ahaquote:Op maandag 23 februari 2015 18:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toni:
Huisje:
- Coördinaten - 8°48'12.43"N , 82°24'13.60"W
- Hoogte - 1650 m
- HERE-link
[ afbeelding ]
De bevindingen (en valkuiltjes) van de eigenaresse , die de trail ook regelmatig loopt, kunnen natuurlijk ook in die map gezet worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:57 schreef kuil het volgende:
[..]
Een pleasant day hike naar een uitzichtspunt, waarvan de Lonely Planet suggereerde dat je die ook wel zonder gids zou kunnen lopen. We weten natuurlijk niet zeker of ze wel met gids zouden zijn gegaan als er nog wel een voor de dinsdag beschikbaar was. Maar het kan heel goed dat de Lonely Planet-tekst en de informatie die ze op internet vonden hen gesterkt heeft in het feit dat ze deze route ook wel zelf konden lopen.
Het stuk over de berovingen die zich wel eens hebben voorgedaan stond was waarschijnlijk niet overgenomen in de map van de taalschool. Misschien dat dat ze nog op andere gedachten had kunnen brengen.
Ik heb van Toni een video gekregen die ik nog niet kende. Daar komt het duidelijk in naar voren.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:59 schreef Lutalo het volgende:
Maar jackie kent het huis van Oliva (geen idee hoe) en zegt dat het huis veel verder beneden aan de weg is dan dat van Martina.
Zoals eerder gezegd, er staan diverse videos in de OP ( ook in de topics die jij aangemaakt hebt)
Er zijn wel meer mensen die het huis van Olivia kennen, gewoon door de videos te kijken en er hier over te praten.
Nou kan je natuurlijk niet altijd alles lezen hier, neem maar gewoon aan dat het klopt.
Niet veel verder beneden, het is ook niet beneden , het loopt daar vlak.
Nah, daar "hoor" je niet te komen ook weer niet. Het was een uur na de Mirador(s) en Kris en Lisanne zagen dat ze nog tijd hadden. Ik zou ook doorgelopen zijn, zeker weten. Dat is nog niet zo raar.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:02 schreef Lutalo het volgende:
Waar het misging was bij de 1e of 2 quebrada, op slechts 20 minuutjes van elkaar.
En daar hoor je normaal gesproken eigenlijk niet te komen. die quebrada's zijn niet bij die pleasant day hike inbegrepen.
Op die foto van jou zie je rechts-onderin nog net Boquete liggen, het is bijna pal zuid waar je heen kijktquote:Op maandag 23 februari 2015 19:01 schreef ToniB het volgende:
[..]
ahajuist ja. Kan nu een richting aan die foto geven.
Precies, hun eerste echte hike en dat met zijn tweeën in zo’n sneltempo? Ik weet wat hiken is en herinner mij mijn eerste hike op ongeveer diezelfde leeftijd......onder goede begeleiding.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:44 schreef ToniB het volgende:
[..]
En juist daarom, om al die argumenten die je zelf geeft en we zien hoe moeilijk dat 2e stuk van de pianista te volgen is, er zijn wel degelijk afslagen, juist omdat het hun eerste echte hike was.......en dan gaan ze alleen? Het gaat mij alle logica te boven. Ik hoop dat je gelijk krijgt, dat er niemand iets te verwijten valt dan hun zelf maar mijn optelsom ziet er anders uit.
Maar het hoort niet bij de beschrijving van de Pianista trail. Op de Mirador is het einde trail.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nah, daar "hoor" je niet te komen ook weer niet. Het was een uur na de Mirador(s) en Kris en Lisanne zagen dat ze nog tijd hadden. Ik zou ook doorgelopen zijn, zeker weten. Dat is nog niet zo raar.
wie woont daar dan ?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar precies onder die wolk??, dat is net bovenaan zo een driehoekige paddock/koffieplantage
[ afbeelding ]
Nee, er is geen "einde trail". Je kan doorlopen (wat Kris en Lisanne dan ook deden).quote:Op maandag 23 februari 2015 19:08 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Maar het hoort niet bij de beschrijving van de Pianista trail. Op de Mirador is het einde trail.
helpquote:
coordinaten invoeren in het zoekveld van HERE werkt prima. Bovendien heb ik er een directe HERE-link bijgegeven....quote:Op maandag 23 februari 2015 19:22 schreef ToniB het volgende:
[..]
help
op je foto van Google is het duidelijk maar kun je op here die locatie aangeven? Op "jouw" overzicht- kaart? Coördinaten lukt niet.
Als we dat eens wisten want die gene kan op de Mirador kijken en heeft misschien gezien of er 2 of 3 personen liepen op dat moment.quote:
Ik kan niet alles volgen idd, het is al een dagtaak, maar deze video had ik nog niet gezien. Erg goed.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:59 schreef Lutalo het volgende:
Maar jackie kent het huis van Oliva (geen idee hoe) en zegt dat het huis veel verder beneden aan de weg is dan dat van Martina.
Zoals eerder gezegd, er staan diverse videos in de OP ( ook in de topics die jij aangemaakt hebt)
Er zijn wel meer mensen die het huis van Olivia kennen, gewoon door de videos te kijken en er hier over te praten.
Nou kan je natuurlijk niet altijd alles lezen hier, neem maar gewoon aan dat het klopt.
Niet veel verder beneden, het is ook niet beneden , het loopt daar vlak.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef 11en30 het volgende:
Als ik daar een vermogende koffieboer was en ik had geen zin in 2 lijken op mijn land dan zocht ik wat essentiële (voor de identificatie en constatering overlijden) onderdelen zonder markeringen bij elkaar en liet ik die als pakketjes door een drone bij de Culebra bezorgen. Uiteraard zonder vermelding van afzender.![]()
De rest zou ik samen met het puin van te slopen schuurtjes begraven onder een paar nieuwe huisjes. Twee vliegen in één klap.
Elke Panamese middenstander heeft natuurlijk een drone in zijn achtertuin staan anno 2014.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:11 schreef 11en30 het volgende:
Als ik daar een vermogende koffieboer was en ik had geen zin in 2 lijken op mijn land dan zocht ik wat essentiële (voor de identificatie en constatering overlijden) onderdelen zonder markeringen bij elkaar en liet ik die als pakketjes door een drone bij de Culebra bezorgen. Uiteraard zonder vermelding van afzender.![]()
De rest zou ik samen met het puin van te slopen schuurtjes begraven onder een paar nieuwe huisjes. Twee vliegen in één klap.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kan niet alles volgen idd, het is al een dagtaak, maar deze video had ik nog niet gezien. Erg goed.
Oliva haar huis komt in beeld en zal ik op HERE opzoeken, maar Martina weet ik niet. Weet jij waar dat in deze video zit?
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:10 schreef Lutalo het volgende:
Olivia is het groene huis links, vlak voor het oversteken vd stroom .
Martina is rechts, bij die fleurige bloemetjes.. na de oversteek.
Weet niet of het te plotten is, is nog 'in het dorp'als het ware, ook nog voor die metalen brug.
In Boquete wel. Zie mijn eerdere post over de drone van de aardbeienboer op YT. Succes met zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:31 schreef kuil het volgende:
[..]
Elke Panamese middenstander heeft natuurlijk een drone in zijn achtertuin staan anno 2014.
Er zullen vast mensen in Boquete zijn die met behulp van een drone of een 4x4 lijken kunnen verplaatsen. Maar als je aan zo'n scenario wilt denken heb je nog altijd geen verklaring voor de foto's en de noodoproepen. Let wel: een verklaring die hout snijdt, niet een uitleg waarin elk apparaat tot in de puntjes gemanipuleerd is om het op een verdwaling te doen lijken. Want dat bestaat gewoon niet in een scenario wat nog enigszins realistisch is.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:34 schreef 11en30 het volgende:
[..]
In Boquete wel. Zie mijn eerdere post over de drone van de aardbeienboer op YT. Succes met zoeken.
Ijzersterk punt, nog niet aan gedachtquote:Op maandag 23 februari 2015 18:36 schreef 11en30 het volgende:
Hou eens op met dat gemekker, TIA. In Bocas maakten ze gewoon selfies van hun twee samen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |