Doe maar een nieuwe hoor Tchockquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:47 schreef Tchock het volgende:
Madness, maar ik heb geen idee hoe het album heet.
Moederwiel Samkoe?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:47 schreef DO2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk, mijn genre.quote:
Uiteraard goed ... dan mag je een nieuwe makenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:58 schreef kamerolifantje het volgende:
Broken English, Marianne Faithfull
Ojaquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:46 schreef DO2 het volgende:
Dat niemand Bill Callahan heeft geraden verbaast me wel een beetje:
[ afbeelding ]
Ik heb al een redelijk grote hint gegeven, dacht ik....quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:05 schreef pipster het volgende:
Komt me toch wel bekend voor, maar dat is het dan ook wel.
Die herkende ik direct, maar had niet echt de tijd om een nieuwe voor te bereiden.quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:46 schreef DO2 het volgende:
Dat niemand Bill Callahan heeft geraden verbaast me wel een beetje:
[ afbeelding ]
Yep. Niet selftitled, maar als niemand de titel weet, ga maar verder met een volgende.quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:31 schreef pipster het volgende:
Something Happens, maar de titel.. Self titled?
"Faster than the speed of night"quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Erg dat ik dit weet, maar ben vrij zeker dat het Bonnie Tyler is, album waar total eclipse of the heart op staat
quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
Erg dat ik dit weet, maar ben vrij zeker dat het Bonnie Tyler is, album waar total eclipse of the heart op staat
quote:
Oh, die band! Ik vond het al redelijk pretentieus...quote:Op donderdag 23 april 2015 19:39 schreef pipster het volgende:
Big Star, zo heet de band van Tim Knol toch niet.
vampire weekend met contraquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wombats! Geen idee hoe de plaat heet maar Let's Dance to Joy Division staat er op. Ik reken het zelf alvast even goed. Hier de nieuwe:
[ afbeelding ]
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 september 2015 07:41 schreef Gehenna het volgende:
Peter Gabriel, volgens mij z'n eerste solo plaat
quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef OProg het volgende:
Ik dacht eerst aan ELO en toen aan Journey.
Maar toen ik nog een keer keek wist ik het. Boston. Leuk na de vorige.
Surequote:Op maandag 7 september 2015 21:01 schreef fripper het volgende:
Van Nebraska door naar de Southside of Texas ...
Ouder , veeeeel ouder ...quote:Op maandag 7 september 2015 22:18 schreef cafca het volgende:
Is het een heel klein detail van Illinoise van Sufjan Stevens?
Ja.quote:
Watquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De art voor die single though:
[ afbeelding ]
quote:
Opgezocht: Matt Johnson's broer Andy maakte het artwork. Dus ik denk dat dat de 'a' van Andy isquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:29 schreef pipster het volgende:
maar waar staat nu dat Aerosmith logo voor....
Ah dat klinkt plausibel, weer een mysterie de wereld uit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:50 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Opgezocht: Matt Johnson's broer Andy maakte het artwork. Dus ik denk dat dat de 'a' van Andy is
je hebt toch geen Photoshop nodig voor dit spelletje?quote:Op woensdag 16 september 2015 03:46 schreef Beathoven het volgende:
Santana - Abraxas
Ik geef de mijne door aan iemand anders, ik heb geen photoshop op dit moment.
Tja, best leuk, redelijk afwisselend, maar over het algemeen een beetje te lieflijk, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:24 schreef pipster het volgende:
Ah de nieuwe Ben Folds. Is het wat nog niets van gehoord eigenlijk.
quote:Op zondag 20 september 2015 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pink Floyd - Wish You Were Here!
Niet dat ik weet, en ja.quote:Op maandag 21 september 2015 15:25 schreef Burnett het volgende:
Een hele jonge Michael Stipe...? (pré-R.E.M.)
Ik denk dat cafca deze plaat zelf in de kast heb staan...
Jij moet hem zeker kennen, je naam(song) staat erop!quote:Op maandag 21 september 2015 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ik ken m, maar t wil nog ff niet vallen
Ik heb hem stiekem even opgezocht, en ik kan me niet herinneren dit album eerder gezien te hebben. Dit in tegenstelling tot een hoop ander werk van deze band ...quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:01 schreef cafca het volgende:
Waarom typen jullie niks?
Hebben jullie iets aan je vingers?
De titel is hierboven al eens genoemd......
Uiteraard: ze waren weer geweldig vorige week!quote:
Was je er ook? Moet haast wel met zo'n naam!quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:23 schreef fripper het volgende:
Dat waren ze zeker !
Ik zal vanavond even een nieuwe opgave in elkaar draaien
Uiteraard. Voor je het weet moeten we weer 20 jaar wachtenquote:Op dinsdag 29 september 2015 21:47 schreef Blogman het volgende:
[..]
Was je er ook? Moet haast wel met zo'n naam!
Ghehe, dan is ie 90! Als ie dan nog zo speelt!quote:Op woensdag 30 september 2015 00:00 schreef fripper het volgende:
[..]
Uiteraard. Voor je het weet moeten we weer 20 jaar wachten
[ afbeelding ]
Maar dat is em niet.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:21 schreef pipster het volgende:
Ik moet een beetje aan jimi Hendrix Bold as Love denken.
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 09:11 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Bij deze een nieuwe opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |