Kunnen jullie prima zelf.quote:
Klinkt goed. Misschien toch maar eens een backfire topic openen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Snakelady hapt niet meer na 30 posts omdat ze dan doorweekt van alle aandacht en zelfverheerlijking enkel nog maar met d'r handen aan d'r schaamlippen kan zitten.
Kan op lange termijn gevaarlijk zijn, omdat je dan op platte schoenen niet meer kan lopen. Als je constant op hakken loopt. Ik kan het sowieso niet, doet echt pijn bij mij. Alleen voor feestjes of als ik niet lang hoef te lopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik draag 24/7,, zo slecht dan?
Ik zit wel ook veel binnen vaak dan loop ik op sokjes...
Dus zou wel meevallen hoop ik
Ergens begin 30 ofzo.quote:
Javierquote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
gvd hij slaat wel weer de spijker op de kop over bepaalde onderwerpen
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en. Zou borstvoeding drinken uit die tieten.
Suc6quote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Bietje tietneuken ja togquote:Op maandag 23 februari 2015 20:06 schreef Chai het volgende:
Ja maar pumps doen altijd pijn op den duur omdat je voeten afknelt beetje maar gewoon beetje daily hakjes niet. Beetje casual Max 11 cm.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan op lange termijn gevaarlijk zijn, omdat je dan op platte schoenen niet meer kan lopen. Als je constant op hakken loopt. Ik kan het sowieso niet, doet echt pijn bij mij. Alleen voor feestjes of als ik niet lang hoef te lopen.
Ervaring mee van na je babytijd? Schijnt best lastig te zijn en dat je echt heel hard moet zuigen.quote:
had deze show nog niet gezien .. maar hij is echt wel weer goed en heeft echt paar goede puntenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ervaring mee van na je babytijd? Schijnt best lastig te zijn en dat je echt heel hard moet zuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |