Zo klopt iequote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Simpelweg omdat B niet overtuigend bewezen is een persoonlijke mening is, zonder wat voor grond dan ook. Roepen dat iets nep is, maakt het niet opeens nep natuurlijk. Roepen dat de piloot niet verbrand is, zonder enig verder bewijs, maakt hem niet opeens minder verbrand.
A is net zo min overtuigend bewezen. Roepen dat iets echt is, maakt het niet opeens echt natuurlijk. Roepen dat de piloot verbrand is, zonder enig verder bewijs.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:02 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Simpelweg omdat B niet overtuigend bewezen is. Roepen dat iets nep is, maakt het niet opeens nep natuurlijk. Roepen dat de piloot niet verbrand is, zonder enig verder bewijs, maakt hem niet opeens minder verbrand.
Ja, er is een video van. Dat is toch geen bewijs? Dat is een cirkelredenering. Dezelfde die je ziet bij 9/11 en Apollo, men kan alleen maar wijzen naar de beelden. "Kijk, zo is het gebeurd, want het is op TV geweest".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:41 schreef kalinhos het volgende:
Nou ja, er is een video van. Hoe je het ook wendt of keert, is een video van gebeurtenis X nog altijd meer bewijs dan stellen dat gebeurtenis X niet plaatsgevonden heeft.zonder verder enig bewijs, materiaal, argument, etc.
Wat? Doe iets 'n beetjes geks,crisis acteur-achtig,nieuwe ID/persona aannemen voor 'm paar tonne of miljoenen...hypotheek en leentjes afbetaald,filmpjes in 'n hotel kamertje niet naar bepaalde geinteresserde partijen verstuurd enz. Allemaal verzekerd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel het makkelijkst om te doen.
Als ik tevreden met de officiele verklaringen van wat-dan-ook was,zou ik niet zo gauw m'n tijd besteden om argumenten over te hebben op 'n soort 'BNW' site.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat op een forum als BNW optie B de algemene mening zou zijn. Ik blijf het merkwaardig vinden dat dit juist niet zo is. Gros blijft hier in A geloven
We hebben allemaal de filmpjes gezien,door heel veel verschillende ogen.Alle filmpjes zijn nep....gezien door vele ogen ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:03 schreef kalinhos het volgende:
Alle filmpjes zijn echt. Gewoon, omdat ik dat zeg. Kunnen we dat punt ook afsluiten
Wellicht vervelen ze zich, tijd teveel? ..een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ik tevreden met de officiele verklaringen van wat-dan-ook was,zou ik niet zo gauw m'n tijd besteden om argumenten over te hebben op 'n soort 'BNW' site.
Volgens jou. Dat vergeet je erbij te zetten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
We hebben allemaal de filmpjes gezien,door heel veel verschillende ogen.Alle filmpjes zijn nep....gezien door vele ogen ook.
Zeker weten.Ik heb niks aan beelden van geweld te kijken,als 't echt of nep zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die al die gore gaan opzoeken. Toen ik begon met studeren was er net internet en al die lui naar Rotten.com en al die vage sites.
Ik stel wel vragen bij je geestelijke gesteldheid als je dat soort dingen bewust opzoekt. Alsof er niet genoeg leukere dingen op de wereld zijn.
Daar hoef jij ook helemaal geen verklaring voor te zoeken, net zomin als anderen een verklaring hoeven te zoeken waarom jij hier reageert.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wellicht vervelen ze zich, tijd teveel? ..een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.
Door 'heel veel verschillende ogen' zeg ik. Hoeveel ogen denk je dat ik heb? Miljoenen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens jou. Dat vergeet je erbij te zetten.
Dat hoeft misschien niet, maar dat mag natuurlijk gewoon wel.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hoef jij ook helemaal geen verklaring voor te zoeken, net zomin als anderen een verklaring hoeven te zoeken waarom jij hier reageert.
Dat is het mooie van een discussietopic .
'Alle filmpjes zijn nep' Dat had ik gearceerd dus dat kan je niet ontgaan zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Door 'heel veel verschillende ogen' zeg ik. Hoeveel ogen denk je dat ik heb? Miljoenen?
Danku hulpmod.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft misschien niet, maar dat mag natuurlijk gewoon wel.
Dat is het mooie van een discussietopic.
Ik weet 't niet precies...misschien doen ze z'n beste om hun persoonlijke vertrouw in 't media e.a. organisaties te versterken....de alternatieve standpunt is gewoon teveel te aannemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wellicht vervelen ze zich, tijd teveel? ..een andere verklaring kan ik er niet voor vinden.
Ik denk dat de meeste mensen met 'n bepaalde keek op 't wereld zijn mee eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Alle filmpjes zijn nep' Dat had ik gearceerd dus dat kan je niet ontgaan zijn.
ik heb nergems gezegd dat ik vind dat die echt is. Kheb alleen gereageerd op je punt dat iets zomaar als nep bestempelen zonder argumentatie wat zwak is. Voor gebeurtenis A is meer bewijs (een video) dan gebeurtenis B (waar in principe alleen jouw en Tingo's mening het argument zijn).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, er is een video van. Dat is toch geen bewijs? Dat is een cirkelredenering. Dezelfde die je ziet bij 9/11 en Apollo, men kan alleen maar wijzen naar de beelden. "Kijk, zo is het gebeurd, want het is op TV geweest".
Hoe weet jij nou of die video echt is? Dat neem je aan. Waarom? Wat overtuigt jou nou zo in die video('s) van die dolle IS-strijdertjes?
De video komt op mij nep over. Wat Tingo zegt, moet je met hem bespreken, daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik heb nergems gezegd dat ik vind dat die echt is. Kheb alleen gereageerd op je punt dat iets zomaar als nep bestempelen zonder argumentatie wat zwak is. Voor gebeurtenis A is meer bewijs (een video) dan gebeurtenis B (waar in principe alleen jouw en Tingo's mening het argument zijn).
Ik geloof eerder iets wat ik kan zien, dan iemand die alleen maar roept dat het nep is en vervolgens geen, voor mij dan, overtuigende argumenten aandraagt voor zijn bewering. Noem me wereldvreemd.
Ho maar! Er zijn 'n heleboel mensne die denken dat de vids nep zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:51 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ik heb nergems gezegd dat ik vind dat die echt is. Kheb alleen gereageerd op je punt dat iets zomaar als nep bestempelen zonder argumentatie wat zwak is. Voor gebeurtenis A is meer bewijs (een video) dan gebeurtenis B (waar in principe alleen jouw en Tingo's mening het argument zijn).
Ik geloof eerder iets wat ik kan zien, dan iemand die alleen maar roept dat het nep is en vervolgens geen, voor mij dan, overtuigende argumenten aandraagt voor zijn bewering. Noem me wereldvreemd.
Zoals je kan zien is er veel tijd in gestoken in belichting en na bewerkingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De video komt op mij nep over. Wat Tingo zegt, moet je met hem bespreken, daar ga ik niet over.
Wat wel nep moet zijn is die foto van die Japanners. Daarom vroeg ik ook: waarom zou je ze nog vertrouwen? Als er 1 foto nep is, wat zegt dat over de rest?
De video kan je zien, maar dat wil toch niet zeggen dat het daarom echt is? De "echtheid' volgt uit de massamedia die zeggen dat het echt is (hoewel er ook kritische geluiden in zelfs de massamedia zijn die de authenticiteit in twijfel trekken), dat nemen mensen aan als "voldoende".
Als er gezegd wordt dat een video echt is, dan is dat zo.
Dat noem ik nou niet heel erg kritisch denken.
Dat je vraagt om argumenten waarom die video nep is, snap ik en heb je helemaal gelijk in. Ik heb alleen mijn gevoel erover gedeeld. De nepheid zit hem voor mij in die foto. Wat die lui verder allemaal publiceren interesseert me niet zoveel, maar deze 2 zaken bieden nou eenmaal weinig goede hoop dat die "verzekeringsagent mij een juist verhaal geeft".
Nee tuurlijk ga je er niet op in!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:45 schreef El_Matador het volgende:
Guyver, ik ga niet meer in op je stromannetjes.
Je kunt gewoon lezen wat ik schrijf en ik heb nergens gezegd "alles is nep".
Gast, hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 22:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee tuurlijk ga je er niet op in!
Waarom zou je er staan te veel punten in waar je gewoon niet op in durft te gaan!
Negeren is veel makkelijker!
Ik lees wat je schrijft en het is verwarrend je bent een grotere draaikont dan menig politicus!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |