Er zijn meer ouders die alleen maar dragen, zelf vind ik een wagen ook wel prettig, maar dat komt voornamelijk door m'n chronische rugklachten (plus ik heb een kelder waar ik het frame kwijt kan)quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aaaah een flubber!
Zijn er hier trouwens moeders die geen kinderwagen nemen? Ik zit nog erg te twijfelen. We hebben gewoon erg weinig bergruimte + moet dat ding telkens een trap af (en op). Ik wilde eigenlijk gewoon veel gaan dragen. Zijn er meer die dat zo doen? Of ik zie iets over het hoofd hiermee?
ik ben niet zwanger, maar bij een volgende neem ik geen kinderwagen.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aaaah een flubber!
Zijn er hier trouwens moeders die geen kinderwagen nemen? Ik zit nog erg te twijfelen. We hebben gewoon erg weinig bergruimte + moet dat ding telkens een trap af (en op). Ik wilde eigenlijk gewoon veel gaan dragen. Zijn er meer die dat zo doen? Of ik zie iets over het hoofd hiermee?
ja, dat voel ik nu dus ook weer. 't zal wel een handje zijn geweest naast het hoofdje wat ik voelde .. kan me nauwelijks voorstellen dat hij met 36 weken nog gaat (kan) draaienquote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kontje is lekker beweeglijk hier onder de ribben. Alsof de baby aan het twerken is![]()
Nog 1 dag werken woensdag! Yay!
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Wizzy het volgende:
Nog gevraagd naar de nub-theorie maar dat vond hij maar een bakerpraatje. Misschien kunnen jullie er wat uithalen. Al ligt hij/zij er niet goed voor.
Bij 9 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 11 wekenIs nog iets te vroeg om de NUB vast te stellen, dat is tussen 12 en 14 weken. De NUB kan nog iets veranderen namelijk. Maar voor nu neig ik naar een jongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussendoor nog te horen gekregen dat de nekplooi niet verdikt is
Voor de OP moet je even een dm sturen naar cholula.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
ik hoop het niet. Al ben ik de bekkenpijn wel een beetje zat en huiverig voor de bevalling, 36 weken vind ik toch echt te vroegquote:Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat ie zich al een weg naar buiten aan het klauwen is, DJMO
op beide foto's is geen nub te zienquote:Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Wizzy het volgende:
Ik zal ook mee proberen te schrijven, maar wat gaan jullie snel zeg.
Vandaag voor de 2x een termijnecho gehad. De echoscopist was niet zeker van zijn zaak. Mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld. Maar alle echo's lieten dezelfde termijn zien. Mijn uitgerekende datum mag naar 12-09-2015.
Nog gevraagd naar de nub-theorie maar dat vond hij maar een bakerpraatje. Misschien kunnen jullie er wat uithalen. Al ligt hij/zij er niet goed voor.[/spoiler]
Tussendoor nog te horen gekregen dat de nekplooi niet verdikt is
Ik zag in de CVS een test die dat met urine mat. Koste 50 dollar, toch maar niet gekocht.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
Ah, dacht al.Kon trouwens hoor, in Amerika doen ze van die tests waarmee je ook meteen met bloedonderzoek geslacht kan achterhalen, Harmony test is er zo een.
Stiekem wel benieuwd naar je nub.
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale huilbui gehad. Ik whatsappte SM dat ik woensdag naar de negen maanden beurs ging. Kreeg ik terug dat ze t leuk vind dat we zo blij zijn met de zwangerschap maar dat t echt geen roze wolk is en dat kinderen echt niet alleen maar leuk zijn.
Dus ik was boos omdat ik dat dondersgoed besef (na drie miskramen ben je wel voorzichtig) en verdrietig want ik wilde iets leuks delen, ik zet mijzelf al dagelijks met beide benen op de grond. Wist ook echt even niet wat ik ermee aan moest. Bang voor een slechte echo ben ik zelf al zat
Lama lullen lieverdquote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale huilbui gehad. Ik whatsappte SM dat ik woensdag naar de negen maanden beurs ging. Kreeg ik terug dat ze t leuk vind dat we zo blij zijn met de zwangerschap maar dat t echt geen roze wolk is en dat kinderen echt niet alleen maar leuk zijn.
Dus ik was boos omdat ik dat dondersgoed besef (na drie miskramen ben je wel voorzichtig) en verdrietig want ik wilde iets leuks delen, ik zet mijzelf al dagelijks met beide benen op de grond. Wist ook echt even niet wat ik ermee aan moest. Bang voor een slechte echo ben ik zelf al zat
Jammer dat je schoonmoeder zo reageerde! Ergens begrijp ik wel dat ze je probeert te beschermen tegen een eventuele teleurstelling, maar daar heb jij niets aan nu.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Tnxvoor de reacties
ik heb gereageerd dat we nu genieten omdat alleen maar bang zijn niet helpt, dat ik besef dat er van alles mis kan gaan en zelfs als de zwangerschap goed verloopt na de bevalling het echte avontuur nog moest beginnen, en dat ik niet de illusie had om in oktober een baby born uit te poepen..
Sm reageerde dat ze zelf gewoon nog niet blij durfde te zijn vanwege haar kleinkind en toen heb ik aangegeven dat ik gewoon niets met haar reactie kan.
Ik wil in ieder geval tot volgende week dinsdag de illusie houden dat alles goed zit
Ik zal voor je kijken gm87!
Je kunt er slecht neutrale kleding vinden inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zag in de CVS een test die dat met urine mat. Koste 50 dollar, toch maar niet gekocht.
Ik was even in een kinderwinkel, en daar vond de (enorm stomme) medewerker dat ik een meisje zou krijgen, en meisjes waren toch makkelijker aan te kleden "like little dolls". Ik ben snel weggegaan. Zeker gezien het feit dat alles blauw en roze was, niet helemaal mijn smaak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |