SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everyday is legday!
Elkaar helpen!
Zie hier, Kaasplankje squat ook al 100kg
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Leuk om te zien, herkende het rondje gelijk..quote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef Oksel het volgende:
Zelf zaterdag stevige beentraining gedaan, zondag ritje van 85km met 1 ander. Zit je dus wel altijd met je neus in de windTerwijl ik rustig wilde trainen ivm. wéér last van schouder gvd. Of nog steeds, 1 van beiden. Maargoed, iig daarom besloten niet naar trainingswedstrijd Exel te gaan.
Aantal van de club wel, en net als vorig week 1ste plaats, en in dit geval ook 2e plaats.
De winnaar had cam bij zich:
Goed. Stuk strakker. Al kan ik met die 3.8 km natuurlijk niet heel veel verschil verder ontdekken. Optrekken leek sneller te gaan maar dat kan ook door de wind komen.quote:
Kan altijd een nieuwe opquote:Op maandag 23 februari 2015 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zadel is wel wennen. Mijn specialized heeft een hogere achterkant. En deze is helemaal plat.
Gewoon een katoenen zakdoek om je nek knopen, dat helpt goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:19 schreef Levitas het volgende:
Note to self: Doe iets met een hoge col aan als het wat frisser en donker is. Begon op den duur wat last van m`n nek en schouders te krijgen door de kou, werd een beetje stijf.
hoe vast heb je de bracketpot aangedraaid ?, heeft een behoorlijk aandraai momentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:55 schreef Andyy het volgende:
Heb alles schoongemaakt en opnieuw ingevet om het gekraak uit mijn trapas tegen te gaan. De cranks waren ook schoongemaakt, maar op mijn trainer kraakt die nog steeds als ik met m'n gewicht op 1 pedaal ga staan![]()
Moeten dan toch de lagers eruit/vervangen worden?
Op de weg ook? Zeker weten dat het uit je trapas komt?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 02:55 schreef Andyy het volgende:
Heb alles schoongemaakt en opnieuw ingevet om het gekraak uit mijn trapas tegen te gaan. De cranks waren ook schoongemaakt, maar op mijn trainer kraakt die nog steeds als ik met m'n gewicht op 1 pedaal ga staan![]()
Moeten dan toch de lagers eruit/vervangen worden?
Best vast. Hiervoor deed die het ook al.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:45 schreef dop het volgende:
[..]
hoe vast heb je de bracketpot aangedraaid ?, heeft een behoorlijk aandraai moment
Denk het wel, hoor het alleen als ik aanzet en gebeurd ook als ik uit de zadel trap.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 07:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de weg ook? Zeker weten dat het uit je trapas komt?
Is het niet je zadelpen dan?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:26 schreef Andyy het volgende:
[..]
Denk het wel, hoor het alleen als ik aanzet en gebeurd ook als ik uit de zadel trap.
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:30 schreef muzas het volgende:
Kan van alles zijn. 9/10 keer bij mij zijn 't mn quick releases. Als die niet goed vast zitten kunnen ze ook behoorlijk kraken.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.![]()
Quick releases, check
Snelspanners. Was mss beter geweest.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:34 schreef Leonos het volgende:
[..]
Hoe vaak ik hier niet moet googlen om te kijken wat iets is.![]()
Quick releases, check
Ben ik iets vergeten?quote:Borstel voor bij je trappers en tandwielen.
-Grote spons
-Kettingborstel
-Stofvrije doeken
-Oude theedoeken (paar in reepjes knippen)
-WD40
-Pijpragers (verkrijgbaar bij sigarenboer)
-Kettingsmeer
-Ketting spoelbak
-Wiel + rem borstel
Een fles Dasty natuurlijk. Je hebt nu alleen de tools, maar niet het sop.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef very het volgende:
Hoi vrinden,
ik wil mijn broertje advies geven over wat ie in huis moet halen om zijn fiets te onderhouden, en kwam uit op dit:
[..]
Ben ik iets vergeten?
Carbon polish voor gelakte frame'squote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een fles Dasty natuurlijk. Je hebt nu alleen de tools, maar niet het sop.
En voor na de liefdevolle poetsbeurt deze fruitige vriend:
http://www.morganblue.net/nl/product/carbon-polish-400cc-nl/
Zelf gebruik ik gewoon een dopje allesreiniger. Maar heeft Dasty echt meerwaarde ten opzichte daarvan? En welke dan precies? http://www.wibra.nl/dasty.phpquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een fles Dasty natuurlijk. Je hebt nu alleen de tools, maar niet het sop.
En voor na de liefdevolle poetsbeurt deze fruitige vriend:
http://www.morganblue.net/nl/product/carbon-polish-400cc-nl/
Ik heb biologisch afbreekbare ontvetter, werkt als een tierelier en kan je gewoon je tuin inspoelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:31 schreef very het volgende:
[..]
Zelf gebruik ik gewoon een dopje allesreiniger. Maar heeft Dasty echt meerwaarde ten opzichte daarvan? En welke dan precies? http://www.wibra.nl/dasty.php
Ik zal het even checken. Gaat het om jou of iemand anders?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Heeft iemand van jullie het kampioenschap van Amsterdam op Sloten wel eens gereden?
Kan dat met een basislicentie?
Dasty ook hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb biologisch afbreekbare ontvetter, werkt als een tierelier en kan je gewoon je tuin inspoelen.
Pfoe, ik zou dan effe de organisatie mailen en hun het probleem voorleggen. Kan me niet voorstellen dat het een probleem is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Om mij want ik heb mijn licentie in belgie laten liggen en die heb ik niet op tijd thuis. En mijn duplicaat zou ik as zaterdag krijgen maar met de knwu weet je het nooit.
Gewoon met je vuist op tafel slaan en roepen "weten jullie goefterdoemese wel wie ik ben, ik ben d'n cyclinggirl en ik rij al jaren bij de elite dames ja!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou dan effe de organisatie mailen en hun het probleem voorleggen. Kan me niet voorstellen dat het een probleem is.
Zoals eerder gezegd Dastyquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef very het volgende:
Hoi vrinden,
ik wil mijn broertje advies geven over wat ie in huis moet halen om zijn fiets te onderhouden, en kwam uit op dit:
[..]
Ben ik iets vergeten?
Kwasten om het opgedroogde zand/modder/rommel van je frame en alle bewegende delen kan poetsen voor je met een sopje aan de gang gaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef very het volgende:
Hoi vrinden,
[..]
Ben ik iets vergeten?
Zelf doe ik dat met dit ding:quote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:39 schreef forty-two het volgende:
[..]
Kwasten om het opgedroogde zand/modder/rommel van je frame en alle bewegende delen kan poetsen voor je met een sopje aan de gang gaat.
Zo'n standaard moet er zeker wel komen een keerquote:Op dinsdag 24 februari 2015 12:34 schreef ratatat het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd DastyEn een montagestandaard is ook erg fijn, maar misschien iets voor later.
Die kreeg ik toen ik mn cube kocht. Nooit gebruikt, vind t maar een raar ding.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef very het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat met dit ding:
[ afbeelding ]
Squirtlube voor de ketting. Zie bikexperto.comquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:50 schreef very het volgende:
Hoi vrinden,
[..]
Ben ik iets vergeten?
Squirtlube? Moet je dan je vriendin spuitend over je ketting trekken ofzo?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Squirtlube voor de ketting. Zie bikexperto.com
Die is voor je cassette...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:06 schreef very het volgende:
[..]
Zelf doe ik dat met dit ding:
[ afbeelding ]
Geilquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Squirtlube? Moet je dan je vriendin spuitend over je ketting trekken ofzo?
Ja, maar die borstel erop is lekker stevig en werkt ook prima op andere delen.Trapas, pedalen, shifers etc.quote:
Is wel een erg harde borstel. Zou hem persoonlijk niet voor je shifters gebruiken en zeker niet voor je frame. Pedalen e.d. gaat prima ja, maar nog sneller met spons.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar die borstel erop is lekker stevig en werkt ook prima op andere delen.Trapas, pedalen, shifers etc.
Lees je even in: wax trekt geen vuil aan => minder slijtage.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True. Maar zo'n spons wordt gelijk zwart....heb al wat autosponzen verneuktquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel een erg harde borstel. Zou hem persoonlijk niet voor je shifters gebruiken en zeker niet voor je frame. Pedalen e.d. gaat prima ja, maar nog sneller met spons.
Gebruik dat ding eigenlijk alleen voor de cassette dus en de trapas aan de kant van de crank, omdat je daar met spons niet goed bij komt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Squirtlube voor de ketting. Zie bikexperto.com
Ik maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lees je even in: wax trekt geen vuil aan => minder slijtage.
NP: ik kom hier maar heel af en toe binnen vallen, dus ken de mensen / cultuur hier niet.quote:
Tot je ketting droog staat.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lees je even in: wax trekt geen vuil aan => minder slijtage.
Wel een wijze les geleerd, meer meepostenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
NP: ik kom hier maar heel af en toe binnen vallen, dus ken de mensen / cultuur hier niet.
Dan kan jij het dus niet gebruiken...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ook eens de muc off dry lube proberen. Zelfde principe, maar imo beter spul.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
NP: ik kom hier maar heel af en toe binnen vallen, dus ken de mensen / cultuur hier niet.
Volgens mij was jij daar toen de enige in, Squirtlube werd beter ontvangen, al kan dat ook zijn omdat Kaas zo lekker reageert op woorden met een seksuele connotatie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou ook eens de muc off dry lube proberen. Zelfde principe, maar imo beter spul.
Ja, je hoeft er niets mee te doen natuurlijk. Gebruik ze nu alleen allebei en dit is mijn observatiequote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Volgens mij was jij daar toen de enige in, Squirtlube werd beter ontvangen, al kan dat ook zijn omdat Kaas zo lekker reageert op woorden met een seksuele connotatie.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oke, goed om te wetenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je hoeft er niets mee te doen natuurlijk. Gebruik ze nu alleen allebei en dit is mijn observatie
Als jij urine seksueel vindt....quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
Nouja zeg wat is dit nu weer.
Het is kano die hier meteen iets seksueels van maakt.
[..]
Squirtsap is geen urine, het komt ergens anders vandaan dan uit de blaas. Vraga me niet waar, ik vind zo'n vrouwenlichaam doodeng en wil niet weten wat daar binnenin allemaal gebeurt qua bloeden en allerhande vreemde vloeistoffen. Als ze je onderpiste in bed zou het wel naar zeik smaken en ruiken he?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als jij urine seksueel vindt....
Ja hele dikke witte klodders komen er dan uit dat heb ik ook al gehad.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:31 schreef Gripper het volgende:
Ik bewaar die flesjes squirt in de schuur (ja, en als het kouder is dan -5 in huis, anders ziet het er na een strenge winter uit als geschifte yoghurt) , en met dit soort temperaturen squirt het nou niet bepaald de fles uit.
Dan is het meer druipglibber dan spuitsmeermiddel
Ik denk niet dat fretwork daar ervaring mee heeftquote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Squirtsap is geen urine, het komt ergens anders vandaan dan uit de blaas. Vraga me niet waar, ik vind zo'n vrouwenlichaam doodeng en wil niet weten wat daar binnenin allemaal gebeurt qua bloeden en allerhande vreemde vloeistoffen. Als ze je onderpiste in bed zou het wel naar zeik smaken en ruiken he?
Oh?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:33 schreef Gripper het volgende:
Squirtsap is geen urine, het komt ergens anders vandaan dan uit de blaas. Vraga me niet waar,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |