In elk geval geen puber meerquote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent nog steeds een pauper alleen vier jaar ouder
Nou, nee. Heb in die 4 jaar niks meer gepost behalve mijn topic in creatief afgelopen week.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:48 schreef RingBewoner het volgende:
Dus je wil nu beweren dat jou posts van betere kwaliteit zijn geworden?........
Dat is geen klacht, dat is een soort van zelfmedelijden....quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef o43blondiee het volgende:
Dit is klaagbaak en ik heb een klacht. Simpel toch?
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Nou, nee. Heb in die 4 jaar niks meer gepost behalve mijn topic in creatief afgelopen week.
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:48 schreef RingBewoner het volgende:
Dus je wil nu beweren dat jou posts van betere kwaliteit zijn geworden?........
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Godsklere. Het is maandagochtend, mag ik even wakker worden?
Wat heeft dat ermee te maken dan :pquote:Op maandag 23 februari 2015 12:49 schreef Prospos het volgende:
Hangt er vanaf uit welke wijk jij komt.....
Heb net maar even wat mailtjes teruggelezen die ik aan klanten heb verzonden. Die zijn gelukkig allemaal wel in correct Nederlands.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Neem mij niet kwalijk en trek het je niet aan.
zat pauperwijken in maastrichtquote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan :p
Nou, over het algemeen schrijf je beter dan ik, dus daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:53 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb net maar even wat mailtjes teruggelezen die ik aan klanten heb verzonden. Die zijn gelukkig allemaal wel in correct Nederlands.
ja precies. En dan te bedenken dat dit op internet rondzwerft... jeuzus wat een kindquote:
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Je bent nog steeds een pauper alleen vier jaar ouder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |