Doe stoer vetzak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:25 schreef kaasplankje het volgende:
je zal het nooit begrijpen, ga voetballen ofzo
Geen idee. Maar op pauze zetten hoeft in principe niet. Strava pauzeert bij stilstand automatisch.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:26 schreef baw-pen-nyang het volgende:
Even een vraagje over strava.
Afgelopen zondag leuk een rondje gefiets. Aan het begin van de lunch pauze strava handmatig op pauze gezet (ik gebruik de gps van mijn smartphone) aan het einde van de lunch wou ik strava weer starten en toen werd er een error weer gegeven iets van dat er een fout was opgetreden (details weet ik niet meer precies). Gelukkig kon de rit wel hersteld worden echter werd de lunch tijd ook tot de bewegingstijd gerekend. Hierdoor kloppen de gevens niet helemaal meer.
Weet een van jullie hoe ik dat er uit kan knippen. Ik zie bij de opties alleen de crop activity option staan, maar daar kan je alleen het begin of einde van de rit verplaatsten.
Heb je soms wel last van gps drift.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op pauze zetten hoeft in principe niet. Strava pauzeert bij stilstand automatisch.
ik pauzeer m ook handmatig om die reden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je soms wel last van gps drift.
Dat klopt, maar omdat ik geen houder voor mijn telefoon heb hou ik hem in mijn zak en dus neem ik hem tijdens de lunch ook mee. Om te voorkomen dat het geloop ook geregistreerd wordt pauzeer ik strava handmatig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op pauze zetten hoeft in principe niet. Strava pauzeert bij stilstand automatisch.
Tsja, as je geen gauwe medalje ken winnuh, dan ken je nog altijd wel van een Golden Shower genieten.quote:
heb jij eigenlijk al gefietst dit jaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, as je geen gauwe medalje ken winnuh, dan ken je nog altijd wel van een Golden Shower genieten.
En wax in de winter gaat prima, wetlube Pedros Synlube dus of Icewax in laten trekken, afpoetsen en dan silicone spray over die ketting. Dat doen alle crossers en er blijft weinig vuil aan hangen. Thuis weer een sponsje er over en ook in de winter een blinkende ketting.
Ja, al 185 km in totaal. Vreselijk hé. Denk dat ik maar weer naar de najaarsklassieker ga pieken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al gefietst dit jaar?
Ik ben teleurgesteld. Wat moet die BMC er wel niet van denken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, al 185 km in totaal. Vreselijk hé. Denk dat ik maar weer naar de najaarsklassieker ga pieken.
Zonder gekheid, het valt me zwaar die kou. Afgelopen zondag een rondje van 42 km maar kon er geen lol aan beleven. Denk dat ik naar de tropen moet emigreren om weer plezier in het fietsen te krijgen. Maar spring nu op de tacx voor een half uurtje. Erg hé
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
1 van de mooiste periodes van het jaar. Zelf effe fietsen en daarna lekker koers kijken
Niet iedereen woont in limboland he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.
Boven het IJ zijn toch ook kroegen met wielrennen op de TV?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in limboland he?
Ongetwijfeld. Maar na een paar tripels heb ik geen goesting meer om te fietsenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Boven het IJ zijn toch ook kroegen met wielrennen op de TV?
Euh, ik was niet van plan om te gaan stempelen tijdens de primavera hoor. Overigens moeten demarrage aanvragen nog altijd wel schriftelijk in drievoud worden aangeleverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.
Maak jij dan een mooi routekaartje met kilometeraanduiding zodat wij deze in de demarrage aanvraag kunnen zetten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Euh, ik was niet van plan om te gaan stempelen tijdens de primavera hoor. Overigens moeten demarrage aanvragen nog altijd wel schriftelijk in drievoud worden aangeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |