubassie.![]()
![]()
Beginnen te krijgen? Ik loop al jaren met een bomgordel.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:55 schreef 44rdbei het volgende:
ehm, hoi...
hebben jullie plaats voor mensen die een buikje beginnen te krijgen ?
![]()
Da's t voordeel van hardlopen ten opzichte van bijna alle andere sporten: het kan relatief goedkoop. Dat en het gevoel echt ' badass ' te zijn als je je 1ste 5km loopt...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:09 schreef 44rdbei het volgende:
•
[..]
Dankje![]()
Ik heb niet zo'n heel ruim budget maar goede schoenen moet wel lukken![]()
*boks* ik ben de laatste weken ook niet in vorm.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Gogo83 het volgende:
Voor het eerst de 8 km aangetikt tijdens een baantraining. Sowieso voor het eerst in wéken de 8 km aangetikt, ik ben niet zo in vorm geloof ik. Wél lekker gelopen!'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
precies, 5 km zou al heel wat zijn...quote:Op maandag 23 februari 2015 22:18 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Da's t voordeel van hardlopen ten opzichte van bijna alle andere sporten: het kan relatief goedkoop. Dat en het gevoel echt ' badass ' te zijn als je je 1ste 5km loopt...![]()
Is daar ook een apart topic voor?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:32 schreef D. het volgende:
Het zijn de nationale 'uit vorm zijn' weken
Beter is gewoon hier blijven en die weken voorbij laten gaanquote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Is daar ook een apart topic voor?![]()
![]()
Nee, want dan wordt het hier zo ongezellig.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:36 schreef trolley het volgende:
[..]
Is daar ook een apart topic voor?![]()
...zo helemaal alleen.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, want dan wordt het hier zo ongezellig.![]()
Misschien dat de verhalen van de mensen die wél in vorm zijn wel aanstekelijk werken voor ons om weer in vorm te komen inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2015 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Beter is gewoon hier blijven en die weken voorbij laten gaan
Ik kan me mijn eerste 5 of 10 niet meer herinneren, volgens mij boeide het mij niet en was ik blijer dat ik 30 minuten achter elkaar kon lopen. Mijn eerste 21,2 weet ik wel, dat was tijdens een HM-wedstrijd. (En ik had in de training tot 18 gelopen.)
Niet uit vorm, ook niet in vorm. Vandaag voor het eerst sinds weken wel met de interval meegedaan op maandag. Ging niet slecht, maar 2:30m over 400m was net goed.![]()
Had toch wel in de topictitel iets met "Men in tights" verwachtWelkom Frutilla (aardbei op zijn "Argentijns" Spaans).
Vwb de kleding, ik loop altijd gewoon in een joggingbroek (nu in korte broek, want veel te warm) en een doodgewoon katoenen t-shirt, iets dat hier door de incrowd verafschuwd wordtMaar scheelt weer wat euro´s, die je dan beter aan goede schoenen kan uitgeven.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
44rdbei, als je je prettiger voelt in een joggingbroek, moet je dat gewoon doen. En H&M kleding is inderdaad prima.
Als je net begint met opbouwen heb je nog niet de aerodynamica van tights nodig.![]()
![]()
Goed bezig! 8 km is best veel voor een baan training of niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Gogo83 het volgende:
Voor het eerst de 8 km aangetikt tijdens een baantraining. Sowieso voor het eerst in wéken de 8 km aangetikt, ik ben niet zo in vorm geloof ik. Wél lekker gelopen!
Ik heb spierpijn in mijn kuiten van de 8 van zondag![]()
![]()
Nu al in een korte broek, daar gaat mijn voorkeur ook naar uit maar denk dat het iets te fris is voor 's ochtends vroeg. denk dat ik vooral 's ochtends ga lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:04 schreef flipsen het volgende:
Had toch wel in de topictitel iets met "Men in tights" verwachtWelkom Frutilla (aardbei op zijn "Argentijns" Spaans).
Vwb de kleding, ik loop altijd gewoon in een joggingbroek (nu in korte broek, want veel te warm) en een doodgewoon katoenen t-shirt, iets dat hier door de incrowd verafschuwd wordtMaar scheelt weer wat euro´s, die je dan beter aan goede schoenen kan uitgeven.
![]()
Bedankt voor tips zover. over de kleding denk ik nog wel even na...
is wel goed dat ik me even gemeld heb in het topic. nu niet gaan lopen zou een afgang zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door 44rdbei op 23-02-2015 23:31:59 ]![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:23 schreef 44rdbei het volgende:
Bedankt voor tips zover. over de kleding denk ik nog wel even na...
is wel goed dat ik me even gemeld heb in het topic. nu niet gaan lopen zou een afgang zijn.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo denk ik er ook over!!quote:Op maandag 23 februari 2015 22:54 schreef trolley het volgende:
[..]
Misschien dat de verhalen van de mensen die wél in vorm zijn wel aanstekelijk werken voor ons om weer in vorm te komen inderdaad
En trolley, ik ben ook september gestart en ben ook uit vorm (overbelasting blessure). Zal wel normaal zijn dus, een dipje na zo'n 5 maanden. Komt goed![]()
![]()
Dat sommige mensen uit vorm zijn heeft misschien ook te maken met dat we aan het einde van de winter zitten, minder weerstand enzo... Oftewel: nog ff een paar weekjes uitzitten
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Ik denk dit ja. Ik snak naar een weekje waarin de zon volop schijnt en het een graad of 15 is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dat sommige mensen uit vorm zijn heeft misschien ook te maken met dat we aan het einde van de winter zitten, minder weerstand enzo... Oftewel: nog ff een paar weekjes uitzittenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Trolley, ik durf mijzelf toch wel een redelijk ervaren loper te noemen maar niemand die meer last heeft van dipjes dan ik.
De ene dag loop ik 3-4 uur met mijn vingers in mijn neus en een paar dagen later gaat een 10km loopje gewoon kut, om het daarna weer helemaal op te pakken.
Ik weet dat ik hier erg vatbaar voor ben gewoon bij mijn lopen hoort... ik trek me er dan tegenwoordig weinig meer van aan.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ook. Ik vind het nou wel weer genoeg zoquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik denk dit ja. Ik snak naar een weekje waarin de zon volop schijnt en het een graad of 15 is.Ben al blij dat het steeds langer licht blijft
Wat is dat toch lekker, om 's ochtends heel vroeg te lopen! Vandaag weer naar het werk gerend, heb er dan om 7:30 uur al 12km op zitten. Het lopen zelf is (uiteraard) niet eens zo heel fijn, maar ik heb het idee dat je de rest van de dag de endorfine voelt
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wil ik ook gaan doen, loopforens wordenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:00 schreef Cynic het volgende:
Wat is dat toch lekker, om 's ochtends heel vroeg te lopen! Vandaag weer naar het werk gerend, heb er dan om 7:30 uur al 12km op zitten.Maar ik wacht nog ff tot het wat warmer wordt...
Even terugkomend op het lopen van trainingen van 25km als voorbereiding op een HM: nuttig! Het is zeker goed om je lichaam op een dergelijke manier te prikkelen. voor mijn drie HMs in wedstrijdverband liep ik steeds 1 of meerdere 25+ trainingen. Ik had bijvoorbeeld ook veel baat bij om trainingen tot een uur te doen om sneller te worden op de 5km.
Je trainingen zijn altijd anders dan je wedstrijd (lagere gemiddelde intensiteit), dus dat mag geen argument zijn. Wel is het idd zo dat langere trainingen er vaak war harder inhakken, dus houdt daar rekening mee bij het overige trainingsvolume.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Er is nog wel een verschil in looptempo he. Voor jou duurt een duurloop van 25km maximaal 2 uur. Voor iemand die er meer dan ruim 2.5 uur over doet zou ik het toch niet zo snel aanraden, dan kom je toch al in marathon-trainingsgebied.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:15 schreef Corniel het volgende:
komend op het lopen van trainingen van 25km als voorbereiding op een HM: nuttig! Het is zeker goed om je lichaam op een dergelijke manier te prikkelen. voor mijn drie HMs in wedstrijdverband liep ik steeds 1 of meerdere 25+ trainingen. Ik had bijvoorbeeld ook veel baat bij om trainingen tot een uur te doen om sneller te worden op de 5km.
Je trainingen zijn altijd anders dan je wedstrijd (lagere gemiddelde intensiteit), dus dat mag geen argument zijn. Wel is het idd zo dat langere trainingen er vaak war harder inhakken, dus houdt daar rekening mee bij het overige trainingsvolume.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Welkom 44rdbei!![]()
De LTM staat inderdaad, zoals Pijll terecht opmerkt, voor Landgoed Twente Marathon. Aangezien dit een M in duovorm is (je legt beide deze afstand af, deels fietsend en deels lopend) en MissTwente waarschijnlijk 10-15 km voor rekening neemt, zal mijn deel dus neerkomen op circa 30 km lopen. En dat door een heel mooi stukje Twente, wat een feest.![]()
En over vorm heb ik ook al niet te klagen. Niet dat ik het idee heb dat ik al op mijn top zit, maar het lopen gaat prima en het herstel boven verwachting. Ik kan eigenlijk nog steeds niet echt geloven dat ik 32 km trailen zo relatief makkelijk verteer. Ja, ik heb wel zware benen en voel dat ik een inspanning heb geleverd. Maar ik heb ook op dag 2 geen spierpijn en loop bij wijze van spreken fluitend de trappen op en af.![]()
Ik denk dat ik vanavond maar een rustig herstelloopje ga doen. Als ik 7,6 km loop heb ik er deze maand 110 gelopen, precies 1 km minder dan januari. De rest van de week gaat dat waarschijnlijk niet meer lukken vanwege andere activiteiten en zondag begint de nieuwe maand alweer.![]()
Hey een hardlooptopic. Na bijna 2 jaar niet sporten ben ik in september (samen met mijn vriendin) begonnen met hardlopen bij loopgroep bij mij in de wijk. De eerste 5 kilometer zit er inmiddels ook al weer op. Maar ik moet wel zeggen dat ik met dit winterse weer mij er echt wel toe moet dwingen om gewoon te gaan
Het hielp ook niet dat ik na een tijdje last kreeg van mijn enkel, waarschijnlijk vanwege niet goede hardloopschoenen. Dus twee weken geleden ook maar eens goede schoenen laten aanmeten![]()
![]()
Rockfirequote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:17 schreef Rockfire het volgende:
Hey een hardlooptopic. Na bijna 2 jaar niet sporten ben ik in september (samen met mijn vriendin) begonnen met hardlopen bij loopgroep bij mij in de wijk. De eerste 5 kilometer zit er inmiddels ook al weer op. Maar ik moet wel zeggen dat ik met dit winterse weer mij er echt wel toe moet dwingen om gewoon te gaan
Het hielp ook niet dat ik na een tijdje last kreeg van mijn enkel, waarschijnlijk vanwege niet goede hardloopschoenen. Dus twee weken geleden ook maar eens goede schoenen laten aanmeten
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
En omdat ik in april nog niet zoveel loopjes had staan, verzoekje aan 44rdbei:
1
2[b]26 april 2015 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/koningsnachtrun]Koningsnachtrun (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - 5 km (social run)
Dat wordt wel een beetje passen en meten met de Kastelenloop eerder die dag, maar volgens mij moet het kunnen. Er zit 7,5 uur tussen de starttijden. En 's avonds is gewoon lopen voor de lol, geen tijdsdruk.
Overigens staat de 20 van Alphen dubbel in de OP... (met verschillende deelnemers)![]()
Welkom 44rdbei en Rockfire!
Was wel interessant gisteren. Voor de meesten hier is er nog hoop. Ingrid Prigge is namelijk pas op 34-jarige leeftijd begonnen. Eigenlijk wilde ze gaan volleyballen, maar omdat er een wachtlijst was is ze toen maar begonnen met hardlopen.![]()
Die zou ik ook wel heel graag willen lopen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:05 schreef McTwente het volgende:
Welkom 44rdbei!![]()
De LTM staat inderdaad, zoals Pijll terecht opmerkt, voor Landgoed Twente Marathon. Aangezien dit een M in duovorm is (je legt beide deze afstand af, deels fietsend en deels lopend) en MissTwente waarschijnlijk 10-15 km voor rekening neemt, zal mijn deel dus neerkomen op circa 30 km lopen. En dat door een heel mooi stukje Twente, wat een feest.![]()
Dat lijkt me echt een feestje!
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Het komt vast en zeker ook wel weer goed ja, het is alleen jammer dat het een beetje demotiverend werkt. Maar goed, gelukkig blijkt het heel normaal te zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over!!
En trolley, ik ben ook september gestart en ben ook uit vorm (overbelasting blessure). Zal wel normaal zijn dus, een dipje na zo'n 5 maanden. Komt goedDat durf ik ook wel van jou aan te nemen. Het is voor mij de eerste keer dat ik een dipje heb, dus ik moet er nog even aan wennen en leren om me erbij neer te leggen en het te accepterenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Trolley, ik durf mijzelf toch wel een redelijk ervaren loper te noemen maar niemand die meer last heeft van dipjes dan ik.
De ene dag loop ik 3-4 uur met mijn vingers in mijn neus en een paar dagen later gaat een 10km loopje gewoon kut, om het daarna weer helemaal op te pakken.
Ik weet dat ik hier erg vatbaar voor ben gewoon bij mijn lopen hoort... ik trek me er dan tegenwoordig weinig meer van aan.Maar zoals anderen ook al zeiden, het is waarschijnlijk een combinatie van factoren. Ten eerste het weer natuurlijk, langzaam maar zeker gaan we de goede kant weer op. Ten tweede is m'n dipje begonnen zo ongeveer na de begrafenis van mijn opa twee weken geleden. En ten derde, mijn laatste wedstrijd dateert van 27 december, wat de motivatie ook niet echt ten goede komt denk ik ... Dus al met al is het ook niet verwonderlijk dat het nu even iets minder loopt.
Mijn Garmin-upload probleem is trouwens nog steeds niet opgelost. Soms gaat het nog 'redelijk snel', in 10-15 minuten, maar andere keren is hij een uur bezig en dan mislukt het alsnog..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een beetje zoals met lopen. Soms heb je meteen een lekker gevoel te pakken, maar soms kun je uuuuuren blijven doorlopen zonder ooit dat gevoel te krijgenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn Garmin-upload probleem is trouwens nog steeds niet opgelost. Soms gaat het nog 'redelijk snel', in 10-15 minuten, maar andere keren is hij een uur bezig en dan mislukt het alsnog..F means you're fucked![]()
Gezien je wedstrijd in Enschede veronderstel ik dat je in Twente woont.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel heel graag willen lopen.Dat lijkt me echt een feestje!
Al ben ik het levende bewijs dat dit een gevaarlijke aanname is. Met mijn wedstrijden in Enschede, Diepenheim en De Lutte woon ik toch echt in Amersfoort en niet meer in Twente. Maar ja, geboren en getogen Tukker...
Als je de LTM wilt lopen (in duoverband) moet je er snel bij zijn. De inschrijving opende op 1 februari 0.00 uur en zat binnen een paar uur vol.
In Winterswijk hebben ze vorig jaar een vergelijkbaar evenement gehouden, de Marathon Nationaal Landschap. Die was geloof ik minder snel vol, al heb ik geen idee of die dit jaar ook weer gehouden wordt.![]()
In dit geval is het een correcte veronderstellingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:22 schreef McTwente het volgende:
[..]
Gezien je wedstrijd in Enschede veronderstel ik dat je in Twente woont.
Al ben ik het levende bewijs dat dit een gevaarlijke aanname is. Met mijn wedstrijden in Enschede, Diepenheim en De Lutte woon ik toch echt in Amersfoort en niet meer in Twente. Maar ja, geboren en getogen Tukker...
Als je de LTM wilt lopen (in duoverband) moet je er snel bij zijn. De inschrijving opende op 1 februari 0.00 uur en zat binnen een paar uur vol.
In Winterswijk hebben ze vorig jaar een vergelijkbaar evenement gehouden, de Marathon Nationaal Landschap. Die was geloof ik minder snel vol, al heb ik geen idee of die dit jaar ook weer gehouden wordt.Voor mij ligt de Tankenberg op een kwartiertje hardlopen. Een luxe die ik enorm koester
Ik zag inderdaad dat de duoinschrijvingen al vol zijn, helaas. De volgende keer hoop ik er dan maar eerder bij te zijn. Bedankt voor de tip voor de Marathon Nationaal Landschap, daar zal ik eens naar kijken!Fear is the path to the Dark Side.![]()
Ik heb echt spierpijn van Hardclassics zaterdagnachthet lijkt wel elke keer erger te worden
![]()
Gisteren dus geen kickboksen en morgenochtend weer een klein rondje maken.
Welkom aardbei en rockfire!Ik denk dat ik met de Stevensloop toch de 5 ga doen. Wat is je plan, heb je een bepaalde tijd die je wilt lopen? (laatste stukje is via de voerweg zag ikquote:)
![]()
Haha ik vind die PR stukjes van hardloopevenementen altijd zo grappig. De Dam tot Damloop miniloop verandert van 4 naar 5 EM. Dan staat er:
"Mooie bijkomstigheid is dat de toestroom van deelnemers wordt verbeterd en de afstand meer mensen zal aanspreken. Zowel beginners als gevorderde lopers zullen de 5 EM aansprekend vinden, terwijl de mooie route door de versierde en verlichte straten van Zaandam behouden blijft."
Ehh hoe weten ze dat die afstand meer mensen zal aanspreken? En dan ook nog specifiek beginners en gevorderde lopers? Hebben ze een doelgroeponderzoek gedaan? Het zijn uberhaupt allebei incourante afstanden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik denk eigenlijk dat er meer 4 EM wedstrijden zijn dan 5 EM. De 5 EM is dus nóg incouranter
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Incourant? Als ze 'm goed gemeten hebben is het gewoon een fatsoenlijke afstand. 5 nog meer dan 4.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha ik vind die PR stukjes van hardloopevenementen altijd zo grappig. De Dam tot Damloop miniloop verandert van 4 naar 5 EM. Dan staat er:
"Mooie bijkomstigheid is dat de toestroom van deelnemers wordt verbeterd en de afstand meer mensen zal aanspreken. Zowel beginners als gevorderde lopers zullen de 5 EM aansprekend vinden, terwijl de mooie route door de versierde en verlichte straten van Zaandam behouden blijft."
Ehh hoe weten ze dat die afstand meer mensen zal aanspreken? En dan ook nog specifiek beginners en gevorderde lopers? Hebben ze een doelgroeponderzoek gedaan? Het zijn uberhaupt allebei incourante afstanden.
Hier hebben we genoeg courante 5-mijlers. Ik heb vorig jaar zes keer een 5-mijler gelopen zelfs.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Incourant ja. Als in, je ziet bijna nooit bij een MiLa wedstrijdloper een PR op de 4 of 5 mijl staan. Logischerwijs komen ze in de UK vaker voor dan hier, maar zelfs in de VS heb je vaker 5 en 10k dan iets in mijlen..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Incourant? Als ze 'm goed gemeten hebben is het gewoon een fatsoenlijke afstand. 5 nog meer dan 4.
Hier hebben we genoeg courante 5-mijlers. Ik heb vorig jaar zes keer een 5-mijler gelopen zelfs.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, hier zijn ze wel wat gebruikelijker. 10 mijl komt vrij vaak voor. En in de aanloop naar de populaire marathons zijn er her en der 20-mijlers. 5 mijl zie je ook nog regelmatig. 4 mijl daarentegen heb ik hier nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Incourant ja. Als in, je ziet bijna nooit bij een MiLa wedstrijdloper een PR op de 4 of 5 mijl staan. Logischerwijs komen ze in de UK vaker voor dan hier, maar zelfs in de VS heb je vaker 5 en 10k dan iets in mijlen..
De meer internationaal officiele afstanden zie je inderdaad wel vaker. Dus 5/10km of een halve/hele marathon.
Er is hier ook een ernstig ongebruikelijke, maar wel officieel gemeten, 9 mijler. Maar dat is wel echt een beetje een buitenbeentje.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijlen zijn hoe dan ook incourant, aangezien die maar in twee of drie landen gebruikt worden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als afstandmaat wel ja. Maar goed, een M is ook een incourante meet eenheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:50 schreef mosselmossel het volgende:
Mijlen zijn hoe dan ook incourant, aangezien die maar in twee of drie landen gebruikt worden.
10-mijlwedstrijden komen vaak genoeg voor dat ik die courant zou noemen; daar hou ik ook mijn pr van bij. (Hoewel dat dan wel weer het enige pr is dat ik niet uit mijn hoofd weet.)![]()
Ik weet maar 1 PR uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Als afstandmaat wel ja. Maar goed, een M is ook een incourante meet eenheid.
10-mijlwedstrijden komen vaak genoeg voor dat ik die courant zou noemen; daar hou ik ook mijn pr van bij. (Hoewel dat dan wel weer het enige pr is dat ik niet uit mijn hoofd weet.)
F means you're fucked![]()
Ik weet m'n 5K, 10K, 10EM, HM en M PB uit m'n hoofd. En dat voor iemand die er niet eens zoveel mee bezig is! Ik onthoud gewoon veel nutteloze feitjes.Ja doei.![]()
Ik weet ook heel veel nutteloze feitjes. Behalve mijn PR's blijkbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet m'n 5K, 10K, 10EM, HM en M PB uit m'n hoofd. En dat voor iemand die er niet eens zoveel mee bezig is! Ik onthoud gewoon veel nutteloze feitjes.![]()
Ik kan alleen die van mn HM oplepelen...F means you're fucked![]()
Ik ken mijn meeste PRs wel, in ieder geval op de minuut. Seconden niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat het echt práchtig weer is buiten... En je nergens zin in hebt.
Eens kijken of ik mezelf met "niet miepen, maar..." naar buiten krijg.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die had je toen gelopen in voorbereiding op een marathon?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet ook heel veel nutteloze feitjes. Behalve mijn PR's blijkbaar![]()
Ik kan alleen die van mn HM oplepelen...![]()
Loop die 3a 4 uur eens zonder je vingers in je neus. Dan kan je beter ademhalen en is het wat minder zwaar. Ook lijkt mij je houding dan wat losser en minder verkrampt. Die 10 daarna zal dan een stuk beter gaan vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik weet dat ik hier erg vatbaar voor ben gewoon bij mijn lopen hoort... ik trek me er dan tegenwoordig weinig meer van aan.![]()
Ik wist al mijn zwem PR's ook uit mijn hoofd, tot op de honderdste.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ja, in voorbereiding op Loch Ness...vlak na een periode van slecht trainen en herstel van een operatiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die had je toen gelopen in voorbereiding op een marathon?
De enige die ik niet weet is 5km. Mijn 10k, 15k, 10EM en de 4 HM's weet ik wel (op de minuut).
Ik loop wel vaker incourante afstanden, met name de Bruggenloop hier, van 7 km.![]()
Geldt de 'Niet miepen, maar lopen' hier ook?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Loopforens.
Nah.
70 mijl enkele reis op 't moment![]()
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geldt de 'Niet miepen, maar lopen' hier ook?
Ja doei.![]()
Na 30 mijl is 70 toch een kleine stap..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier maar 13km en een douche, maar een uitermate teleurstellende route met veel racefietsers, stoplichten en spoorwegovergangen.
In het voorjaar ga ik teruglopen of fietsen.![]()
Voor Tama, TWC en de krattenkoning, mooie opwarmer voor de 60 van Texel.http://www.rtvnh.nl/nhfit(...)-andere-tijden-sport
Ron Theunisse zei ooit over zijn beste hardloopmaatje Jan Knippenberg en het ultralopen:"Jan is de enige die me begrijpt in een sport die niemand begrijpt"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Geen plan, gewoon lekker een rustig rondje hobbelen denk ikquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:59 schreef Serinde het volgende:
Ik denk dat ik met de Stevensloop toch de 5 ga doen. Wat is je plan, heb je een bepaalde tijd die je wilt lopen? (laatste stukje is via de voerweg zag ik)
gezelligheid!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Poeh, dat was geen goed idee. Twee dagen geleden mijn 5km (voor mijn doen) hard gelopen en dan vandaag een rustig rondje van 3,5km willen hobbelen... met 27 graden en een hoge luchtvochtigheid, wat hier niet vaak voorkomt en dan ook nog rook in de lucht van enorme bosbranden zo´n 80km verderop. Was kapot en heb vriend Garmin na 19 minuten uitgedrukt en ben verder (laatste km alleen nog maar omhoog) gaan wandelen. Mijn benen staan in de fik lijkt welStraks even uploaden naar Endomondo.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
twitter:JipVastenburg twitterde op dinsdag 24-02-2015 om 18:34:33Official running the NYC half on March 15th! First big road race outside the Netherlands @d9monti #UnitedNYCHalf http://t.co/am3ODojVC8 reageer retweet
Ik onthoud altijd m'n tijden, van elke wedstrijd. Weet niet hoe het zal zijn wanneer ik een paar jaar wedstrijden loopquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:56 schreef DeLuna het volgende:
Ik wist al mijn zwem PR's ook uit mijn hoofd, tot op de honderdste.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
Voor Tama, TWC en de krattenkoning, mooie opwarmer voor de 60 van Texel.http://www.rtvnh.nl/nhfit(...)-andere-tijden-sport
Ron Theunisse zei ooit over zijn beste hardloopmaatje Jan Knippenberg en het ultralopen:"Jan is de enige die me begrijpt in een sport die niemand begrijpt"Daar ga ik waarschijnlijk wel naar kijken, zijn oudste zoon loopt dit jaar ook de 60.
![]()
Ik denk dat ik daar wel in mee kan gaanquote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Geen plan, gewoon lekker een rustig rondje hobbelen denk ikgezelligheid!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar wel in mee kan gaan
* YUR is zichzelf maar eens een echte coach aan het regelen
Eentje die wat ervaring heeft met trails en lange afstanden...F means you're fucked![]()
Hebben ze geen echte coaches bij Haag?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:05 schreef YUR het volgende:
* YUR is zichzelf maar eens een echte coach aan het regelen
Eentje die wat ervaring heeft met trails en lange afstanden...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet voor dit soort dingen nee... Die kunnen je misschien zo snel mogelijk over het parcours van een halve of hele marathon heen laten karren, maar ze hebben geen ervaring met zaken die langer dan 4 uur duren (ongeveer)quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Hebben ze geen echte coaches bij Haag?F means you're fucked![]()
Om toch maar iets hardloopgerelateerds te doen heb ik m'n gezicht maar weer eens laten zien bij de AV. Ik begin toch wel wat rusteloos te worden, maar voet is nog steeds niet goed. Ik moet dit weekend maar gaan fietsen ofzo, want ik zie mezelf nog niet echt hardlopen. En sportschool/zwemmen doe ik niet.![]()
Heb je er al naar laten kijken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:12 schreef hatsaflats het volgende:
Om toch maar iets hardloopgerelateerds te doen heb ik m'n gezicht maar weer eens laten zien bij de AV. Ik begin toch wel wat rusteloos te worden, maar voet is nog steeds niet goed. Ik moet dit weekend maar gaan fietsen ofzo, want ik zie mezelf nog niet echt hardlopen. En sportschool/zwemmen doe ik niet.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nee, met nieuwe baan is dat even wat lastig. 's Avonds zou wel kunnen, maar is dan evengoed haasten en moeilijk en vroeg weer op en bla. En grote kans dat het na wat meer rust, en weer rustig aan beginnen (dus geen snelle intervallen of 7,5km) wel gewoon weer ok gaat. Als het in de loop van de week niet beter voelt maak ik wel voor volgende week een afspraak, dan heb ik een vrije dagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je er al naar laten kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, ja, dan ben je toch afhankelijk van de gekken op de club inderdaad. Of erbuiten, maar zoeken binnen de vereniging lijkt me handiger.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet voor dit soort dingen nee... Die kunnen je misschien zo snel mogelijk over het parcours van een halve of hele marathon heen laten karren, maar ze hebben geen ervaring met zaken die langer dan 4 uur duren (ongeveer)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De fysio was lief voor me gisteren. Ze denkt dat het een overbelasting is/was die dus al speelt sinds tisvoorniks die ik eind vorig jaar liep + mijn heupen die niet op en top mobiel zijn. Ze heeft m'n houding gecheckt, m'n rug gekraakt en mijn spierkracht getest.
Daarna gemasseerd en oefeningen meegekregen. Verder gewoon doen wat ik wil en bij de lange duurlopen af en toe wat versnellen zodat ik niet in 1 houding ga stampen. (al doe ik dat niet echt).Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb wel vertrouwen in de ervaring van de persoon die ik op het oog hebquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ah, ja, dan ben je toch afhankelijk van de gekken op de club inderdaad. Of erbuiten, maar zoeken binnen de vereniging lijkt me handiger.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
De fysio was lief voor me gisteren. Ze denkt dat het een overbelasting is/was die dus al speelt sinds tisvoorniks die ik eind vorig jaar liep + mijn heupen die niet op en top mobiel zijn. Ze heeft m'n houding gecheckt, m'n rug gekraakt en mijn spierkracht getest.
Daarna gemasseerd en oefeningen meegekregen. Verder gewoon doen wat ik wil en bij de lange duurlopen af en toe wat versnellen zodat ik niet in 1 houding ga stampen. (al doe ik dat niet echt).
Kom je nog naar de SallandTrail? En moet ik de FiveFingers nog meenemen dan?F means you're fucked![]()
Ja en jaquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Kom je nog naar de SallandTrail? En moet ik de FiveFingers nog meenemen dan?Die ga ik gewoon lopen. Het gevoel in mijn knieholte is wel aanwezig, maar niet zo hinderlijk of gevaarlijk dat ik niet moet gaan lopen. Het is alleen even de conditie weer op pijl krijgen en wat km's in de benen krijgen. Supersnel zal hij niet gaan, maar het gaat wel lukken.
En mocht het toch niet lukken, dan kom ik alsnogHet is om de hoek.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Topquote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja en jaDie ga ik gewoon lopen. Het gevoel in mijn knieholte is wel aanwezig, maar niet zo hinderlijk of gevaarlijk dat ik niet moet gaan lopen. Het is alleen even de conditie weer op pijl krijgen en wat km's in de benen krijgen. Supersnel zal hij niet gaan, maar het gaat wel lukken.
En mocht het toch niet lukken, dan kom ik alsnogHet is om de hoek.
![]()
Je bent een schande voor ons nerds.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik weet ook heel veel nutteloze feitjes. Behalve mijn PR's blijkbaar![]()
Ik kan alleen die van mn HM oplepelen...![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent een schande voor ons nerds.
Ik dan ook. De 5 is 24.23 volgens mij, en de HM is 1.51 nog iets denk ik. Verder geen idee.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent een schande voor ons nerds.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmmm nog meer Suuntolopers bij wie Moveslink niet wil syncen?
/edit: net terug van 8x4min/p2min met op de terugweg koude regen tegen. Met in- en uitlopen 65 minuten/11,91km.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 21:37:41 ]![]()
Toch wel eng dat je eindelijk een keer wel tevreden over me kunt zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent een schande voor ons nerds.![]()
Dan hebben wij hetzelfde PR op de 5. Jouw HM-tijd is voor mij onbereikbaar denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik dan ook. De 5 is 24.23 volgens mij, en de HM is 1.51 nog iets denk ik. Verder geen idee.![]()
Dat ben ik sowieso.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Toch wel eng dat je eindelijk een keer wel tevreden over me kunt zijn.![]()
Ik heb wel gemiept, maar tijdens het lopen. Over andere dingen dan lopen overigens. En toen voelde ik me uiteindelijk een stuk minder lamlendig.
Bovendien een tijdsrecord voor 2015 gelopenSPOILER: Verslag van een trainingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tempo is nog ver te zoeken door zware achteruitgang in conditie, maar langzaam maar zeker lijk ik weer wat meer te kunnen belasten. En dat geeft hoop om op niet al te lange termijn weer naar Haag te kunnen
Ik weet al mijn PRs.
De officiele en de officieuze.
Heb er wel maar 4: 5-10-15 km en hm
Van 5 en 10 wel 2 tijden ivm officieus.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:47 schreef Yuki het volgende:
Ik heb wel gemiept, maar tijdens het lopen. Over andere dingen dan lopen overigens. En toen voelde ik me uiteindelijk een stuk minder lamlendig.
Bovendien een tijdsrecord voor 2015 gelopenProgress!!SPOILER: Verslag van een trainingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tempo is nog ver te zoeken door zware achteruitgang in conditie, maar langzaam maar zeker lijk ik weer wat meer te kunnen belasten. En dat geeft hoop om op niet al te lange termijn weer naar Haag te kunnen
Fijn fijn!!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nog mensen die in de buurt van Purmerend willen gaan lopen? Valhelm op
Beruchte oehoe valt hardlopers aanIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De vraag is of dat uitmaakt. Mijn wedstrijd-HMs gaan tenslotte ook een stuk sneller.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil in looptempo he. Voor jou duurt een duurloop van 25km maximaal 2 uur. Voor iemand die er meer dan ruim 2.5 uur over doet zou ik het toch niet zo snel aanraden, dan kom je toch al in marathon-trainingsgebied.
Over woon-werk-verkeer: 25,5km enkele reis. Eenmaal lopend afgelegd, meerdere pogingen in de planning.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Yuki
Woon-werkverkeer hier zo'n 50 km en geen douche op het werk. Ik overweeg wel een keer vanaf Hilversum of zo terug te lopen naar huis.![]()
Ja, blijkbaar maakt dat wel veel uit, laatst ook weer een discussie van elite-atletiektrainers gelezen en die vonden ook dat je voor de marathon niet veel langer dan 2.5uur moest trainen, ook niet als je 5 uur over de marathon ging doen. Er zijn gewoon grenzen aan wanneer een training nog nuttig is voor het doel wat je wilt bereiken. Steven pauwels loopt ook niet langer dan 3 uur in trainingen las ik..quote:Op woensdag 25 februari 2015 03:26 schreef Corniel het volgende:
[..]
De vraag is of dat uitmaakt. Mijn wedstrijd-HMs gaan tenslotte ook een stuk sneller.
Over woon-werk-verkeer: 25,5km enkele reis. Eenmaal lopend afgelegd, meerdere pogingen in de planning.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, lach er maar omquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:05 schreef flipsen het volgende:
Nog mensen die in de buurt van Purmerend willen gaan lopen? Valhelm op
Beruchte oehoe valt hardlopers aan
Dat beest heeft al de nodige slachtoffers gemaakt, ook onder fietsers trouwens. Werd eerst alleen gezien in de buurt van waar m'n broer woont, maar schijnt ook de wijk waar m'n ouders wonen te bezoeken. En m'n vader traint voor de marathon van Rome...
Ik vind het maar eng en ga dus voorlopig ook niet hardlopen als ik bij m'n ouders ben. Dat doe ik mooi in Den Haag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er staat een bekende hardloper uit dit topic in de Metro
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Fysiek gezien kan ik het me wel voorstellen, maar vertrouwen in je uithoudingsvermogen speelt ook mee, zeker bij je eerste (paar) marathon(s). Dat zou tenminste bij mij zo zijn. Ik heb ook pas nu het vertrouwen dat ik qua uithoudingsvermogen een HM kan lopen, na 3x de hele afstand gelopen te hebben (ook al is dat gespreid over een half jaar gebeurd)quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar maakt dat wel veel uit, laatst ook weer een discussie van elite-atletiektrainers gelezen en die vonden ook dat je voor de marathon niet veel langer dan 2.5uur moest trainen, ook niet als je 5 uur over de marathon ging doen. Er zijn gewoon grenzen aan wanneer een training nog nuttig is voor het doel wat je wilt bereiken. Steven pauwels loopt ook niet langer dan 3 uur in trainingen las ik..Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Maar je kan het ook in minuten zien: als je verwacht 2 uur over de hm te doen, hoef je niet per se 21 km te kunnen lopen in training als je daar 2.5 uur over doet. Maar het blijft altijd een balans tussen belastbaarheid/herstel en vertrouwen op doen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Klopt dat dit een valide reden is om langer te trainen voor een marathon. IN beginsel ging het er echter om of het dan ook nuttig is om 25km te trainen voor een HM en het antwoord daarop is volmondig: Nee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Fysiek gezien kan ik het me wel voorstellen, maar vertrouwen in je uithoudingsvermogen speelt ook mee, zeker bij je eerste (paar) marathon(s). Dat zou tenminste bij mij zo zijn. Ik heb ook pas nu het vertrouwen dat ik qua uithoudingsvermogen een HM kan lopen, na 3x de hele afstand gelopen te hebben (ook al is dat gespreid over een half jaar gebeurd)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klopt hoor, ben ik t mee eens. Time on your feet zoals RD zegt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Maar je kan het ook in minuten zien: als je verwacht 2 uur over de hm te doen, hoef je niet per se 21 km te kunnen lopen in training als je daar 2.5 uur over doet. Maar het blijft altijd een balans tussen belastbaarheid/herstel en vertrouwen op doen..
@mossel: hangt van je (gewenste) snelheid af. Als je vaak hms loopt, is t handig om meer te lopen, zodat je over hebt zeg maar.
Een schema voor 10 km binnen een bepaalde tijd bevat vaak ook afstanden van 10+ km. Voor een hm newbie als ik is het bijv zinloos.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nee, dat is dus niet nodig in de aanloop naar een HM, vind ik. Het belast te veel in een HM-schema, belasting waarvan je moet herstellen en waardoor andere trainingen in het gedrang komen. Richting een HM trainen moet je bij voorkeur niet doen met afstanden langer dan 18 a 19km. Tuurlijk is het voor je inhoud wel okee of af en toe 25 te lopen, maar niet als je in de voorbereiding op een HM zit.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Klopt hoor, ben ik t mee eens. Time on your feet zoals RD zegt.
@mossel: hangt van je (gewenste) snelheid af. Als je vaak hms loopt, is t handig om meer te lopen, zodat je over hebt zeg maar.
Een schema voor 10 km binnen een bepaalde tijd bevat vaak ook afstanden van 10+ km. Voor een hm newbie als ik is het bijv zinloos.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als je over wilt hebben dan zul je dus in hetzelfde tempo moeten trainen als je in wedstrijden loopt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:24 schreef Murmeli het volgende:
Als je vaak hms loopt, is t handig om meer te lopen, zodat je over hebt zeg maar.![]()
Ieder zn mening.
En ik weet niet hoe het in detail werkt voor hms, zeker niet voor ervaren hm lopers, want die ervaring heb ik zelf niet voldoende, na 1 hm wedstrijd.
Ik filosofeer gewoon wat op basis van ervaringen en kennis die ik wel heb.
Misschien had ik dat erbij moeten zetten haha
Nou ja, als jullie nog even verder gaan, ben ik even een stukkie hollen. Holla!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat zou ik nu ook wel willenquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:41 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja, als jullie nog even verder gaan, ben ik even een stukkie hollen. Holla!Enjoy!
Met ervaren lopers bedoel ik toppers en subtoppers, trouwens. Niet de mensen van hier die bijv 10-15 hms hebben gelopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Voor mijn eerste HM liep ik niet langer dan bijv. 4x5 min. op wedstrijdtempo in trainingen. Ik had er toen ook weinig vertrouwen in dat ik dat tempo 21 km kon volhouden, maar toch lukte het! Ons lichaam zit zo vernuftig in elkaar dat een combinatie van duurtrainingen en intervallen op wedstrijdtempo voldoende is, je hoeft niet geoefend te hebben met 20km op wedstrijdtempo om dat 21 km te kunnen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik liep 18 km de week voor mijn laatste halve marathon. Ook in hetzelfde tempo dat ik de hm liep. De twee maanden voor die 18km niet eens gelopen als ik Strava moet geloven.
Zelfs nu loop ik waarschijnlijk veel te weinig in mijn marathonvoorbereiding.![]()
Ik had geen Metro in de trein vanmorgen, maar online even opgezocht en inderdaad!quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Er staat een bekende hardloper uit dit topic in de MetroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te weinig? Jij loopt toch elke week een 30km??quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik liep 18 km de week voor mijn laatste halve marathon. Ook in hetzelfde tempo dat ik de hm liep. De twee maanden voor die 18km niet eens gelopen als ik Strava moet geloven.
Zelfs nu loop ik waarschijnlijk veel te weinig in mijn marathonvoorbereiding.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Pics.quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Er staat een bekende hardloper uit dit topic in de MetroJa doei.![]()
Niet elke week, haha. Afgelopen weekend 15. Komende zondag een 30 in Vorden, mijn derde. En dan wil ik eigenlijk nog een 35 lopen halverwege maart. Dan is het wat mij betreft wel goed zo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Te weinig? Jij loopt toch elke week een 30km??
Maar heb altijd de impressie dat je 3x per week moet lopen, ondanks een 30km in het weekend.![]()
3 is nog aan de lage kantquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet elke week, haha. Afgelopen weekend 15. Komende zondag een 30 in Vorden, mijn derde. En dan wil ik eigenlijk nog een 35 lopen halverwege maart. Dan is het wat mij betreft wel goed zo.
Maar heb altijd de impressie dat je 3x per week moet lopen, ondanks een 30km in het weekend.F means you're fucked![]()
Het gaat over de 3x per week denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel 30+ kilometers zou jij lopen dan?
En inderdaad wordt dat meestal wel aangeraden. Maar goed, het feit dat 30'ers je goed afgaan betekent wel dat het blijkbaar tot een zekere hoogte werkt voor jou..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door McTwente op 25-02-2015 10:38:53 ]![]()
Volgens mij zit ze daar in een trein. En staat ze dus niet in de metro..quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik bedoel dat 3x in de week aan de lage kant isquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoeveel 30+ kilometers zou jij lopen dan?
Voor een M liep ik 3x 30 of meer volgens mijF means you're fucked![]()
Voor een bijnadubbelemarathonquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Jero_nimo het volgende:
In mijn schema zitten 7 30'ers en 30+'ers . Waaronder 1x 45km en een 30-30 back to back
Duidelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik bedoel dat 3x in de week aan de lage kant is
Voor een M liep ik 3x 30 of meer volgens mij
Drie keer in de week kom ik niet eens altijd aan![]()
Hoeveel uur per week ben je nou kwijt aan hardlopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Jero_nimo het volgende:
In mijn schema zitten 7 30'ers en 30+'ers . Waaronder 1x 45km en een 30-30 back to back![]()
En dit is dan alleen nog maar het schema voor februari?quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:44 schreef Jero_nimo het volgende:
In mijn schema zitten 7 30'ers en 30+'ers . Waaronder 1x 45km en een 30-30 back to back![]()
![]()
Met zijn tempo? Anderhalf uur per weekquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week ben je nou kwijt aan hardlopen?F means you're fucked![]()
Gisteren voor het eerst weer 4.3 km aan 1 stuk gelopen. Zat in het schema op 2x15 minuten en heb hier (die 5 km) ongeveer 28 minuten over gedaan. Was de afstand maar mn vriendin.
Grappig dat een doel in km's of afstand me makkelijker afgaat dan een doel in minuten. Zit bij die 2x15 minuten echt constant op mn horloge te kijken
Exit: en hoe lopen jullie sneller? Lopen jullie 'gewoon een stukje' of houden jullie een schema aabet bv. Interval erin?![]()
We hadden het over het blad Metro, niet het vervoersmiddel metro.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze daar in een trein. En staat ze dus niet in de metro..(maar dat snapje je hopelijk zelf ook wel, ik mis de emoticon
)
De foto is inderdaad in de trein genomen, er stond ook #treinleven bij (maar dat deel heb ik niet mee gekopieerd).![]()
Zet ff onder een spoiler dan, of helemaal weg. Ik vind dat ze zelf moet kunnen bepalen of de foto hier wordt gepost.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:26 schreef McTwente het volgende:
[..]
We hadden het over het blad Metro, niet het vervoersmiddel metro.(maar dat snapje je hopelijk zelf ook wel, ik mis de emoticon
)
De foto is inderdaad in de trein genomen, er stond ook #treinleven bij (maar dat deel heb ik niet mee gekopieerd).Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kan ook niet zelf bepalen of je foto in de krant met de grootste oplage van Nederland komtquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zet ff onder een spoiler dan, of helemaal weg. Ik vind dat ze zelf moet kunnen bepalen of de foto hier wordt gepost.Nouja, door niet die hashtag te gebruiken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb de post aangepast. Al was ik niet degene die de opmerking maakte over haar foto, ik heb de rest alleen de moeite bespaard om zelf naar de website van Metro te gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zet ff onder een spoiler dan, of helemaal weg. Ik vind dat ze zelf moet kunnen bepalen of de foto hier wordt gepost.Mee eens. Je weet dat je foto geplaatst KAN worden door de hashtag te gebruiken.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan ook niet zelf bepalen of je foto in de krant met de grootste oplage van Nederland komtNouja, door niet die hashtag te gebruiken.
![]()
Ik eigenlijk nooit...quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Duidelijk.
Drie keer in de week kom ik niet eens altijd aan
Met mijn 2x per week ben ik dan ook officieel niet goed bezig![]()
Maar goed, ik hoef de marathon ook niet persé te winnen![]()
Niet?? Waarom doe je mee danquote:Op woensdag 25 februari 2015 10:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik eigenlijk nooit...
Met mijn 2x per week ben ik dan ook officieel niet goed bezig![]()
Maar goed, ik hoef de marathon ook niet persé te winnen
Top10 ben ik tevreden meequote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet?? Waarom doe je mee dan![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet?? Waarom doe je mee dan
Vorige week een uurtje...quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week ben je nou kwijt aan hardlopen?![]()
Ik ga nu weer even lopen, gister voelde het op mijn werk heel goed, maar in de avond was hij toch weer gevoelig. De Sallandtrail staat nu sowieso op losse schroeven, of in ieder geval de 75km. Als mijn enkel nog niet helemaal beter is dan, ga ik kijken of ik hem misschien kan omzetten naar de 25km. Eigertrail is sowieso belangrijker dus dan neem ik geen risico.
Even balen en weer doorgaan.
![]()
Mijn poot is ook nog niet goed genoeg. Het wordt wel beter, maar het gaat zeer langzaam. De CPC ga ik waarschijnlijk niet halen. Bovendien sta ik nu 16 dagen stil en zal de conditie wel achteruit gegaan zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Vorige week een uurtje...![]()
Ik ga nu weer even lopen, gister voelde het op mijn werk heel goed, maar in de avond was hij toch weer gevoelig. De Sallandtrail staat nu sowieso op losse schroeven, of in ieder geval de 75km. Als mijn enkel nog niet helemaal beter is dan, ga ik kijken of ik hem misschien kan omzetten naar de 25km. Eigertrail is sowieso belangrijker dus dan neem ik geen risico.
Even balen en weer doorgaan.
Ik baal dus met je mee.![]()
Gedeelde smart enzo... hoop dat jij ook snel weer bezig kunt!quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mijn poot is ook nog niet goed genoeg. Het wordt wel beter, maar het gaat zeer langzaam. De CPC ga ik waarschijnlijk niet halen. Bovendien sta ik nu 16 dagen stil en zal de conditie wel achteruit gegaan zijn.
Ik baal dus met je mee.![]()
![]()
Mail van Smashrun:quote:Effects of detraining
• Metabolic enzymes that improve endurance ⬇ 7% in 12 days [1]
• Cardiac output ⬇ 7% within 12 days [1]
• Studies show that some amount of detraining is good for recovery, but too long a break can result in some fitness loss.![]()
Wat een dreigmotivatie..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ging best lekker, maar kon me weer eens niet inhouden. Qua enkel ging het best goed, beter dan verwacht. Voelde hem wel wat, maar geen pijn. Nu weer even koelen en kijken hoe hij hier uitkomt. Denk wel dat ik MudMasters kan lopen in ieder geval.
11km iets onder de 44 minuten...Ik leer ook niet echt snel.
![]()
Mooie rustige hersteltrainingquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ging best lekker, maar kon me weer eens niet inhouden. Qua enkel ging het best goed, beter dan verwacht. Voelde hem wel wat, maar geen pijn. Nu weer even koelen en kijken hoe hij hier uitkomt. Denk wel dat ik MudMasters kan lopen in ieder geval.
Ik heb mijn loopspullen mee maar geen zin om te lopen. Dat is al heel lang niet voorgekomen.. Als de zon nou even gaat schijnen gaat het vast over![]()
Gevalletje niet miepen maar lopen of toch maar aan het gevoel toegeven? Mijn benen voelen ook nog een beetje moe door de hongerklop van maandag..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je benen voelen moe doe een hongerklop van eergisteren? Hoe dan?quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb mijn loopspullen mee maar geen zin om te lopen. Dat is al heel lang niet voorgekomen.. Als de zon nou even gaat schijnen gaat het vast over![]()
Gevalletje niet miepen maar lopen of toch maar aan het gevoel toegeven? Mijn benen voelen ook nog een beetje moe door de hongerklop van maandag..F means you're fucked![]()
Nouja doordat ik na de zaaltraining naar huis moest lopen, ik voelde al vanaf km1 dat het echt heel moeizaam ging maar ik moest toch thuiskomen. Het was maar 4 km maar ik vrees toch dat ik daar teveel in mijn reserves moest tasten en nog steeds moet herstellen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Je benen voelen moe doe een hongerklop van eergisteren? Hoe dan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja daarom, gaat helemaal goedkomenquote:. Maar vorige week bijna niets gedaan, dus zulke frisse benen, die schreeuwden er gewoon om.
Hier schijnt wel een lekker zonnetje trouwens, had het warm![]()
![]()
Vanmorgen even een LDL gedaan die de TT eer aan doet. Wat is het Nationaal Park Kennemerland toch mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie dat ik gewoon #1 sta in de leaderboard. Haha, dat is heel lang geleden. Iedereen geblesseerd?Life is what you make it.![]()
Ik doe met jullie meequote:Op woensdag 25 februari 2015 12:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gedeelde smart enzo... hoop dat jij ook snel weer bezig kunt!
Maar net een uur gezwommen en dat was boven verwachting tof![]()
Misschien ga ik dat wel vaker doen, is volgens mij goed voor me en net zo heerlijk saai als hardlopen.
Techniek en tempo zijn om te huilen trouwens, zwabberpoten tot en met!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Die leaderboard klopt trouwens niet, van mij is er al zo'n 5,5 km weggelaten die ik zaterdag liep. Ik zal dus wel geen eckte nummer 1 zijn aangezien dit wel bij meer lopers gebeurd zal zijn.Life is what you make it.![]()
Het gaat per week he, begint op maandag. Het gaat niet meer over de laatste 7 dagen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Schanulleke het volgende:
Die leaderboard klopt trouwens niet, van mij is er al zo'n 5,5 km weggelaten die ik zaterdag liep. Ik zal dus wel geen eckte nummer 1 zijn aangezien dit wel bij meer lopers gebeurd zal zijn.
Maar mooi rondje, daar kan je erg mooi lopen ja!![]()
![]()
Het loopt van maandag tot maandag, dus zaterdag telt nu al niet meer mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:51 schreef Schanulleke het volgende:
Die leaderboard klopt trouwens niet, van mij is er al zo'n 5,5 km weggelaten die ik zaterdag liep. Ik zal dus wel geen eckte nummer 1 zijn aangezien dit wel bij meer lopers gebeurd zal zijn.
Verder kijkt er trouwens nooit meer echt iemand naar volgens mij
Ziet er mooi uit trouwens dat park Kennemerland! Ik dacht eerst nog, hee, een park vlak bij mijn ouders in de buurt waar ik niks vanaf weet? Maar dit heet blijkbaar Zuid Kennemerland, dan zou ik eerst de pont over moeten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Startnummer CPC is binnen
Inclusief toegang tot de VIP tent, en een sporttasje waar geen paar schoenen in past.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Vanmorgen even een LDL gedaan die de TT eer aan doet. Wat is het Nationaal Park Kennemerland toch mooi!Daar kijk ik echt nooit naar, maar ik begrijp nu dat ik op 1 stond voor jij mijn plek overnamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie dat ik gewoon #1 sta in de leaderboard. Haha, dat is heel lang geleden. Iedereen geblesseerd?![]()
![]()
Waarom mag jij in de VIP tent?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef pijll het volgende:
Inclusief toegang tot de VIP tent, en een sporttasje waar geen paar schoenen in past.![]()
Had vanavond met mij meegegaan dan. In diezelfde tijd 5km door Putten. Joggen zul je!quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:28 schreef Jero_nimo het volgende:
Omdat ik een VIP ben, denk ik.quote:
En misschien ook omdat ik via het werk meedoe, aan de businessrun.![]()
In de nacht van zondag op maandag precies om 00:01 gaan lopen, dan heb je goede kans weer bovenaan te staanquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:16 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Daar kijk ik echt nooit naar, maar ik begrijp nu dat ik op 1 stond voor jij mijn plek overnamWat dat betreft heeft RD het wat makkelijker
Is echt heel mooi daar inderdaad. Vanaf je ouders kan je vast ook goed met de trein. Station Santpoort-Noord ligt vlakbij mijn startpunt van vandaag.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Ziet er mooi uit trouwens dat park Kennemerland! Ik dacht eerst nog, hee, een park vlak bij mijn ouders in de buurt waar ik niks vanaf weet? Maar dit heet blijkbaar Zuid Kennemerland, dan zou ik eerst de pont over moeten..Life is what you make it.![]()
VIP-tenten zijn voor profiteurs.
Traumaatje van de 2013-editie toen ik in een bomvolle onverwarmde niet-VIP-tent moest wachten.![]()
Ja, was koud toen. Hopen dat het dit jaar meevalt...quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:36 schreef Zwabberhark het volgende:
VIP-tenten zijn voor profiteurs.
Traumaatje van de 2013-editie toen ik in een bomvolle onverwarmde niet-VIP-tent moest wachten.F means you're fucked![]()
Ik kan zeer waarschijnlijk toch niet lopen. Als ik moet kiezen dan liever de kou van 2013 dan de 19 graden van 2014.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:04 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, was koud toen. Hopen dat het dit jaar meevalt...
Nog even over de laatste dag dat het hardlopen goed ging, de Bruggenloop. Hier zouden foto's te zien moeten zijn: http://www.wim-barzilay.n(...)loop-rotterdam-2014/
Maar ik zie niks. Niet in Chrome. Niet in FF. IE begin ik niet meer aan.![]()
Eigen zou ik zometeen gewoon wéér een stukje willen hobbelenMaar toch maar niet doen, rust is ook training toch? Wel ga ik mijn 5-10km schema een weekje naar voren halen, kan niet wachten om eraan te beginnen namelijk!
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar als ik dit jaar zou mogen kiezen, kiez ik toch voor de 19 gradenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik kan zeer waarschijnlijk toch niet lopen. Als ik moet kiezen dan liever de kou van 2013 dan de 19 graden van 2014.
Nog even over de laatste dag dat het hardlopen goed ging, de Bruggenloop. Hier zouden foto's te zien moeten zijn: http://www.wim-barzilay.n(...)loop-rotterdam-2014/
Maar ik zie niks. Niet in Chrome. Niet in FF. IE begin ik niet meer aan.Het kan heus geen kwaad om eens te doen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:14 schreef flipsen het volgende:
Eigen zou ik zometeen gewoon wéér een stukje willen hobbelenMaar toch maar niet doen, rust is ook training toch? Wel ga ik mijn 5-10km schema een weekje naar voren halen, kan niet wachten om eraan te beginnen namelijk!
I know, maar ik liep zondag voor het eerst (weer) een 5km in 1 stuk, gisteren 3km gehobbeld maar flink berg op en af en veel te warm, wat niet lekker ging, dus vandaag nog maar even nietquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef YUR het volgende:
Het kan heus geen kwaad om eens te doen hoor
Waarom dit jaar niet? Om alvast te wennen aan de temperatuur?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik het met je eens zijn. Maar als ik dit jaar zou mogen kiezen, kiez ik toch voor de 19 graden![]()
Iemand een idee waar je losse flesjes kan kopen voor belts? Kan nergens een goede site vinden en wil er een paar aanschaffen. Ben er laatst een verloren.![]()
Omdat ik dit jaar lekker rustig aan moet doen en dus NOG meer kan genietenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarom dit jaar niet? Om alvast te wennen aan de temperatuur?
YUR, het internet is eigenlijk niet bedoeld voor waterdichte argumentatie. Let daar in het vervolg ajb een beetje op.quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Omdat ik dit jaar lekker rustig aan moet doen en dus NOG meer kan genieten
Veel plezier in ieder geval! Ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat ik zelf ook ga lopen.![]()
Ik hoop het ook!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
YUR, het internet is eigenlijk niet bedoeld voor waterdichte argumentatie. Let daar in het vervolg ajb een beetje op.
Veel plezier in ieder geval! Ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat ik zelf ook ga lopen.F means you're fucked![]()
Waarom zou je 'm niet gaan lopen?quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
YUR, het internet is eigenlijk niet bedoeld voor waterdichte argumentatie. Let daar in het vervolg ajb een beetje op.
Veel plezier in ieder geval! Ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat ik zelf ook ga lopen.
Je kan altijd halverwege aan de kant gaan zitten, om ons aan te moedigen.![]()
Dat je nog niet vermeld dat ie inmiddels weet waar ie op de tram kan stappenquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:35 schreef pijll het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm niet gaan lopen?
Je kan altijd halverwege aan de kant gaan zitten, om ons aan te moedigen.F means you're fucked![]()
Loop gezellig met mij mee in een slakkentempo van 6:50 min/kmquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat ik zelf ook ga lopen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:45 schreef Schanulleke het volgende:
Vanmorgen even een LDL gedaan die de TT eer aan doet. Wat is het Nationaal Park Kennemerland toch mooi!Ik heb je weer van je podiumplek geduwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie dat ik gewoon #1 sta in de leaderboard. Haha, dat is heel lang geleden. Iedereen geblesseerd?![]()
(Net weer even een rondje gelopen/GPX-je geklust)![]()
Ik zou ook nog aan een CPC startbewijs kunnen komen. Maar ik moet dat weekend weer verhuizen dus weet niet of ik zondag wel tijd heb om te lopen. Sta voor die zondag ook ingeschreven voor een crossje in Amersfoort, dus mocht ik tijd over hebben, ga ik dat doen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is voor je bril jonguh!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:09 schreef pijll het volgende:
Inclusief toegang tot de VIP tent, en een sporttasje waar geen paar schoenen in past.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat je nog niet vermeld dat ie inmiddels weet waar ie op de tram kan stappen
@zwabber: we kunnen ook lekker op een terrasje in de zon gaan zitten met ice tea en chips ofzo![]()
Laat die gekken maar hollen
Ja, maar dat is niet eerlijk!quote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik heb je weer van je podiumplek geduwd![]()
(Net weer even een rondje gelopen/GPX-je geklust)
En tweede plek is ook podium
Life is what you make it.![]()
Bedankt voor alle lieve reacties. Maar vermoedelijk kan ik ongeacht het tempo niet lopen. Misschien kom ik aanmoedigen, maar alleen bij mooi weer.![]()
CPC. Mooi, daar liep ik vorig jaar voor het eerst een halve marathon. En nu train ik voor mijn tweede hele. En ik loop CPC niet dus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je tweede gewoonquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
CPC. Mooi, daar liep ik vorig jaar voor het eerst een halve marathon. En nu train ik voor mijn tweede hele. En ik loop CPC niet dus.Bizar eigenlijk he?
Jammer. 't Is zo'n mooie wedstrijd. Lekker kleinschalig, door de mooie natuur.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:09 schreef mosselmossel het volgende:
CPC. Mooi, daar liep ik vorig jaar voor het eerst een halve marathon. En nu train ik voor mijn tweede hele. En ik loop CPC niet dus.
Ik had 'm ook niet gelopen als ik niet in de VIP-tent gemogen had.![]()
Ik heb me voor de 3e keer aangemeld, heb 1x gelopen en ga nu ook niet lopen. Ik geloof dat de CPC en ik geen vrienden zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef pijll het volgende:
[..]
Jammer. 't Is zo'n mooie wedstrijd. Lekker kleinschalig, door de mooie natuur.
Ik had 'm ook niet gelopen als ik niet in de VIP-tent gemogen had.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm ik ben toch gegaan voor 30 minuten joggen, ging niet echt lekker. Gelukkig probeerde mijn Garmin me nog te helpen door de eerste km als 2.18 gemiddeld aan te geven..
Mijn vriend lag vanochtend ineens met 38,5 graden koorts in bed, ik hoop niet dat ik ook ziek aan het worden ben.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://nos.nl/artikel/202(...)terdam-marathon.html
Voor wie nog een mooie blonde haas zoekt in Rotterdam! (je moet wel doorlopen)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb die relatie met de Puinduinrun. 3uit3 DNSquote:Op woensdag 25 februari 2015 17:39 schreef Zwabberhark het volgende:
3x aangemeld. 1x DNF. 1x DNS. Ik hou van die wedstrijd.
3 losers zijn we, big time!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb die relatie met de Puinduinrun. 3uit3 DNS
Nog twee loopjes hier. Past precies!quote:
Ik zit ondertussen ook te kijken naar Eric Thomas Dekker, die het Werelduurrecord aanvalt op de fiets.
Is er voor hardlopers eigenlijk ook een Werelduurrecord?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je bedoelt Thomas?quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit ondertussen ook te kijken naar Eric Dekker, die het Werelduurrecord aanvalt op de fiets.
Is er voor hardlopers eigenlijk ook een Werelduurrecord?❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Oh ja, Thomas Dekker. Excuusquote:
Zo weer terug van een training met een vriendin die een week niet liep! Dus lekker rustig aan gedaan en 5x7 minuten gedaan. Maar voor mijn gevoel ging het dus echt keislecht. Knie voelde ik ook opeens weer wat. Niet heel erg gelukkig. Mijn kuit(en) daarintegen en dan vooral rechts blijf ik voelen. In de pauzes heb ik constant gestrekt en goed eruitgewandeld en dan ging het de eerste 5 minuten goed ... Ik word er een beetje gek van. Weet niet wat ik er aan moet doen. Volgens de trainer gaat het over een paar weken wel weg maarja , vind dit echt niet leuk zo..... Oke genoeg geklaagd sorryWe hebben het maar wel weer gedaan
Linkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er wel maar staat op iemand in de jaren 80 of 90 volgens mij. Niemand vindt het de moeite denk ikIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Thomas heeft t niet gehaaldhij kwam 250m te kort. Da's ook een bak zuur zeg
http://nl.wikipedia.org/wiki/Werelduurrecord_%28atletiek%29
Staat op naam van Haile, net iets meer dan een HM. Het tempo ligt daar ook net wat lager dan het HM wereldrecord.
Lol, het uurrecord op de ligfiets staat op 91km![]()
![]()
![]()
Ah, weet niet waar ik dan mee in de war was. Op een atletiek baan ook, pfffquote:Op woensdag 25 februari 2015 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Staat op naam van Haile, net iets meer dan een HM. Het tempo ligt daar ook net wat lager dan het HM wereldrecord.
Helaas die gaat iets te hard lopen voor mij! Misschien na de finish romantisch samen hersteldrankje!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://nos.nl/artikel/202(...)terdam-marathon.html
Voor wie nog een mooie blonde haas zoekt in Rotterdam! (je moet wel doorlopen)![]()
Dat Europees record van Jos Hermens is intussen bijna 39 jaar oud.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Lol, het uurrecord op de ligfiets staat op 91km![]()
![]()
en maar 341 meter minder dan het wereldrecord van Haile
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2015 21:30:43 ]![]()
Zo, net terug van een rondje hobbelen. Ruim tien km gelopen met 2 op 10k-tempo. Enige jammere was dat ik de laatste 8 km snoeihard moest kakkenNet volgehouden tot thuis, maar ontspannen lopen was het niet
![]()
![]()
Balen voor Thomas Dekker zeg!![]()
La Tramposa, niet ziek aan het worden inmiddels? Beterschap voor je vriend!
ik heb 2 vragen:
1. waar zien jullie die bekertjes op endomondo? is dat ook in de app te zien of moet je er premium voor hebben?
2. Ik wil deze wedstrijd/afstanden gaan lopen, klinkt dit logisch/haalbaar?:
28/3- 4 mijl
18/4 - 5km trail
25/4 - 4 mijl
ik train nu dus zo'n 3 maanden en loop nog erg wisselend,1 a 2x per week tussen de 5-8 km. Die wedstrijden moet wel haalbaar zijn toch?![]()
Moet te doen zijn, maar ook afhankelijk van hoe zwaar de trail voor je is. Of je zou de 4 mijl van 25 april als training moeten lopen als het te zwaar blijkt te zijn.
Ik heb een 1 uit 1 voor de CPC. Hier nog geen startnummer. Twijfel nu heel hard of ik me wel heb ingeschreven. Ik kan me namelijk ook geen nieuwsbrieven herinneren.![]()
![]()
Volgensmij zie je de bekertjes op Endomondo alleen via de website, heb ze op de app nog niet gevonden terwijl ik premium heb.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Je kunt je inschrijvingen checken op https://inschrijven.nl (controle inschrijving, postcode en geboortedatum invullen).quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een 1 uit 1 voor de CPC. Hier nog geen startnummer. Twijfel nu heel hard of ik me wel heb ingeschreven. Ik kan me namelijk ook geen nieuwsbrieven herinneren.
Nieuwsbrieven heb ik idd ook niet gezien...![]()
Als je je geboortedatum en postcode weet, kan je bij "Controleer inschrijvingen" op inschrijven.nl je inschrijving controleren. Tenzij je je opgegeven hebt via je werk, want dan weten ze je postcode niet.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:41 schreef wyccie het volgende:
Moet te doen zijn, maar ook afhankelijk van hoe zwaar de trail voor je is. Of je zou de 4 mijl van 25 april als training moeten lopen als het te zwaar blijkt te zijn.
Ik heb een 1 uit 1 voor de CPC. Hier nog geen startnummer. Twijfel nu heel hard of ik me wel heb ingeschreven. Ik kan me namelijk ook geen nieuwsbrieven herinneren.
Meestal komen de startnummers pas de week voor de wedstrijd, dus geen paniek! Bedrijvenlopers krijgen ze eerder.![]()
Ah, ik sta gewoon ingeschreven. Ik heb ook in mijn mail alle inschrijfbevestigingen gemarkeerd, maar twijfelde omdat ik me niet kon voorstellen dat je dan niet doodgegooid zou worden met e-mails.![]()
Maar je staat niet in de WLWEW...quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik sta gewoon ingeschreven. Ik heb ook in mijn mail alle inschrijfbevestigingen gemarkeerd, maar twijfelde omdat ik me niet kon voorstellen dat je dan niet doodgegooid zou worden met e-mails.![]()
Oh, naast Niet gelogd is niet gelopen geldt nu ook Niet in de WLWEW is niet ingeschreven?quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:58 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Maar je staat niet in de WLWEW...
Ik laat mijn loopjes nooit in de OP zetten.![]()
Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, naast Niet gelogd is niet gelopen geldt nu ook Niet in de WLWEW is niet ingeschreven?
Ik laat mijn loopjes nooit in de OP zetten.![]()
Waarom wel? Het is leuk om met mensen mee te leven die ergens aan meedoen maar dan moet je dat wel wetenEn je zou mensen van het forum kunnen meeten als je dat zou willen. Maar niks moet natuurlijk, ik vind de WLWEW wel erg leuk.
![]()
Ik zet mezelf er ook in, dan kunnen jullie mij mijden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ach, er hoeft niet met mij meegeleefd te worden. En ik ben ook niet zo van de meets.
Ik zal Daywalk3r mijden als de pest.![]()
![]()
Over 2 weken Kootstertille. Ik hoor geruchten dat ze hem extra zwaar hebben gemaakt om een statement te maken. Het is me een beetje ontgaan wat daar dan de bedoeling van is, maar ik kijk er nog niet echt naar uit...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Heel slimquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ach, er hoeft niet met mij meegeleefd te worden. En ik ben ook niet zo van de meets.
Ik zal Daywalk3r mijden als de pest.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat was ook mijn plan.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef wyccie het volgende:
Gaat die knuppel opeens de HM lopen in Enschede in plaats van de M. Geen ontkomen aan...![]()
Ja mooie boel is dat, die WLWEW... Denk ik: "Ik zal me stiekem ook even inschrijven", blijkt er helemaal niemand te lopen tussen 2 en 5 maartIs er nog ergens een meet wellicht? Met een stukje (5km is meer dan zat) rustig hobbelen?
* flipsen heeft zojuist (letterlijk) een ticket naar Holanda (of eigenlijk Belgica) gekocht en ik zit over een paar uur in het vliegtuig. Wel heel erg kort bliksembezoek, kom de 28e naar Holanda en vertrek de 5e alweer![]()
Mijn vader wordt 75 op 1 maart en tja... het zou wel eens de laatste verjaardag kunnen zijn. Vandaar.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
ik sta met twee loopjes ook niet in de WLWEW. Voor namelijk omdat ik geen zin heb om zo'n code voor elkaar te krijgen op een Ipad. Bij mijn eerste loopje heb ik kans Serinde en Semtex tegen te komen en bij mijn tweede weet ik vrijwel zeker dat ik niemand van hier ga tegen komen om te meeten.![]()
Ook al was m'n goede voornemen om hier te posten in het water gevallen, is het trainen voor de iron viking wel goed gegaan. Tot gister. Bovenarm gebroken met skiën.
Volgend jaar nog maar eens proberen. :-(![]()
Ik plemp vrijwel alles erin. Het idee achter de WLWEW was ooit ook dat je ideeën op kon doen. Ik heb er best al leuke dingen uitgehaald
+1.quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik plemp vrijwel alles erin. Het idee achter de WLWEW was ooit ook dat je ideeën op kon doen. Ik heb er best al leuke dingen uitgehaald♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat is minder Patoshik
@Flipsen: hoop op een spetterende verjaardag!
WLWEW is leuk
Groeten uit een inmiddels ingesneeuwd wintersportdorp. Ik heb de rode piste ternauwerdood bedwongen en hou het nu maar bij babyblauw.
Zag gister een lopertMijn benen snakken naar een loopje overigens. Dat kán ik tenminste goed. Maar dat komt huis wel weer.
![]()
Heb je de hardloopkalender gecheckt? Er zijn tussen 2 en 5 maart bijna geen wedstrijden; geen wonder dat er niemand wat loopt.quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:37 schreef flipsen het volgende:
Ja mooie boel is dat, die WLWEW... Denk ik: "Ik zal me stiekem ook even inschrijven", blijkt er helemaal niemand te lopen tussen 2 en 5 maartIs er nog ergens een meet wellicht? Met een stukje (5km is meer dan zat) rustig hobbelen?
* flipsen heeft zojuist (letterlijk) een ticket naar Holanda (of eigenlijk Belgica) gekocht en ik zit over een paar uur in het vliegtuig. Wel heel erg kort bliksembezoek, kom de 28e naar Holanda en vertrek de 5e alweer![]()
Mijn vader wordt 75 op 1 maart en tja... het zou wel eens de laatste verjaardag kunnen zijn. Vandaar.
Waar in NL ben je dan?
Gefeliciteer met je vader, en sterkte!![]()
Hoezo kans. Ik ga jou zien jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 05:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
ik sta met twee loopjes ook niet in de WLWEW. Voor namelijk omdat ik geen zin heb om zo'n code voor elkaar te krijgen op een Ipad. Bij mijn eerste loopje heb ik kans Serinde en Semtex tegen te komen en bij mijn tweede weet ik vrijwel zeker dat ik niemand van hier ga tegen komen om te meeten.![]()
![]()
Ik sta wel in de WWW, maar ik ga behalve met pijll bij de Stevensloop (daar heb ik een hartslagmeterdeal mee), totaal geen moeite doen om mensen van hier te zien. Ik ga ook totaal geen moeite doen om ze te ontwijken overigens.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oeh dan voel ik me vereerd dat je mij wel wilde meetenquote:Op woensdag 25 februari 2015 22:36 schreef wyccie het volgende:
En ach, DW zegt in t echt toch niksSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik vind het inderdaad leuk om ideeen op te doen uit de WLWW en om af en toe te spieken waar mensen voor aan het trainen zijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik wil best meeten maar lopen wordt hem niet. Volgende week vrijdag denk ik weerquote:Op donderdag 26 februari 2015 02:37 schreef flipsen het volgende:
Mijn vader wordt 75 op 1 maart en tja... het zou wel eens de laatste verjaardag kunnen zijn. Vandaar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan doe ik de moeite welquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ik sta wel in de WWW, maar ik ga behalve met pijll bij de Stevensloop (daar heb ik een hartslagmeterdeal mee), totaal geen moeite doen om mensen van hier te zien. Ik ga ook totaal geen moeite doen om ze te ontwijken overigens.
De hartslagmeterdeal kan helaas alleen doorgaan als er voldoende getuigen uit dit topic bij zijn...quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:52 schreef mosselmossel het volgende:
Ik sta wel in de WWW, maar ik ga behalve met pijll bij de Stevensloop (daar heb ik een hartslagmeterdeal mee), totaal geen moeite doen om mensen van hier te zien. Ik ga ook totaal geen moeite doen om ze te ontwijken overigens.![]()
Om ze te zienquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Om ze te zien of om ze te ontwijken?moet niet moeilijk zijn, want we lopen alledrie een andere afstand!
Nu zie ik een Heisenberg op hardloopschoenen voor me..quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:12 schreef pijll het volgende:
[..]
De hartslagmeterdeal kan helaas alleen doorgaan als er voldoende getuigen uit dit topic bij zijn...
Welke omgeving? Door de week zijn er natuurlijk weinig wedstrijdjes, maar als het niet ver weg is...quote:Op donderdag 26 februari 2015 02:37 schreef flipsen het volgende:
Mijn vader wordt 75 op 1 maart en tja... het zou wel eens de laatste verjaardag kunnen zijn. Vandaar.![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 26 februari 2015 07:18 schreef Patoshik het volgende:
Ook al was m'n goede voornemen om hier te posten in het water gevallen, is het trainen voor de iron viking wel goed gegaan. Tot gister. Bovenarm gebroken met skiën.
Volgend jaar nog maar eens proberen. :-(![]()
Gisteren kon ik niet meetrainen met de groep vanwege een vergadering.
Gelukkig duurde die niet te lang, waardoor ik erna zelf nog even kon lopen.
Ik startte eigenlijk veel te snel voor een duurloop. Na 2 km heb ik toen maar besloten om een tempoloop te maken van mijn duurloop. En die ging verbazingwekkend lekker na mijn 32 km van afgelopen zondag, ik had verwacht meer verval te hebben onderweg. Ik heb wel mijn rondje iets ingekort tot 7 km.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was meteen mijn laatste loopje voor deze maand. Maandtotaal 109,5 km (met 2 keer 30+), jaartotaal 220,5 km. Ver boven verwachting, hopelijk kan ik deze lijn doorzetten de rest van het jaar.
[ Bericht 10% gewijzigd door McTwente op 26-02-2015 10:16:48 ]![]()
Een gek die zwijgen kan, gaat door voor een verstandig man.quote:Op donderdag 26 februari 2015 08:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oeh dan voel ik me vereerd dat je mij wel wilde meeten
En ach, DW zegt in t echt toch niksJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:02 schreef McTwente het volgende:
Gisteren kon ik niet meetrainen met de groep vanwege een vergadering.
Gelukkig duurde die niet te lang, waardoor ik erna zelf nog even kon lopen.
Ik startte eigenlijk veel te snel voor een duurloop. Na 2 km heb ik toen maar besloten om een tempoloop te maken van mijn duurloop. En die ging verbazingwekkend lekker na mijn 32 km van afgelopen zondag, ik had verwacht meer verval te hebben onderweg. Ik heb wel mijn rondje iets ingekort tot 7 km.Gefeliciteerd trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was meteen mijn laatste loopje voor deze maand. Maandtotaal 109,5 km (met 2 keer 30+), jaartotaal 220,5 km. Ver boven verwachting, hopelijk kan ik deze lijn doorzetten de rest van het jaar.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
![]()
Maar hardloopschoenen gaan niet mee, ga proberen om alles in handbagage te proppen zodat ik geen gezeik heb met bagage. Ben er ook maar een paar dagen en moet dan héél veel doen/regelen, dus echt tijd voor een loopje heb ik ook niet. Volgende keer kom ik wat langer en zal dan eerst in de WLWEW lijst kijken
quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:37 schreef flipsen het volgende:
![]()
Maar hardloopschoenen gaan niet mee, ga proberen om alles in handbagage te proppen zodat ik geen gezeik heb met bagage. Ben er ook maar een paar dagen en moet dan héél veel doen/regelen, dus echt tijd voor een loopje heb ik ook niet. Volgende keer kom ik wat langer en zal dan eerst in de WLWEW lijst kijken
Hardloopschoenen aan in het vliegtuig
Hm...quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hardloopschoenen aan in het vliegtuig
Nice!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier ook: 19940.quote:
Wel lastig dat ik apart heen en weer naar Rotterdam moet om het startnummer op te halen. Dat ga ik maar op vrijdag doen, denk ik.![]()
Dat hoort een beetje bij de marathon.. kom je in de stemmingquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:33 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hier ook: 19940.
Wel lastig dat ik apart heen en weer naar Rotterdam moet om het startnummer op te halen. Dat ga ik maar op vrijdag doen, denk ik.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de marathon.. kom je in de stemming
Maar het kost je wel twee keer reiskosten...
Ik heb het er graag voor over hoor![]()
![]()
Ik hoef daar helemaal niet voor in de stemming te komen. Vind het echt totale onzin. Maar goed. Commercieel.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat hoort een beetje bij de marathon.. kom je in de stemming
Honderd keer liever gewoon startnummer in de bus.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het zou wel fijn zijn als die keuze er iig was ja. Ik zou daar ook best een euro voor willen betalen (al maken ze op zich al genoeg winst met die marathon-startbewijzen).quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik hoef daar helemaal niet voor in de stemming te komen. Vind het echt totale onzin. Maar goed. Commercieel.
Honderd keer liever gewoon startnummer in de bus.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Laten ophalen door een Rotterdamse bekende en dan op de dag zelf even afspreken?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaat het over de marathon in Rotterdam?Bron: http://www.nnmarathonrotterdam.nl/evenement/marathon-sport-expo/quote:Zondagochtend kun je in het Beurs-WTC nog wel terecht voor je startbewijs.
Dus je kan 'm ook gewoon de dag van de race ophalen als je dat wilt lijkt me. Mis je alleen de expo, voor zover je daar wat aan mist.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Al zouden ze een tientje vragen om hem op te sturen, dat betaalde ik meteen.Als je al vanuit een ver oord in het land naar Rotterdam moet reizen, wil je niet ook eerst nog je startnummer in drukte en chaos moeten ophalen, terwijl de start ook al om 10 uur is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:26 schreef Wolve000 het volgende:
Gaat het over de marathon in Rotterdam?
[..]
Bron: http://www.nnmarathonrotterdam.nl/evenement/marathon-sport-expo/
Dus je kan 'm ook gewoon de dag van de race ophalen als je dat wilt lijkt me. Mis je alleen de expo, voor zover je daar wat aan mist.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zeker voor zo'n groot evenement zou opsturen inderdaad een stuk handiger zijn. Maar als je niemand daar kent en geen zin hebt (of niet de mogelijkheid hebt) om al een dag eerder naar Rotterdam te moeten, kan je dus nog wel aan je nummer komen.
Dus het is niet dat het eerder moet, maar handig is het ook niet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gevoel voor understatement heb je wel. Het is zo bizar onhandig om het niet te doen dat je eigenlijk verplicht bent om hem wel op te halen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:42 schreef Wolve000 het volgende:
Dus het is niet dat het eerder moet, maar handig is het ook niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: