quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Toto69 het volgende:
NWS / Hartverscheurende taferelen in de Efteling (dit topic moet je zien!!)
kees zwaan![]()
![]()
jaquote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wie was dat ook alweer? Nikonlover?
Wel zielig voor dat zwaantjequote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Toto69 het volgende:
kees zwaan![]()
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Toto69 het volgende:
kees zwaan![]()
![]()
Ms nog even een paint er van maken met braddie. Misschien lachen we dan wel.quote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Toto69 het volgende:
Maar wacht even.
Keesje?
Keesje de zwaan?
Kees Zwaan?![]()
zal ik zo doenquote:Op maandag 23 februari 2015 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Ms nog even een paint er van maken met braddie. Misschien lachen we dan wel.
Zielig beestje
Hoi remiquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en homo's in roze pakken
ow en hoi SE![]()
Ik wacht met smart.quote:
rip keesquote:Op maandag 23 februari 2015 12:56 schreef Toto69 het volgende:
kees zwaan![]()
![]()
Haha ja kloptquote:Op maandag 23 februari 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn moeder keek gisteren Life4You met Carlo en Irene, dat publiek moet je eens zien.
Ik heb een keer promotiewerk gedaan op de huishoudbeurs. Soms word ik nog zwetend wakker.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vriendin van mij is nu op huishoudbeurs. Heb haar gisteren nog uitgelachen
Ik wilde ook maar ging niet dit jaarquote:Op maandag 23 februari 2015 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een vriendin van mij is nu op huishoudbeurs. Heb haar gisteren nog uitgelachen
Nee maar, hoe is het mogelijk dat je verleid bent om daar te staan...quote:Op maandag 23 februari 2015 13:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een keer promotiewerk gedaan op de huishoudbeurs. Soms word ik nog zwetend wakker.
als je nooit meer gaat stijg je ietwat in mijn achtingquote:Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar ging niet dit jaar
ben je er wel ooit geweest?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wilde ook maar ging niet dit jaar
Geld.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee maar, hoe is het mogelijk dat je verleid bent om daar te staan...
Zonder stukjes smeert beter.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wil ik Calve pindakaas met stukjes kopen, koop ik die zonder stukjeskutleven
hahahahahahhhahahahaquote:Op maandag 23 februari 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd wil ik Calve pindakaas met stukjes kopen, koop ik die zonder stukjeskutleven
quote:
Zou het op je CV zetten.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:35 schreef Stompzinnig het volgende:
Toen ik 16 was werkte ik bij FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen was ik nog afwasser.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef remi1986 het volgende:
toen ik 16 was werkte ik in het slachthuis .. was goud geld verdienen toen
Je hebt verschillende grote zalen. De zaal waar ze eten en drinken promoten is het leukste. Overal gratis nieuwe hapjes en drankjes proeven. Ook alcoholische drankjes wanneer 18+. Een zaal met fashion. Zaal met allerlei prul voor in huis enzo. Allemaal verschillende 'kraampjes' met dingetjes die je kunt kopen. Ze demonstreren van alles. Ook zijn er optredens van bn'ers.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me er niks bij voorstellen.
wat doe je zoal op zo'n dag?
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou het op je CV zetten.Was wel lekker verdienen in die tijd hoor. 10 euro per uur voor modereren van de frontpage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt mij ook. Wat deed je daar?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen was ik nog afwasser.
daarna bijbaantje bij een kwekerij. dat was leuker werk
echt iets voor vrouwenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je hebt verschillende grote zalen. De zaal waar ze eten en drinken promoten is het leukste. Overal gratis nieuwe hapjes en drankjes proeven. Ook alcoholische drankjes wanneer 18+. Een zaal met fashion. Zaal met allerlei prul voor in huis enzo. Allemaal verschillende 'kraampjes' met dingetjes die je kunt kopen. Ze demonstreren van alles. Ook zijn er optredens van bn'ers.
Wat doe je dan op je 15? Ergens in een kas groenten plukken?quote:Op maandag 23 februari 2015 13:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van m'n 15e tot nu (23) altijd werk gehad, maar nooit in een supermarkt.
vanalles. onkruid wieden, bestellingen klaar maken, nieuwe aanplant, snoeien enzquote:Op maandag 23 februari 2015 13:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lijkt mij ook. Wat deed je daar?
Bij de Intertoysquote:Op maandag 23 februari 2015 13:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je 15? Ergens in een kas groenten plukken?
Niet op je 15e al 2,5 hectare tomaten in beheer hebbenquote:Op maandag 23 februari 2015 13:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wat doe je dan op je 15? Ergens in een kas groenten plukken?
echt he xDdDquote:Op maandag 23 februari 2015 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet op je 15e al 2,5 hectare tomaten in beheer hebben___!
Zou je nog niet eens aannemen.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik haatte het om te moeten werken op die leeftijdmaar ik heb ook altijd werk gehad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |