mijn kinderen zijn niet perfect( dat heb ik ook nooit ergens beweerd, wel grappig dat een persoon dat roept en anderen het dus gewoon overnemen.) en allemaal onder de tien. Dus dat lijkt me sterk.quote:
Ik ben blij dat ik in een vrijstaand huis woon.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:40 schreef Prospos het volgende:
Dat heb je in een flat. Allemaal drugsgebruikers en alcoholisten.
dat si subjectief en kan je dus niksmeequote:Op maandag 23 februari 2015 15:41 schreef Typfaut het volgende:
Ik zou toch eens bij je onderbuurman aanbellen. Oké, het is zijn woning, maar uiteindelijk moet hij ook rekening houden met de medebewoners van de blok. Jij kan ook geen snoeiharde muziek gaan draaien, want dan krijg je ook klachten. Dan is het geluidsoverlast.
Wiet stinkt. --> Geuroverlast
Als hij gewoon zijn raampje openzet als hij een jointje rookt, heeft niemand er last van.
Want alleen mensen die niet werken roken wietquote:Op maandag 23 februari 2015 15:32 schreef snakelady het volgende:
onderbuurman komt die hele dagen thuis zit.
Nou, dat is hetzelfde als sigaretten. Een roker kan zeggen als hij een sigje ruikt: 'hmm, zalig' terwijl een niet-roker 'gatver, dat stinkt' zal zeggen. Oké, dat is subjectief. Maar TS ervaart het als storend en betaalt evengoed huur. Dan kan ze er toch wat van zeggen imo.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat si subjectief en kan je dus niksmee
zo kun je alles wel als storend ervarenquote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Nou, dat is hetzelfde als sigaretten. Een roker kan zeggen als hij een sigje ruikt: 'hmm, zalig' terwijl een niet-roker 'gatver, dat stinkt' zal zeggen. Oké, dat is subjectief. Maar TS ervaart het als storend en betaalt evengoed huur. Dan kan ze er toch wat van zeggen imo.
Op een flatje moet je eenmaal meer rekening houden met je buren dan als je in een vrijstaand huis woont.
Of gewoon met z'n allen op de woonkamervloer poepen zodat de buurman ook eens even kan ervaren wat stankoverlast nou precies is.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of je gaat ergens wonen waar men van isolatie heeft gehoord.
en hoe weetje dat iemand hele dagen thuis zit als je zelf niet hele dagen thuis zitquote:Op maandag 23 februari 2015 15:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Want alleen mensen die niet werken roken wiet
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die vanuit huis werken..quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
en hoe weetje dat iemand hele dagen thuis zit als je zelf niet hele dagen thuis zit
ook datquote:Op maandag 23 februari 2015 15:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook nog mensen die vanuit huis werken..
Een plantage! In b4 de huisbrand.quote:Op maandag 23 februari 2015 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die man die onder je woont zal er ook al een tijdje woonachtig zijn, neem ik aan. Dat het dan nu precies de laatste paar dagen naar wiet ruikt is vreemd.
Of hij moet net begonnen zijn met blowen en dat het zo goed beviel dat hij onafgebroken zit te paffen.
Dat zal ook wel niet.
Dus moet het iets anders zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |