"pijp je goed..? "quote:
Nee gelukkig maar, hoop niet dat ik ooit leidinggevende wordt aan verzuurde koters die de hele dag met de armen over elkaar staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]gelukkig zal jij ook nooit in die positie staan
van pappa*quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal ik eens vb overtreffen. Niet op je 15e al 450 hectare grond bezitten
Noem je mij nu verzuurde koterquote:Op maandag 23 februari 2015 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, hoop niet dat ik ooit leidinggevende wordt aan verzuurde koters die de hele dag met de armen over elkaar staan.
Heb het over je 15 jarige zelf hé, die " geen zin heeft om te werken "quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Noem je mij nu verzuurde koter
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over je 15 jarige zelf hé, die " geen zin heeft om te werken "
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'
Ik zou actrice moeten worden want diep van binnen huilde ik....
arme sgquote:Op maandag 23 februari 2015 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'
Ik zou actrice moeten worden want diep van binnen huilde ik....
Ben jij even opgelicht.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Was wel lekker verdienen in die tijd hoor. 10 euro per uur voor modereren van de frontpage.
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.quote:
Ben je al rijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.
Ow en notes uiteraard.
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.
Ow en notes uiteraard.
ja want op fok zijn er nog niet genoeg van zulkenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.
Waanzinnig, can I get in on that?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.
Het is allemaal een kapitalistisch samenzwering.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja want op fok zijn er nog niet genoeg van zulken
Elke baggeraar krijgt geld van Netsplitter, verdomme.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is allemaal een kapitalistisch samenzwering.
Fat and stupidquote:
wowquote:Op maandag 23 februari 2015 14:23 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is dat, fucking Sunny Bergman.
Snap nooit hoe mensen het zo ver laten komen, vooral de ouders die hun mollige vette kind vet houden.quote:
Deze vraagt leeft bij mij ook altijd... je bent niet van de een op de andere dag zo..quote:Op maandag 23 februari 2015 14:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap nooit hoe mensen het zo ver laten komen, vooral de ouders die hun mollige vette kind vet houden.
Zijn vaak zelf ook ranzig dikke mensen die, zodra ze toegeven dat hun kind dik is, moeten toegeven dat ze zelf dik zijn. Dus het hele gezin gaat verder met schranzen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze vraagt leeft bij mij ook altijd... je bent niet van de een op de andere dag zo..
Ja, spot on. Dat is denk ik bij die mensen ook voor 99% het probleem.... toegeven dat er zelf ook iets mis met je is en niet alleen met je kind.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zijn vaak zelf ook ranzig dikke mensen die, zodra ze toegeven dat hun kind dik is, moeten toegeven dat ze zelf dik zijn. Dus het hele gezin gaat verder met schranzen.
Dat zijn geheugen middelmatig tot goed is.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Wat zegt het over hem dat hij iets onthoud?
quote:
Je geeft alles een op een door aan netsplitster?quote:
Er is helaas geen ja schuddende smilie die sjaggo kijkt.....quote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je geeft alles een op een door aan netsplitster?
Dat was een hele lieve labrador.quote:
Awwwww. Maar Koof? dat was zijn naam?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat was een hele lieve labrador.
Awwwwquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is helaas geen ja schuddende smilie die sjaggo kijkt.....
Voor intimi ja.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwww. Maar Koof? dat was zijn naam?
[..]
Awwww
En voor niet intimi? dat ben ik helaasquote:
Graag gedaan, fijn om van pas te komen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk, zo kom je tweemaal van pas
Dacht dat ik 'm had gesloten
Ja schuddenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er is helaas geen ja schuddende smilie die sjaggo kijkt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |