Ja, is dat grappig dan?quote:
Ja, inderdaad! Stelletje apen daarquote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat zegt al genoeg jamongolen daar
Zijn het toevallig ook alleen mannen die om foto's vragen?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef o43blondiee het volgende:
Het valt me wel op dat mensen vragen om foto's en dan verder niet reageren
Wat voor matig geheugen heb jij dat het bijzonder is om dingen te onthouden?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat je dat soort dingen onthoudt zegt meer over jou dan over mij.
Dat is wat je uit die zin opmaakt? Misschien moet je nog eens een lesje begrijpend lezen volgen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat voor matig geheugen heb jij dat het bijzonder is om dingen te onthouden?
Leg eens uit dan. Wat zegt het over hem dat hij iets onthoud?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wat je uit die zin opmaakt? Misschien moet je nog eens een lesje begrijpend lezen volgen.
Er staat: Het zegt meer over mij dan over jou dat je dat soort dingen onthoudt. Wat betekent dat volgens jou? Dat ik onder de indruk ben dat hij ook maar iets onthoudt? Nee. Dat ik het zielig vind dat hij dergelijke dingen onthoudt en dat dat genoeg zegt over wat voor figuur hij is. Vooral omdat hij het telkens nodig vindt om dat weer ter sprake te brengen, puur om iemand anders zich minder over zichzelf te laten voelen of om iemand anders belachelijk te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Wat zegt het over hem dat hij iets onthoud?
Dat hij een geheugen heeft dat nog enigszins functioneert.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Wat zegt het over hem dat hij iets onthoud?
Oh dan heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik heb 2g1c ook onthouden, is niet zielig hoor, zo zit ons brein gewoon in elkaar.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er staat: Het zegt meer over mij dan over jou dat je dat soort dingen onthoudt. Wat betekent dat volgens jou? Dat ik onder de indruk ben dat hij ook maar iets onthoudt? Nee. Dat ik het zielig vind dat hij dergelijke dingen onthoudt en dat dat genoeg zegt over wat voor figuur hij is. Vooral omdat hij het telkens nodig vindt om dat weer ter sprake te brengen, puur om iemand anders zich minder over zichzelf te laten voelen of om iemand anders belachelijk te maken.
Maar goed, ik verspil eigenlijk al teveel tijd aan jou. Dus ik laat het hierbij.
Moet fijn zijn om online eindelijk eens de mean girl uit te kunnen hangen.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan heb je mijn post verkeerd gelezen. Ik heb 2g1c ook onthouden, is niet zielig hoor, zo zit ons brein gewoon in elkaar.
Telkens ter sprake brengen tja, het is jouw gedrag, jouw eigen verantwoordelijkheid. Snap niet waarom je daar zo nodig op wilt reageren, het is gewoon gebeurt.
Nee, ts is niet 15quote:Op maandag 23 februari 2015 14:33 schreef Druppelss het volgende:
TS is nu 15 en schaamt zich om oude topics
quote:
Inderdaad, was bijna vergeten te posten dat TS' (hoofd)haar, op de recente foto erg hinderlijk voor haar decolleté/borsten zit. Dat is mijn klacht en daar wil ik het graag bij laten.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:25 schreef Pharkus het volgende:
Goed dat je er de aandacht weer op vestigt.
quote:
Nee ben geen steek veranderdquote:Op maandag 23 februari 2015 17:46 schreef Mariaatje het volgende:
TS lijkt op Siswet19![]()
In die 4 jaar ben je er niet knapper op geworden
4 jaar geleden zat je überhaupt nog niet op fok... pas in augustusquote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef o43blondiee het volgende:
TS was een pauperpuber en ziet dat nu zelf ook in
Iedereen heeft het te druk met fapjesquote:Op maandag 23 februari 2015 14:01 schreef o43blondiee het volgende:
Het valt me wel op dat mensen vragen om foto's en dan verder niet reageren
ook. als ze het zachtjes vraagt kan ze hem hard krijgen.quote:
Pas in augustus van?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:04 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
4 jaar geleden zat je überhaupt nog niet op fok... pas in augustus
Mag ik meedoen Please?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef Mariaatje het volgende:
Wanneer heb je tijd om een keer te scharen en te zuigen aan een blowtje om flink stoned te worden.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:35 schreef Mariaatje het volgende:
Wanneer heb je tijd om een keer te scharen en te zuigen aan een blowtje om flink stoned te worden.
quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat jij echt een vrouw bent ipv een levenloze troll
Gun levenloze mensen ook een pleziertje.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent nog steeds een pauper alleen vier jaar ouder
Is dit een nieuw standaard meme?quote:
Ik hoop dan weer dat jij toch een levenloze troll bent ipv een echte vrouw.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:51 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
nazarethquote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan :p
Snap ik maar helaasquote:Op maandag 23 februari 2015 19:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik hoop dan weer dat jij toch een levenloze troll bent ipv een echte vrouw.
Pietlutquote:Op maandag 23 februari 2015 19:49 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Augustus dit jaar zit je 4 jaar op fok!
Pics van jezelf van 4 jaar geleden.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:45 schreef o43blondiee het volgende:
TS was een pauperpuber en ziet dat nu zelf ook in
Foboquote:Op maandag 23 februari 2015 22:51 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Pics van jezelf van 4 jaar geleden.
Vraag me af waarom je dat zegt.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Over vier jaar verwacht ik een zelfde topic over wat een aandachtshoer je wel niet was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |