quote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_voor.html#comments
Daar moet nog het één en ander gerenoveerd worden?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
De Oude Haven dus aangewezen als verzamelplek voor de Roma supporters.
BEESTEN ZIJN HET ALLEMAALquote:
De horeca is er niet blij mee, gaan misschien sluiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
Daar ging het ook over op Radio Rijnmond in de voorbeschouwing op de wedstrijd met Excelsior. Gudde of van Geel (geen idee wie ze nou in de uitzending hadden) zei dat diegenen gestraft zouden worden.quote:Op maandag 23 februari 2015 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Zanger Rinus is het bestuur na de wedstrijd in Rome bedreigd door harde kern lieden van Feyenoord die de bus in kwamen.
Wtf, hoezo dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 16:28 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Zanger Rinus is het bestuur na de wedstrijd in Rome bedreigd door harde kern lieden van Feyenoord die de bus in kwamen.
Is wel dicht bij de Markthal, kunnen ze alvast wat nieuwe ruiten bestellenquote:Op maandag 23 februari 2015 16:15 schreef Divje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 16:07 schreef Scrummie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)k_voor.html#comments
Als het niet zo triest was dat bijna niemand dit komt te weten (ik gok althans niet dat dit voorpaginanieuws van de Telegraaf gaat worden, meerdere dagen op een rij), dan had ik nog harder gelachen. Nu is het een mengeling van lachwekkend, triest en kansloos tegelijkquote:
Die groep is wel op 3FM enzo geweest, dus redelijk onder nationale aandacht gebracht. Hilarischquote:Op maandag 23 februari 2015 16:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als het niet zo triest was dat bijna niemand dit komt te weten (ik gok althans niet dat dit voorpaginanieuws van de Telegraaf gaat worden, meerdere dagen op een rij), dan had ik nog harder gelachen. Nu is het een mengeling van lachwekkend, triest en kansloos tegelijk
Doen ze sowieso bijna altijdquote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef Muto het volgende:
http://www.asroma.it/en/n(...)velling_to_feyenoord
Met andere woorden: Aboutaleb maakt woensdag bekend dat de stad wordt drooggelegd, alle AS Roma-supporters besluiten om dan maar in Amsterdam te blijven en de Roma-supporterstrein naar De Kuip te nemen. Probleem opgelost.
In 't verleden vertrokken er anders in een jaar 40-45 van dat soort treinen vanuit Amsterdam.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:20 schreef Silenus het volgende:
Alleen kan dat niet, of je moet een moeilijk lange trein hebben. Maar 2600 (of hoeveel reizen er mee?) in één trein is veel teveel.
En AS Roma supporters besluiten als wraak Amsterdam te slopen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:15 schreef Muto het volgende:
http://www.asroma.it/en/n(...)velling_to_feyenoord
Met andere woorden: Aboutaleb maakt woensdag bekend dat de stad wordt drooggelegd, alle AS Roma-supporters besluiten om dan maar in Amsterdam te blijven en de Roma-supporterstrein naar De Kuip te nemen. Probleem opgelost.
Dit.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
En AS Roma supporters besluiten als wraak Amsterdam te slopen.
So much win
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
So much win
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
So much win
Krijgen ze de kans niet voor.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
So much win
Ik zat zelf te denken aan een euro of 40-45.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind dat we als feyenoord supporters ieder 50 euro moeten doneren aan wijzijnromeinen om de gigantische schade daar te herstellen.
Alle beetjes helpen!quote:Op maandag 23 februari 2015 18:39 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan een euro of 40-45.
Makkelijk af te sluiten.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rare plek, Oude Haven. Onoverzichtelijk gebied.
Dan loopt Amsterdam leeg, want joden...quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
So much win
Juist niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rare plek, Oude Haven. Onoverzichtelijk gebied.
Wil je, afhankelijk van het resultaat, wellicht nog steeds welquote:Op maandag 23 februari 2015 19:52 schreef Typisch het volgende:
Wel jammer, wilde daar na de wedstrijd heen.
Lijkt mij nou niet echt de meest verstandige plek om te zijn, ongeacht de uitslag.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wil je, afhankelijk van het resultaat, wellicht nog steeds wel
Ik weet niet of er kleding is die 2400 messen kan tegenhouden?quote:Op maandag 23 februari 2015 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij nou niet echt de meest verstandige plek om te zijn, ongeacht de uitslag.
Vlieg wel effe langs met de jetpack van hmf.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of er kleding is die 2400 messen kan tegenhouden?
Volgens Voetbalfans! is Stoon IJsland dubbel gestikt de oplossing voor alles.quote:Op maandag 23 februari 2015 19:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of er kleding is die 2400 messen kan tegenhouden?
Nou, probleem opgelost tochquote:Op maandag 23 februari 2015 20:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Volgens Voetbalfans! is Stoon IJsland dubbel gestikt de oplossing voor alles.
Ja maar $205,- scheelt heel veel biertjes. Dan liever bier + lek gestoken dan geen bier en overlevenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:05 schreef Scrummie het volgende:
Ik had vanmiddag nog het ultieme jasje geplaatst hier voor donderdag.
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja maar $205,- scheelt heel veel biertjes. Dan liever bier + lek gestoken dan geen bier en overleven
En props dat je de prijs nog weet man, ik heb 'm opnieuw moeten opzoekenquote:Op maandag 23 februari 2015 20:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja maar $205,- scheelt heel veel biertjes. Dan liever bier + lek gestoken dan geen bier en overleven
Ik moest ook even linkje erbij pakken hoorquote:Op maandag 23 februari 2015 20:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En props dat je de prijs nog weet man, ik heb 'm opnieuw moeten opzoeken
(http://www.betabrand.com/(...)k-hoodie-jacket.html)
twitter:FOXSportsnl twitterde op maandag 23-02-2015 om 19:33:39Roma zonder Alessandro Florenzi richting Feyenoord. http://t.co/cTPBAJNkA0 http://t.co/gaRa5G2gHa reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |