abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2015 @ 21:51:33 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149970335
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aaaah een flubber! O+

Zijn er hier trouwens moeders die geen kinderwagen nemen? Ik zit nog erg te twijfelen. We hebben gewoon erg weinig bergruimte + moet dat ding telkens een trap af (en op). Ik wilde eigenlijk gewoon veel gaan dragen. Zijn er meer die dat zo doen? Of ik zie iets over het hoofd hiermee?
Er zijn meer ouders die alleen maar dragen, zelf vind ik een wagen ook wel prettig, maar dat komt voornamelijk door m'n chronische rugklachten (plus ik heb een kelder waar ik het frame kwijt kan)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149970351
quote:
99s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
Aaaah een flubber! O+

Zijn er hier trouwens moeders die geen kinderwagen nemen? Ik zit nog erg te twijfelen. We hebben gewoon erg weinig bergruimte + moet dat ding telkens een trap af (en op). Ik wilde eigenlijk gewoon veel gaan dragen. Zijn er meer die dat zo doen? Of ik zie iets over het hoofd hiermee?
ik ben niet zwanger, maar bij een volgende neem ik geen kinderwagen.
Bij de tweede hadden we de wagen nog van de oudste, wel de intentie om hem te gebruiken maar ze heeft er nooit in gelegen, ernstigr reflux en daardoor niet kunnen liggen dwong ons om op zoek te gaan naar andere oplossingen. Veel dragen idd. Ging prima.
:)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2015 @ 21:52:59 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149970431
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Kontje is lekker beweeglijk hier onder de ribben. Alsof de baby aan het twerken is :D

Nog 1 dag werken woensdag! Yay!
ja, dat voel ik nu dus ook weer. 't zal wel een handje zijn geweest naast het hoofdje wat ik voelde .. kan me nauwelijks voorstellen dat hij met 36 weken nog gaat (kan) draaien
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 23 februari 2015 @ 21:54:50 #104
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149970562
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Wizzy het volgende:

Nog gevraagd naar de nub-theorie maar dat vond hij maar een bakerpraatje -O- . Misschien kunnen jullie er wat uithalen. Al ligt hij/zij er niet goed voor.

Bij 9 weken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 11 weken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tussendoor nog te horen gekregen dat de nekplooi niet verdikt is ^O^
Is nog iets te vroeg om de NUB vast te stellen, dat is tussen 12 en 14 weken. De NUB kan nog iets veranderen namelijk. Maar voor nu neig ik naar een jongen.

Voor de OP moet je even een dm sturen naar cholula. :)
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 23 februari 2015 @ 21:56:48 #105
327807 Mariposas
יה&#14
pi_149970683
Ik denk dat ie zich al een weg naar buiten aan het klauwen is, DJMO *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 23 februari 2015 @ 21:58:25 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149970791
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:56 schreef Mariposas het volgende:
Ik denk dat ie zich al een weg naar buiten aan het klauwen is, DJMO *O*
ik hoop het niet. Al ben ik de bekkenpijn wel een beetje zat en huiverig voor de bevalling, 36 weken vind ik toch echt te vroeg ;) 38 weken op z'n minst :Y (dat geeft me tenminste ook de kans om bepaalde zaken nog af te ronden voor de bevalling)

pi_149970818
Ik voel Frits zowel onderin mijn buik als bovenin. Als hij aan het hikken is voel ik het links onderin en zijn voeten komen regelmatig aan de rechter zijkant langs.
Normaal heeft hij op redelijk vaste tijden de hik, vandaag dus niet. En hoewel hij wel tien keer heeft bewogen, vind ik hem wat rustig. In combinatie met de harde buiken ga ik dit morgen toch even aankaarten bij de vk denk ik.
pi_149971130
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 21:33 schreef Wizzy het volgende:
Ik zal ook mee proberen te schrijven, maar wat gaan jullie snel zeg.

Vandaag voor de 2x een termijnecho gehad. De echoscopist was niet zeker van zijn zaak. Mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld. Maar alle echo's lieten dezelfde termijn zien. Mijn uitgerekende datum mag naar 12-09-2015.

Nog gevraagd naar de nub-theorie maar dat vond hij maar een bakerpraatje -O- . Misschien kunnen jullie er wat uithalen. Al ligt hij/zij er niet goed voor.[/spoiler]

Tussendoor nog te horen gekregen dat de nekplooi niet verdikt is ^O^
op beide foto's is geen nub te zien :) maar zoals eerder gezegd is het ook nog te vroeg voor nub. Overigens is nub gewoon wetenschappelijk bewezen, en zeker geen bakerpraatje. Alleen het is geen theorie die 100% zekerheid geeft over het geslacht.
:)
pi_149971237
Je staat in de OP Wizzy.
pi_149972472
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef Mariposas het volgende:
Ah, dacht al. :P Kon trouwens hoor, in Amerika doen ze van die tests waarmee je ook meteen met bloedonderzoek geslacht kan achterhalen, Harmony test is er zo een.
Stiekem wel benieuwd naar je nub. O-)
Ik zag in de CVS een test die dat met urine mat. Koste 50 dollar, toch maar niet gekocht.

Ik was even in een kinderwinkel, en daar vond de (enorm stomme) medewerker dat ik een meisje zou krijgen, en meisjes waren toch makkelijker aan te kleden "like little dolls". Ik ben snel weggegaan. Zeker gezien het feit dat alles blauw en roze was, niet helemaal mijn smaak..
pi_149973159
Ik heb mijn eerste hormonale huilbui gehad. Ik whatsappte SM dat ik woensdag naar de negen maanden beurs ging. Kreeg ik terug dat ze t leuk vind dat we zo blij zijn met de zwangerschap maar dat t echt geen roze wolk is en dat kinderen echt niet alleen maar leuk zijn.
Dus ik was boos omdat ik dat dondersgoed besef (na drie miskramen ben je wel voorzichtig) en verdrietig want ik wilde iets leuks delen, ik zet mijzelf al dagelijks met beide benen op de grond. Wist ook echt even niet wat ik ermee aan moest. Bang voor een slechte echo ben ik zelf al zat ;(
pi_149973598
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb mijn eerste hormonale huilbui gehad. Ik whatsappte SM dat ik woensdag naar de negen maanden beurs ging. Kreeg ik terug dat ze t leuk vind dat we zo blij zijn met de zwangerschap maar dat t echt geen roze wolk is en dat kinderen echt niet alleen maar leuk zijn.
Dus ik was boos omdat ik dat dondersgoed besef (na drie miskramen ben je wel voorzichtig) en verdrietig want ik wilde iets leuks delen, ik zet mijzelf al dagelijks met beide benen op de grond. Wist ook echt even niet wat ik ermee aan moest. Bang voor een slechte echo ben ik zelf al zat ;(
:*
pi_149974739
quote:
Lama lullen lieverd :*

Ja een zwangerschap is niet altijd alleen maar happy happy joy joy, Ik vond t soms echt wel eens f*cked up, maar als ik saar dan voelde kriebelen of zag bewegen op de echo was alles weer goed.

En ja een kind hebben betekent doorgaans kortere nachten en minder vrijheid en onzekerheid of je t wel goed doet en je kind niet stuk maakt, maar holy mozes wat is het ook ontzettend vreselijk genieten van dat kleine kruimeltje, als zenin slaap valt op mm borst of lacht om de domme bekken die ik trek. O+

Ga lekker genieten op de 9 mnd beurs.
en mocht je zo'n ubertoffe megaleuke nijntje beurstas tegenkomen en niet willen, dan houd ik mij (tegen de betaling uiteraard) aanbevolen.
S. 2014
J. 2016
pi_149975156
quote:
Jammer dat je schoonmoeder zo reageerde! Ergens begrijp ik wel dat ze je probeert te beschermen tegen een eventuele teleurstelling, maar daar heb jij niets aan nu.
Misschien op een ander moment benoemen dat zo'n opmerking je pijn doet en dat dat je extra onzeker maakt? Of je man er op af sturen, dat is misschien beter.

pi_149975325
Tnx :* voor de reacties

ik heb gereageerd dat we nu genieten omdat alleen maar bang zijn niet helpt, dat ik besef dat er van alles mis kan gaan en zelfs als de zwangerschap goed verloopt na de bevalling het echte avontuur nog moest beginnen, en dat ik niet de illusie had om in oktober een baby born uit te poepen..
Sm reageerde dat ze zelf gewoon nog niet blij durfde te zijn vanwege haar kleinkind en toen heb ik aangegeven dat ik gewoon niets met haar reactie kan.
Ik wil in ieder geval tot volgende week dinsdag de illusie houden dat alles goed zit

Ik zal voor je kijken gm87!
pi_149975441
Daar kun je ook helemaal niets mee! Hoever ben je volgende week dinsdag?
pi_149975458
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 23:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Tnx :* voor de reacties

ik heb gereageerd dat we nu genieten omdat alleen maar bang zijn niet helpt, dat ik besef dat er van alles mis kan gaan en zelfs als de zwangerschap goed verloopt na de bevalling het echte avontuur nog moest beginnen, en dat ik niet de illusie had om in oktober een baby born uit te poepen..
Sm reageerde dat ze zelf gewoon nog niet blij durfde te zijn vanwege haar kleinkind en toen heb ik aangegeven dat ik gewoon niets met haar reactie kan.
Ik wil in ieder geval tot volgende week dinsdag de illusie houden dat alles goed zit

Ik zal voor je kijken gm87!
S. 2014
J. 2016
pi_149975557
6,3 als t goed is
pi_149975716
Dan kun je dus misschien al een knipperend pixeltje zien!
Je hebt helemaal gelijk dat je je nu geen zorgen wil maken, sowieso verandert dat niets en daarnaast is het veel leuker om positief te blijven en leuke dingen te doen.
pi_149977735
Nah Cassan, wat een zwartgallige opmerking van je schoonmoeder zeg. Ga lekker genieten daar! :*

Mijn tepelhoven zijn vervangen door zwerende schaafwonden. (totdat je kijkt: dan lijken ze opeens heel normaal. Maar zodra er iets van stof overheen zit veranderen ze snel weer terug. De rotzakken.)
En op mijn werk moet ik nog wel eens rennen naar een alarmbel. Dat gebeurt dus al een aantal weken met mijn armpjes strak onder de tietjes gevouwen. Als je me ziet gaan, zou je zweren dat er zojuist iemand in een dwangbuisje is ontsnapt. :+

Oh, en hormonale huilbui +1. Gisteren lukte er iets niet met de computer, en na een uur pielen en steeds harder op de toetsen rammen heb ik mijn laptop als een driftige kleuter in de hoek van de bank gesodemieterd en vervolgens lekker hysterisch zitten brullen. "Meeeeh, ik ga dat stomme kloteding formatteren, en NOOIT lukt er eens een keertje wat, blablajankjank", enzovoorts. Was best een genante vertoning. Schaam me gewoon voor mezelf. :@ :')

Ik heb mijn eerste intake op 11 maart. Dan ben ik (hopelijk!) 9 weken zo ongeveer. Er werd al wel gezegd dat ze dan nog geen echo maken. Jammer zeg! -O-
pi_149977922
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zag in de CVS een test die dat met urine mat. Koste 50 dollar, toch maar niet gekocht.

Ik was even in een kinderwinkel, en daar vond de (enorm stomme) medewerker dat ik een meisje zou krijgen, en meisjes waren toch makkelijker aan te kleden "like little dolls". Ik ben snel weggegaan. Zeker gezien het feit dat alles blauw en roze was, niet helemaal mijn smaak..
Je kunt er slecht neutrale kleding vinden inderdaad.
Wij hebben toen best wel veel leuke spullen kunnen kopen, maar we wisten toen al dat we een jongen kregen en we hadden alle tijd om rond te kijken.
pi_149978265
Cassandra.. Nah jah zeg! Schoonmoeders denken soms ook gewoon niet echt na!
:r

(hier n sm die een kindje heeft verloren bij 27 wkn. Toen ik rond die termijn zat heb ik wel tig keer gehoord: "ja hier ging t bij mij mis" "en t kan nog goed mis gaan hoor"

Dat is NIET wat je dan wil horen!

:N
pi_149978308
QB, ik ken aardig wat mensen die zonder kinderwagen leven, en dat is goed te doen hoor! Wij hebben m ook nauwelijks gebruikt, laten m wel staan omdat het wel handig is de enkele keer dat er iemand komt oppassen maar als we op vakantie gaan oid nemen we altijd alleen een draagdoek en draagzak mee. Nooit een kinderwagen gemist :)

Cassandra: mensen zijn soms gewoon stom :*

Hormonale buien herken ik eigenlijk niet. Ik ben iig niet labieler dan normaal gesproken :')

Oh, en dank voor de input gisteren: ik heb inmiddels een enorme to-do-list! Waar ik nu mee aan de slag ga! :)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 08:07:58 #124
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_149978455
Casandra, dat is niet leuk zeg. Zit je echt niet op te wachten. Ik hoop op een kleine knipper voor jullie volgende week.

Wat betreft kinderwagen. Bij oudste heb ik hem meer gebruikt dan dat ik hem voor middelste gebruikt heb. Ik vond zelf de combinatie van kinderwagen en draagdoek/draagzak fijn. Bij de middelste vond ik het dragen in huis fijn omdat ze heel graag heel dicht bij me wilde zijn en ik ook nog een peuter rond had lopen, buiten juist de kinderwagen, die kon ik op de rem op de stoep neer zetten als oudste er weer eens vandoor ging op zijn loopfietsje. Geen idee hoe ik het nu ga doen. Wil wel even kijken naar zo'n plankje achter de kinderwagen. Er hoort bij ons officieel een stoeltje bij maar daar past middelste nu al niet meer in...
pi_149978461
Echo's: Ik ben dus iemand die iedere week een echo krijgt. Heeft in mijn geval een medische oorzaak waar ik verder niet teveel over kan zeggen maar waar, naast de miskramen, ook een groot deel van de onzekerheid bij mij vandaan komt. VK heeft eigen echo apparaat en staat nauw in contact met mijn gynaecoloog. Ergens halverwege de zwangerschap zal ik ook definitief overgedragen worden maar tot die tijd vind ik het fijn dat ik 'gewoon' naar de VK mag. In mijn omgeving denkt men dat ik zoveel echo's krijg door de miskramen en dat is prima.

Kinderwagen: Ik hoop te gaan combineren, dus zowel een kinderwagen als een doek. Overigens heb ik nog geen flauw idee wat voor kinderwagen het gaat worden, wel weet ik dat we hem gesponsord krijgen door de ouders.

Cassandra: Dat is ook een prettige reactie van je schoonmoeder.... |:(

Ik ben niet van plan naar de 9 maanden beurs te gaan. Is dat heel raar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')