hehehequote:
6 jaar duurt kort.quote:
buitenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op de eerste warme zomeravond buiten roken
Moet jij snakelady niet pesten? KLB / wietlucht.quote:
Joint dan wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Op de eerste warme zomeravond buiten roken
quote:
Snakelady hapt niet meer na 30 posts omdat ze dan doorweekt van alle aandacht en zelfverheerlijking enkel nog maar met d'r handen aan d'r schaamlippen kan zitten.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet jij snakelady niet pesten? KLB / wietlucht.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Snakelady hapt niet meer na 30 posts omdat ze dan doorweekt van alle aandacht en zelfverheerlijking enkel nog maar met d'r handen aan d'r schaamlippen kan zitten.
Gaat dit over jou?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:03 schreef snakelady het volgende:
Wat is dat toch op fok! met mannen die zich als een bitch gaan gedragen als je ze hebt afgewezen?
Voor degene die zich aangesproken voelt.
Clitje laat ze onberoerd? Wat een rare vrouw.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Snakelady hapt niet meer na 30 posts omdat ze dan doorweekt van alle aandacht en zelfverheerlijking enkel nog maar met d'r handen aan d'r schaamlippen kan zitten.
Ik draag 24/7,, zo slecht dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:56 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet te vaak hakken dragen, je moet wel afwisselen met platte schoenen af en toe he
En dan? Weer op halve kracht alles winnen?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
guus kom hierrrrrrrrrrrrrrrrr 1v1
Kunnen jullie prima zelf.quote:
Klinkt goed. Misschien toch maar eens een backfire topic openen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan op lange termijn gevaarlijk zijn, omdat je dan op platte schoenen niet meer kan lopen. Als je constant op hakken loopt. Ik kan het sowieso niet, doet echt pijn bij mij. Alleen voor feestjes of als ik niet lang hoef te lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik draag 24/7,, zo slecht dan?
Ik zit wel ook veel binnen vaak dan loop ik op sokjes...
Dus zou wel meevallen hoop ik
Ergens begin 30 ofzo.quote:
Javierquote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
gvd hij slaat wel weer de spijker op de kop over bepaalde onderwerpen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Zou borstvoeding drinken uit die tieten.
Suc6quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Bietje tietneuken ja togquote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
Ja maar pumps doen altijd pijn op den duur omdat je voeten afknelt beetje maar gewoon beetje daily hakjes niet. Beetje casual Max 11 cm.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan op lange termijn gevaarlijk zijn, omdat je dan op platte schoenen niet meer kan lopen. Als je constant op hakken loopt. Ik kan het sowieso niet, doet echt pijn bij mij. Alleen voor feestjes of als ik niet lang hoef te lopen.
Ervaring mee van na je babytijd? Schijnt best lastig te zijn en dat je echt heel hard moet zuigen.quote:
had deze show nog niet gezien .. maar hij is echt wel weer goed en heeft echt paar goede puntenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ervaring mee van na je babytijd? Schijnt best lastig te zijn en dat je echt heel hard moet zuigen.
Maar gewoon om te proberen wel toch, niet iets seksueels.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]ik ben best kinky maar dat gaat me echt te furrr
nou... ik ga je dit verhaal denk ik in dm doenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar gewoon om te proberen wel toch, niet iets seksueels.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja easy, maar ik zou jou ook geven
Ok, maar niet te gedetailleerd.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou... ik ga je dit verhaal denk ik in dm doen
Ik zou mijn uiterste best doen haar hele borstpartij in de eeuwige sneeuwtoppen van de Alpen te veranderen.quote:
Jij geeft iedereen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja easy, maar ik zou jou ook geven
Kunnen we best een SC meet van maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou mijn uiterste best doen haar hele borstpartij in de eeuwige sneeuwtoppen van de Alpen te veranderen.
Jij mag dat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar gewoon om te proberen wel toch, niet iets seksueels.
Doe mij ook FF. Moet nog fapje doen straks.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou... ik ga je dit verhaal denk ik in dm doen
Geen neuken vanavond dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe mij ook FF. Moet nog fapje doen straks.
Mij ook. Met details verdomme.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe mij ook FF. Moet nog fapje doen straks.
Dat kan ik begrijpen.quote:
mietjequote:
Als jouw vader nu eens alleen had gevaren als er rode zee was...quote:
Maakt niks uit hoor. Anders wordt iedereen zo zuur.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang er geen superplus tampons in hoeven zal het echt wel meevallen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor. Anders wordt iedereen zo zuur.
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Chai het volgende:
Je moet kiezen
Poll: Wat zou je doen?
• De rode zee bevaren
• De endeldarm masseren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[/sup]
Wat een pollquote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Chai het volgende:
Je moet kiezen
• De rode zee bevaren
• De endeldarm masseren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mijn hoofd is allesbehalve.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]hihi
met je lollige hoofd
rawr
Nee, maar ik las laats dat zelfs mannen borstvoeding kunnen geven dus mij moet dat toch ook nog wel lukken.quote:
Als jij nog minder zuurstof had gehad bij je geboorte dan werden wij niet geplaagd door je mongoloïde geblaat.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:15 schreef hondebrokje het volgende:
Als jouw vader nu eens alleen had gevaren als er rode zee was...
Dan was er op de wereld een ongeluk minder!
gestemd hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Chai het volgende:
Je moet kiezen
• De rode zee bevaren
• De endeldarm masseren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
huhuhuhuhuhuquote:Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij nog minder zuurstof had gehad bij je geboorte dan werden wij niet geplaagd door je mongoloïde geblaat.
Die dingen gebeuren tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mis optie 3... gewoon gezellig filmpje kijken met lekkere hapjes
Het gebeurd ook wel eens dat een stelletje seks heeft met licht uit en dan die man zo denkt waaaaauw ze is echt gruuuuwelijk nat. Waaaaaaaawquote:Op maandag 23 februari 2015 20:16 schreef Chai het volgende:
Je moet kiezen
• De rode zee bevaren
• De endeldarm masseren
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[/sup]
Daarom een lichtje aan laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Het gebeurd ook wel eens dat een stelletje seks heeft met licht uit en dan die man zo denkt waaaaauw ze is echt gruuuuwelijk nat. Waaaaaaaaw
Maar als het licht dan aan gaat is het net of een varken geslacht is op het witte linnen bed!
Jij bent lelijk praat niet tegen mequote:Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij nog minder zuurstof had gehad bij je geboorte dan werden wij niet geplaagd door je mongoloïde geblaat.
Gewoon geen seks hebben dan.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Het gebeurd ook wel eens dat een stelletje seks heeft met licht uit en dan die man zo denkt waaaaauw ze is echt gruuuuwelijk nat. Waaaaaaaaw
Maar als het licht dan aan gaat is het net of een varken geslacht is op het witte linnen bed!
en dat vrouwmens verteld dat niet even?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, is supriseeeeee <3quote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat vrouwmens verteld dat niet even?
Mogen lelijke mensen niet met je praten?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:18 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij bent lelijk praat niet tegen me
Lelijke mensenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mogen lelijke mensen niet met je praten?
Nee wil ik niet hebben.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mogen lelijke mensen niet met je praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |