"pijp je goed..? "quote:
Nee gelukkig maar, hoop niet dat ik ooit leidinggevende wordt aan verzuurde koters die de hele dag met de armen over elkaar staan.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]gelukkig zal jij ook nooit in die positie staan
van pappa*quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal ik eens vb overtreffen. Niet op je 15e al 450 hectare grond bezitten
Noem je mij nu verzuurde koterquote:Op maandag 23 februari 2015 13:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee gelukkig maar, hoop niet dat ik ooit leidinggevende wordt aan verzuurde koters die de hele dag met de armen over elkaar staan.
Heb het over je 15 jarige zelf hé, die " geen zin heeft om te werken "quote:Op maandag 23 februari 2015 13:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Noem je mij nu verzuurde koter
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'quote:Op maandag 23 februari 2015 13:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb het over je 15 jarige zelf hé, die " geen zin heeft om te werken "
quote:Op maandag 23 februari 2015 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'
Ik zou actrice moeten worden want diep van binnen huilde ik....
arme sgquote:Op maandag 23 februari 2015 13:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat ik geen zin had zag je niet aan mij. Mijn leidinggevenden dachten altijd dat ik het naar mijn zin had. Er werd zelfs een keer gezegd 'jij bent ook altijd vrolijk he? Nooit klagen en altijd hard werken'
Ik zou actrice moeten worden want diep van binnen huilde ik....
Ben jij even opgelicht.quote:Op maandag 23 februari 2015 13:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Was wel lekker verdienen in die tijd hoor. 10 euro per uur voor modereren van de frontpage.
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.quote:
Ben je al rijk?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.
Ow en notes uiteraard.
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Krijg betaald per slotje en weggegooide reactie.
Ow en notes uiteraard.
ja want op fok zijn er nog niet genoeg van zulkenquote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.
Waanzinnig, can I get in on that?quote:Op maandag 23 februari 2015 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow, heb briljant idee, ik ga full retard waardoor je alles moet sluiten van mij en notes geeft, splitten we de winst.
Het is allemaal een kapitalistisch samenzwering.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja want op fok zijn er nog niet genoeg van zulken
Elke baggeraar krijgt geld van Netsplitter, verdomme.quote:Op maandag 23 februari 2015 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Het is allemaal een kapitalistisch samenzwering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |