Eigen DNS-proxyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Eerste week gratis op proef.
Aanvraag via PM.
Maar dat maakt het nog geen wet, dat is de insteekquote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef Jovatov het volgende:
Volgens de gebruiksvoorwaarden zou je het niet mogen omzeilen:
Al voert Netflix daar geen actief beleid op.
Ik ken anyhow, anywho en anyhoo, maar dit is de eerste keer dat ik anyhood lees.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog geen wet, dat is de insteek.
Anyhood, ik ga vanavond de laatste aflevering van seizoen drie van de Britse versie van Wallander kijken. Via USA.
Ik bezig het vaker op FOK!.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ken anyhow, anywho en anyhoo, maar dit is de eerste keer dat ik anyhood lees.
Op zijn tijd moeten er natuurlijk wel nieuwe willekeurige Engelse woorden gebruikt worden he. Anders is het niet meer hip genoeg.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik ken anyhow, anywho en anyhoo, maar dit is de eerste keer dat ik anyhood lees.
Het is geen bestaand woord. Anywayz wil ik ook nog wel eens gebruiken. Omdat het kan. En mooi is.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:26 schreef Platina het volgende:
Op zijn tijd moeten er natuurlijk wel nieuwe willekeurige Engelse woorden gebruikt worden he. Anders is het niet meer hip genoeg.
The 100, Last Man Standing (beide USA)quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef Typisch het volgende:
Hola maar weer eens aan geslingerd. Iemand nog aanraders voor iemand die al een hele lange tijd alleen op de Nederlandse Netflix heeft gezeten?
genre?quote:Op maandag 23 februari 2015 20:42 schreef Typisch het volgende:
Hola maar weer eens aan geslingerd. Iemand nog aanraders voor iemand die al een hele lange tijd alleen op de Nederlandse Netflix heeft gezeten?
The 100 ziet er tof uit! Zie ook dat er al meerdere seizoenen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The 100, Last Man Standing (beide USA)
Ik kan bijna alles wel waarderen, alleen comedy films, pure actie films zonder enig verhaal, chick flicks en extreme horror films kijk ik niet. Niet alleen in ieder geval.quote:
Ja, seizoen 2 loopt nu bijna af in de USA dus die zal binnenkort op Netflix verschijnen verwacht ik.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
The 100 ziet er tof uit! Zie ook dat er al meerdere seizoenen zijn aangekondigd (op imdb staan al 3 seizoenen iig) dus dat is fijn.
[..]
Ik kan bijna alles wel waarderen, alleen comedy films, pure actie films zonder enig verhaal, chick flicks en extreme horror films kijk ik niet. Niet alleen in ieder geval.
Sci-fi en fantasy vind ik het tofst, maar daarvan heb ik echt al heel veel gezien. The 100 gelukkig nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt met moeite afgekeken.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Als iets een worsteling is, dan is het voor mij de moeite niet waard. Net als Marco Polo 'ja, na aflevering vier wordt het stukken beter'. Jammer dan, meteen goed of niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:24 schreef NiTFLeX het volgende:
De eerste paar afleveringen van The 100 heb ik me ook moeten door worstelen, maar daarna werd het beter. Vooral seizoen 2 vind ik goed. Die staat trouwens op Netflix Canada, elke week een nieuwe aflevering.
Dus als een topserie eventjes traag van de grond komt kijk je het helemaal niet? Wat doe je als een prima serie een paar episodes heeft die wat minder zijn. Stop je daar dan ook mee? Zo nee, wat is dan het verschil tussen de eerste 4 episodes slecht & random 4 epsiodes slecht?quote:Op maandag 23 februari 2015 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als iets een worsteling is, dan is het voor mij de moeite niet waard. Net als Marco Polo 'ja, na aflevering vier wordt het stukken beter'. Jammer dan, meteen goed of niet.
Miste even de concentratie voor Wallander en kijk nu Brain Games, leuke illusietestjes die laten zien hoe je hersenen je voor de gek houden.
Traag op gang komen is iets anders dan van 'slecht' naar 'iets beter' gaan. Een paar mindere afleveringen op een paar seizoenen kan ik hebben, worden het meer slechte afleveringen (en/of slechte verhaallijnen), dan kap ik er idd mee. Meest recente voorbeeld voor mij was Dexter.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Yonline het volgende:
Dus als een topserie eventjes traag van de grond komt kijk je het helemaal niet? Wat doe je als een prima serie een paar episodes heeft die wat minder zijn. Stop je daar dan ook mee? Zo nee, wat is dan het verschil tussen de eerste 4 episodes slecht & random 4 epsiodes slecht?
Ok duidelijk, ik dacht eventjes dat je bijvoorbeeld bedoelde "de eerste 4 afleveringen van breaking bad vond ik niet zo leuk, jammer dan. Ga de hele serie niet kijken".quote:Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Traag op gang komen is iets anders dan van 'slecht' naar 'iets beter' gaan. Een paar mindere afleveringen op een paar seizoenen kan ik hebben, worden het meer slechte afleveringen (en/of slechte verhaallijnen), dan kap ik er idd mee. Meest recente voorbeeld voor mij was Dexter.
Genoeg moois te zien om mijn tijd te verdoen aan series die 'gaan'.
Daar zou je ook echt niemand mee hebben behalve jezelfquote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef Yonline het volgende:
[..]
Ok duidelijk, ik dacht eventjes dat je bijvoorbeeld bedoelde "de eerste 4 afleveringen van breaking bad vond ik niet zo leuk, jammer dan. Ga de hele serie niet kijken".
Breaking Bad had me al direct gegrepen. Begon traag, maar wel steengoed. Hell, ik ben een van de weinigen die de Fly-aflevering geniaal vonden.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:55 schreef Yonline het volgende:
Ok duidelijk, ik dacht eventjes dat je bijvoorbeeld bedoelde "de eerste 4 afleveringen van breaking bad vond ik niet zo leuk, jammer dan. Ga de hele serie niet kijken".
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op maandag 23 februari 2015 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hell, ik ben een van de weinigen die de Fly-aflevering geniaal vonden.
komt in een keer online toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Hoe gaan jullie house of cards kijken? Alles in 1 keer of netjes iedere week 1 afleverin?
Elke week 1? Zo goed is mijn geheugen niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Hoe gaan jullie house of cards kijken? Alles in 1 keer of netjes iedere week 1 afleverin?
Qua acteerwerk ook? Kwam door die eerste afleveringen totaal niet heen. Zo'n teensoap alleen dan in een andere omgeving.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:08 schreef Nickske1912 het volgende:
The 100 is in het tweede seizoen uitgegroeid tot een uiterst vermakelijke serie! Ik mag er graag naar kijken.
Als de naam blijkbaar niet genoemd kan worden, dan hoeft het dus ook niet in de OP lijkt mequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
Summer2bird, Kan deze misschien in de 1e post opgenomen worden?
DNS service voor Netflix USA + andere kanalen zoals BBC, Crackle etc voor ¤10,- per jaar.
Aanvraag via PM.
Inderdaad. Schimmig gedoe.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als de naam blijkbaar niet genoemd kan worden, dan hoeft het dus ook niet in de OP lijkt me
Oke, Bladblaadje DNS Servicequote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als de naam blijkbaar niet genoemd kan worden, dan hoeft het dus ook niet in de OP lijkt me
Denk aflevering of 2 per week. Zijn ook nog Bewaking Bad aan het kijken.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Is dat een dramaserie over de Kunsthal in Rotterdam?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk aflevering of 2 per week. Zijn ook nog Bewaking Bad aan het kijken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dat een dramaserie over de Kunsthal in Rotterdam?
En die run je zelf?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:18 schreef Bladblaadje het volgende:
Summer2bird, Kan deze misschien in de 1e post opgenomen worden?
Aanvraag via PM.
Ja op mijn inbel modem.quote:
Alles achter elkaar of iig 2 dagenquote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik iig niet, heb wel wat beters te doen. Daarom al snel gestopt met Marvel Agentserie, Lost en Breaking Bad die ik zelfs 1 seizoen heb gegevenquote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef Yonline het volgende:
[..]
Dus als een topserie eventjes traag van de grond komt kijk je het helemaal niet?
Okiedokie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:42 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Ja op mijn inbel modem.![]()
Het draait op een vps. Gewoon stabiel 24/7. Geen gekke zaken verder. Het is geen rocket science.
Komt misschien van Bansheequote:Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dit een soort Tunlr? Want die staat wel in de OP.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:42 schreef Bladblaadje het volgende:
[..]
Ja op mijn inbel modem.![]()
Het draait op een vps. Gewoon stabiel 24/7. Geen gekke zaken verder. Het is geen rocket science.
Heb een webpagina waarop je moet inloggen, dan kan je je huidige IP adres activeren. En daarna heb je toegang. Begrijp dat het bij sommige misschien dodgy overkomt. Maar stuur me maar is een pm, kan je het zelf testen.
ik heb hem toegevoegd aan mijn lijst,quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren begonnen met aflevering 1 van "the returned" Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb Franse miniserie over een klein dorpje in de alpen waar een schoolbus van een klif rijdt maar jaren later komen de overleden kinderen 1 voor 1 terug.
Klinkt beetje vaag maar vond t erg tof. 1 van de leukere verrassingen van de laatste tijd.
Die serie was erg goed,quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren begonnen met aflevering 1 van "the returned" Les revenants (TV Series 2012– ) - IMDb Franse miniserie over een klein dorpje in de alpen waar een schoolbus van een klif rijdt maar jaren later komen de overleden kinderen 1 voor 1 terug.
Klinkt beetje vaag maar vond t erg tof. 1 van de leukere verrassingen van de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat seizoen 2 ook snel na uitkomen online komt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Is dit een soort Tunlr? Want die staat wel in de OP.
Seizoen 1 is wat saai.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:58 schreef nattermann het volgende:
Vorige week aan Homeland begonnen. Erg goed.
Alles in 1 keer. Ik geloof dat ze vrijdag uitkomen?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |