Heb je soms wel last van gps drift.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op pauze zetten hoeft in principe niet. Strava pauzeert bij stilstand automatisch.
ik pauzeer m ook handmatig om die reden.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je soms wel last van gps drift.
Dat klopt, maar omdat ik geen houder voor mijn telefoon heb hou ik hem in mijn zak en dus neem ik hem tijdens de lunch ook mee. Om te voorkomen dat het geloop ook geregistreerd wordt pauzeer ik strava handmatig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:43 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op pauze zetten hoeft in principe niet. Strava pauzeert bij stilstand automatisch.
Tsja, as je geen gauwe medalje ken winnuh, dan ken je nog altijd wel van een Golden Shower genieten.quote:
heb jij eigenlijk al gefietst dit jaar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:56 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, as je geen gauwe medalje ken winnuh, dan ken je nog altijd wel van een Golden Shower genieten.
En wax in de winter gaat prima, wetlube Pedros Synlube dus of Icewax in laten trekken, afpoetsen en dan silicone spray over die ketting. Dat doen alle crossers en er blijft weinig vuil aan hangen. Thuis weer een sponsje er over en ook in de winter een blinkende ketting.
Ja, al 185 km in totaal. Vreselijk hé. Denk dat ik maar weer naar de najaarsklassieker ga pieken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk al gefietst dit jaar?
Ik ben teleurgesteld. Wat moet die BMC er wel niet van denken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, al 185 km in totaal. Vreselijk hé. Denk dat ik maar weer naar de najaarsklassieker ga pieken.
Zonder gekheid, het valt me zwaar die kou. Afgelopen zondag een rondje van 42 km maar kon er geen lol aan beleven. Denk dat ik naar de tropen moet emigreren om weer plezier in het fietsen te krijgen. Maar spring nu op de tacx voor een half uurtje. Erg hé
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
1 van de mooiste periodes van het jaar. Zelf effe fietsen en daarna lekker koers kijken
Niet iedereen woont in limboland he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.
Boven het IJ zijn toch ook kroegen met wielrennen op de TV?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet iedereen woont in limboland he?
Ongetwijfeld. Maar na een paar tripels heb ik geen goesting meer om te fietsenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Boven het IJ zijn toch ook kroegen met wielrennen op de TV?
Euh, ik was niet van plan om te gaan stempelen tijdens de primavera hoor. Overigens moeten demarrage aanvragen nog altijd wel schriftelijk in drievoud worden aangeleverd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Of rond 4 uur het fietsen onderbreken en je fiets stallen voor de plaatselijke 'Café des Sports'. Samen met de locals de finale kijken en dan je brevet afmaken.
Maak jij dan een mooi routekaartje met kilometeraanduiding zodat wij deze in de demarrage aanvraag kunnen zetten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Euh, ik was niet van plan om te gaan stempelen tijdens de primavera hoor. Overigens moeten demarrage aanvragen nog altijd wel schriftelijk in drievoud worden aangeleverd.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Gripper het volgende:
Zo dan, aanmelden is geopend voor de Primavera:
SPT / De primavera 2015
Nope. Kraakt alleen als ik kracht zet, zowel in als uit het zadel.quote:
Bij Gerrit nog steeds?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Euh, ik was niet van plan om te gaan stempelen tijdens de primavera hoor. Overigens moeten demarrage aanvragen nog altijd wel schriftelijk in drievoud worden aangeleverd.
Dat zou idd leuk zijn. Zal ik je ff mijn rekening nummer doorgeven dan kan je het benodigde bedrag overmakenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:50 schreef Patroon het volgende:
Koop een powermeter + garmin. Probleem opgelost. Slotje
Kou is niet alles maar hier gaat de temperatuur de komende week richting de 40 graden word je ook niet echt gelukkig van althans ik niet. Gevoelstemperatuur loopt volgens buienradar op tot boven de 45 graden al heb ik geen idee hoe dat bepaald word. Zal wel iets met luchtvochtigheid ofzo zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 19:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja, al 185 km in totaal. Vreselijk hé. Denk dat ik maar weer naar de najaarsklassieker ga pieken.
Zonder gekheid, het valt me zwaar die kou. Afgelopen zondag een rondje van 42 km maar kon er geen lol aan beleven. Denk dat ik naar de tropen moet emigreren om weer plezier in het fietsen te krijgen. Maar spring nu op de tacx voor een half uurtje. Erg hé
Misschien iets heel stoms, maar kan het niet je stuur zijn? Op m'n Cadex had ik een andere nok gemonteerd en daarna kraakte m'n stuur bij het aanzetten - ik dacht ook zuiver dat het van de omgeving trapas kwam...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:59 schreef Andyy het volgende:
Heb alles schoongemaakt en opnieuw ingevet om het gekraak uit mijn trapas tegen te gaan. De cranks waren ook schoongemaakt, maar op mijn trainer kraakt die nog steeds als ik met m'n gewicht op 1 pedaal ga staan![]()
Moeten dan toch de lagers eruit/vervangen worden?
[..]
Nope. Kraakt alleen als ik kracht zet, zowel in als uit het zadel.
Wat ik tot nu toe heb gedaan: Derailleur hanger eraf gehaald en vet tussen gedaan, pedalen schoongemaakt en opnieuw gevet, crank verwijderd schoongemaakt en opnieuw ingevet, zadelpen opnieuw van carbon pasta voorzien en bijna alle schroefjes nagelopen.
Enige dat ik niet heb gedaan zijn de lagercups omdat ik de tools daarvoor niet heb. Lees dat ze wel vaker kraken bij press fit frames?
Waar zit je dan? Limburg?quote:Op woensdag 25 februari 2015 02:47 schreef baw-pen-nyang het volgende:
[..]
Kou is niet alles maar hier gaat de temperatuur de komende week richting de 40 graden word je ook niet echt gelukkig van althans ik niet. Gevoelstemperatuur loopt volgens buienradar op tot boven de 45 graden al heb ik geen idee hoe dat bepaald word. Zal wel iets met luchtvochtigheid ofzo zijn.
Hohoh! wel verpakt in een paar restjes oud verpakkingsmateriaal!!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:32 schreef muzas het volgende:
En je laat je fiets gewoon in een oude kartonnen doos het vliegtuig in flikkeren
Is G. er dan ook?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 20:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zondag nog altijd slechte voorspellingquote:Op dinsdag 24 februari 2015 23:48 schreef ddx het volgende:
Zo ff lopen kloten met garmin/mapsource en route voor zondag staat in m'n garmin.
Als mensen de .fit file willen : http://a2000.nu/dl/200Citadel2015_course.fit
Heb in de tussentijd ook een ander stuur erop gezet. Niet vanwege het gekraak maar het heeft het ook niet opgelostquote:Op woensdag 25 februari 2015 07:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Misschien iets heel stoms, maar kan het niet je stuur zijn? Op m'n Cadex had ik een andere nok gemonteerd en daarna kraakte m'n stuur bij het aanzetten - ik dacht ook zuiver dat het van de omgeving trapas kwam...
Kan zoveel zijn, het kan je pressfitcups zijn maar ook iets anders. Ik had in de winterfiets ook een kraak geen zin om er naar te kijken, kwam ook van de cranks/bracket whatever. Gewoon doorgereden en nu is het weg.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
Heb in de tussentijd ook een ander stuur erop gezet. Niet vanwege het gekraak maar het heeft het ook niet opgelost
Nou veel plezierquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zondag nog altijd slechte voorspelling
Zondag wordt het zwaarbewolkt met regen. In de Ardennen is eerst wat sneeuw mogelijk. Maxima rond 9 of 10 graden, bij een stevige wind uit zuid ruimend naar zuidwest.
[ afbeelding ]
centerlock adapterquote:Op woensdag 25 februari 2015 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
heb ik mooie bad ass discs gekocht voor me ouwe bakfiets check die caliper mensen past de schijf niet, ik heb centerlock naven en dees zijn met boutjes.![]()
[ afbeelding ]
Veel kleren en spatborden mee.quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zaterdag wel goed, we zien het wel.
Winteroutfit gaat dus meequote:Op woensdag 25 februari 2015 09:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zondag nog altijd slechte voorspelling
Hmm twijfel er ook over als het erg slecht weer is zondag weet ik ook niet of ik ze (uit)rijd. Er is een koersje in Lens St. Remy smiddags. Kan die evt ook rijden maar dan kijkt ivo vast heel boos naar me.quote:Op woensdag 25 februari 2015 12:05 schreef MarcoD het volgende:
Wie is nu van plan sowieso zondag te gaan fietsen ondanks eventueel 'slecht' weer?
Ik vind het niet heel erg om door regen te fietsen maar als het echt slecht wordt heb ik daar niet zo'n zin in eigenlijk (slecht weer als in continu regen en grote hoeveelheid).
wattesquote:Op woensdag 25 februari 2015 12:22 schreef Levitas het volgende:
Ik als iemand die op statistieken geilt wil een cadans sensortje gaan aanschaffen.
Zijn al deze ANT+ sensors gewoon bruikbaar op alle devices die ANT+ ondersteunen? En zoja, tips voor zo'n sensor?
Ik gebruik nu een Timex sporthorloge op m'n stuur. Ondersteunt een HR en cadans meter met ANT+, maar wil t.z.t ook een andere fietscomputer aanschaffen waar ik deze gewoon mee zou willen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |